Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Cagiva 125cc – czyli – czy opłaca się rozmieniać na drobne?

Strona główna Fora Opinie Cagiva 125cc – czyli – czy opłaca się rozmieniać na drobne?

Otagowane: , ,

Przeglądają 3 wpisy - 1 przez 3 (z 3 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #4416 Reply
    Mejt
    Uzytkownik

    Witajcie!

    Otóż w kategorii 125 ostatnio zauroczyły mnie Cagivy, odpowiednio Roadster 125 i Raptor 125, niemniej oba modele (jak i cała firma!) nie zostały jeszcze tutaj opisane, stąd pytanie: co uważacie? Ktoś oblatał? Czy nada się dla kogoś powyżej 180 cm? (Zasadniczo wyglądam całkiem ok na VanVanie 😉 )

    #4417 Reply
    Kamil
    Uzytkownik

    Włoskie pojazdy mają w sobie coś czego nie ma w innych pojazdach ( tak w autach jak motocyklach ) Dobre silniki, bardzo dynamiczne, po za tym naprawdę dobrze wykonane. Włoskie pojazdy nie zdobył popularnośći w tym kraju, co za tym idzie problemem może być w dostępności konkretnych części, z tymi eksploatacyjnymi nie ma większego problemu.
    Motobanda robiła test jednej cagivy, co prawda innego modelu ale warto zerknąć.
    Jeśli mnie pamięć nie myli to one mają silniki 2T, i nie wiem czy nie wchodzą w skład tutejszego katalogu ze względu na moc przekraczającą przepisy dot. kat.B

    #4418 Reply
    jas13
    Gość

    Tak, jak Kamil wspomniał, 2T chłodzony cieczą, z Niemiec powinien być blokowany do 15KM, standardowo to 24-30KM.
    Raczej zwierzątko może być mniejsze, pozycja aktywna, wyższe sety, a co za tym idzie ostrzejszy kąt zgięcia kolan niż na VanVan

Przeglądają 3 wpisy - 1 przez 3 (z 3 w sumie)
Odpowiedz do: Cagiva 125cc – czyli – czy opłaca się rozmieniać na drobne?
Twoje informacje