Cagiva 125cc – czyli – czy opłaca się rozmieniać na drobne?

Strona główna Fora Opinie Cagiva 125cc – czyli – czy opłaca się rozmieniać na drobne?

Otagowane: , ,

  • This topic has 2 odpowiedzi, 3 głosy, and was last updated 8 years temu by jas13.
Przeglądają 3 wpisy - 1 przez 3 (z 3 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #4416 Reply
    Mejt
    Uzytkownik

    Witajcie!

    Otóż w kategorii 125 ostatnio zauroczyły mnie Cagivy, odpowiednio Roadster 125 i Raptor 125, niemniej oba modele (jak i cała firma!) nie zostały jeszcze tutaj opisane, stąd pytanie: co uważacie? Ktoś oblatał? Czy nada się dla kogoś powyżej 180 cm? (Zasadniczo wyglądam całkiem ok na VanVanie 😉 )

    #4417 Reply
    Kamil
    Uzytkownik

    Włoskie pojazdy mają w sobie coś czego nie ma w innych pojazdach ( tak w autach jak motocyklach ) Dobre silniki, bardzo dynamiczne, po za tym naprawdę dobrze wykonane. Włoskie pojazdy nie zdobył popularnośći w tym kraju, co za tym idzie problemem może być w dostępności konkretnych części, z tymi eksploatacyjnymi nie ma większego problemu.
    Motobanda robiła test jednej cagivy, co prawda innego modelu ale warto zerknąć.
    Jeśli mnie pamięć nie myli to one mają silniki 2T, i nie wiem czy nie wchodzą w skład tutejszego katalogu ze względu na moc przekraczającą przepisy dot. kat.B

    #4418 Reply
    jas13
    Gość

    Tak, jak Kamil wspomniał, 2T chłodzony cieczą, z Niemiec powinien być blokowany do 15KM, standardowo to 24-30KM.
    Raczej zwierzątko może być mniejsze, pozycja aktywna, wyższe sety, a co za tym idzie ostrzejszy kąt zgięcia kolan niż na VanVan

Przeglądają 3 wpisy - 1 przez 3 (z 3 w sumie)
Odpowiedz do: Cagiva 125cc – czyli – czy opłaca się rozmieniać na drobne?
Twoje informacje