Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Które 125-tki są zablokowane

Strona główna Fora Tuning 4T Które 125-tki są zablokowane

Przeglądają 22 wpisy - 51 przez 72 (z 72 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #13549 Reply
    Anonim
    Gość

    Żeby dodać 2KM to trzeba trochę czasu i umiejętności.
    Na hamownie takiej sztuki nie dawałem ale prędkość zwrasta o 10km/h i o wiele lepiej się zbiera.
    Jak nie można mapy zmienić ( przeważnie są 3 dostępne ) to trzeba ECU zmienić.
    Są sztuki co przy zakupie w serwisie możesz mapę wybrać za darmo.

    #13550 Reply
    PeterP
    Gość

    Nadal śmiem wątpić,podaj jakieś detale, szczegóły, namiary na tunerów… wykresy z hamowni czy coś, jedyne co mi przychodzi do głowy z dodania mocy to wywalenie katalizatora… w 11-15 konnej 125 4T z 1/4 KM tym uzyskasz, a poza tym imo inne metody dodania mocy w takim moto są kompletnie nieopłacalne… inaczej przy zakupie takiego chińczyka sam sprzedawca by proponował wzmocnienie sprzęta „za jedyne 5 stówek” a internet był by pełen „power boxów” tak jak jest w odniesieniu do aut bynajmniej nie rajdowych

    #13552 Reply
    Anonim
    Gość

    Z„power boxów” tubeboss jest ok.
    Przyrost mocy do 20% w mt125.
    Ale tak jak wcześniej pisałem do Chińczyków na wtrysku to nie wiem jak to jest.
    Na gaźniku nie ma problemu. 2 KM można dodać minimalnym kosztem.
    W markowych można zmienić mapę bez problemu. Ostatnio widziałem z 30 na 40 KM.

    #13553 Reply
    Anonim
    Gość

    TuneBoss mt125 + 20%
    W chińskich na wtrysk – nie wiem.
    Jak jest możliwość zmiany mapy i są gotowe to zmienisz w serwisie.
    Jak nie to zostaje – inne ECU lub box.
    Jak gaźnik to niema problemu nawet w chinoli. 10-15 da się zrobić.

    #14530 Reply
    Grzegorz
    Gość

    Witam wszystkich. Na pewno wszystkie motocykle na rynek niemiecki są blokowane do 80 km/h i to jest pewne bo takie mają prawo. Mam ( tzn zona ma) Hondę shadow 1999 produkowana w Japonii. Z taśmy schodzą motocykle bez blokady ale później to już są ograniczone w różne sposoby. Wrzucam przetłumaczony tekst przez mojego kolegę z ograniczenia w mojej hondzie ”

    Instrukcje instalacji dotyczące redukcji mocy Redukcja mocy poprzez wspawanie przepustnicy w obydwóch kolektorach wydechowych. 1. zdemontować układ wydechowy 2. Przyspawaj przepustnicę z większym otworem o średnicy zewnętrznej 31 do kolektora wydechowego przedniego cylindra i mniejszą przepustnicę z otworem o średnicy zewenętrzenej fi 26 kolektorze wydechowym tylnego zylindra. Upewnij się, że gniazdo uszczelnienia nie jest uszkodzone. Ponownie zamontuj układ wydechowy”

    #19745 Reply
    Radek
    Gość

    Honda Forza 125. Vmax 127 km/h. Rocznik 2019.

    Po prostu kupujcie markowe produkty, problem z głowy.

    #21124 Reply
    PZ
    Gość

    Hello Ludziska,

    Mam Benka 125 TNT i na standardowym wydechu i ustawieniach przy wadze mojej 92 kg leci 110 🙂

    ale frajda na tym maleństwie latać 🙂

    Pozdro

    #21545 Reply
    Magda
    Gość

    Witam. Zapraszam do przeczytania artykułu dotyczącego tuningu Hondy Rebel 125 ccm- jest to kontynuacja artykułu, który zamieszczałam tutaj jakiś czas temu. https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=478098279855476725#audiencestats

    #25351 Reply
    Oskar
    Gość

    Mam pytanie mam Derbi sende cross city 125 4t czy ktoś wie czy ona ma blokady? ??

    #28018 Reply
    Marek
    Gość

    Kolega który napisał: „Witam!!! Mam rometa zxt 125 i na 200% jest zblokowany wydechem Rurka w kolanku i wydech końcowy go dławi. Wymieniłem tłumik na chińskiego akrapowica i o dziwo na db kilerze wkręca się na 11tys a wczesniej odcinało go przy 8.5tys. Prędkość wzrosła z 90 na 110km/h. Polecam taką przeróbkę. W planach jest zrobienie wydechu bez blokady od głowicy do końca.”
    Coś w tym jest bo wszystkie biegi wchodzą do 11tys i odcina 4 bieg 10,5 tys odcina a 5 9,5 tys i tak jak by nie chciał jechać nawet górka nie pomaga. Narazie wydech przewiercony. Lepiej ryczy. Pomyślę nad likwidacją zawirowacza spalin. I zobaczę co z tym fabrycznym wydechem da radę zrobić. 😀
    PS:Dziękuje za info. Bo mało jest na temat Romet zxt125

    #29485 Reply
    Darek
    Gość

    Tak sobie to czytam i jeżdżę N-Max 125 – to w tych chińskich skuterach trzeba dołożyć sporo, żeby jeździło jak należy. Pytanie tylko czy jak już się te wszystkie przeróbki złożą do kupy to jaka różnica w cenie powstanie do markowego sprzętu? Pomijam żywotność, bo zawsze są jakieś powody konstrukcji ograniczającej. Myślę, że najważniejsze jest przetestować przed zakupem i wybrać z głową.

    #29487 Reply
    nieanonim
    Gość

    N-Max 125 też jest Made in China, tylko ma znaczek z 3-ma kamertonami zamiast Pegaza
    Motocykle tym różnią się od aut, że właściciele często montują niestandardowe wydechy

    #29488 Reply
    anonimowynieanonimie
    Gość

    Rozkmiń to że część Chińczyków jest produkowana na Tajwanie a część Japończyków w Tajlandii.
    Ciekawe do jakich idiotycznych wniosków dojdziesz.
    Co za idiocia tak myślą.

    #29489 Reply
    jas13
    Gość

    Yamahę N-Max chyba produkują zakłady w Jakarcie, czyli Indonesia

    #29649 Reply
    Darek
    Gość

    Są produkowane w Indonezji, a to kraj, gdzie skuter jest podstawowym środkiem transportu, zresztą mógłby być i produkowany w Bangladeszu – chodzi o technologię o którą producent dba, a miejsce to rynek zbytu główny oraz tania siła robocza. Chiny to też potężny rynek zbytu i bardzo dużo producentów u nich produkuje markowe rzeczy. Na chiński rynek też są produkowane rodzime konstrukcje, które oglądałem i dosiadałem. Są o kilka poziomów lepsze niż te co trafiają do Europy. Tu chodzi o oszczędności i certyfikowanie, które to koszt pokrywa importer.

    #31155 Reply
    Mirosław
    Gość

    Witam mam junaka 122f na gaźnik czy ktoś wie jak zdjąć blokadę lub gdzie się znajduje 601680149

    #36955 Reply
    dami
    Gość

    ja mam zippa vz1 125.i powiem tak .w tłumiku za kolankiem wyrzuciłem wkład tam był,delikatnie zmieniłem dysze w gazniku.pod filtrem powietrza jest węzyk to go wypiałem i zmieniłem zębatke z 15 na 16. teraz na prastym jade 120km zdarzyło sie z wiatrem i z górki 130 a teraz zamierzam wiekszy szlif cylindra i inny tłok bez zmiany cylindra mozna zwiekszyc pojemnosc.ale szczerze/?/ 125tka jak jedzie 120-130 mysle ze to jest duzo i wystarczająco.

    #37562 Reply
    Karol
    Gość

    Mama suzuki gsx s 125 nekad i też z ciekawości się dowiedziałbym czy ma jakieś blokady? 🙂 pozdrawiam

    #37563 Reply
    Anonim
    Gość

    Barton chłodzony cieczą proponuje.
    Żartuje, skąd ta cena 13000. Myślałem że jeszcze załapiemy się na normalne ceny w tym roku.
    Porównajcie do keeway’a.
    Za co ta kasa? Może ma ABS?
    A kto kupił minarelli/Yamaha?
    Może ten silnik tam włożyli ?
    https://barton-motors.pl/modele/motocykle-125/barton-blade-r

    #37693 Reply
    Mariusz
    Gość

    Witam, posiadam Kymco Hipster 125 2V4t – za cholerę nie mogę z niego wydusić więcej nić 60km/h – czy to możliwe, że mają blokadę na taką prędkość ?.

    #38711 Reply
    Pawel
    Gość

    Forza 125cc gdzie blokady

    #40237 Reply
    Robert
    Gość

    Duża część nowszych skuterów na wtrysku (EFI) ma elektroniczną blokadę w module ECU.
    Na moim przykładzie KYMCO Agility 125i 2022, po wgraniu korekty mapy oraz (obowiązkowo) usunięciu katalizatora z EGR, skuter w końcu nie dusi się przy 80km/h. Ciągnie spokojnie 110 do 120 km/h, przy niewiele wyższym spalaniu. Niektórzy idą na całość zwiększając cylinder do 170/180ccm, wymieniając wałek z większymi krzywkami (większe i dłuższe otwarcie zaworów) oraz podmieniając zębatki przeniesienia napędu. Finalnie jest sporo wyższą moc (przyspieszanie) i prędkość max w okolicach 150km/h. Jest to wyciskanie ostatnich kropli potu ze skutera i na pewno zmniejsza żywotność silnika. Kymco 125 jest znane z tego że seria potrafi przejechać 50 tyś kilometrów bez problemu. Dlatego właśnie są elektroniczne blokady, żeby silnik nie był żyłowany. Dzięki temu producent dba o renomę „trwałych” silników. Nie rzadko to właśnie tanie chińczyki są szybsze niż markowe Kymco, Aprilia, Piaggio itd., właśnie z powodu trwałości. Te skutery są z reguły wołami roboczymi na zachodzie, ubery eatsy, glovo, wolty itd. silniki są męczone do oporu w upałach i wszystko z nimi OK przy 40-50kkm (oczywiście pod warunkiem regularnego serwisowania). Wracając do tematu – jestem zadowolony z mojego Kymco i minimalnym wkładzie w modyfikację ECU i kata. Idealny na dojazdówki. Jak ktoś szuka adrenaliny to niestety musi mieć Kat A i np Honda Africa Twin 750. Polecam.

Przeglądają 22 wpisy - 51 przez 72 (z 72 w sumie)
Odpowiedz do: Które 125-tki są zablokowane
Twoje informacje