Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Blog / Motovlog / Nowości

Test i prezentacja VOGE 125R |motocykle125.pl

Test i prezentacja VOGE 125R |motocykle125.pl

Na pierwszy ogień w 2024 poszedł Voge 125R. Przyjechał do mnie dotarty, bo z przebiegiem grubo ponad 2000 km. Więc nie było mowy o oszczędzaniu silnika…. przy bardzo agresywnej jeździe – obwodnica i 110km/h na stałe wciągnął 3,7 litra na 100. Później było bardzo turystycznie, więc wskaźnik spalania zszedł do 3,3 litra. Ogólnie motocykl bardzo dobrze wykonany, a co potrafi? Dowiecie się z filmu. Niestety nie ma na końcu filmu z przyspieszania, akurat kamera odmówiła posłuszeństwa…

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

8 komentarzy

  1. Popularny motocykl na testach, praktycznie gdzie nie spojrzeć na youtube wszędzie test Voge 125R.
    Może faktycznie coś w sobie ma, albo importer Voge ostro idzie w marketing. Szkoda, że z siecią dealerską cienko 🙁

    Reply
  2. Tak wysokie spalanie raczej nie do zaakceptowania.

    Reply
  3. Ale maleństwo, mnie to dziwi trochę że mało sprzętów pod Europę budują. Spalanie nie takie złe, raczej standard.

    Reply
  4. Honda pali 2.5 przy manetce odkręconej na max. Honda minimalnie więcej.
    Więc to raczej tylko chiński standard.

    Reply
    • 0,8l. Fakt różnica 😉

      Reply
    • 3.3litra na 100km wyszło średnie spalanie z trasy. Na początku jak go cisnąłem to wpadło te 3.7, a potem sukcesywnie spadało.
      Zakładam, że przy normalnej jeździe jesteś w stanie utrzymać 2,8 -3 litry / 100 km.

      Reply
      • 1.2 L to duża różnica jak ktoś regularnie jeździ. Honda średnio przy normalnie jeździe może zejść nawet poniżej 2L

        Reply
        • Ale o 6 tys. droższa, z czegoś różnica musi wynikać.
          Tak wiem nowa jest o 5tys. droższa, ale podobno ją mocno potanili

          Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>