Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Blog / Motovlog / Nowości

Test i prezentacja Barton Naked 125

Test i prezentacja Barton Naked 125

Barton Naked, stylistycznie mocno nawiązuje do Hondy CB125R, napędzany jest starym dobrym silnikiem na popychaczach. Generuje 10 KM, ale łapie się też na średnią półkę cenową. Mnie zaskoczył pozytywnie, bardzo dobrze na podstawie tego motocykla widać progress fabryki Tianda. Tak trzymać!.

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

7 komentarzy

  1. Pod względem zarysu budy, ramy i wydechu kopia motocykla spod znaku skrzydła

    Reply
    • To chyba tradycja.
      Barton Travel też był kopią – Hondy cb125f

      Reply
      • A nie – przepraszam Yamahy ys 125 ! – nawet identyczne zegary miał !

        Reply
      • Skoro tradycja, to tak być musi, z tradycją ciężko dyskutować 😉

        Reply
  2. To jest kopią hondy cb125r z elementami hondy cb150r ( tylko Azja ) .
    Niektóre elementy wyglądają jak z tej samej formy, inne tandetnie.

    Reply
    • Rama, koła, linia zbiornika, lampa, etc.

      Reply
  3. Silnik z przed 30 lat. Progres jest 😀

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>