Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Test i prezentacja Benyco BR 125 EFI

Po wprowadzeniu normy EUR IV, zaczęło się narzekanie że tanie i dobre motocykle pokroju rometa k125 zniknęły z rynku. A tutaj, niespodziankę sprawił Benyco wprowadzając drugą generecję modelu BR 125, z CBS-em, tarczami hamulcowymi na obu kołach, oraz oczywiście z wtryskiem paliwa. Cena niecałe 5tyś. zł.

Blog / Motovlog

˙

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

11 komentarzy

  1. OHV na wtrysku – no nie spodziewałem się.
    Co do filmu – prawie ok ale coś nie halo z końcówką – ostatnia minuta to jakieś śmieci bez dźwięku.
    Brakuje zaś tego co zawsze było na końcu czyli testu przyspieszenia i prędkości…

    Reply
  2. Filmy robione przez Beniamina, czy Dawida o motocyklach maja pewien urok,. Polega on na tym, że człowiek mimo woli zwróci uwagę na pojazd, na który bez tego filmu przechodząc obok na ulicy nie spojrzałby nawet. Brawo.

    Reply
  3. Nie wiem, czy nie lepszym wyborem ze względu na nowocześniejszy silnik z wałkiem wyrównoważającym byłby Barton Classic 125 z 2018r. też oferowany za 4999 zł na allegro, niż to Benyco. Ale to są moje subiektywne odczucia.

    Reply
    • Silnik w Bartonie zdecydowanie lepszy (chociaż nie wiadomo jak się będzie sprawował z wtryskiem) Ale design Benyco bazujący na ponadczasowym Suzuki GN mi się bardziej podoba. Gdyby do Benyco założyć prawdziwy klon silnika Suzuki (a’la Keeway) to byłby ideał.

      Reply
    • @BSW @Langer-Tychy

      To silnik po stronie Bartona Classic, design Benyco. Który jest lepszy pod względem jakości wykonania poszczególnych detali? Jak Langerowi przyszedł i ma na stanie, to pewnie będzie optował za Benyco:)).

      Reply
      • Z modern classików pewnie bym dołożył ~1000 i brał Zipp’a Cafe…

        Reply
      • Ja jestem neutralny, by nie rzec całkowicie obiektywny. Mam w ofercie wszelkie pojazdy Benyco, Bartona, Junaka i Zippa, więc dla każdego coś miłego. A klientom polecam te modele, które im najlepiej ,,leżą” , ale też z którymi ja nie mam jakichkolwiek problemów w postaci napraw gwarancyjnych czy powtarzających się usterek.

        Reply
        • Z wyglądu ładny.Siedzi się na nim lepiej niż na innych z nisko położoną kierownicą.Wtrysk paliwa w tym motocyklu to porażka.Jak już się da uruchomić to nie najgorzej jedzie,czasami gasnąc w trakcie jazdy co jest grożne w ruchu ulicznym.Uruchamianie motocykla jest dziwne,na zimnym nieco łatwiej, natomiast na ciepłym-loterja,czasami załapie z rozrusznika elektrycznego,jak nie załapie ,próbuję nożnym z różnym skutkiem.Nadmieniam że znam się b. dobrze na motocyklach.Jeżdżę od b.dawna na gażnikowych i nigdy nie miałem żadnych problemów-jak z tym podobno nowoczesnym .Motor jest nowy z salonu ma przejechane nieco ponad 600km-mówią tam że z uruchamianiem nic więcej nie da się zrobić.Zobaczę ile wytrzyma rozrusznik i co będzie dalej .

          Reply
  4. Witaj Benjamin,napisz coś o hamulcach i przednim amortyzatorze.
    Czy benek daje bezpieczeństwo.Bardzo ważne a przy tańszym motorku to może być różnie.Dzięki.

    Reply
    • Przednie amortyzatory miękkie, dlatego polecam wymianę oleju w nich na gęstszy. Wtedy motocykl przy hamowaniu nie będzie nurkował tylko przewidywalnie się zatrzyma. Wymiana oleju to tania usługa. Hamulce były poprawne, nie brzytwy, ale takie jak w innych motocyklach tej klasy.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>