Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Motocykl dla kobiety

Strona główna Fora Opinie Motocykl dla kobiety

Przeglądają 23 wpisy - 1 przez 23 (z 23 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #27801 Reply
    Aga
    Uzytkownik

    witam całą społeczność portalu,
    Chciałam uzyskać od Was profesjonalistów, pasjonatów kilka cennych rad nt. motocykli 125 , które polecacie kobietom. Będę wdzięczna za podpowiedzi.

    #27802 Reply
    bsw
    Uzytkownik

    Nie ma motocykli dla kobiet. Wszystkie są unisex 🙂
    Napisz coś więcej:
    – do czego ma służyć (wycieczki po okolicy, trasy czy dojazdy do pracy)?
    – jaki typ Ci się podoba – chopper/cruser, miejski, turystyk a może ścigacz?
    – (to może być drażliwe pytanie ale w przypadku małych 125 na miejscu) wzrost/waga?

    #27803 Reply
    jas13
    Moderator

    Taki który
    – ma ulubiony kolor, design i ogólnie się podoba
    – jak na nim siedzisz, to gdy stopy są podnóżkach, nie odczuwasz dyskomfortu
    – jak siedzisz swobodnie stawiasz całą stopę na ziemi
    – jego cena zakupu mieści się w budżecie
    Jak wspomniał kolega wyżej podział na motocykle damskie i męskie to chwyt marketingowy.

    #27806 Reply
    Anonim
    Gość

    Na początku odrzuć wszystkie motorki które są sprowadzane pod marką importera.
    Więc odpada romet, junak, zipp, barto…
    To są tylko importerzy chińskiej masówki i z jakością jest różnie.
    Zostaje z popularnych marek keeway, benelli, bajaj.
    Później jest cała lista japońskich modelu godnych polecenia.
    Z tańszych to keeway rkf jest fajny i benelli BN 125.
    Proponował bym właśnie benelli ponieważ ten model jest wybierany przez dziewczyny które ja znam.
    Więc coś w tym musi być.

    #27807 Reply
    Agnieszka
    Gość

    Dzięki za podpowiedzi. Podobają mi się choppery. Zamierzam jeździć do pracy i na krótkie wycieczki.
    Czy da się znaleźć coś sensownego , nie chińskiego w cenie do ok . 10 tys zł?

    #27879 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Daelim Daystar, RMT. 10900 PLN według poniższej strony:

    http://www.rmt.com.pl/Motocykle,4,Daystar_125,3,3.html

    #27880 Reply
    jas13
    Moderator

    Mimo, że Keeway to chiński wytwórca, ale uznany na rynkach europejskich, to dwa jego modele K-light lub Superlight, można obejrzeć na żywo i przymierzyć się.
    W ofercie marek japońskich i europejskich styl chopper jest teraz passe, więc nowych nie uświadczysz.

    #27882 Reply
    pavlak
    Gość

    Jednak daj sobie spokój z motocyklami chińskimi w każdej postaci.Nie dlatego , że są to motocykle złe – bo nie są , sam jeździłem i dawały radę.Chodzi o to że te motocykle nieważne pod jakimi nazwami są sprzedawane niestety mają mankamenty z którymi podczas jazdy możesz sobie nie poradzić.Są to usterki drobne , na które facet majsterkowicz nie zwraca uwagi , takie jak stale wyciągający się łańcuch , usterki instalacji elektrycznej które potrafią zatrzymać motocykl,wycieki z amortyzatorów itd… Jeśli szukasz choppera w rozsądnej cenie to polecam na początek Yamahę Virago 125 lub Hondę Rebel 125.Jest Jeszcze Hyosung Aquila GV125 – świetny motocykl ale bardzo ciężki.Oraz oczywiście Honda Shadow 125 którą aktualnie się poruszam.Shadow to najlepsza propozycja lecz kosmicznie droga w zakupie.I też jest ciężka.Powodzenia przy zakupie i na trasie.

    #27885 Reply
    Agnieszka
    Gość

    Dzięki za odp.
    Yamaha Virago i Honda Shadow bardzo mi się podobaja jednak obawiam się czy nie są dla kobiety zbyt ciężkie … choć nie należę do wybitnię wątłych kobiet.. :). Poza tym w budżecie jaki posiadam są dostępne głównie motocykle 15-20 letnie. Boję się, ze wciąż będzie się w nich coś psuło i to zamiast dawać mi przyjemność z jazdy zrujnuje mnie totalnie. Czy moje obawy są uzasadnione ? Podzielcie się Waszymi doświadczeniami. Ile mniej więcej rocznie wydajecie na serwis takiego starszego motocykla?
    Wasze opinie są dla mnie bardzo cenne..pozdrawiam Aga

    #27888 Reply
    pavlak
    Gość

    Moja Honda Shadow 125 jest z 2000 roku (dobrze pełnoletnia).Kiedy przesiadłem się z chińskiego Rometa Soft zapomniałem o jakichkolwiek naprawach.Wprawdzie do chinoli części są śmiesznie tanie ale … nowy motor ze salonu trzy razy w serwisie , stał po dwa tygodnie.Po gwarancji to samo.Ciągle irytujące drobne usterki.Raz nawet odpadła mi rura wydechowa.Lubię sobie pomajsterkować ale bez przesady.A Shadow… cóż bezawaryjna.Trasy na zloty po 500 km jednego dnia.Kolega z którym jeżdzę dosiada Virago która jest o wiele lżejsza i mniej pali.I również nigdy się nie zepsuła.Dużo ludzi sprzedaje 125 z powodu przesiadki na większą pojemność i trafiają się maszyny jak nowe mimo kilkunastu lat na karku.Koszty utrzymania takiego motocykla to tylko olej , filtry i paliwo (ok 3 l/100 Km), ubezpieczenie ok 120 zł(Kraków, zniżki).Ogólnie przygotujesz maszynę do sezonu za parę stów.Zarejestruj się na forum SHOC.pl jest to ogólnopolski klub Hondy Shadow – świetni ludzie którzy nie odmawiają pomocy.Powodzenia , Paweł.

    #27889 Reply
    Przemysław
    Uzytkownik

    Nie od dziś wiadomo że najtańsze chińskie motocykle trapi najwięcej usterek. W takim keeway superlight usterki w zasadzie nie występują. Czyszczenie, smarowanie i naciąganie łańcucha powinien każdy umieć zrobić bo bez tego i w markowym sprzęcie napęd szybciej wysiądzie. W lżejszym sprzęcie z stopką centralną jest to o wiele łatwiejsze niż w ciężkim sprzęcie.

    #27890 Reply
    www
    Gość

    Witam,
    Jakich usterek Przemysławie, o jakich usterkach do jasnej cholery ty bredzisz?
    Chińskie, tanie motocykle mają podobną ilość usterek co każde inne i tyle w temacie.
    Najwięcej usterek to mają ci co je, podobno serwisują i ci co poniektórzy użytkownicy.

    #27891 Reply
    Przemysław
    Uzytkownik

    Jak nie wiesz jakich to poczytaj sobie całą stronę i w zasadzie w każdym temacie o tańszych chińczykach znajdziesz jakie to usterki w nich występują a nie bredź że żadnych usterek tańsze chińczyki nie mają. I nie twierdź że i w tanich i w drogich są identyczne usterki. Jakoś w tematach z tych lepszych chińczyków nie ma wpisów o problemach z hamulcami, z licznikami, odkręcającymi się śrubkami itp. itd. . Niektóre pseudoserwisy potrafią spierniczyć każdy sprzęt którego się dotkną i dlatego lepiej kupować i serwisować w sprawdzonym i pewnym miejscu. Wtedy problemów jest pewnie zdecydowanie mniej a i z ewentualną usterką dobry serwis sobie poradzi bo to głównie pierdoły.

    #27892 Reply
    Anonim
    Gość

    Dzisiaj sezon można uznać za otwarty.
    Co ciekawe w zeszłym roku pierwsza przejażdżka była około 15 lutego.
    Wtedy na drodze spotkałem tylko skutery i 125.
    A dzisiaj na kilkanaście motocykli tylko jedna 125tka.
    Reszta to większe pojemności.
    A w temacie. Wracając już do domu po 15stej przez 25 km jechała za mną dziewczyna na Triumph street scrambler.
    Widok był piękny i taki motocykl też polecam.
    Jechała bardzo wolno i nie udało się zagadać bo bym musiał się zatrzymać chyba żeby koło mnie się znalazł. A na światłach uciekła w lewo.
    Do końca nie wiem co to był za model bo motocykl też mi się spodobał.
    Z boku, kiera i lusterka, kierunki jak T. Scrambler ale lampa led i odwrócone amory – złote?
    Wie ktoś co to za model ?

    #27893 Reply
    pavlak
    Gość

    Kolejny raz rozpętała się dyskusja na temat chinoli.Podkreślam , że nie jestem ich wrogiem.Posiadałem dwa Romety (CRS , Soft Chopper) oraz Junaka (122).Pokonałem na nich tysiące kilometrów.Istotne jest to że nowy pojazd nie może wymagać napraw zaraz po zakupie.Jeśli zdecydujesz się na chińczyka , to raczej 2-3 letni z przebiegiem 3-5 tys. km .W tym przypadku już wszystkie mankamenty zostaną usunięte.Co do Keewaya Superlight to ma dobre opinie.Ludzie narzekają jedynie na opony.Jeden z kolegów jest aktualnie na kupnie i chętnie bym wysłuchał opinii kogoś kto spędził na nim sezon i nakręcił trochę km.Intryguje mnie zwłaszcza działanie CBS i wtrysku.Przydałyby się wypowiedzi tych co długo jeżdzili na Daelimach i Hyosungach.Pozdrawiam.
    P.S. Sezon otwarty – było super – znowu mam katar.

    #27895 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Ja już niejednokrotnie pisałem że jakość chińskich motocykli nie jest zła. Oczywiście są fabryki tańsze i droższe – uwaga nie sugerować się proszę ceną w Polsce, bo niejednokrotnie tańsze motocykle chińskie są u nas droższe niż lepsze jakościowo chińczyki.

    Ale ja to ja, ja mam już trzeciego chińczyka i jestem zadowolony. W sumie na własnych chińczykach przejechałem ponad 60tyś.km.

    Jeżeli chcesz się dowiedzieć więcej o jakości chińskich motocykli i to z pierwszej ręki, to zapraszam na forum Klubu Chińskich Motocykli. Zapytaj użytkowników i to od razu wielu.

    Jeśli chodzi o Keewaya Superlighta, to mój przyjaciel ma nalatane ponad 30tyś. i bardzo sobie chwali. Na powyższym forum jacek.rc.

    #27897 Reply
    Anonim
    Gość

    To był TRIUMPH Scrambler 1200 XE. Piękny motocykl.
    Teraz znowu czuję że jestem chory i muszę coś w życiu zmienić.
    A miałem już nic więcej nie kupować.
    Może poszukaj czegoś w tym stylu.
    Oczywiście w klasie 125 będą to tylko namiastki, zabawki motocykla w tym stylu.
    Ale chyba lepiej niż chopper/cruiser ( bardziej teraz w cruiser celujesz) .
    Sam nie jestem najmłodszy jednak cruiser kojarzy mi się z emerytem jeżdżącym na złoty z żoną tylko kilka razy w roku.
    Sam osobiście to za 25 lat może taki sprzęt sobie sprawie.
    Scrambler 125. Na pewno coś na rynku jest ciekawego.

    #27901 Reply
    Tomasz
    Gość

    Witam! Ludzie co wy tu wypisujecie?! Jaki ciężki motocykl w klasie 125cc?! Agnieszka spokojnie kup to co Ci się podoba. Shadow to lekki mały motorek bardzo prosty w prowadzeniu, praktycznie jak rower. Poważną wadą są bardzo słabe hamulce i elastyczność silnika. Dla kobiety w tej klasie to tylko YZF125R. Tylko warto wziąć pod uwagę jedną rzecz: raczej na pewno po jednym, góra dwóch sezonach zrezygnujesz z motocykla 125cc.
    LWG!

    #27904 Reply
    link87
    Uzytkownik

    Cześć! A ja powiem tak, jeździłem Suzuki Intruderem 125 i polecam. Nie każdy po „góra dwóch sezonach” rezygnuje z motocykla 125cc. Przejeździłem Intruderem cztery sezony i jakiś miesiąc temu wymieniłem go na Hondę Varadero na wtrysku. Nie chcę motocykla z większą pojemnością silnika, czasem dojeżdżam do pracy, a wtedy nic mi nie wypali tyle benzyny co 125cc. Prędkości przelotowe są dla mnie wystarczające. Zamieniłem Intrudera na Varadero, tylko dlatego, że gabarytami jest większy i mogę nim spokojnie podróżować czasem z żoną we dwoje. Co do wagi motocykla, owszem motocykl 125cc może być za ciężki dla kobiety. Przykład: moja żona mogła spokojnie przetoczyć Intrudera, wsiadając na niego i odpychając się nogami. Hondy Varadero zalenej pod korek i ubranej w kufry nie udało jej się nawet ruszyć z miejsca.

    #27905 Reply
    Tomasz
    Gość

    link87 „motocykl 125cc może być za ciężki dla kobiety.” bzdura, niepotrzebne dyskryminowanie kobiet które chcą spróbować. Każdy motocykl powyżej 500cc w tym każdy egzaminacyjny będzie sporo cięższy od Varadero 125, a bez problemu radzą sobie z nimi kobiety o wadze poniżej 50 kg.. Pamiętajmy że motocykle kat. A1 (w Polsce teraz także kat. B) w tym wspomniane Varadego to sprzęty projektowane dla osób w przedziale od 16 do 18 roku życia, z zasady mają być leciutkie i bardzo łatwe w prowadzeniu. W przypadku Twojej żony to nic innego tylko brak doświadczenia i odpowiedniej techniki. Zmiana motocykla klasy 125 często po jednym sezonie wynika z jego ograniczeń w ruchu drogowym poza miastem-wyprzedzenie ciężarówki graniczy z cudem.

    #27906 Reply
    Tomasz
    Gość

    Agnieszka, najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie będzie zrobienie prawa jazdy kat. A lub zależnie do wieku A2. Kupowanie motocykla klasy 125 mija się kompletnie z celem, jeżeli masz skończone 18 lat. Po zrobieniu uprawnień masz olbrzymi wybór co do zakupu normalnego motocykla w dobrym stanie technicznym w cenie 125cc. Zobaczysz wtedy co to jest jazda motocyklem. Nie sugeruj się opiniami osób które jeżdżą lub posiadają motocykle klasy 125c na tego typu stronach/forach. Porozmawiaj z osobami jeżdżącymi motocyklami-najlepiej kobietami, powiedzą Ci co i jak. Szkoda marnować pieniędzy i czasu na zakup i jazdę motocyklem 125cc.

    #27929 Reply
    Marta
    Gość

    Mnie ostatnio zainteresował Malaguti DUNE X 125. Kilka dni temu była premiera w PL, dystrybutor to 4cv Moto. Wydaje się naprawdę ok, sama się zastanawiam czy go nie kupić 🙂

    #38068 Reply
    Kasia
    Gość

    Witam, jeżdżę już pare lat na hondzie shadow 125 i może po latach faktycznie brakuje przyspieszenia ale do jazdy po mieście i drobne przejażdżki wystarczająca, jazda super, jestem zakochana w tym motorze i nie zamierzam go zmieniać🙂 Motor nie jest lekki 160kg a ja 58. Pozdrawiam

Przeglądają 23 wpisy - 1 przez 23 (z 23 w sumie)
Odpowiedz do: Motocykl dla kobiety
Twoje informacje