Chopper/cruiser do 5000 zł dla 176cm wzrostu

Strona główna Fora Opinie Chopper/cruiser do 5000 zł dla 176cm wzrostu

Przeglądają 11 wpisy - 1 przez 11 (z 11 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #5181 Reply
    adig32
    Uzytkownik

    Jako że jestem tu nowy to witam wszystkich serdecznie! 🙂
    Poszukuję motocykla o pojemności 125cm^3 do 11kW (na kat. B). Chciałbym, abyście mi doradzili jakiego chopperka / cruisera mam szukać, abym mógł nim wygodnie jeździć w krótkie trasy (do 300 km) i po mieście. Ważne, aby nie był dla mnie za mały. Mam 176cm +/- 1cm i ważę 75 kg. Mój budżet to <5000 zł. Motocykle na które patrzyłem to: Honda Rebel, Daelim VT 125, Yamaha Virago i Suzuki Marauder. Najlepszym wyborem wydaje mi się być Daelim, ale chciałbym jeszcze Was zapytać co sądzicie. Pozdrawiam!

    #5182 Reply
    Mariusz
    Gość

    Cześć.Rozważ jeszcze hyosunga aquilę.Ze swoim wzrostem powinieneś czuć się komfortowo na większości chopperów 125

    #5197 Reply
    Wonrz
    Uzytkownik

    Do podanych wymagań Barton Classic 125 pasuje jak ulał. Jeszcze można kupić z gaźnikiem. Miałbyś nowy motocykl z gwarancją na 2 lata. Mam go i jestem bardzo zadowolony z niego. Zobacz wideo recenzję Beniamina.

    #5198 Reply
    KrzysiekZG
    Gość

    Barton Classic 125 niespecjalnie nada się do jazdy w trasy po 300km. Za mała moc i prędkość przelotowa. Taka wycieczka ma sprawiać przyjemność a nie ciągły stres, że wszyscy na drodze, włączając w to TIRy i autobusy PKSu chcą Cię wyprzedzać.

    Ten motorek sprawdzi się w mieście ale poza miasto potrzebujesz troszkę mocniejszego sprzętu.

    Jak radził Mariusz, zobacz Hyosunga Aquilę, to wyjątkowo udany chopper 125ccm.
    Z innych mogę Ci polecić Daelima Daystara VL. Przy twoim wzroście będziesz się na nim czuł komfortowo oraz, co ważne, spokojnie pojedziesz nim w dłuższe trasy. Jest zdecydowanie tańszy niż hondy oraz mocniejszy i szybszy niż inne choppery w tej klasie, a co najważniejsze, nie zrujnuje Ci budżetu. Zadbany motocykl z dodatkami można kupić w cenie 6tyś zł.

    Sam śmigam takim od 3 lat i jestem z niego mega zadowolony.

    #5199 Reply
    Dawid Parus
    Keymaster

    Rzuć okiem na zinga II … jak dla mnie Ameryka. No i teraz czekam na M12 vintage, już wiem że będzie super no i na wtrysku.

    #5200 Reply
    Wojtek_adv
    Uzytkownik

    KrzyśkuZG
    Skąd wiesz jaką prędkość przelotową ma Barton Classic. Jeszcze straszysz TIR-ami i autobusami. Ja nim jeżdżę codziennie do pracy i 90-95 km/h spokojnie sobie jedzie przy około 7000 obr/min, gdzie moc max. ma przy 9000.
    105km/h osiąga bez problemu, a jechałem już 115 i nie rozpędzał się przez całą obwodnicę. Poza tym Adig32 pisał o budżecie do 5000zł a Ty proponujesz, że od 6000 można już coś znaleźć. Obecnie Bartona Classica nowego kupisz za 4700-4900zł. Zostaje Ci jeszcze ponad 1000 zł na przyzwoity kask i kurtkę.
    Nie strasz Bartonem Classiciem bo nie masz racji.
    Przy okazji ja mam 179cm wzrostu i mi pasuje.
    Pozdrawiam
    Wojtek

    #5201 Reply
    KrzysiekZG
    Gość

    Wojciechu,
    Piszę o Bartonie i jego osiągach, bo ma go mój kolega z pracy. Fajnie że Twój egzemplarz leci przelotowo 95km/h, bo jadąc na wycieczkę z qumplem z roboty, jeździmy przelotowo w okolicach 80km/h a jego max nigdy nie przekroczył 100 km/h

    Ale słusznie zauważyłeś, że wskazałem zbyt drogi motocykl jak na możliwości finansowe autora tematu. Poza zakupem motocykle trzeba by się jeszcze ubrać, więc może warto poszukać czegoś tańszego, choć wcale nie gorszego? Piszę teraz o Daelimie VC/VS

    Szybki, zrywny motocykl, z bardzo dobrymi osiągami a przy tym spokojnie można poszukać czegoś w okolicach 3tyś zł.

    #5202 Reply
    Wonrz
    Uzytkownik

    Kiedyś, chyba Beniamin napisał, żeby kupować motocykl sercem, czyli ten który Ci się spodoba, a potem będziesz się martwił że przepłaciłeś albo nie, albo są problemy, lub nie. Ja tak kupiłem Bartona Classic 125, bo mi się spodobał i technicznie i wyglądem. Nie żałuję 🙂

    #5203 Reply
    Wojtek_adv
    Uzytkownik

    Jeszcze raz do KrzyśkaZG.
    Pewnie próbowaliście już różnych kombinacji z poprawą prędkości, ale spróbuję od nowa.
    1.Regulacja gaźnika, dobra świeca, może przewód wysokiego napięcia.
    2.Nie wiem jak jeździcie – spokojnie czy dynamicznie – ale niech Twój kolega spróbuje na czwartym biegu pod czerwone pole, a przynajmniej ponad 9000 obrotów i dopiero włączy piątkę.
    3.Zmiana zębatki zdawczej z 15 zębów na 16. Ciut straci na przyspieszeniu i ciut zyska na prędkości.
    Nie przychodzą mi do głowy w tej chwili inne możliwości i jakoś ich więcej nie widzę.
    Jeśli natomiast wszystko jest OK z ustawieniami i dynamiką jazdy to niech mi ktoś wytłumaczy, co może być powodem takich różnic.
    Pozdrawiam

    #5204 Reply
    adig32
    Uzytkownik

    Dziękuję wszystkim za odpowiedzi! 🙂
    Po namyśle, najprawdopodobniej zdecyduje się jeszcze trochę funduszy zaoszczędzić i zakupić Hyosunga Aquilę GV. Urzeka mnie to jak wygląda, jest stosunkowo duży oraz ma silnik V2. 🙂

    #5205 Reply
    KrzysiekZG
    Gość

    Wojciechu.
    Prędkość Bartona to nie problem, bo qumplowi ona odpowiada (gość po 50tce – na oko jakieś 120-130 kg żywej wagi).

    Wracając do podpowiedzi, @adig32 Hyosung jest pięknym motocyklem ale ciężko będzie Ci znaleźć dobry egzemplarz w założonym budżecie. Będzie ciasno z pieniążkami bo niestety Hyosungi trzymają cenę. Zwróć też uwagę podczas zakupów, bo kilka roczników ma mniejszą moc silnika (z tego co pamiętam poniżej 13KM) a przy pojemności 125 kilka kucy mniej robi sporą różnicę. Zdaje się że jest na ten temat kilka słów w katalogu.

Przeglądają 11 wpisy - 1 przez 11 (z 11 w sumie)
Odpowiedz do: Chopper/cruiser do 5000 zł dla 176cm wzrostu
Twoje informacje