Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Modele 125 do których da się włożyć 200 250 ccm swap

Strona główna Fora Opinie Modele 125 do których da się włożyć 200 250 ccm swap

Przeglądają 50 wpisy - 1 przez 50 (z 74 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #1039 Reply
    Moto-Hacking
    Gość

    Co tu dużo gadać. Mam prawko B, i chcę większy silnik w motorku. Nie interesuje mnie wasza opinia czy to moralne czy nie. Cała masa ścigaczy zapierdziela po mieście 160, a setki tysięcy pięćdziesiątek ma garnek 80 albo 110, więc nie umoralniajcie mnie.

    Stwórzmy tu listę modeli, do których przekładka większego silnika nie stanowi wielkiego problemu.
    Autor tej strony wskazał we wpisie

    Co mi grozi za większą moc?


    Hondę Rebel. Faktycznie, silnik wygląda identycznie. A jakieś inne modele?

    #1040 Reply
    anon
    Gość

    Zdaje się, że SYM Wolf, 250 wygląda bardzo podobnie. Ale to jest informacja nie sprawdzona.

    #1041 Reply
    Lewus
    Gość

    Wreszcie jakiś kozacki wpis 🙂 …
    Hyosung GT comet i Hyosung Aquilla nadają się na swapa, … 125 i 250ccm mają identyczną ramę, identyczna wielkość cylindrów, jedyne co to numery na silniku wskazują inną pojemność. Ale to da się załatwić … ileż to wybijaków do zmiany numerów leży w warsztacie 🙂 pozatym psy gdy mają wątpliwości sprawdzają tylko numer ramy i sprawdzają w jakiejś centralnej bazie danych, czy dany egzemplarz zjechał z linii produkcyjnej z właściwą pojemnością. Wiem bo miałem taką przygodę, kontrola przeszła bez problemu

    #1042 Reply
    łajza
    Gość

    Tylko kup teraz silnik 250 housyng … co ty! Nic nie ma, zero ogłoszeń

    #1044 Reply
    anon
    Gość
    #1047 Reply
    Moto-Hacking
    Gość

    Suzuki intruder … markowy, V2, baja!

    #1053 Reply
    Tytus
    Gość

    Jeżeli ktoś w pierwszych słowach swojego postu pisze , że będzie łamał prawo i szuka na ten temat porad to taki temat powinien być natychmiast wywalony. Poza tym tutaj pisze się i dyskutuje na temat 125tek.

    #1054 Reply
    Moto-Hacking
    Gość

    Tytus, jakoś na wpisie o tuningu Aprilia 125 nic nie napisałeś, a przecież taka apka może mieć nawet 35 koni. A ja chcę mieć 20-25, po to aby dobrze przyspieszać i co jestem ja zły a tamten nie?

    Żyjemy w państwie policyjnym, które na każdym kroku zakłada kretyńskie ograniczenia (nie tylko drogowe). Nie mam szacunku do państwa, rozumiesz? Państwo oszukuje mnie każdego miesiąca na ZUSIE. To co? Ja nie mogę oszukiwać? Nie zamierzam wzbogacić skarb państwa zdając prawko A. To nie jest sport narodowy oszukiwać przepisy, to jest nieustanna wojna w której nikt nie odpuści! Z drugiej strony, żeby było jasne, nie zamierzam po mieście zapierdzielać. Mam prawko od wielu lat i rozumiem tę sprawę, że nie jestem sam na drodze, że droga to nie moja własność, że odpowiadam za życie innych ludzi itd, chcę też wrócić do domu cały po rundce. Gdybym był zainteresowany odkręcaniem manetki na maxa i jeździe na 1 kole nie pisał bym na tym forum tylko na innym!!!

    #1056 Reply
    Levson
    Gość

    Mam inne pytanie. Co grozi za debilizm?
    Ano to ze jest sie debilem. Jak ktos chce to moze wsiasc na motocykl o poj. 1300 i zlapany zaplaci mandat za jazde bez uprawnien. Jak zabije to idzie do pierdla. Jak sam sie zabije to nie ma o czym gadac. Po co kombinowac przy motocyklu 125 zeby bylo pare km v max wiecej?
    Jak juz czlowiek ma kat B od 3 lat bo o takich tu rozmawiamy i mu sie spieszy niech wsiada w swoje porsche i zasuwa 250. A jak nie to lepiej spokojnie po 2 sezonach robi papiery na A…

    #1060 Reply
    Dawid Parus
    Keymaster

    Bardzo proszę o nie podkręcanie zgniłej atmosfery. Idea forum jest taka, że każdy pisze co chce. Dlatego nie usunąłem tego wątku. A nawet ciekaw byłem reakcji.

    @Moto-Hacking – jeżeli chcesz wylewać swoje gorzkie żale do włodarzy, polecam jakieś forum o polityce. Zacząłeś temat o 250-tkach a piszesz o ZUSIE.

    @Levson – Nawet jeżeli masz rację, to używając epitetów, prowokujesz do kłótni. Wątek stanie się niesmaczny.

    Zatem dyskutujcie, ale bez obraźliwych textów.

    #1061 Reply
    Fredi
    Gość

    Yamaha Virago XV

    #1062 Reply
    Tytus
    Gość

    Moto-Hacking. Masz dużo racji w tym co piszesz ale to forum jest nie o tym. Wracając do tematu.Twój wpis czytają dzieciaki , które za daleko nie wybiegają w przyszłość i nie analizują wszystkich możliwych konsekwencji. Powiedz młodemu, że jak źle pójdzie a będzie jechał motorem bez uprawnień to może się to skończyć tym ,że będzie musiał komuś płacić przez kilkadziesiąt lat rentę. Przecież to jak grochem o ścianę. Niestety jak już do takiego zdarzenia dojdzie, to będzie płacz i zmarnowane życie ofiary i sprawcy wypadku. Pokwasiłem , ale to z życzliwości.

    #1093 Reply
    Gucio
    Gość

    A może zamiast zastanawiać się nad sprawami niezgodnymi z przepisami pomyśleć co zrobić, żeby maszyny 125, przygotować sobie tak, żeby osiągały nie homologacyjne 11 KW, tylko trochę więcej. W dawnych czasach tuningowało się silniki w maluchach, żeby te samochodziki jeździły lepiej – planowało się głowice, likwidowało niedokładności montażu fabrycznego, regulowało się gaźnik, wymieniało się elementy na lżejsze – wszystko po to, żeby uzyskać te 2 czy 3 KM więcej oraz lepsze przyspieszenia i prędkość max. Może lepiej kombinujmy w ten sposób. Bo w krytycznej sytuacji da się udowodnić, że dany sprzęt ma większą pojemność niż w dowodzie rejestracyjnym, a w przypadku mocy może być tak, że jeden egzemplarz fabrycznie ma odrobinę mniej mocy (gorszy egzemplarz) lub odrobinę więcej (lepszy egzemplarz). Ciekawe jak by wyglądały moce przykładowo w tych samych modelach Junaka lub Rometa ale z różnych partii zmierzone na hamowni.

    #1147 Reply
    Patryk
    Gość

    Witam. A czy Suzuki GN 125 i 250 nie nadają się na swapa? Ja nie jestem pewny, ale tak mi się wydaje. Pozdrawiam.

    #1201 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Też nie popieram łamania przepisów, chcesz tuningować w obrębe ustawy, czyli do osiągnięca 15KM. Proszę bardzo, ale przekraczanie ustawy może mieć nieprzyjemnie konsekwencje. Ale to już każdy sam musi rozstrzygnać.
    Co do dyskusji czysto akademickiej, to wiem że do praktycznie wszystkich jednocylindrowych chińczyków da się wsadzić cylinder i tłok 150ccm a nawet 175ccm. Przy czym wartością graniczną jest tutaj 175ccm przy pojemności 200ccm silnik staje się zbyt nadkwadratowy i zbyt słaby. Pionowe Silniki chińskie o pojemności 110 są silnikami kwadratowymi a 125ccm już sa nadkwadratowe (stosunek średnicy cylindra do skoku tłoka wynosi 1,14).

    Zwiększanie pojemności nie zwiększając jednocześnie skoku tłoka daje tylko większą prędkość, za to tracimy na momencie obrotowym, czyli elastyczności.

    Standardowe silniki chińskie
    Silnik 156FMI poj. 124ccm, średnica tłoka 56.5mm, skok tłoka 49.5mm
    Silnik 162FMJ poj. 149ccm, średnica tłoka 62mm, skok tłoka 49.5mm
    Silnik 162FMK poj. 175ccm, średnica tłoka 62mm, skok tłoka 58mm
    Silnik 163FML poj. 196,9ccm, średnica tłoka 63,5mm, skok tłoka 62,2mm
    Silnik 172FMM poj. 233ccm, średnica tłoka 72,5mm, skok tłoka 55,7mm
    Przy zamawianiu zestawu tuningowego do chińskich silników typu 156FMI/157FMI należy robić to zawsze po rozebraniu silnika gdyż nawet w obrębie jednego producenta zdarzają się jednostki ze sworzniem tłoka o średnicy 13mm i 15mm.

    Innym, choć niewątpliwie droższym rozwiązaniem jest wsadzenie kompletnego silnika z listy powyżej.

    Co do tunningu 125ccm w obrebie ustawy, można wsadzić gaźnik mikuni PZ 32 zamiast PZ 26.

    #2672 Reply
    macin
    Gość

    do rometa poy wejdzie piec z roceta 3 po małej przeróbce ramy .

    #2679 Reply
    Kamil
    Gość

    Tak czytam ten temat i widzę że niektórzy uważają że tuning to nie jest łamanie przepisów 😉 każdy tuning silnika jest łamaniem przepisów gdyż silnik zmienia swoje parametry i wzrost mocy też będzie więc w dowodzie będą złe informacje, tak samo jak niektórzy mają zarejestrowane 2-suwowe prawie 40 konne motocykle na 11 kW to to nie jest łamanie przepisów? Albo jak ktoś rejestruje 125 na 50 to dopiero przestępstwo zazwyczaj jeździły tak osoby które wsiadały na motocykl pierwszy raz ale bały się że im mocy zabraknie, i motocykl zarejestrwaony na motorower. Więc co w tym złego zarejestrować 250 na 125 czyli motocykl na motocykl, celem takich SWAP’ów jest to by mieć troche większego kopa a nie większy v max bo większy v max to można uzyskać na innych przełożeniach i tyle ale te 5-10 KM więcej przy tej wadze naprawde robi różnice a często motocykle 125 powstawały tak że w rame 250 był wsadzony silnik 125, więc rama wytrzyma. Ja nie mam nic przeciwko takim zabiegom.
    Pozdrawiam!

    #2728 Reply
    marcin
    Gość

    DO BENJAMINA MUCHY TO ZE SILNIK 200 CC MA MNIEJSZA ROZNICE SKOKU DO SREDNICY TŁOKA NIEOZNACZA ZE JEST SŁABSZY NIZ 175 CC PATRZY SIE TYLKO I WYŁACZNIE NA MOC PODAWANA PRZEZ PRODUCENTA A NIE NA STOSUNEK SKOKU DO SREDNICY TŁOKA ,SILNIK 163 FML CZYLI TEN CO MA PRAWIE 200 CC MA 16,6 HP Z TEGO CO ZNALAZŁEM W NECIE A 175 CC MA 14 HP I Z CAŁA PEWNOSCIA TO 200 CC JEST MOCNIEJSZY NIZ 175 CC MOTOCYKL Z SWAPEM NA CHINSKI SILNIK 200 CC 163 FML Z CAŁA PEWNOSCIA BEDZIE SZYBSZY NIZ Z SILNIKIEM 175 CC 162 FMK 🙂 .

    #2729 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Nie zrozumiałeś mnie. Pisałem o tuningu silnika poprzez wsadzanie coraz większych cylindrów. W końcu osiągniesz efekt w którym silnik będzie mocno podkwadratowy i tym sposobem słabszy.

    Inną sprawą jest wsadzenie całego silnika o innej pojemności. Tam skok tłoka dopasowany jest do jego średnicy.

    #2730 Reply
    marcin
    Gość

    owszem ale pan pisał o silniku 200 cc 163 fml ze jest słabszy niż 175 a nie jest to jeszcze nie jest ten skok doo średnicy tłoka pozatym czy zmieniając cylinder można tylko podnosisc skok tłoka ? napewno ssa zestawy zmieniające proporcjonalnie do seri i skok i srednice tłoka czy niema? szpilki wtym przeszkadzają czy jak ? tak czy owak cylinder i tłok od silnika 163 fml 200 cc generuje wieksza moc niż 162 fmk czy pasuje do dołu 125 np. to nie wiem ale w temacie jest swap i niema mowy o samym cylindrze i tłoku tylko .

    #2731 Reply
    marcin
    Gość

    ok pomyliłem się pan pisał faktycznie o samym cylindrze na początku na doł 125 ok , ale jak słusznie pan sam włąsnie zauwazyl zle pan pisal z ta nad i podkwadratowowscia ja niebyłem pewny co odpoiwada za co bo na wiki znalazłem inna definicje niż to co pan pisal a na paru z kolei innych artykułach znalazłem ta def co pan podawał czyli ze nadkwadrat staje się słabszy a to prawdopodobnie podkwadrat ma większy skok do średnicy wiec napisałem o stosunku średnicy do skoku bo niebyłem pewien czy nadkwadrat czy podkwadrat to ten o większej średnicy do skoku ,może pan podac wartości mocy jakie uzyskuje się na samym cylindrze do dołu 125 podnosząc pojemność odp do 150 175 i 200 cc??? bo szukałem i niemoge znaleźć znalazłem tylko dane odnośnie calych silnikow i tak 150 ma 12 hp 175 14 hp a 200 około 16 hp całe silniki chińskie .

    dla mniej bystrych to ze odnoszę się z szacunkiem do osoby o imieniu i nazwisku bądź nicku benjamin mucha nieoznacza ze misie podobasz ty wstretna zgredo która miałas nick wwredna mucha .

    #2751 Reply
    grzegorz
    Gość

    Siema tak patrzę i widzę że tu wielu strażników teksasu 😜 róbta co chceta… A ci co się przypitalają to niech się zastanowią czy sami przestrzegają prawa w kazdej kwestii i płaszczyźnie (ograniczenia prędkości, prawo podatkowe itp, itd)a teraz do tego o co chce zapytać mianowicie mam bartona volcano 125 silnik z wałkiem wyrównoważającym ii chciałbym zrobić mu swap na 250 z przyczyn takich że za mało mocy i po tych 5latach użytkowania jest to dla mnie już nudne. Dla tych strażników dodam że jestem posiadaczem kategorii „A” tak pełnej 😜 a dlaczego chce się pchać w swapa? Bo nie stać mnie na 600ccm więc prosiłbym o jakieś sugestie informacje może ktoś już cos takiego robił?

    #2826 Reply
    Marcin
    Gość

    Witam!
    Beniaminie, zaintrygowałeś mnie tym gaźnikiem. Pierwsze czytam, że gaźnik może coś dodać mocy chińskiemu moto 🙂
    Mógłbyś rozwinąć temat?
    Pozdrawiam gorąco 🙂

    #2828 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Czytałem o tym na Chińskich forach, i jakieś wymierne efekty to daje.Amerykanie też tak tunigują chińskie 125tki. Gaźnik PZ26 ma mniejszą gardziel niż PZ30 lub PZ32. Taka zmiana nie jest droga, na aliexpress.com da się zamówić poniżej 100zł z przesyłką.

    Podsunałem ten pomysł, też w KCM i kolega lisq1 skorzystał i jest zadowolony.
    http://www.klub-chinskich-motocykli.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=5487&hilit=PZ32&start=30

    #3137 Reply
    Lolek
    Gość

    Masakra z tymi umoralniaczami, gość napisał że chce się dowiedzieć czegoś a Ci umoralniają…
    Wracając do tematu:

    Yamaha WR i YZF można zmienić cylinder na 180 cm3 – koszt cylindra z tłokiem i innymi elementami to trochę ponad 2 tyś zł.

    Pozdrawiam

    #3486 Reply
    Świstak
    Gość

    Odgrzewam kotleta. Dotyczy silnika 125ccm dwu-cylindrowy model 244fmi-2 wie ktoś czy może będą do niego pasowały cylindry od silnika 253FMM (250ccm)a może inne…

    #3507 Reply
    Albert
    Gość

    Do Świstak czy chodzi Ci o rcr 125 ;>

    #3509 Reply
    Świstak
    Gość

    Tak

    #3539 Reply
    Hanna
    Gość

    Który chiński motorek kupić aby był zdatny to przeróbek, narazie chce pojezdzic i sie nauczyc na sklepowym 125 ale pozniej bede chciala przerobic na 200 albo 250, doradzcie ktory wybrac

    #3589 Reply
    jas13
    Gość

    Podobają mi się te pomysły, zmiana silnika, podkręcenie napędu. Co komu po większej mocy na silniku, skoro konstrukcja nie pozwoli przenieść tego na asfalt. Nigdy nie ma gwarancji, że importer poza życzeniem mniejszego silnika, nie zażyczył sobie również delikatniejszych zawieszeń, słabszych hamulców, itd.
    Technicznie wszystko jest wykonalne, skoro ludzie wstawiają chińskie silniki do Ogara 200.

    #3649 Reply
    Rush
    Gość

    Generalnie najważniejsza jest świadomość że modyfikacje tego typu pociągają za sobą inne, waga silnika 250 w stosunku do 125, jeżeli moc poszła 2x w górę to czy hamulce wyrobią a może trzeba dodatkowo usztywnić ramę itd itp…

    #3730 Reply
    Waldek
    Gość

    Do hondy cbr 125 jest pakiet cylinder tlok 175 jakiejś niby znanej firmy tuningowej za 1200 ale do tego trzeba by napewno wiekszy gaznik i wybebeszyc wydech, no i zebatka inna dla wiekszego vmax co da pewnie z robocizna koszt ok 2500zl. dlatego nie skorzystalem tylko sprzedalem cbr, zrobiłem prawko i kupiłem 600ccm co wam tez radze zamiast kombinować. a do miasta 125 to ideał

    #3851 Reply
    Ludwik
    Gość

    Do Fuego Tekken bo to motor w orginale 250 cm tylko na Polske 125..

    #3873 Reply
    Adam
    Gość

    no okej, a w inną stronę?
    Obecnie ceny 125ccm są mocno wywindowane, szukając dla siebie takie 125ccm obejrzałem kilka wysoko wycenionych maszyn i po pierwsze, za drogo, po drugie stan…. po trzecie małe.

    Niektóre modele 250ccm są większe od 125ccm, jeśli chodzi o ramę, wygląda się na tym poważniej:
    -np keeway cruiser 250 (silnik jak yamaha virago)
    -honda rebel 250
    -virago 250 (choc tu nie jestem pewien czy ramy się różnią)

    Ile operacji przy swapie by nie było, to dam sobie radę. Pytanie czy mi coś takiego gdziekolwiek zarejestruje.

    Mój plan jest taki, kupić keeway 250, założyć mu silnik z virago 125 (bo taki mam), uruchomienie tego w innej ramie dla mnie to jeden dzień. To wszystko, aby mieć większy motor (optycznie) z legalnym na kat B silnikiem 125ccm. Po co? Bo lubie mechanikę i robić przeróbki, mam 185cm wzrostu i śmiesznie wyglądam na 125tkach, jedynie shadow jakotako do mnie przemawia, ale sa okrutnie drogie. Keewaya mogę kupić za 3500zl i to w świeżym roczniku, silnik yamahy jak pisałem wyżej mam na stole (przynajmniej 3 sztuki i kilka w częściach).

    Czy jeśli włożę silnik 125ccm tak z marszu i pojade na stacje kontroli pojazdow to dostane od reki zaświadczenie? W WK wiem, że nie ma już po tym problemów, bo pytałem, że wystarczy zaświadczenie.

    #4448 Reply
    Kamil
    Gość

    Ja mam trochę inne pytanie, czy jest możliwy tuning Junaka 125 RS w wersji PRO czyli chłodzonego cieczą na 150 tradycyjną metodą gotowego KITu: tłok, głowica, zębatka itp? (+ ewentualnie gaźnik)?

    #4509 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Obstawiam konieczność kupienia oryginalnego zestawu do jianshe 150-31. Bo nasz junak to w oryginale 150 tuningowana na 125cc.

    #4710 Reply
    krzyś
    Gość

    hyosung gt 125 i silnik od hyosung gt 250 wchodzi idealnie.
    ta sama rama 🙂
    w polsce mało 250 ale w DE za 2 tysie masz już komplet, tylko przekładasz

    #4753 Reply
    michał
    Gość

    Kolejne pytanie. Jak wygląda sprawa z przełożeniem mocniejszego silnika tj. w przypadku motocykla takiego jak Junak m11 ze 125cc na 320cc? teoretycznie w/w motocykl jest oferowany do sprzedaży w takich pojemnościach, z tego co zauważyłem nie ma różnicy w wyposażeniu tzn takie same tarcze hamulcowe itp. czy jeżeli posiadał bym junaka m11 w pojemności 125 cc i po jakimś czasie zechciał bym włożyć do niego silnik 320cc (nowy kupiony na aledrogo) to muszę robić homologację na cały motocykl od nowa? Czy wystarczy przegląd i wycieczka do WK po nowy dowód? (Pomijam fakt ekonomiczny całego przedsięwzięcia). Jak taka sytuacja miała by się do motocykla który został zarejestrowany jeszcze w 2016 r i nie spełnia normy EURO 4, czy razem z taką wymianą silnika wiązało by się dołożenie ABS i innych pierdół związanych z nową normą?

    #4888 Reply
    Marcin
    Gość

    Może być kłopot z homologacją. W przypadku samochodów jest chyba łatwiej. Zwłaszcza starych. W moim benzynowym Mercedesie w124 200E wymieniłem silnik na 2.0D i wystarczyło zrobić przegląd i wyrobić nowy dowód rej. z powodu zmiany sposobu zasilania(inny rodzaj paliwa).
    Prawdę mówiąc te nowe normy i przepisy są chore, a chodzi jak zwykle tylko o jedno – wyciągnąć od człowieka jak najwięcej kasy.
    Michał, na twoim miejscu zrobiłbym tak jak piszesz, a gdyby nie dało się z powodu tych durnych przepisów – montuj większy silnik i po prostu jeździj.
    Sam jestem posiadaczem starego Motobi Wektora 150, mam tylko prawko B, mam 41 lat, ważę setkę i te 10-12km to dla mnie po prostu za mało.
    Kocham wolnoobrotowe, jednocylindrowe silniki, ale trzeba by większej pojemności. Nie chodzi nawet o prędkość. W zupełności wystarcza mi 60km/h na trasie. Jednak motocykl waży prawie 150 kg i ze mną na pokładzie ma już ciężko. Pojechać gdzieś dalej, w góry – strach, bo pod górkę będę go chyba pchał.
    Dlatego też kombinuję z silnikiem 250cm do mojego wektora, być może od krosa Diabolini 250, bo to też jeden cylinder i dokładnie taka sama konstrukcja – popychaczowy silnik OHV, licencja Hondy CG 125.
    W tak zwanym „miedzyczasie” powoli buduję moto własnej konstrukcji, na bazie agregatowego silnika Hondy GX, ramie WFM, przodzie SHL M11 i kołach od WSK 175 z szerokimi bębnami.

    Jak śpiewał kiedyś Wojtuś Młynarski:” Róbmy swoje Panowie, róbmy swoje – może to coś da.”

    #4889 Reply
    Marcin
    Gość

    A i jeszcze jedno. Zapomniałem dodać, że 90 procent motocykli 125cm, to w istocie 250cm z włożonym w ramę mniejszym silnikiem – jest popyt na 125, jest sposób na to, żeby zarobić.
    Wystarczy spojrzeć na te nowe motorki 125 i od razu widać, że są wielkie gabarytowo jak na taka pojemność.

    #4908 Reply
    jan
    Gość

    Witam nie jestem wprawdzie zarejestrowany na 125.plnie mniej zaciekawil mnie Panski post na temat Keewaya.Otoż posiadam takowy motorek i mam zamiar zamienic oryginalny silnik na silnik od yamahy 250ccm.Podobno miesci sie w ramie bez problebmow i jakis przeróbek.A to dlatego ze silnik firmowy a niestety jeszcze sie sezon nie zaczal a mam z nim problemy. Otóż przestal palic na tylnym cylindrze i wszelkie moje proby usuniecia problemu nie przynosza rezultatu.Silnik ma przejechane 10000km i do tej pory bylem zadowolony.Tak ze prosił bym o skomentowanie mojej decyzji za co dzieki –pozdrawiam
    w najblizszym czasie rejestracja na 125.pl

    #5371 Reply
    Kris
    Gość

    Peugeot xps 125 ct, da sie tam cos wsadzić bez większych przeróbek????

    #5518 Reply
    Arthurr
    Gość

    Honda Rebel,Honda cg/cb,Susuki gn,Yamaha Sr,Yamaha Virago it.p.starsze konstrukcje. Nawet jeśli zawieszenie,hamulce,czy rama są słabsze niż w 250 to i tak lepszej jakości niż w dzisiejszej chińszczyźnie fabrycznie 250ccm.

    #5712 Reply
    MaRcIn
    Gość

    Z gory przypominam ze potrzebuje info na temat swapa 125 na 250 badz wiekszy a nie porady prawnej
    A wiec jak w temacie mam zamiar kupic Hyosung comet 125 pojezdzic i zmienic silnik na 250 czy ktos to przerabial temat i moze podpowiedziec czy i co brak przerobic lub ma ktos lepszy pomysl na inna pojemnosc

    Jezdzi sie pony50-m-2 komar2352 odbudowa shl m17 gazela na wiosne maiden voyage po 17 latach zapomienia

    #5741 Reply
    Rotmistrz
    Gość

    @MaRcIn zrób prawo jazdy kat. A i nie kombinuj. Wtedy będziesz mógł sobie jeździć czym chcesz. Dorośnij.

    #5755 Reply
    Kris
    Gość

    Witam.Osobiście mam Junaka 122f.Bez problemu przerobiłem ze 125cm na 150cm.Zestaw na allegro 150Złoty.Cylinder,tłok,pierścienie,sworzeń.W wyglądzie nie widać różnicy. Głowicy nie zmieniałem-nie trzeba.Zmieniłem dysze z 92 na 105.Silnik pracuje ładnie,czuć trochę więcej mocy.Widziałem też na allegro gotowe silniki 250cm-20km.Cena 2000tyś.Były tam wymienione modele motocykli do których pasuje.Pozdrawiam.

    #6094 Reply
    Dawid
    Gość

    Witam, nawiązując do tematu proszę o pomoc który silnik wybrać:
    1. CG 250 CCM 172FMM
    czy
    2. ZONGSHEN 250 CCM MODEL ZS169FMM.

    Silnik ma być do junaka 121. Sprzedawca powiedział mi, że wystarczy przerobić przednie mocowanie w ramie.
    Z góry dzięki za podpowiedzi.

    #6095 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Zdecydowanie zongshen,ze względu na jakość.
    Ale mocowania to pryszcz, dużo gorzej legalnie zmienić papiery i zrobić prawo jazdy A.

    #6096 Reply
    jas13
    Moderator

    Beny to jest ta sama choroba, co modyfikacje 50-ki, żeby ciągnęła 90km/h. Nie ma sensu z tym walczyć, nic nie zyskasz glosem rozsądku. Akurat J121 to budżetówka i nie wiadomo, czy pozostały osprzęt sobie z tą 250-ka poradzi, ale to już nie nasze zmartwienie.

    #6239 Reply
    Piotr
    Gość

    Witam
    Mam pytanie chcę włożyć do mojego Kymco Zing 125 silnik LONCIN 250 wygląda tak samo , jak myślicie będzie pasował na mocowania?
    I kwestia instalacji elektrycznej czy podejdzie oryginalna czy jakieś większe modyfikacje?
    Pozdrawiam serdecznie Piotr

Przeglądają 50 wpisy - 1 przez 50 (z 74 w sumie)
Odpowiedz do: Modele 125 do których da się włożyć 200 250 ccm swap
Twoje informacje