Strona główna › Fora › Opinie › barton hyper CZY keeway tx
- This topic has 11 odpowiedzi, 4 głosy, and was last updated 4 years, 11 months temu by ToSz.
-
AutorWpisy
-
RafałGość
ok poważne pytanie 🙂 co wybrać Bartona hyper czy Keeway tx wersja enduro….
Wszędzie i wszyscy mówią jedno KEEWAY TX, siedziałem na jednym i drugim i Keeway – lepiej się siedzi… wizualnie oczywiście ładniej wygląda Hyper….
serce jeszcze podpowiada Benelli bn 125 ale wiem że szybko się znudzi a zabawa zaczyna się po zjechaniu z utwardzonego a że mieszkam na Śląsku mamy tu sporo hałd po których można pośmigać ….
co do Keeway – wato brać szprychy czy lepiej wziąć super moto z felgami – nie trzeba będzie nic dokręcać … ?????
RafałGośćLudzie pomocy bo sezon się kończy ! 🙂
AnonimGośćSym nh 125 t
bswUzytkownikJakiej pomocy oczekujesz – że ktoś za Ciebie kupi?
Ja bym wolał TXa
Co do kół – jak więcej będzeiesz jeżdził głównie w terenie to weź szprychy ale jak szosa albo pół na pół to weź felgi odlewane. Pamiętaj że to nie tylko szprychy – Enduro ma z przodu 19tkę a Supermoto 17tkę – to tez wpływa na pozycje i prowadzenie.jas13Moderatorchcesz na niego patrzeć, czy nim jeździć?
Osobiście brałbym TX-a, mam na nim więcej miejsca, ale każdy decyduje sam.AnonimGośćRafal, sam zauważyłeś że sezon się kończy więc nic nie kupuj. No chyba że stać cię na dużą stratę czyli utratę wartości i ceny zimowe.
Czy nie lepiej teraz na spokojnie zgłębić temat i kupić na początku przyszłego roku.
Cena tx 300 km przebiegu.
W zimie widziałem podobnego za 3500.
https://www.otomoto.pl/oferta/keeway-tx-prawie-jak-nowy-ID6C8XS7.html#595f0ef4f9Coś takiego mogło by jeszcze być ale Bartona Hyper.
Barton Hyper tego nie kupuj. To jest motocykl do silnika 250 , mocna rama i zawieszenie ale waga ogromna.
Za wolny na drogi a na bezdroża też nie jest zbyt dzielny z powodu słabego silnika.
Jest pancerny i wytrzymały i raczej zawsze da celu dojedzie jednak jakość plastików , malowanie dyskwalifikuje ten motocykl.
Niby on jest w grafitowym kolorze coś podobnego jak mat.
Ale to jest grafitowy metalik położony bez podkładu i bez klaru, fuszerka.
Może poszukać na zagranicznych portalach opinii o SYM 125T i o tym czy w końcu będzie benelli trk125 .
Miał być w tym roku w zachodniej Europie. A u nas na wiosnę.
Najlepsze rozwiązanie to kategoria A.
Dzięki temu ma ogromny wybór i niejednokrotnie w lepszej cenie.RafałGośćznalazłem używanego hypera i pojechałem na jazdę próbną, przejechałem 400 m na roczniku 2017 i masakra trzęsie, słabo przyśpiesza, ogólnie nie jest tak dobrze jak mówią na testach…
nie no oczywiście jakby ktoś chciał dojeżdżać do pracy itp to ok ale ogólnie mam złe wrażenia,
nie mogę znaleźć tx na jazdy, najbliżej jest ten podany z małopolski ale to nadal 100 km dla mnie…
czytam o szprychach w tx i dużo osób narzeka, ale może być tak że np. 100 osób kupiło i 5 osób ma z nimi problem i opowiada o tym na forum, ale ogólnie boje się trochę tych szprych, dlatego zastanawiam się nad super moto, koła odlewane i ew wymienić kiedyś opony na bardziej terenowe…
biorę pod uwagę również wymianę zębatki – z przodu na o 1 mniejszą z tyłu z 3 większą… co by mieć więcej mocy, fakt prędkość spadnie mi do 70 km/h lub 65 km/h biegi będą krótsze za to więcej mocy i więcej frajdy podczas jazdy w terenie …nie wiem czy ktoś przerabiał temat ???AnonimGośćJeśli chcesz motocykl w teren to wybierz szprychy.
Koła szprychowe są po to żeby je naciągać i w razie konieczności centrować..
Nie potrafisz? Co z tego ? Nauczysz się , jest to w motocyklu dużo łatwiejsze niż w rowerze.
Koła odlewane w terenie nie sprawdzą się.
Możesz mieć pecha i po jednym dniu będą do wymiany.
Nic z nimi nie zrobisz jak uszkodzisz. Tylko wymiana na nowe.
A szprychowe możesz prostować, klepać, centrować….
Oczywiście że nie jest to co chwilę konieczne.
Przy amatorskiej jeździe może okazać się że raz na dwa – trzy lata będą koła do sprawdzenia.
100 km to jest bardzo w normie jeśli chodzi o wycieczkę w celu zakupu.
Tylko najpierw podejmij decyzję i jedź z gotówką.
Sam sprzedawałem motocykl kilkanaście razy i wiem co to jest za klient który zawraca głowę i przyjeżdża tylko po to żeby się przymierzyć i przejechać.TechnickUzytkownikPotwierdzam tragiczną jakość plastików w Hyperze. Musiałem rozkręcić praktycznie wszystkie bo od drgań kruchy ABS po prostu pęka. Czeka mnie spawanie i dodatkowe wzmacnianie siatką szklaną i żywicą epoksydową. Drgania też były dość intensywne i odczuwalne jednak po przejechaniu ponad tysiąca kilometrów są jakby mniejsze albo ja się przyzwyczaiłem. Nie mam niestety porównania z innymi modelami. Ogólnie jeździ się przyjemnie jednak trzeba lubić grzebanie przy moto bo japończyk to to nie jest. Kolejną wadą jest bardzo słaby dostęp do pokryw zaworów w celu ich regulacji. Trzeba rozebrać pół motocykla żeby się do nich dostać a okraszone jest to solidną gimnastyką podczas rozkręcania jak i składania z powrotem.
zen1973GośćJeżdżę już 3 sezon i nic mi nie popękało, plastiki i inne części można znaleźć tutaj https://motor-x.pl/czesci-do-motocykla,benyco,tekken-2. z zaworami faktycznie jest tragedia. W obydwu serwisach w których byłem gdy przyszło do ich ustawienia serwisant stwierdził – to jeszcze trochę potrwa,może się pan przejdzie gdzieś. próbowałem też sam ale żeby faktycznie dobrze to zrobić trzeba by było chyba wyciągnąć silnik z motoru. Jeżdżę więc od nowości z nieustawionymi, pali od kopa,chodzi normalnie więc się nie przejmuje. jak silnik padnie to kupię nowy za 1500 na alegro
TechnickGośćZen1973 to szczęściarz z Ciebie z tymi plastikami. Tu efekt układania puzzli z rozsypanych mocowań. Co ciekawe motocykl ma przejechane niecałe 1500km. Może ktoś po prostu za mocno je dokręcił.
[url=https://postimg.cc/v439xTg0][img]https://i.postimg.cc/v439xTg0/IMG-20190818-145152.jpg[/img][/url]
Do regulacji zaworów wystarczy unieść bak, jednak sprawdzanie luzu na zaworze ssącym i tak trzeba robić trochę na czuja
ToSzGośćRafał Miałem co prawda Tekkena – ale to to samo, fakt że ciężki i na drodze max95 idzie z wiatrem (duży jestem), fakt że plastiki słabe – ale można bez problemu dostać wysyłkowo – piszesz do Benyco co potrzebujesz – podają cenę i kupujesz. Za to w terenie frajda naprawdę duża. Ja sam sprzedałem bo mimo wszystko szukam czegoś co choć ta 100 utrzyma i przed tirem ucieknie. Jak szukasz czegoś do zabawy w teren to zerknij na FB Mondial SMX enduro – dzisaj w salonie byłem oglądać SYM NHT a obok stał ten mondial i za 10900 w teren wypas 15 koni opona kostka itp, Ja szukam raczej do małe turystyki więc wolę coś jak sym, ale jak się przysiadłem do Tego SMX to fajny ( dla wysokiego)
-
AutorWpisy