Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

zmiana cylindra z 125cc na 150cc

Strona główna Fora Tuning 4T zmiana cylindra z 125cc na 150cc

Przeglądają 5 wpisy - 51 przez 55 (z 55 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #37292 Reply
    Daniel
    Gość

    @Tempest idź być mądry gdzie indziej cwaniaku, a jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to się nie udzielaj.

    #37379 Reply
    Jacek
    Gość

    Witam,
    Jestem/będę (niewiadomo tak naprawdę przez co) lada chwila niestety na etapie wymiany conajmniej tłoka a może być, że też cylindra w ZIPP VZ-5 na wtrysku (Barton Hyper, Benyco Tekken 125). Czy jest sens zakładać większy niż był? Gdzieś czytałem, że te silniki to tak naprawdę dławione 150 więc czy jest opcja ogarnąć części oryginalne do 150 zostawiając głowicę w spokoju?

    #37569 Reply
    Wojciech
    Gość

    Witam ponownie, Czy ktoś wie coś na temat mapowania wtrysku przy zmianie cylindra ze 125cc na 150 cc? A może ktoś ma namiary na serwis, który mógłby to wykonać?

    #37570 Reply
    Anonim
    Gość

    Nie znam chińskiej 125 ( a chciałbym znać )
    w której technicznie jest możliwe mapowanie wtrysku.

    #40162 Reply
    Tekken125
    Gość

    Witam. Pytanko panowie mam Benyco tekken/zipp vz5/barton hyper 125 chciałbym zmienić cylinder na 150.
    Silnik to pionowe 157fmi kopia silnika Honda cg125, Suzuki gn 125.w poprzednich postach jest o za ciężkim tłoku. Czy dobierze się coś sensownego może z hondy lub Suzuki? Planuje zrobić 150 zębate na zdawczum z 13 na 14 i wywalić kąt. Oryginalnie te moto było pod 250.pozdrawiam

Przeglądają 5 wpisy - 51 przez 55 (z 55 w sumie)
Odpowiedz do: zmiana cylindra z 125cc na 150cc
Twoje informacje