Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Co odpowiada za środkowy zakres obrotów w motocyklu ?

Strona główna Fora Opinie Co odpowiada za środkowy zakres obrotów w motocyklu ?

  • This topic is empty.
Przeglądają 2 wpisy - 1 przez 2 (z 2 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #37694 Reply
    Tomasz
    Gość

    Witam
    Mam następujący problem, moto szarpie w środkowym zakresie obrotów i przy stałej prędkości tylko w zakresie obrotów powiedzmy od 4,5 tys do 6 tys, na niskich i biegu jałowym chodzi bardzo ładnie, wysoko na postoju zakręci do tych 11500 obrotów nawet, a w jeździe do 10000 tys. czyli na czerwone pole wchodzi bez problemu, a jak chcę sobie popyrkać delikatnie, to szarpie , co strasznie irytuje. Pacjent to Zipp VZ-2, cylinder fabryka, filtr powietrza fabryka, tłumik fabryka nie wiercony, gaźnik wymieniony na podróbę Mikuni vm22. wymieniałem dysze główne z 95, poprzez 100, 105, na obecną 115, efekt nadal taki sam, wymieniłem nawet napęd, obie zębatki ,łańcuch, zabierak i gumę zabieraka, bo myślałem że może to, ale według mnie to coś z regulacją gaźnika.Podpowiedzcie proszę co można by jeszcze sprawdzić, podregulować.Myślałem jeszcze aby pocieniować sam dół iglicy, może to by coś dało ? poradźcie coś…

    #37708 Reply
    Tomasz
    Gość

    Sam sobie odpowiadam…za środkowy zakres obrotów w motocyklu, objawiającym się szarpaniem silnika w tym zakresie obrotów, odpowiada zbyt mała dysza główna oraz zbyt nisko opuszczona iglica…

Przeglądają 2 wpisy - 1 przez 2 (z 2 w sumie)
Odpowiedz do: Co odpowiada za środkowy zakres obrotów w motocyklu ?
Twoje informacje