Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uncategorized

Z cyklu: Co po 125? Zontes 310M w trasie do Italii.

Z cyklu: Co po 125? Zontes 310M w trasie do Italii.

Jak to ja, mogłem wybrać dowolny motocykl z palety Zontesa, a wybrałem skuter. Jestem zdania, że blokada przed dalszymi podróżami siedzi tylko w naszej głowie. Więc wybrałem maksi skuter i wyznaczyłem azymut na Italię. Co widzieliśmy zobaczycie w osobnym filmie, tutaj spodziewajcie się omówienia w moim stylu.

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

2 komentarze

  1. Spalanie dobre, tylko że 500-600 pali do litra, litra i pół wiecej, czyli bez znaczenia jak ktoś używa przy przebiegach 8-10 tys rocznie. Dalej, test 1500 km, to jeszcze nic nie mówi. Powie po kilku latach eksploatacji i przebiegu 50-60 tys.. Opony niestety… do roku suchej jazdy i do kosza, chyba że ktoś lubi sprawdzać działanie ABS. Dobrze że wentylatory nie wyją non stop tak jak w Voge. Dużo elektroniki, czas pokaże czy niezawodnej, już jakiś problemy z systemem bezkluczykowym u wielu uzytkownikow. Generalnie skuter nie najgorszy, mocy tak wystarcza na 60% jazdy. Cena też nie najgorsza. Firma wchodzi widać mocno, dobrze jakby serwisy jakieś konkretne były, takto obawa o jakość usługi i części. Można zaryzykować… mozna, tylko po co te wszystkie przyciski, elektryka, tego nie rozumiem, mogli by to zrobić jako opcje, bo ja widzę dużo zbędnych pierdol. Im surowiej tym lepiej. Tester który nie włącza wszystkich trybów, to po co testować jak nie można o tym powiedzieć czy coś daje czy nie, Benek bez sensu, było sobie zrobić test na 100 km tego i tego trybu i byś mógł coś komuś przekazać, myślę że różnica w spalaniu by Ci dużo nie zmieniła. Jak ktos zna angielski to jest tyle recenzentów od których można się coś dowiedzieć, tutaj ze świecą szukać.

    Reply
    • Nowa Forza 125/350 również system bezkluczykowy i wszystko otwierane z przycisków. Zresztą konkurencja obecnie podobnie, kluczyk tradycyjny w skuterach to powoli coraz częstsza rzadkość

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>