Strona główna › Fora › Tuning 4T › Które 125-tki są zablokowane
- This topic has 71 odpowiedzi, 7 głosów, and was last updated 1 years, 1 months temu by Robert.
-
AutorWpisy
-
AnonimGość
Żeby dodać 2KM to trzeba trochę czasu i umiejętności.
Na hamownie takiej sztuki nie dawałem ale prędkość zwrasta o 10km/h i o wiele lepiej się zbiera.
Jak nie można mapy zmienić ( przeważnie są 3 dostępne ) to trzeba ECU zmienić.
Są sztuki co przy zakupie w serwisie możesz mapę wybrać za darmo.PeterPGośćNadal śmiem wątpić,podaj jakieś detale, szczegóły, namiary na tunerów… wykresy z hamowni czy coś, jedyne co mi przychodzi do głowy z dodania mocy to wywalenie katalizatora… w 11-15 konnej 125 4T z 1/4 KM tym uzyskasz, a poza tym imo inne metody dodania mocy w takim moto są kompletnie nieopłacalne… inaczej przy zakupie takiego chińczyka sam sprzedawca by proponował wzmocnienie sprzęta „za jedyne 5 stówek” a internet był by pełen „power boxów” tak jak jest w odniesieniu do aut bynajmniej nie rajdowych
AnonimGośćZ„power boxów” tubeboss jest ok.
Przyrost mocy do 20% w mt125.
Ale tak jak wcześniej pisałem do Chińczyków na wtrysku to nie wiem jak to jest.
Na gaźniku nie ma problemu. 2 KM można dodać minimalnym kosztem.
W markowych można zmienić mapę bez problemu. Ostatnio widziałem z 30 na 40 KM.AnonimGośćTuneBoss mt125 + 20%
W chińskich na wtrysk – nie wiem.
Jak jest możliwość zmiany mapy i są gotowe to zmienisz w serwisie.
Jak nie to zostaje – inne ECU lub box.
Jak gaźnik to niema problemu nawet w chinoli. 10-15 da się zrobić.GrzegorzGośćWitam wszystkich. Na pewno wszystkie motocykle na rynek niemiecki są blokowane do 80 km/h i to jest pewne bo takie mają prawo. Mam ( tzn zona ma) Hondę shadow 1999 produkowana w Japonii. Z taśmy schodzą motocykle bez blokady ale później to już są ograniczone w różne sposoby. Wrzucam przetłumaczony tekst przez mojego kolegę z ograniczenia w mojej hondzie ”
Instrukcje instalacji dotyczące redukcji mocy Redukcja mocy poprzez wspawanie przepustnicy w obydwóch kolektorach wydechowych. 1. zdemontować układ wydechowy 2. Przyspawaj przepustnicę z większym otworem o średnicy zewnętrznej 31 do kolektora wydechowego przedniego cylindra i mniejszą przepustnicę z otworem o średnicy zewenętrzenej fi 26 kolektorze wydechowym tylnego zylindra. Upewnij się, że gniazdo uszczelnienia nie jest uszkodzone. Ponownie zamontuj układ wydechowy”
RadekGośćHonda Forza 125. Vmax 127 km/h. Rocznik 2019.
Po prostu kupujcie markowe produkty, problem z głowy.
PZGośćHello Ludziska,
Mam Benka 125 TNT i na standardowym wydechu i ustawieniach przy wadze mojej 92 kg leci 110 🙂
ale frajda na tym maleństwie latać 🙂
Pozdro
MagdaGośćWitam. Zapraszam do przeczytania artykułu dotyczącego tuningu Hondy Rebel 125 ccm- jest to kontynuacja artykułu, który zamieszczałam tutaj jakiś czas temu. https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=478098279855476725#audiencestats
OskarGośćMam pytanie mam Derbi sende cross city 125 4t czy ktoś wie czy ona ma blokady? ??
MarekGośćKolega który napisał: „Witam!!! Mam rometa zxt 125 i na 200% jest zblokowany wydechem Rurka w kolanku i wydech końcowy go dławi. Wymieniłem tłumik na chińskiego akrapowica i o dziwo na db kilerze wkręca się na 11tys a wczesniej odcinało go przy 8.5tys. Prędkość wzrosła z 90 na 110km/h. Polecam taką przeróbkę. W planach jest zrobienie wydechu bez blokady od głowicy do końca.”
Coś w tym jest bo wszystkie biegi wchodzą do 11tys i odcina 4 bieg 10,5 tys odcina a 5 9,5 tys i tak jak by nie chciał jechać nawet górka nie pomaga. Narazie wydech przewiercony. Lepiej ryczy. Pomyślę nad likwidacją zawirowacza spalin. I zobaczę co z tym fabrycznym wydechem da radę zrobić. 😀
PS:Dziękuje za info. Bo mało jest na temat Romet zxt125DarekGośćTak sobie to czytam i jeżdżę N-Max 125 – to w tych chińskich skuterach trzeba dołożyć sporo, żeby jeździło jak należy. Pytanie tylko czy jak już się te wszystkie przeróbki złożą do kupy to jaka różnica w cenie powstanie do markowego sprzętu? Pomijam żywotność, bo zawsze są jakieś powody konstrukcji ograniczającej. Myślę, że najważniejsze jest przetestować przed zakupem i wybrać z głową.
nieanonimGośćN-Max 125 też jest Made in China, tylko ma znaczek z 3-ma kamertonami zamiast Pegaza
Motocykle tym różnią się od aut, że właściciele często montują niestandardowe wydechyanonimowynieanonimieGośćRozkmiń to że część Chińczyków jest produkowana na Tajwanie a część Japończyków w Tajlandii.
Ciekawe do jakich idiotycznych wniosków dojdziesz.
Co za idiocia tak myślą.jas13GośćYamahę N-Max chyba produkują zakłady w Jakarcie, czyli Indonesia
DarekGośćSą produkowane w Indonezji, a to kraj, gdzie skuter jest podstawowym środkiem transportu, zresztą mógłby być i produkowany w Bangladeszu – chodzi o technologię o którą producent dba, a miejsce to rynek zbytu główny oraz tania siła robocza. Chiny to też potężny rynek zbytu i bardzo dużo producentów u nich produkuje markowe rzeczy. Na chiński rynek też są produkowane rodzime konstrukcje, które oglądałem i dosiadałem. Są o kilka poziomów lepsze niż te co trafiają do Europy. Tu chodzi o oszczędności i certyfikowanie, które to koszt pokrywa importer.
MirosławGośćWitam mam junaka 122f na gaźnik czy ktoś wie jak zdjąć blokadę lub gdzie się znajduje 601680149
damiGośćja mam zippa vz1 125.i powiem tak .w tłumiku za kolankiem wyrzuciłem wkład tam był,delikatnie zmieniłem dysze w gazniku.pod filtrem powietrza jest węzyk to go wypiałem i zmieniłem zębatke z 15 na 16. teraz na prastym jade 120km zdarzyło sie z wiatrem i z górki 130 a teraz zamierzam wiekszy szlif cylindra i inny tłok bez zmiany cylindra mozna zwiekszyc pojemnosc.ale szczerze/?/ 125tka jak jedzie 120-130 mysle ze to jest duzo i wystarczająco.
KarolGośćMama suzuki gsx s 125 nekad i też z ciekawości się dowiedziałbym czy ma jakieś blokady? 🙂 pozdrawiam
AnonimGośćBarton chłodzony cieczą proponuje.
Żartuje, skąd ta cena 13000. Myślałem że jeszcze załapiemy się na normalne ceny w tym roku.
Porównajcie do keeway’a.
Za co ta kasa? Może ma ABS?
A kto kupił minarelli/Yamaha?
Może ten silnik tam włożyli ?
https://barton-motors.pl/modele/motocykle-125/barton-blade-rMariuszGośćWitam, posiadam Kymco Hipster 125 2V4t – za cholerę nie mogę z niego wydusić więcej nić 60km/h – czy to możliwe, że mają blokadę na taką prędkość ?.
PawelGośćForza 125cc gdzie blokady
RobertGośćDuża część nowszych skuterów na wtrysku (EFI) ma elektroniczną blokadę w module ECU.
Na moim przykładzie KYMCO Agility 125i 2022, po wgraniu korekty mapy oraz (obowiązkowo) usunięciu katalizatora z EGR, skuter w końcu nie dusi się przy 80km/h. Ciągnie spokojnie 110 do 120 km/h, przy niewiele wyższym spalaniu. Niektórzy idą na całość zwiększając cylinder do 170/180ccm, wymieniając wałek z większymi krzywkami (większe i dłuższe otwarcie zaworów) oraz podmieniając zębatki przeniesienia napędu. Finalnie jest sporo wyższą moc (przyspieszanie) i prędkość max w okolicach 150km/h. Jest to wyciskanie ostatnich kropli potu ze skutera i na pewno zmniejsza żywotność silnika. Kymco 125 jest znane z tego że seria potrafi przejechać 50 tyś kilometrów bez problemu. Dlatego właśnie są elektroniczne blokady, żeby silnik nie był żyłowany. Dzięki temu producent dba o renomę „trwałych” silników. Nie rzadko to właśnie tanie chińczyki są szybsze niż markowe Kymco, Aprilia, Piaggio itd., właśnie z powodu trwałości. Te skutery są z reguły wołami roboczymi na zachodzie, ubery eatsy, glovo, wolty itd. silniki są męczone do oporu w upałach i wszystko z nimi OK przy 40-50kkm (oczywiście pod warunkiem regularnego serwisowania). Wracając do tematu – jestem zadowolony z mojego Kymco i minimalnym wkładzie w modyfikację ECU i kata. Idealny na dojazdówki. Jak ktoś szuka adrenaliny to niestety musi mieć Kat A i np Honda Africa Twin 750. Polecam. -
AutorWpisy