Strona główna › Fora › Tuning 4T › Własne przeróbki i udoskonalenia
- This topic has 8 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 7 years, 9 months temu by Anonim.
-
AutorWpisy
-
JunkersGość
Witam wszystkich,
Właśnie skończyłem przygotowywać swojego Junaczka do 3 sezonu i chętnie podzielę się pewnym upgradem.
Junak jak to chinol, lubił wylewać paliwo na drogę. W gaźnikach pływak czasami się zawiesza i przez przewód od przelewu ciurem leci paliwo. Najgorsze, jest to że orientujesz się dopiero po fakcie bo zanim komora pływaka się przepełni, mija trochę czasu. Postanowiłem to naprawić. Zamontowałem sobie zawór paliwa, taki jaki stosuje się w klasycznych instalacjach odcinających paliwo w systemach alarmowych. W stanie spoczynku jest zablokowany, a po dostarczeniu napięcia 12V otwiera przepływ. Koszt ok 50zł
Elektrozawór przykręciłem do ramy obejmą, kabel sterujący podlutowałem pod stacyjkę. Jest taki przewód który daje prąd tylko w jednej pozycji kluczyka – tej do jazdy. Trochę opasek trytytek, oczko pod minus do aku i gotowe. Czas to ok 2 godzinki.
Mam nadzieję że już garażu nigdy więcej nie zaleję garażu kilkoma litrami benzyny.
A jakie customy robicie Wy?
MegidoGośćA ja zamontowałem sobie czujnik temperatury. Kupiłem taki z sondą w kształcie oczka i przykręciłem go pod szpilkę od cylindra. Dzięki temu mam chociaż jeden parametr pracy silnika.
Temperatura podczas jazdy nie przekracza 90 stopni. Jak stoję na czerwonych, podbija nieraz do 120.
Moto-HackingGośćObszyłem sobie siedzenie prawdziwą skórą perforowaną – z dziurkami. Mam nadzieję, że latem dupsko mi się już nie przyklei. Skóra bardziej chłonie wodę, ale poprzednią skaję i tak przykrywałem folią gdy padało więc mi to bez różnicy. Polecam.
Marque94GośćCo to za czujnik?
AltonGośćWarto zamontować sygnalizator dźwiękowy kierunkowskazów. Na początku przygody z motocyklem zdarzało mi się zapomnieć o ich wyłączeniu. Inna pożyteczna zabawka, którą zamontowałem to licznik rowerowy. pokazuje między innymi czas podróży, średnią prędkość, v-max itp.
AdamUzytkownik20170128_131257[1].jpg
20170128_131314[1].jpgtak sobie zamontowałem chłodnice oleju do Keeway TX 125 całe roboty dużo większość trzeba było dorabiać tak jak np adapter pokrywy filtra oleju i specjalna przejściówka na powrót. Węże ciśnieniowe do 25 BAR chłodnica od Toyoty Avensis. Ogólnie wszystko działa jak się zrobi pogoda to będę testował na drodze 🙂
MatioczkaGośćA masz może jakiś filmik taki jakby poradnik jak zamontować chłodnice oleju do Keeway ?
Domki letniskowe Sarbinowo bliskoAdamUzytkownikAle to żadna filozofia przy filtrze oleju masz zasilanie i pasuje do podpiac do góry chłodnicy chyba ze masz wyjscia na ten samej wysokosci to do tego dalszego a powrót w silniku jest zaslepiony śrubą musisz dorobic adapter na filtr oleju zeby miał tylko otwor na waż reszta tak jak oryginal dopasować weże złaczki przejsciowki i gotowe
AnonimNieaktywneTak masz racje ale w sumie zapytałem o niego przez to że bałem się samemu robić 😛 Ale wczoraj wieczorem udało mi się ogarnąć 🙂
Filmowanie imprez z lotu ptaka Poznań -
AutorWpisy