Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Poprawa osiągów 125

Strona główna Fora Tuning 4T Poprawa osiągów 125

  • This topic is empty.
Przeglądają 3 wpisy - 1 przez 3 (z 3 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #38278 Reply
    Wojaz
    Gość

    Sprawiłem sobie Rometa ZXT 125 dla frajdy. Jednak po pewnym czasie frajdy zaczęło mi brakować kiedy tiry na drodze do roboty zaczęły mnie wyprzedzać. Macie jakieś pomysły co poprawiłoby rometowi osiągi?
    Słyszałem że można próbować wycinając katalizator, recylkulacje spalin, ale nie wiem czy to jakkolwiek pomoże. Przy 9k obrotów (na 12 fizycznie możliwych) moim najlepszym osiągiem było licznikowo około 115km/h. Motor fabrycznie ma 9.9KM więc jest w miarę żwawy, chciałbym nawet kosztem przyspieszenia poprawić prędkość maksymalną.
    Jak znacie jakieś sposoby albo elemnty do wymiany to dajcie znać

    #38313 Reply
    Rafał
    Gość

    Cześć, sprawdź czy do ZXT są jakieś zestawy opcjonalne przeniesienia napędu. Większa zębatka na przód / mniejsza na tył. Taka kombinacja powinna zwiększyć prędkość. Niestety za cenę przyspieszenia.
    Pozdrawiam.

    #38314 Reply
    Dominik
    Gość

    Motor fabrycznie ma 9.9KM więc jest w miarę żwawy

    10 koni żwawością bym nie nazwał. „Z pustego i Salomon nie naleję”. Podam na przykładzie Junaka Racera (wtrysk Yeson, niecałe 11 KM). Prawda jest taka że nawet jak wsadzi się mniejszą zębatkę na przód (z fabrycznej 15-stki na 14-stke) to co prawda dostanie kopa, ale szybko komputer odcina obroty na 10 tyś. Brakuje 6-tego biegu, a nawet jeśli to pojedzie powiedzmy około 120 km/h (każdy kolejny bieg daje 20-30 km/h szybciej) i to męcząc bardzo silnik (brak chłodnicy szybko wykańcza pałowane silniki chłodzone powietrzem). Jeśli dasz większą zębatkę na przód np 16-stke, oczywiście obroty na tej samej prędkości spadną, ale dynamika (przyspieszenie) będzie tragiczna i motocykl nie będzie miał siły nabrać prędkości. No niestety, nasze chińskie 125-tki nie służą do ścigania się i jak chcesz na luzie wyprzedać tiry to najprościej kupić większą pojemność z mocą minimum 35 KM.

Przeglądają 3 wpisy - 1 przez 3 (z 3 w sumie)
Odpowiedz do: Poprawa osiągów 125
Twoje informacje