Ceny

Strona główna Fora Opinie Ceny

  • This topic has 106 odpowiedzi, 5 głosów, and was last updated 5 years temu by Anonim.
Przeglądają 50 wpisy - 51 przez 100 (z 107 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #22882 Reply
    jas13
    Moderator

    @Przemysław, Euro 5 wchodzi 01.01.2020 dla pojazdów nowych wyprodukowanych od tej daty, ale nowe pojazdy spełniające Euro 4 wyprodukowane przed można zarejestrować do 31.12.2020, zgodnie z rozporządzeniem 168/2013

    #22883 Reply
    Przemysław
    Uzytkownik

    Z obecnych chińskich nie ma nic co mi pasuje. Z markowych to pewnie by mi suzuki gsx125s podpasował lub eventualnie honda cb125r jakby były w bardzo atrakcyjnych cenach. Czekam ciągle na leoncino i trk w wersji 125.

    #22950 Reply
    Anonim
    Gość

    Panu Moderatorowi znowu się coś pomyliło albo nie doczytał lub nie zrozumiał.
    Chyba że rozporządzenie z 2013 roku przewidziało wyjątek dla normy Euro 5 wprowadzanej w 2020 roku.
    Ciekawe ? Ale bez sensu. Może Pan Moderator dokładniej omówić rejestrację motocykli z euro 4 w 2020 roku.
    Bo do tej pory nie można było zarejestrować pojazdu z starą normą po dacie wejścia nowej normy euro.
    Można było wyjątkowo zarejestrować taki pojazd ale musiał on posiadać oświadczeniem KPP. A bardzo nieliczna grupa pojazdów to posiada. No i KPP nieograniczało rejestracji do końca roku kalendarzowego po wejściu nowych przepisów.
    Czyli sprzedawcy i importerzy prawie wszystko przed wejściem nowych przepisów rejestrowali na siebie .
    Czyli zupełnie jest inaczej niż do tej pory z tego co pisze Pan Moderator.
    Bardzo w to wątpię żeby to była prawda.aaaa

    #22951 Reply
    jas13
    Moderator

    Faktycznie troszkę się rozminąłem, Euro5 od 1.1.2020 tyczy się nowych typów pojazdów wprowadzonych po tej dacie. Dla dotychczasowych typów pojazdów Euro5 od 1.1.2021, czyli pojazdy z Euro4 mają graniczną 31.12.2020. Ale wszystko jest w rozporządzeniu (ogólnodostępnym) opisane 🙂

    @Przemysław, GSX125S przy RKV wygląda trochę delikatnie, ale to moja ocena.

    #22952 Reply
    Anonim
    Gość

    Można Pana Moderatora prosić o podanie w którym artykule rozporządzenia są podane daty wprowadzenia euro 5 2020 i 2021?
    I co oznacza nowy typ pojazdu?
    Bo typy pojazdów są w rozporządzeniu wymienione.
    Nowy typ to musiałby być np. pięciokołowiec.
    Nie ma w tym rozporządzeniu informacji które Pan Moderator podał.
    Właściwie to by było dobre co Pan Moderator napisał ale w tym rozporządzeniu tego nie ma.

    #23020 Reply
    jas13
    Moderator

    Czas Pana Moderatora jest zbyt cenny, aby tracić go na bezproduktywną rozmowę z ignorantem.

    #23021 Reply
    Anonim
    Gość

    Panie Moderator w tej dyrektywie nie ma informacji które Pan Moderator podał. Znowu informacja wyssana z palca? Czy to na pewno tylko Pana kreatywna wyobraźnia.
    Co post Pana Moderatora to większą bzdura.

    #23023 Reply
    Gall
    Gość

    Załącznik 4, jak Moderator ładnie napisał ignorancie

    #23024 Reply
    Anonim
    Gość

    Panowie Gall i jas13 coś wam się poważnie pomieszało lub macie problem z czytaniem ze zrozumieniem.
    Przeczytałem załącznik IV i nie ma w nim ani słowa o tym że dla nowych modeli ( myślę że to jas13 miał na myśli ) euro 5 wchodzi od 2020 a do już produkowanych modeli w 2021.
    Nawet ten załącznik tego nie dotyczy.
    Takie rozdzielenie to zupełnie by nie przeszło.
    Jak by miały konkurować ze sobą motocykle z euro 4 i 5 w tym samym czasie. Wszystkie nowości na rok 2020 trafiły by do sprzedaży w ostatnich dniach 2019 roku tak by jeszcze rok mieć spokój z normą euro 5.
    To nawet przedszkolak zauważy że takie coś jest niemożliwe.

    #23025 Reply
    Anonim
    Gość

    Tak w łatwy sposób można wyjaśnić to dlaczego w załączniku IV pojawiła się data 2021:
    Norma euro 5 wchodzi od stycznia 2020 roku dla wszystkich typów pojazdów (motocyklowych). Typ oznacza rodzaj homologacji a nie to czy jest to nowy model wprowadzony 2020 czy model produkowany przed 2020 roku.
    Jednak nieliczne typy ( homologacje ) produkowane w małej ilości są zwolnione przez rok tylko z nielicznych wymogów/norm regulowanych przez euro 5.

    #23028 Reply
    jas13
    Moderator

    Kolego Ty nie rozumiesz pojęcia „Badania Typu”.
    Więc ciężko żebyś zrozumiał pojęcie „Homologacyjnego Badania Typu Pojazdu WE”.
    Homologacja jest zestawem badań mających potwierdzić zgodność danego typu urządzenia z wymogami stawianymi przed tym urządzeniem, przez odpowiednie przepisy i normy. Homologacja nie jest żadnym „Typem”
    Mówiąc łopatologicznie dla przepisów homologacyjnych motocykl marki X typ (model) Y, jest pojazdem typu marka X typ (model) Y.

    #23029 Reply
    Anonim
    Gość

    Panie Moderator takie głupoty Pan pisze że już nie mogę ze śmiechu.
    Teoryzuje Pan nie na temat i wszystko się Panu pomyliło.
    Jeszcze raz powtarzam. Dla wszystkich motocykli norma euro 5 wchodzi od stycznia 2020 roku.
    Jednak nieliczne modele są zwolnione z nielicznych wymogów narzuconych przez normę euro 5 przez rok.
    Tego dotyczy załącznik IV.
    Wystarczy przeczytać ze zrozumieniem.
    Bo teraz to Pan sam sobie przeczy.

    Tak na marginesie, kolego jest zdecydowany na Brixtona omawianego w tym wątku. Motocykl ma sprzęgło w porządku.
    Jest wszystko sprawne i przebieg jest potwierdzony.
    Pan informacje o kończącym się sprzęgle w tym motocyklu i o podejrzanym przebiegu były wyssane z Pana palca. Żeby nie powiedzieć dosadniej .

    #23030 Reply
    jas13
    Moderator

    A miej sobie kolego swoją prawdę…nie masz pojęcia co to jest badanie typu, więc o czym tu gadać.

    W temacie Brixton-a rozumiem, że prawe lusterko odpadło od wibracji, za to lewe ścięło się od pędu powietrza, obity zbiornik paliwa, ruszana kierownica, etc. Widać w Brixtonach strasznie się linka wyciąga.
    W ogłoszeniu brak danych umożliwiających potwierdzenie przebiegu.

    #23031 Reply
    Przemysław
    Uzytkownik

    Czy to normalne zjawisko że przy tak niskim przebiegu już tak przebarwiony jest wydech?

    #23032 Reply
    Anonim
    Gość

    Pan moderator tak się zapętlił że nawet nie wie co sam pisze i sam sobie przeczy. A mnie łapie za słówka i dopisuje do tego referaty swoich wymysłów.
    Przypomnę o co chodzi i jeszcze raz wytłumaczę w łatwy sposób bo widzę że jest problem z czytaniem ze zrozumieniem.

    Pan Moderator napisał :
    ” jas13
    Moderator
    @Przemysław, Euro 5 wchodzi 01.01.2020 dla pojazdów nowych wyprodukowanych od tej daty, ale nowe pojazdy spełniające Euro 4 wyprodukowane przed można zarejestrować do 31.12.2020, zgodnie z rozporządzeniem 168/2013″

    Moja odpowiedź :
    Rozporządzenie 168/2013 mówi jasno że euro 5 muszą spełnić wszystkie motocykle od 2020 roku.
    Myślałem że po kilku dniach Pan Moderator sam już doczyta ale jednak było za trudno.
    Więc już tłumaczę .
    Data 2021 dotyczy w pewnym, ograniczonym zakresie głównie motorowerów i” mini samochodzików ” na AM.

    #23033 Reply
    rawla
    Gość

    ” Czy to normalne zjawisko że przy tak niskim przebiegu już tak przebarwiony jest wydech?” – tak, zwłaszcza wtedy, gdy tłumik zrobiono z taniego g-litu

    #23075 Reply
    jas13
    Moderator

    Z homologacji przereklamowanej japońskiej marki. cyt.: „Marka Honda, Typ PC38, Nazwa handlowa CBF600″…
    Po wprowadzeniu Euro3, Honda dostosowała motocykl do norm, w świadectwie homologacji czytamy „Marka: Honda, Typ: PC43, Nazwa Handlowa CBF600….”

    https://www.bennetts.co.uk/bikesocial/news-and-views/features/bikes/euro-5-emissions-what-they-mean-to-motorcycles
    @Przemysław, w ogłoszeniu brak VIN, brak nr rejestracyjnych, daty pierwszej rejestracji. Prywatny użytkownik nie ukrywa blach, bo i po co? Jest to zabieg handlarzy, aby coś ukryć. Brak zdjęć tyłu pojazdu, liczników, etc. Na zdjęciach parę rzeczy mi się nie podoba (i jak dla mnie oferta nie interesująca), ale nie bronię nikomu umówić się na oglądanie pojazdu na żywo.

    #23079 Reply
    Anonim
    Gość

    T
    Ostatni raz tłumaczę że euro 5 obowiązuje wszystkie motocykle produkowane od stycznia 2020 roku. Bez względu na TYP nowy czy stary .
    A zwolnione do 2021 są tylko nieliczne pojazdy i z nielicznych zaostrzeń wprowadzonych przez Euro 5. A same rozporządzenie mówi że są to marginalne, nielicznie produkowane niektóre motorowery, mini autka i trójkołowce. A jeśli chodzi i to co Pan pisze że TYP pojazdu to marka i model. To proszę się douczyć . Bo jeden model może mieć kilka typów i do determinuje homologacje. Typy mogą się różnić prędkością maksymalną , mocą itd. i dlatego jeden model ma kilka typów co bezpośrednio oznacza że ma kilka homologacji.

    #23081 Reply
    Anonim
    Gość

    A tak na marginesie, to po co Pan Moderator dał link do artykułu który potwierdza to co próbuje Panu wytłumaczyć.
    Chyba że Pan pomylił euro 4 z euro 5?
    Sam autor artykułu pisze że jeśli chodzi o euro 5 to jeszcze nie znamy szczegółów i trudno coś konkretnego powiedzieć .
    A artykuł jest stary i dotyczy głównie euro 3 i euro 4 . Jak to było kiedyś. I czy w przyszłości będzie tak samo.
    A już nie trzeba się zastanawiać bo wiadomo że nie będzie tak samo.

    #23107 Reply
    jas13
    Moderator

    cyt.: The clearest thing to draw from Euro 5 is that, with new models that go on sale on or after 1st January 2020 being required to comply
    cyt.: However, the bigger hit is likely to emerge 12 months later, with existing models being required to comply from 1st January 2021.

    Czyli tak jak pisałem od początku, nowe modele od 1.1.2020, aktualne modele mają 12 m-cy do 31.12.2020 na dostosowanie do Euro 5.
    Zapewne importerzy przymuszą dealerów do rejestracji na siebie pojazdów z Euro 4 niesprzedanych do 31.12.2021.

    #23108 Reply
    Anonim
    Gość

    Ostatni raz tłumaczę że euro 5 obowiązuje wszystkie motocykle produkowane od stycznia 2020 roku. Bez względu na TYP nowy czy stary .
    A zwolnione do 2021( co Pan Moderator pisze ) są tylko nieliczne pojazdy i z nielicznych zaostrzeń wprowadzonych przez Euro 5. A same rozporządzenie mówi że są to marginalne, nielicznie produkowane niektóre motorowery, mini autka i trójkołowce.

    Wszystko jasno pisze. Nie wiem jak można tego nie rozumieć.
    Tak jak nie wiem jak można nie rozumiemieć podziału motocykli na modele i typy i jak to się ma do homologacji.
    Panie Moderatorze.
    To są proste rzeczy.

    #23113 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    To ja poproszę Pani Anonimie podstawę prawną, bo każdy z nas tutaj może pisać co mu się wydaje.
    A przecież rozporządzenie dostępne jest także w języku polskim:
    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/PL/TXT/HTML/?uri=CELEX:32013R0168&from=PL#d1e32-107-1
    punkt 1.1.2.3

    #23114 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    To ja poproszę Pani Anonimie podstawę prawną, bo każdy z nas tutaj może pisać co mu się wydaje.
    A przecież rozporządzenie dostępne jest także w języku polskim na eur-lex europa.
    https://www.motocykle125.pl/wp-content/uploads/2019/11/EURO-5-terminy.pngEUR5

    #23115 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    To ja poproszę Pani Anonimie podstawę prawną, bo każdy z nas tutaj może pisać co mu się wydaje.
    A przecież rozporządzenie dostępne jest także w języku polskim na eur-lex europa.
    https://www.motocykle125.pl/wp-content/uploads/2019/11/EURO-5-terminy.png

    #23116 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster
    #23117 Reply
    Beniamin
    Gość

    To ja poproszę Pani Anonimie podstawę prawną, bo każdy z nas tutaj może pisać co mu się wydaje.
    A przecież rozporządzenie dostępne jest także w języku polskim na eur-lex europa.
    https://www.motocykle125.pl/wp-content/uploads/2019/11/EURO-5-terminy.png

    #23118 Reply
    Anonim
    Gość

    Hmmm, Panie Beniaminie. Przeczytałem rozporządzenie w języku polskim wraz z załącznikami i omówieniem załączników w języku polskim 2 miesiące temu.
    Podstawę prawną sam Pan podał.
    Od nakreślonych strzałek proszę spojrzeć w lewo .
    Pod(kategorie).
    Pana strzałki dotyczą homologacji L1e i L7e czyli tak jak pisałem są to samochodziki, trójkołowce .Dokładnie czego dotyczy homologacja można sobie wygooglować.
    A euro 5 dotyczy wszystkich produkowanych motocykli od 2020 bez wyjątku ( L3e ).
    Pisze z wiedzy praktycznej i nie popieram się zapisami encyklopedii w razie jak by ktoś znowu mnie łapał za słówka .
    Myślę że podstawą prawna jest już jasna i kończy to temat.

    #23119 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Proszę zauważyć, że tam jest napisane L1e – L7e, a nie L1e, L7e.
    W mojej opinii to oznacza od L1e do L7e.

    #23120 Reply
    Anonim
    Gość

    W każdym akcie prawnym należy wymienić dokładnie czego dotyczy sprawa.
    Dlatego nie praktykuje się ” od… do…”
    tylko wymienia się wszystkie w tym przypadku homologacje.
    Tak żeby nie było nieporozumień. I nie było spraw sądowych o przecinek czy myślnik.aq
    Więc według mnie dotyczy to dokładnie tych dwóch homologacji.

    Tym bardziej że czytałem omówienie.
    I tam było napisane.
    1. Euro 5 dotyczy wszystkich motocykli ( L3e ) produkowanych od stycznia 2020.
    2. Zwolnienia dotyczą nielicznych pojazdów ( L1e i L7e) w nielicznym zakresie. Do końca 2020.

    #23121 Reply
    Anonim
    Gość

    Tak na logikę . Czemu od L1e do L7e?
    A dlaczego nie do L7e-C?

    #23122 Reply
    Anonim
    Gość

    Tam nie chodzi o TYP pojazdu – wszystkie.
    Chodzi o „Nazwa kategorii pojazdu” wszystkie w zakresie homologacji L1e i L7e.
    Jeśli by chodziło o wszystkie homologacje od L1e do L7e to w tabelce ” Kategorie Pojazdu” było by wpisane – wszystkie.
    Ale to by też objęło L7e-A L7e-B L7e-C
    A jakby nawet przyjąć że L1e-L7e oznacza wszystkie.
    To czemu nie napisali wszystkie, a jest taki zapis że wyklucza
    L7e-A L7e-B L7e-C.

    #23123 Reply
    jas13
    Moderator

    masakra i tragikomedia w jednym akcie 🙂 🙂

    #23124 Reply
    Anonim
    Gość

    Tak Pnie Moderatorze.
    Dokładnie tak samo śmieszne jak Pana inne wypowiedzi z tego wątku.
    Tylko kilka przypomnę.
    Wzrost cen między 2012 rokiem a 2013 spowodowała ustawa „B” ( która weszła w 2014 roku) 😂😂
    Importerem Brixton jest 4cv😌😀🤗
    Pomówienia osoby której link do ogłoszenia znalazł się w tym watku. To jest akurat smutne.
    Brawo ty

    #23127 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Mi nasuwają się dwa pytania, jeżeli L1e – L7e oznacza tylko te dwa typy pojazdów, to gdzie w tabelce znajdę np. L3e w odniesieniu do normy EURO5.

    Jest jeszcze rozporządzenie zmieniające 168/2019 -> ROZPORZĄDZENIE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2019/129 z dnia 16 stycznia 2019 r.

    W którym jest zmiana w załaczniku VI, punkt 1.1.2.3 (ten z tabelki którą skopiowałem) i tam jest napisane tak:

    1.1.2.3. Euro 5: załącznik VI część A2
    L1e-L7e

    1.1.2020;
    W przypadku L2e-U. L3e-AxE. L3e-AxT i L6e-B: 1.1.2024

    1.1.2021;
    W przypadku L2e-U. L3e-AxE. L3e-AxT i L6e-B: 1.1.2025″

    Gdyby prawodawca uznał że dana rubryka dotyczy tylko L1e oraz L7e, musiałby dodać kolejną rubrykę dla L2e-U. L3e-AxE. L3e-AxT i L6e-B. A zamiast tego wyszczególnił wyjątki.

    Według twojego Adminie rozumowania L2e-U nie należy do zbioru L1e – L7e. A wg prawodawcy tak.

    #23130 Reply
    Anonim
    Gość

    Tak samo można by zapytać gdzie jest L7e-A,BiC.
    Jak w wyjaśnieniach pod załącznikami jest użyta forma L1e-B-L7e. I jest to opisane jako” wszystkie” z wyłączeniem L1e.
    To nadal nie tłumaczy gdzie jest L7e-ABiC

    Więc ja przyznaje Panu Beniaminowi racje. Bo faktycznie może iść interpretacja w kierunku który Pan przedstawił i nie można temu zaprzeczyć.

    Jednak z drugiej strony jeśli można to dla swoich potrzeb zostanę przy mojej interpretacji.
    Zresztą wystarczy poczekać do stycznia i się przekonamy czy nadal będą produkowane motocykle z EURO 4.
    Bo można by się zastanowić czy graniczna data 31.12.2020 dotyczy rejestracji czy produkcji.

    Przyznaję Panu rację, a przy okazji proszę o usunięcie w tym wątku obraźliwych wpisów waszego moderatora jasa13 że jestem ignorantem.
    Sprostowanie informacji poruszonych w tym wątku przez jas13 że importerem Brixton jest 4cv.
    Sprostowanie artykułu zamieszczonego na motocykle125 informującego że importerem Brixton jest 4cv.
    Sprostowanie informacji podanych w tym wątku przez jas13 że skok cen między rokiem 2012 a 2013 było spowodowane wejściem ustawy „B”
    Która weszła dopiero w połowie 2014.
    Usunięcie wpisów zamieszczonych przez jas13 w tym wątku sugerujących że motocykl Brixton z linku w tym wątku ma inny przebieg, jest po wypadku, ma uszkodzone sprzęgło ,sprzedający ukrywa fakty itd.
    Mile widziane jest przekazanie przeprosin.

    #23131 Reply
    Przemysław
    Uzytkownik

    Ten brixton jest lekko podejrzaną okazją. Na olx wisi jeden z 2016 roku sprowadzony z Francji za 7 tys. a tu nagle ktoś igłę z 2018 roku za 6 tys sprzedaje? Raczej nikt by motocykla po roku nie sprzedawał za mniej niż 50 % jego ceny. Plus aukcja w stylu typowego handlarza czyli minimum informacji i dodawanie w nazwie bardziej znanych marek.

    #23132 Reply
    rawla
    Gość

    Beniaminie, czy może mi na mailu powiedzieć o co chodzi z tą normą euro % i motocyklami? Czytając to co jest tu zbaraniałem.

    #23133 Reply
    PeterP
    Gość

    Kłócisz się chłopie o jakąś pierdołę, z zacietrzewieniem jak by to chodziło o honor i cześć twojej kobiety, kilka osób pokazuje Ci że nie masz racji, łaskawie uznajesz że warunkowo możesz się z nimi zgodzić, lecz w zamian domagasz się przeprosin i usuwania wpisów, … powiem tak, zjedz snickersa 🙂

    #23134 Reply
    Anonim
    Gość

    PeterP, uznaję rację Beniamina bez warunkowo. Warunkowo proszę korzystać ze słownika
    Dał taki argument że go nie da się podważyć.
    A że w rozporządzeniach UE są przykłady że można inaczej interpretować to już inna sprawa.
    Przeprosiny należą się Panu który sprzedaje Brixtona.
    Takie pomówienia przez Pana Moderatora jas13 bez oględzin motocykla jest poprostu chamskie.
    Sprostowanie nieprawdziwych informacji i usunięcie obraźliwych wpisów jest raczej normalną praktyką na forach.
    Tym bardziej że ja tylko w jednym poście trochę niewłaściwie napisałem o Panu Moderatorze jas13 i mój wpis został usunięty mniej niż w godzinę.
    Przy okazji proszę usunąć też z tego wątku wpis Pana Moderatora że Honda to zblazowana firma.
    Jak już usuwać wpisy to powinno by to robione w miarę sprawiedliwie.
    Co do kłótni to nie jest to żadna sprawa honorowa dla mnie która mnie w jakiś sposób porusza.
    Raczej to traktuje jako ciekawostkę i ciekawi mnie dlaczego jest taka wybuchowa reakcja Pana Moderatora jas13 jak zwrócę uwagę na jakiś oczywisty błąd który on napiszę.
    Można to porównać do tego filmiku. Ciekawi mnie ale nie obchodzi .

    Mogę nawet przyznać że jas13 Pan Moderator wygrał ten wyścig.
    😂😀😌🤗

    #23136 Reply
    jas13
    Moderator

    Tylko stwierdzam to co widzę na zdjęciach ogłoszenia rzeczonego Brixtona.
    1. Dźwignia sprzęgła i regulacja na lince wskazują na pewne zużycie sprzęgła. Przeglądałem ogłoszenia sprzedaży na mobile.de, Brixtony z przebiegami 6tys. i wyżej nie miały tak wyciągniętego sprzęgła.
    2. Na zbiorniku paliwa jest ślad od uderzenia
    3. Clip on-y kierownicy obrócone pod innym kątem niż oryginalnie
    4. Brak prawego lusterka i ciężarka kierownicy
    5. Z lewego lusterka została tylko część obejmująca rurę kierownicy.
    6. Brak zdjęć tyłu pojazdu.
    Co tu nazywasz pomówieniem, opisuje to co widzę na zdjęciu. A podejrzewam, że mechanik motocyklowy z tych zdjęć odczyta jeszcze więcej.

    #23138 Reply
    jas13
    Moderator

    Panie Anonim, kiedyś z kolegami się tak ścigaliśmy, niestety nie mieliśmy tak wypasionych rowerków biegowych, tylko odrapane Wigraki, rometowskie BMX-y i Ukrainy, ale zabawa była przednia.

    #23139 Reply
    Anonim
    Gość

    Panowie keymastrzy mogą coś zrobić z swoim moderatorem?
    Czy w tej firmie ogon psem macha?
    Nie chcę się wdawać w dyskusję z Panem moderatorem bo to znowu jest prowokowanie z jego strony.
    Nie ma sensu tłumaczyć co się importuje i w jaki sposób kupuje za granicą i jak rozróżnić dobry sprzęt od złomu.
    Powiem tylko tyle że przeglądałem inne ogłoszenia sprzedającego i widać że człowiek jest w porządku i ma dobre motocykle .
    Ja podejrzewam że mechanik raczej by miał inne zdanie niż Pan Moderator.
    Takie zdanie jak ma Pan Moderator to raczej bardziej pasuje do chytrego Polaka który chce tanio i żeby było jak z salonu.
    Polaka który chce być oszukiwany.
    Pisze to z doświadczenia. Sam sprowadzałem motocykle już w połowie lat 90 tych. Zaraz po szkole pracowałem na etacie i miał działalność. Zajmowałem się sprowadzanie motocykli i naprawami.
    A wtedy nie czekały wszystkie potrzebne części na półce więc myślę że o mechanice mam pojęcie.

    #23141 Reply
    Beniamin Mucha
    Keymaster

    Chciałem wszystkim przypomnieć że jesteście w dziale forum. Oczywiście nie będziemy tutaj tolerowali obrażania kogokolwiek, ale forum powstało właśnie po to aby wymieniać się informacjami i zawzięcie dyskutować. Nawet robiąc oftop i rozmawiając nie na temat.
    Jestem użytkowników wielu forów i wiem że często dochodzi do bardziej zaczepnych rozmów niż ta i nikt nie reaguje. Nie dajmy się zwariować. Nie będzie tutaj dużej ingerencji z naszej strony. Co innego w komentarzach do artykułów, tam wkraczamy częściej z moderacją.

    Co do Jaś 13, to tak, ma on uprawnienia do moderowania, ale nie jest pracownikiem naszego portalu. Zaufaliśmy mu i zaufania nie nadużywa, często konsultuje kwestie moderacji ze mną.
    Proszę go traktować jak normalnego użytkownika – pasjonata, a nie specjalistę w sprawach motocykli. Sam siebie nie nazwałbym specjalistą, bo wiem ile wiedzy mi jeszcze brakuje.
    Osobiście nie widziałem żeby Jaś13 zmieniał swoje wypowiedzi a tym bardziej żeby robił to na swoją korzyść. A na pewno pracuje, za darmo, na rzecz dobrej czytelności tego portalu.

    Anonimie proszę o link do artykułu w którym piszemy że Brixton jest importowany przez 4cv. Sam nie umiem znaleźć wpisu który podajesz.
    Jeżeli jest pisany przeze mnie to musiał się wkraść błąd, bo nawet jeżeli pisałem o Brixtonie pokazywanym w Azji zanim pojawił się w Polsce, to nie mogłem pisać, że bedzie go importwał 4cv. Z firmą 4cv spotkałem się dopiero na targach w Warszawie, a wtedy już Brixtony stały przy stoisku Almotu.

    Co do przepisu o EURO5 to nie upieram się że mam na 100% rację, chciałem nawet pisać artykuł jakiś czas temu, ale nie mając wystarczającej wiedzy wolę się wstrzymać od publikacji i ewentualnego wprowadzania w błąd. Choć wszystko wskazuje, że logicznie podany jest zbiór od L1e do L7e. Bardzo chętnie natomiast poruszę ten temat na forum – tak jak to zrobiłem. Mam też nadzieję że wypowiedzi moje na forum są traktowane jako moje prywatne spostrzeżenia.

    Rozmawiałem też z marketingowcem Bartona na temat EURO 5, i oni tak samo mają informację że w 2020 produkowane jeszcze mogą być dotychczasowe motocykle zgodne z normą EURO 4. Sami Chińczycy twierdzą że nie będą mieli problemu z tą normą – ale poczekamy zobaczymy.

    #23142 Reply
    Anonim
    Gość

    Czyli zblazowany Moderatorze można napisać?
    Bo taki mój wpis został usunięty.
    A zblazowany – nudny to nie jest tak bardzo znowu obraźliwe.
    Zmienia, zmienia lub usuwa i to często.
    Nie zwracam od jakiegoś czasu na to uwagi. Bo to nie ma sensu.
    Ostatnio pamiętam że po 2 dniach zmienił wpis ” omg „.
    Na OMG i kilka zdań dopisał żeby wyszło na jego .

    Pamiętam to tylko dlatego że pierwszy wpis był małymi literami.
    Tak to nie zwracam już na to uwagi. 🤗😀

    #23143 Reply
    Anonim
    Gość

    Beniaminie, jakby zblazowany moderator pisał na takich zasadach jak inni to jego wszystkie wypowiedzi były by w historii jego konta i można by łatwo wskazać które i kiedy zmienia.
    A tak jak teraz, że tylko niektóre jego wpisy są w jego historii a reszta nie . I do tego zmienia się to .
    To trudno znaleźć wpisy zblazowanego moderatora które sam sobie moderował .
    Co ciekawe zblazowany moderator twierdzi że to keymasterzy decydują które jego wpisy są widoczne w historii
    Napisał też że on nie ma uprawnień do moderowania tylko zgłasza błędy keymasterom i oni moderują i decydują.
    Więc coś tu się nie klei? 🤔🤗

    #23144 Reply
    jas13
    Moderator

    Zgodnie z Prawo o Ruchu Drogowym, motocykl dopuszczony do ruchu musi posiadać minimum lusterko po lewej stronie umożliwiające obserwację pola za pojazdem. Jeśli prędkość motocykla przekracza 100km/h musi mieć on dwa lusterka.
    Czyli przy braku lusterek tylko laweta, bo spotkanie z Policją zakończy się zabraniem dowodu, karą pieniężną i pewnie też lawetą.

    #23145 Reply
    Anonim
    Gość

    Beniamin, ale to wannie wyszło. A nie tak dawno zblazowany moderator zarzekał się że on nie ma nic wspólnego z moderowanie, nie ma takich uprawnień a usuwanie postów i jego wpisów z historii to robota keymasterom. A on tylko uprzejmie donosi jak coś jest nie zgodnego z regulaminem.
    Nie dojść że zblazowany, konfident to jeszcze kłamczuszek.
    😀

    #23146 Reply
    Anonim
    Gość

    Beniaminie tutaj jest tylko niewielki pokaz umiejętności waszego moderatora, poniżej już poprawiony wpis :
    „Tanie markowe podobnie jak tzw. chińczyki, po wejściu ustawy poszły w granicach 10-15% w górę, po wejściu Euro 4 kolejne kilka % w górę. (w maju 2014 miałem budżet na cbf125, ale we wrześniu 2014 budżet okazał się za mały).
    Dla działu marketingu Hondy konkurencją jest Yamaha, Aprilia, Suzuki, a nie Romet czy SYM. Dlatego ich ceny są ustalane w stosunku do marek, które uznają za konkurencję. Często miejsce produkcji tych motocykli przenosi się do Państw, w których produkcja jest tańsza (o czym nie informuje się klienta), dzięki temu można zachować cenę na podobnym poziomie.
    Edytka: @jas13 nowelizacja ustawy z Sierpnia 2014”

    Oryginalnie jas13 moderator napisał że budżet miał w 2012 roku a brakło mu w 2013.
    To jest chyba zmiana na korzyść moderatora.
    Bez wyjaśnienia i po usunięciu oryginalnego wpisu cała rozmowa przecież nie ma sensu.
    Wtedy pan moderator może pisać że się czepiam.
    Niestety wychodzi jednak na to że ogon rządzi .😀

    #23147 Reply
    jas13
    Moderator

    Mentalność Kalego. Jak Kali ukraść krowę to wszystko w porządku, ale jak Kalemu zabrali krowę, to tragedia…

    #23148 Reply
    Anonim
    Gość

    Jak można prosić to proszę sprostować :”Edytka: @jas13 nowelizacja ustawy z Sierpnia 2014″
    Powinno być :ustawa o zmianie ustawy o kierujących pojazdami z dnia 26.06.2014.
    Czyli można powiedzieć w skrócie że nowelizacja ustawy z dnia 26 CZERWCA 2014.
    Ustawa wchodzi w życie po upływie 30 dni od dnia ogłoszenia w Dzienniku Ustaw. Czyli w Sierpniu .
    Moderator powinien zwracać uwagę na takie szczegóły .

    O co chodzi z krową? Wie ktoś?
    Po co ten opis lusterek Prawo o Ruchu….? Też nie wiem.
    Ale przypomniało mi to pewna sytuację.
    Pracowałem kiedyś w firmie gdzie nowy, wykształcony specjalista do spraw BHP dostał od prezesa zadania by stworzył regulamin pracy obowiązujący na zakładzie.
    BHPowiec przedrukował kodeks pracy i zadowolony z siebie wywiesił w eksponowanym miejscu na jadalni.
    Prezes pewnie też kopię dostał na biurko.
    Nie świadczyło to dobrze o inteligencji BHPowca chociaż pewnie on myślał że tak.
    Jednak nie mogłem go o to spytać bo więcej na zakładzie go nie widziałem.

    Chciałem jeszcze zapytać jak rok 2012 można pomylić z majem 2014 a rok 2013 z sierpniem 2014.
    Albo to bardzo poważna skleroza, albo świadczy to że cała historia opisana jest wyssana z palca .Jak tak dowolnie daty można wstawiać.

Przeglądają 50 wpisy - 51 przez 100 (z 107 w sumie)
Odpowiedz do: Ceny
Twoje informacje