Strona główna › Fora › Tuning 4T › Dysza de Levala w Barton Classic FI
- This topic has 85 odpowiedzi, 1 głos, and was last updated 4 years, 3 months temu by nieanonim.
-
AutorWpisy
-
Beniamin MuchaKeymaster
jas13GośćFajne gmole, ale kita wymiata
rawlaGośćPo zapoznaniu się z załączonymi zdjęciami oraz tym, co kolega napisał namely mi się wnioski:
1. To co nazywane jest tu dyszą De Lavala, nie jest nią. Bardzie przypomina to dyfuzor ale nie dyszę.I nawet nie dział to jak dysza lavala, a właśnie jak dyfuzor.
2. Kolega pisze o przyspieszaniu cząsteczek powietrza do prędkości naddźwiękowej. Być może tak w tym urządzeniu i jest. Tylko po co przyspieszać cząsteczki, które i bez tego urządzenia są przyspieszane przez dolot, w który to ten silnik został wyposażony przez producenta, a do którego zostało przymocowane to urządzenie?
3. Skłonny byłbym przyznać rację koledze co do zasadności tego urządzenia, gdyby wywalił On fabryczny dolot i w jego miejsce wstawił swój, od nowa w całości wraz z filtrem skonstruowany dolot. Tymczasem kolega zwyczajnie dokłada jakiś kawałek rury zakończonej lejkiem do już istniejącego dolotu. Czyżby kolega oczekiwał podwójnej prędkości powietrza? Twierdzę że niczego tu się nie uzyskuje. Niczego.
4 Oczywistym jest, ze jakieś efekty, zwłaszcza w zakresie niskich i średnich prędkości obrotowych silnika. ale nie z powodu zastosowania tego urządzenia, a z powodu przesterowania wtrysku, który leje więcej paliwa. Nie było by dla mnie zaskoczeniem, jeżeli okazałoby się, że silnik nie jest w stanie osiągnąć maksymalnych prędkości obrotowych po obciążeniem z powodu złego składu mieszanki paliwo-powietrze, chyba że kolega dokonuje również istotnych zmian w mapie sterownika.
5. Myślę, że urządzenie to, tak zastosowane, znacząco negatywnie wpłynęło na falowanie, co w efekcie również odbija lub po czasie odbije się na pracy silnika.
W mojej ocenie, jest to przykład dobrych chęci kolegi, tyle że dobrymi chęciami drogę do piekła wybrukowano.jas13Gość@rawla, silnik tani, czyli dobre podwórko do eksperymentów. Dziwi mnie brak chłodnicy oleju, ale nie ja się bawię, więc mi nie przeszkadza.
anonimGośćCzy możecie się od tego tematu odwalić, nie podoba się to nie czytaj, nikt nikogo nie zmusza a dobre rady pozostawcie dla siebie. Analitycy od siedmiu boleści.
anonimGośćCzekamy na następne fotki, opis już jest ale nie ma do czego dopasować, że tak powiem.
Kamel 555Gośćrawala
Wszyscy korzystamy z wynalazków kiedyś wymyślonych, korzystamy z prawa Archimedesa Pitagorasa Pascala, korzystamy z maszyny do szycia i co w tym złego. Dlaczego nie możemy korzystać z dyszy de Lavala, współcześnie. A kto ci broni założyć do swojego motocykla lub samochodu coś co podniesie komfort jazdy np pod podsufitkę piankę izolacyjną z folią alumiową itd.Kiedyś opublikowałem fotki z mojego samochodu w którym przewody pod maską od klimatyzacji zaizolowałem pianką poliuretanową co zwiększyło skuteczność klimatyzacji,…. i za to wylano niespotykany hejt że to bzdura i….. pogorszenie klimatyzacji, łącznie ze zniszczeniem pompy, zapaleniem silnika itd.
rawala zamiast wymyślać różne teorie weź sie za robotę i zrób kilka modyfikacji które opisałem to przekonasz się czy dają efekty czy nie.rawlaGośćKamel 555. Wszystko to, co miałem w tej sprawie do powiedzenia, powiedziałem. Nie zamierzam dalej dyskutować z Tobą, a tym bardziej z anonimami.
Ale mam dla wszystkich zwolenników Twojego „wynalazku” ( z wyłączeniem Kamela 555 – zachowania bezskuteczności) propozycję. Jeżeli już, po okrzykach zachwytu, wykonacie ten „tuning” to:
1. Pokażcie tu na tej stronie zdjęcia waszych tuningów według Kamel 555.
2 Przedstawcie wykres z hamowni potwierdzający ten „fantastyczny” przerost koni, przy czym wykres musi być potwierdzony przez stacje diagnostyczną lub diagnostę tak aby każdy kto zechce, sam będzie mógł potwierdzić ten wykres u diagnosty. Wymagane informacje to stan przed tuningiem i po tuningu. Dokładny adres stacji wykonującej pomiary, dane motocykla z numerem VIN i rejestracyjnym.
Oba powyższe warunki muszą być spełnione.
Ze swoje strony deklaruję, że jeżeli potwierdzą się informacje podane przez Kamela 555 ( jeszcze raz powtórzę z wyłączeniem Kamela 555).
1. Przyznam, że nie mam racji i posypię głowę popiołem
2. Zwrócę koszty badania technicznego pierwszej osobie, która poda tu takie informacje.
Czekam.rawlaGośćUzupełniam. Czekam do 30 lipca 2020r.
anonimGość@Kamel 555, widzę że też wpadłeś w pułapkę i karmisz niepotrzebnie trola.
Po prostu, jak możesz to podaj jak najwięcej informacji i danych o swoich przeróbkach i niech każdy sam zdecyduje czy chce to sprawdzić czy nie. Nie/kolega (niepotrzebne skreślić) próbuje przekonać nas że jest jakimś autorytetem, co nie jest prawdą, chociaż wielu dało się zwieść. Odnoszę wrażenie, że jesteś praktykiem posiadającym dużą wiedzę i człowiekiem z odpowiednim dystansem do samego siebie czego, niestety brak innym tu się udzielającym. Kontynuuj, proszę ten wątek, to coś nowego na tym forum, jak sam zauważyłeś większość wypowiedzi to narzekania. Zarażaj nas swoją pasją, proszę.@rawla, nikt nic nie musi ci udowadniać, jesteś po prostu już żałosny z tymi wywodami pseudo naukowymi i psujesz tylko dobrą zabawę, a tak właśnie robią trole!.
anonimGośćWięcej zdjęciów proszę, więcej zdjęciów 🙂
AnonimGośćMam prośbę do administratora.
Czy nie można na jakiś czas zablokować tego rawla? Znanego też z inny for o tematyce motocyklowej. Z niektórych z nich już wyleciał a na innych już z nim nikt nie gada. Bo on naprawdę wbije ostatni gwóźdź do waszej trumny.
Przecież jego wpisy są wręcz prowokujące do kłótni której nikt nie chce.
I za kogo on się uważa . Kiedyś było jakie powodzenie które tu pasuje idealnie ” wyżej sra niż dupę ma”.
Kogo obchodzą jego warunki jak każdy prosi żeby choć z tego się odkolegował i dał merytorycznie porozmawiać. Z wpisów widać że rawla nie ma zielonego pojęcia że nie zna zasady działania układa wtryskowego. I o czym z nim rozmawiać.
A Kamel 555 zna bardzo dobrze . Co udowodnił nawet mimochodem w pierwszym wpisie . I robi wszystko bardzo metodycznie tak jak powinno być . By osiągnąć efekt.
Jak już pisałem ja robię można powiedzieć dokładnie to samo innymi metodami .
W tej chwili mam wymieniony dolot i filtr. Zyskałem 10km do v-max.
W pełni mogę wykorzystać 6 bieg. Na 6 biegu jest bardzo elastyczny.
Przyspiesza od 75 do 105 bez żadnego problemu i bez względu na warunki.
I dalej do 120 daje radę. I jeszcze jest zapas na testowanie v-max
Spalanie spadło z 2,7 do 2,5. Co dobrze wróży i daje potencjał na kolejne zmiany.
Nic dołu nie straciłem , nawet zyskałem.
Może być tak że obejdzie się bez zmiany sondy lambda.
Teraz czekam na 6 kanałowy wtryskiwacz. Powinien być na dniach.Kamel 555GośćFaktycznie wpadłem w pułapkę zastawiona przez trola, zawsze staram się nie dyskutować z trolami, bo to do niczego nie prowadzi,….. rozmowa ze ścianą.
Ja na przeróbkach zyskałem dużo, na początku nie mogłem osiągnąć więcej niż 9 tys obrotów, teraz mam ponad 10.5 i nawet trochę więcej. więc to jest duży sukces, oczywiście zyskałem też na prędkości. Sukcesem jest że mając 6tys obr mam na liczniku prawie 90 km. Sukcesem jest że nie ma modernizacji w silniku, co potwierdza tezę że modernizując po fabryce dolot można dużo zyskać, i nie jest prawdą że fabryka robi wszystko najlepiej na świecie. W przypadku Softa chyba producent założyl z góry że prędkości i moc ma nie przekraczać określonej wartości po drugie tak mu wygodniej w procesie produkcji i taniej, co ma też znaczenie.
Jutro zeskanuję rysunek dyszy do softa.
Co mojego softa spalanie jest na poziomie 2.2 litra co jest dobrym wynikiem gdyż mogę spokojnie jechać z szybkością pomiędzy 80 a 90kmco jest prędkością wystarczającą i przepustnica otwarta jest na 3/4. Przed przeróbką gdy przepustnica była na poziomie 80% do maksa motocykl nie reagował już na dalsze uchylenie przepustnicy, natomiast teraz jest tak, że przepustnica uchylona jest na 95% i jeszcze reaguje zwiększeniem prędkości. Co pozwala mi sie domyślać że jeszcze są możliwości. i te możliwości są w dyszy de Lavala.
Uważam że można jeszcze zwiększyć przewężenie w dyszy.
Zyskałem na prędkości na wszystkich biegach większej elastyczności co jest bardzo ważne gdyż nie przeciąża się silnika przy niskich obrotach.
Idealną sprawą by było aby zrobić nowy króciec dolotowy.
1 jak widać na rysunku gdy jedziemy na 3/4 uchylonej przepustnicy część powietrza ślizga się po ściance
i to powietrze jest ,….puste dlatego proponuję zawirowywacz lub wstawić pochyłą przeszkodę w postaci,…. kierownicy jak w turbinach która by kierowała to powietrze do środka i tym sposobem powstała lepsza mieszanka paliwowa.
Przypuszczam że jeszcze istnieją dalsze możliwości silnika 125 bez uszczerbku na jego żywotność, żeby zwiększyć żywotność silnika należy iść w kierunku większej jego elastyczności.
Jutro puszczam wymiary dyszyKamel 555GośćJeżeli masz czujnik temperatury umieszczony na cylindrze lub silniku spróbuj go schłodzić przez np umieszczenie go na wysięgniku dostanie wtedy trochę więcej paliwa, a sonda po pewnym czasie sama się….. nauczy nowych parametrów.
AnonimGośćSondy lambda nie będę w tej chwili ruszał.Zobacze jaki będzie efekt bo zmianie wtryskiwacza.
Jeśli moc będzie mi odpowiadała to już zostawię ( pewnie na jakiś czas ).
Jeśli chodzi a lambda to chce osiągnąć ten sam efekt w trochę inny sposób .
Tak w skrócie to lambda kontroluje ilość tlenu w spalinach i w ten sposób kontroluje skład mieszanki. Dąży do tego żeby mieszanka w stanach ustalonych ( przy prędkości stałej) była stechiometryczna(proporcja paliwa do powietrza).(Oczywiście zarządza tym ECU które potrzebuje sygnału z sondy lanbda). Czyli współczynnik lambda równy jeden. Czyli najlepszy pod względem sprawności spalania ( ekologia ).
Ja zmianą sody chce osiągnąć efekt taki że ECU będzie miał informacje że stosunek lambda w stanach ustalonych wynosi jeden.
Gdy w rzeczywistości będzie wynosił 0.8 ( co jest najlepsze pod względem osiągnięcia maksymalnej mocy z danego silnika bez zwracania uwagi na ekologię).
Takie sondy są dostępne . Można kupić dedykowaną do mojego rozwiązania.
Ale jeśli w stanach nieustalonych wykorzystam w pełni nowy dolot i wtryskiwacz nie będę nic zmieniał.
Czyli w czasie ( głównie ) przyspieszania i hamowania silnikiem sygnał sondy lambda jest „pomijany” przez ECU. W tym czasie współczynnik lambda i tak jest bliższy 0.8 .
Silnik musi dostać większą dawkę paliwa by się rozpędzać.
Więc jeśli tylko w tym momencie będę miał dodatkowy przyrost mocy wykorzystujący w pełni nowy dolot i wtryskiwacz. To zostawiam i już nic nie zmieniam.
Mi wystarczy że osiągnę 16KM z 13.3KMKamel 555Gośćjeżeli masz przed przepustnicą jakiś tunel gumowy lub inny to można spróbować wsunąć dyszę, powinien być pozytywny efekt.
Dysza powinna dać lepszy efekt niezależnie od zastosowanego przez ciebie nowego dolotuAnonimGośćDyszą napewno się zainteresuję i wykorzystam jak nie w tym motocyklu to w innym.
W tej chwili nic konkretnego nie wiem, muszę najpierw zdobyć wiedzę na jej temat.
Szczególnie jak zaprojektować dyszę do danego silnika.
Jak dobrać kąty konfuzora i dyfuzora (w uproszczonej – stożkowej wersji dyszy).
I wiele innych zagadnień …..
Wiem że w silnikach samochodowych szlifuje się kanały wydechowe na kształt tej dyszy by osiągnąć szybszy przepływ spalin i lepsze chłodzenie głowicy. Tam też jest ograniczona średnica ( przez płaszcz wodny do którego nie można się przebić ).
Muszę poszukać na forach związanych z sportem samochodowym jak to jest dokładnie stosowane.
Jednym zdaniem. Nie jestem inżynierem i muszę zgłębić temat , poznać prace innych , nauczyć się .rawlaGość„Nie jestem inżynierem i muszę zgłębić temat , poznać prace innych , nauczyć się .- To może zacznij od tego?
„KANAŁY DOLOTOWE WOLNOSSĄCYCH CZTEROSUWOWYCH
SILNIKÓW SPALINOWYCH O ZAPŁONIE ISKROWYM” – pdf z łatwością znajdziesz w sieciAnonimGośćTemu rawla trzeba wszystko jak dziecku tłumaczyć :
Podstawy znam, ale dziękuję za dobre chęci.
Pisząc o nauce moim celem jest zapoznanie się z tematyką dyszy de Levala i wykorzystaniu jej w projektach tuningowych.
Najwięcej informacji jest na ten temat na przykładach zastosowania w kanałach wydechowych ( nie ssących ) samochodów sportowych.
Chcę się zapoznać z pracą i efektami innych na temat doboru odpowiednich parametrów.Więc rawla jak zwykle nie zrozumiałeś konkretu sprawy.
I jak zwykle nic nie potrafisz napisać własnymi słowami, bo nawet jakby człowiek chciał to nie ma na to szans by zrozumieć o co tobie chodzi.
Tylko bezmyślnie wklejasz bez zrozumienia metodą wytnij wklej z wójka google.Kamel 555GośćAnonim
Jest taka rodzinna firma która zajmuje się tuningiem motocykli, opracowali nowe kanały dolotowe i zrobili formy do kilku modeli motocykli, odlewają je z aluminium lub znalu.
dolot posiada 6 lub osiem wystających i spiralnie wystających skrzydełek które zakręcają mieszankę i ją lepiej rozbijają.
Miałem możliwość obejrzenia tego..cuda.
Przerabiają jeszcze gaźniki ale nie mogę szczegółów opisać publicznie bo to ich jak to się mówi chleb, z tego żyją.W Sofcie jest wykonana z tworzywa redukcja pomiędzy cylindrem a przepustnicą i wtryskiwaczem więc obecnie przy posiadaniu drukarki 3 D można taki dolot wydrukować.
Teraz pomyślałem że kupię taką drukarkę i wydrukuję.
No cóż hobby kosztuje.
Powiedz mi co wchodzi w skład nowego dolotu który kupiłeś.https://www.motocykle125.pl/wp-content/uploads/2020/07/dysza.pdf
CamaroGośćrawla to człowiek znany z wielu for dotyczących motocykli 125, na każdym robi z siebie pajaca. Podejrzewam że gość nawet nie jeździł nigdy 125-tką, tym bardziej żadnym innym motocyklem. Ma straszne kompleksy więc na początku z litości jest traktowany ulgowo, ale szybko dostaje bana za swoje zachowanie i wywody „naukowe” na poziomie mało rozgarniętego gimnazjalisty i wylatuje. Olać trola i spokój.
rawlaGośćCamaro, „rawla to człowiek znany z wielu for dotyczących motocykli 125”,- możesz wskazać z ilu, bo sam już nie magę doliczyć się tych forum?
I jeszcze coś. „Poważny” człowieku, to że wielu rzeczy nie rozumiesz, chociaż wydaje się tobie że rozumiesz, jeszcze nie upoważnia Ciebie do nazywania mnie pajacem. Wypraszam sobie. Sam jednocześnie dajesz świadectwo o poziomie Twojej kultury osobistej.
To na razie tyle, jak wspominałem czekam do 30 lipca na Wasze dowody. Ty również masz szanse udowodnić mi, ze się nie znam. Zamiast obrażać – podejmij wyzwanie.CamaroGośćNiem masz ani uprawnień do kierowania motocyklem, ani żadnym motocyklem nigdy nie jeździłeś, to wyczerpuje temat..
user123Gość„rawla” ma tu sporo racji. Kamel555 już z jednego forum został wywalony, teraz wam troluje zapewne chcąc uratować świat. Widać po poziomie dyskusji, że sam sobie odpisuje. Nie szkoda wam czasu?
anonimGośćKażdy z nas ma prawo wierzyć w co chce i samemu decydować co ma zrobić. „Strażnicy moralności i prawd objawionych” nie są tu nikomu potrzebni. Większość z nas ma swoje lata, bagaż wiedzy, doświadczeń i rozumie konsekwencje podejmowanych decyzji. Wieczne ostrzegania maluczkich zakrawają już, na tym forum na niestosowną impertynencję.
Darujcie sobie te ostrzeżenia, przenieście się tam gdzie, jak zwykle wszyscy narzekają na wszystko- taki jest wasz świat. Ja mam zamiar spróbować, to tez forma dobrej zabawy z własnym pojazdem, a ci lękliwi niech się schowają do mysiej dziury.anonimGośćMyślę, że te lata, bagaż wiedzy i doświadczeń powinny mieć znaczny udział w filtrowaniu treści pisanych przez anonimowe osoby w internecie. Jeżeli Tobie wystarczy pisemne zapewnienie o mocy 14,6KM dzięki takim przeróbkom to ok, naiwnych jednostek łykających wszystko co przeczytają przecież nie brakuje. Moc chińskiego silnika zbliżona do japońskich jednostek DOHC czy silników 175cc jest co najmniej mocno podejrzana. Szarlatanów i „znafcuf” w sieci, jest mnóstwo ale kiedy wymaga się od nich weryfikacji i przedstawienia twardych danych to obrażają się, atakują lub zwyczajnie milkną. Sam jestem ciekawy tego wyniku. Skoro autor dokonał pomiaru to patrząc na jego chęć dzielenia się dokumentacją zdjęciową – myślę, że cyknięcie fotki tego wykresu nie będzie dla niego problemem, prawda Kamel 555? 🙂
anonimGośćZa dużo myślisz o dyrdymałach a za mało analizujesz pomysł pod kątem zastosowania. Widocznie jesteś użytkownikiem motocykla bez wiedzy i praktyki.
anonimGośćTwarde dane to dla Ciebie dyrdymały? W takim razie powinna zaciekawić Cię informacja, że w/w przeróbki pozwalają na uzyskanie 20KM. Taki pomiar na hamowni wyszedł u mnie. Autor celowo zdławił osiągi żeby nie przekraczać dopuszczalnej prawnie mocy 15KM. Turbo z puszki po sardynkach sprawia, że osiągi dorównują motocyklom 600cc ale rama jest na tyle chybotliwa, że szybko je zdemontowałem w trosce o własne bezpieczeństwo. Ale da się i są to realne osiągi chińskich silników 125cc, potwierdzam :]
anonimGośćNie interesują mnie twoje dyrdymały tylko sam pomysł, ile tam koniuf wycisnąłeś na pomiarach to już twoja sprawa i oczywiście tych hamów co robili pomiary.
Same przeróbki są dosyć proste i tanie, w przerwie pomiędzy wymianą oleju a sprawdzeniem ciśnienia w oponach zainstaluję te elementu, które mam zamiar sprawdzić i zobaczę czy są jakieś zmiany, to wszystko.
Pomysłodawca nie musi niczego i nikomu udowadniać, podzielił się swoimi pomysłami i to wszystko.
Otwarty umysł to podstawa inaczej wszyscy do tej pory robilibyśmy to w pozycji klasycznej i nici z dobrej zabawy.anonimGośćKlasycznie też można dobrze się bawić. Problem zaczyna się kiedy ktoś usilnie próbuje komuś wmówić, że brandzlowanie się to forma prokreacji. Wystarczyło powiedzieć, że lubisz majsterkować bez względu na efekt i że chodzi o samo dłubanie dla dłubania. Kamelowi zarzucam kłamstwo. Zapytacie dlaczego miałby kłamać? Ano dlatego, że nie robi tego czysto charytatywne i próbuje spieniężać kawałek wałka do ciasta i pociętą puszkę po sardynkach za niemałe pieniądze. Interes życia i nie dziwi mnie forma reklamy w stylu mango. Brakuje tylko wywiadów z osobami zachwyconymi mocą większą o połowę po użyciu tak wyrafinowanego tuningu. Jesteś pierwszy w kolejce i po Twoim podejściu sądzę, że będziesz piać z zachwytu, mimo, że król będzie nagi :]
anonimGośćCo do „sprzedaży” to tutaj nie wodzę żadnych przesłanek ku temu i nie znam sprawy. Co do mnie to możne zajmij się sobą i odpieprz się ode mnie, to nie twoja sprawa kto co i kiedy robi.
Niektóre fobie daję się leczyć niekoego, zapewne wiadomo jaki trolu.MateuszGośćU nas (http://www.romet125-forum.pl) Kamel555 oferował sprzedaż swojego produktu.
Przy czym najpierw moderator usunął mu ofertę sprzedaży (do czasu przedstawienia wykresów z hamowni, tok dyskusji w zasadzie identyczny jak tutaj), a potem z tego co się orientuję to wyłapał (dwutygodniowego) bana od administratora za obrażanie innych użytkowników forum – głównie tych, którzy chcieli dowodów na skuteczność działania tego urządzenia.anonimGośćCo z wami jest nie tak?
Obserwuję te stronę i jedyne pomysły jakie tu widziałem to:
– sprzedaj to chińskie badziewie
– kup motocykl 15 KM
– kup motocykl japoński choćby ze złomu ale i tak będzie lepszy od chińskiego.
Przecież to koszmar.
Pojawił się człowiek, opisał i udostępnił swój pomysł, nie zauważyłem aby żądał za to pieniędzy a wy wszyscy huzia na jednego. Jak by chciał sprzedać ten produkt to oczywiście wymagane są jakieś dowody na poprawę pracy silnika, ale NIE WIDZĘ ŻADNYCH PRÓB SPRZEDAŻY.
Wy żadnych pomysłów nie macie, ale ze śledzeniem ludzi idzie wam lepiej niż z waszymi motorami.
Żenada. I co z tego że próbuje/próbował sprzedać ten produkt- żyjemy w wolnym kraju.
Na tę chwilę, to widzę człowieka który podał nam swój pomysł na tacy za darmo (czy dobry czy zły każdy może sprawdzić sam) a z drugiej strony widzę SAMOSĄD ( LINCZ dla tych co już polskiego nie rozumieją) czy nie za wcześnie na tak radykalne rozwiązanie. Zastanówcie się nad sobą troszkę.
Nie pozdrawiam.anonimGośćNie miałbym żadnego problemu gdyby autor nie podawał wartości wyssanych z palca. Nowe idee, niekonwencjonalne rozwiązania, przecieranie szlaków? Jestem na tak. Bezczelne kłamanie i brak jakiegokolwiek poparcia swoich słów? Piętnuję i piętnować będę.
Zajrzyj do słownika języka polskiego i zapoznaj się z definicją słowa „lincz” zanim zarzucisz komuś brak zrozumienia rodzimego języka bo w tym momencie (i nie tylko tym zresztą) wykazałeś się zwykłą ignorancją.
Pozdrawiam :]
nieanonimGośća wystarczyło założyć stożek i duży gaźnik
AnonimGośćTak ? To zauważ że autor tego rozwiązania i inne osoby które miały coś mądrego w tym temacie do powiedzenie lub opisywały własne dokonania już olały ten temat.
Dlaczego ? Bo nie będą kopać się z koniem .
Zostawili ten temat takim jak Ty!
Co potrafią tylko gówno-burzę robić i z fajnej strony motocykle125 robią stronę na której od pewnego czasu tylko żale i pretensje i pouczania kto co i kiedy może napisać.
To chyba ze zazdrości że sam masz dwie lewe ręce a inni potrafią motoryzacją się bawić.
I te przemądrzałe wywody na temat inżynieryjnych projektów i że nic nie może już być lepiej bo inżynier projektował. Teraz księgowi projektują . Jak by inżynier projektował to motocykle byłyby z tytanu, karbonu i magnesium. I te odwalania do słownika . Jakbym nie wytrzymał i napisał wszystko co o takich ludziach myślę to byś się dowiedział że jesteś głupią małpa. Ale nie chcę obrażać małp . Tylko że niewiele już brakuje żebym miał właśnie takie zdanie o tobie.
Więc jak tobie nie pasuje to rób coś innego. Spał trochę benzyny . A tym co chcą daj porozmawiać bo sam nic do dyskusji nie wnosić . Tylko niszczysz tą stronę na której kiedyś można było porozmawiać. A teraz lepiej się nie odzywać.anonimGośćNo to daj przykład i przestań się odzywać. Tak się składa, że to Ty jesteś prowokatorem i nie potrafisz zachować się podczas dyskusji. Argumenty i merytoryka to słowa, które pewnie gdzieś tam usłyszałeś ale nie bardzo wiesz co się za nimi kryje. Nie miej pretensji o to, że czasy się zmieniły i oprócz pustych zapewnień ludzie oczekują czegoś więcej. Nie rożnisz się niczym od starszych osób, które z bezgraniczną ufnością wierzą w każde słowo inżyniera od maszyn górniczych, pana Zięby, który wypowiada się w tematach zwiazanych ze zdrowiem. Perhydrol dożylnie na koronawirusa, wałek do ciasta do zwiększenia mocy o połowę. Oh, jakie to proste :]. Chociaż z drugiej strony jestem w stanie zrozumieć bo brak sceptycyzmu jest mniej wysilający intelektualnie. To moja ostatnia wiadomość skierowana do Ciebie anonimie bo niestety z tej wymiany zdań nie wyniknie nic konstruktywnego. Na początku bawił mnie Twój bulwers ale teraz Twoje wypociny przykro jest czytać bo zapętlasz się i nakręcasz a piany z pyska nie ubywa.
Pozdrawiam cieplutko. Bez odbioru :]
AnonimGośćPsychiatra
anonimGośćOMG. rawla vel anonim. Sprytny ? Nie sądzę .
Raczej jw.anonimGośćDrodzy koledzy, jedyny sposób na takich …. to przestać karmić tego trola, jak brzmi przysłowie ” psy szczekają a karawana jedzie dalej”. Niech sobie pogada, bo na to nic nie poradzimy, grunt to żeby gadał do ściany :).
Jest duże prawdopodobieństwo, graniczące z pewnością, że w najbliższym czasie będę miał taką dyszę do testów, zobaczymy czy ten pomysł jest trafiony. Mam zamiar skupić się tylko na ewentualnej przeróbce układu dolotowego bez budowy elementu rozbijającego strumień z wtryskiwacza.
Pożyjemy zobaczymy.MateuszGośćNiech ktoś po prostu wstawi te wykresy z hamowni (z modyfikacją i bez), to będzie wszystko wiadomo.
anonimGośćMariuszu, jest przysłowie „darowanemu koniowi w zęby się nie patrzy” zgodnie z tą zasadą bierzesz to co za darmo dostałeś, dziękujesz serdecznie ofiarodawcy i po sprawie, co z tym zrobisz to już twój kłopot. Naleganie na dostarczenie dodatkowych dowodów zakrawa na niegrzeczność, bo niby jak, łaskawie spojrzysz na sprawę jak darczyńca zagwarantuje Ci 100% pewności że to działa?. Nie wdaje Ci się, że to jest po prostu niestosowne?
anonimGość* Mateuszu, przepraszam za pomyłkę w imieniu:)
motocyklistaGośćWiecie co,.. wy młodzieżowcy przeciwnicy tego co napisał Kamel, który na swoje wyniki zapracował, w waszych tekstach przejawia się zawiść która z czasem przeradza się w nienawiść do wszystkiego i do wszystkich, W życiu jeszcze nic nie osiągnęliście i wątpię czy coś przy waszym podejściu do życia osiągniecie…. Wasz ojciec pił i kradł w PGR-erze oraz bił waszą matkę a wam zazdrość wyprała umysły. Nieszczęściem demokracji jest o że was głos liczy się tak samo jak głos profesora
anonimGośćTen co od młodzieżowców wyzywał już wcześniej, podpisywał się Kamel 555. Może to tylko zbieg okoliczności ale mam nieodparte wrażenie, że za „motocyklistą” stoi ta sama osoba. Winszuję poziomu i kultury, pięknie dopełniacie się z anonimem.
Takich to czasów dożyliśmy, że za ściemnianie w żywe oczy powinniśmy jeszcze dziękować bo zwyczajna ciekawość i wnikliwość są już „niestosowne”. Z takim podejściem jegomość je promujący zapewne ucieszyłby się z kawałka gówna owiniętego w papierek – wszakże darowane a koniowi w zęby się nie zagląda. Papier do kominka, a zawartość jako nawóz na pole :]. Rączki darczyńcy całować!
Mogłeś panie Kamel wyjść z tego z twarzą i zamknąć mi paszczę zdjęciem wykresu z badania, które RZEKOMO odbyło się na hamowni. Szczerze bym przeprosił za całe zamieszanie i nieprawdziwe zarzuty. Zamiast tego pokazałeś swoje prawdziwe oblicze. Chyba nic więcej już nie trzeba dodawać.
Mimo to pozdrawiam i życzę kolejnych, tak wspaniałnych wyników i wynalazczych sukcesów :]
anonimGośćZna ktoś dobrego psychiatrę? ↗
anonimGość@motocyklista, zieje od ciebie „duch demokracji elit”. Tak, każdy głos liczy się tak samo i słusznie. Tytuł „profesorski” nie świadczy o inteligencji tylko o zdanym egzaminie ( większość tak zwanych profesorów każe się tak nazywać ale tytułu nigdy nie uzyskali). Tak samo jak jelity używają bezrefleksyjnie tytułów „doktor” w medycynie – u nas to po prostu lekarz, inżynier-który oprócz nadanego tytułu ma znaczenie osoby obeznanej z zagadnieniami technicznymi. Jak by nie patrzeć to wszyscy ci podobno światli i mądrzy to zwykli ludzie pracujący w usługach i nic więcej. A wywyższanie jest ewidentną formą niedojrzałości społecznej. Wszyscy jesteśmy zjadaczami chleba i wszyscy mamy takie same prawa i taką samą wagę ma nasz głos i słusznie.
Mamy tu, na forum takie postacie co to uważają się za nie wiadomo kogo, czy potraficie sobie wyobrazić że tacy ludzie podejmują w waszym imieniu decyzję o dalszej jak macie dalej żyć? toż to obłęd.nieanonimGośćjakie to szczęście, że admin przeniósł temat 😉
anonimGośćZakończyłem zmiany w moim. Przed zmianami przelotowa 100 przy 8500 obrotów na 6 biegu.
Pod naprawdę sporą górkę 95 po redukcji na 5 bieg.
Teraz przelotowa 115 przy 9000 obrotów.
Górka 105 po redukcji na 5 bieg.
Zębatka zdawcza większą o ząbek.
Na oryginalnej zębatce zdawczej ruszałem z drugiego biegu po zmianach.
Prędkości maksymalnej nie testowałem.anonimGośćAnonimie, czy naprawdę ten wątek pozwolił Ci na dokonanie przełomowego odkrycia, że większa zębatka zdawcza pozwala na osiągnięcie większych prędkości przy porównywalnych prędkościach obrotowych? I jak ma się to do dyszy de Levala bo nie widzę związku?
-
AutorWpisy