Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

zmiana cylindra z 125cc na 150cc

Strona główna Fora Tuning 4T zmiana cylindra z 125cc na 150cc

Przeglądają 5 wpisy - 51 przez 55 (z 55 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #37292 Reply
    Daniel
    Gość

    @Tempest idź być mądry gdzie indziej cwaniaku, a jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to się nie udzielaj.

    #37379 Reply
    Jacek
    Gość

    Witam,
    Jestem/będę (niewiadomo tak naprawdę przez co) lada chwila niestety na etapie wymiany conajmniej tłoka a może być, że też cylindra w ZIPP VZ-5 na wtrysku (Barton Hyper, Benyco Tekken 125). Czy jest sens zakładać większy niż był? Gdzieś czytałem, że te silniki to tak naprawdę dławione 150 więc czy jest opcja ogarnąć części oryginalne do 150 zostawiając głowicę w spokoju?

    #37569 Reply
    Wojciech
    Gość

    Witam ponownie, Czy ktoś wie coś na temat mapowania wtrysku przy zmianie cylindra ze 125cc na 150 cc? A może ktoś ma namiary na serwis, który mógłby to wykonać?

    #37570 Reply
    Anonim
    Gość

    Nie znam chińskiej 125 ( a chciałbym znać )
    w której technicznie jest możliwe mapowanie wtrysku.

    #40162 Reply
    Tekken125
    Gość

    Witam. Pytanko panowie mam Benyco tekken/zipp vz5/barton hyper 125 chciałbym zmienić cylinder na 150.
    Silnik to pionowe 157fmi kopia silnika Honda cg125, Suzuki gn 125.w poprzednich postach jest o za ciężkim tłoku. Czy dobierze się coś sensownego może z hondy lub Suzuki? Planuje zrobić 150 zębate na zdawczum z 13 na 14 i wywalić kąt. Oryginalnie te moto było pod 250.pozdrawiam

Przeglądają 5 wpisy - 51 przez 55 (z 55 w sumie)
Odpowiedz do: zmiana cylindra z 125cc na 150cc
Twoje informacje