Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Chińskie silniki

Silnik K157FMI – kopia Suzuki GS/GN

K157FMI, znany też jako k-series, jest jednym z droższych silników w Chinach, między innymi ze względu na to że cechuje się przyzwoitą mocą.

K157FMI
Ten silnik posiada rozrząd oparty wałku rozrządu w głowicy oraz na łańcuszku. Posiada papierowy filtr oleju. Osiąga moc 12 – 14 KM. Spotykany jest często w pojazdach marki Keeway (modele RKS, RKV).

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

14 komentarzy

  1. Szkoda że taki krótki opis. Czy ktoś posiada może serwisówkę do tego silnika? Pozdrawiam

    Reply
    • Ten silnik mają Keeway’e (Street, TX, RKS, RKV) A poza tym to kopia sinika Suzuki GN.
      Serwisówek w sieci mnogo…

      Reply
  2. Kto pomoże w ustawieniu luzów zaworowych w Keeway RKS, który mną taki silnik? Proszę o pomoc.

    Reply
    • Pomoże mechanik motocyklowy.

      Reply
    • Hej witam. Panie Mucha tu Marek. Jednak mam właśnie taki silnik w tym sfm zz 125. 😉

      Reply
  3. Pytanie nie na temat ale nie mogę nigdzie indziej znaleźć takiej informacji – jakie oznaczenie ma silnik 200cc stosowany w keewayach (np. Keeway TX 200)?

    Od razu uspokajam, że nie zamierzam robić swapa (najpierw prawko).

    Reply
  4. szukam wału korbowego do tego ustrojstwa keeway rks 125moze ktoś coś wie

    Reply
  5. U mnie za 510 zł 🙂

    Reply
  6. Jak widać, części są dostępne, wystarczy je sobie zamówić.

    Reply
  7. Czy do tego silnika będą pasowały części oraz, ekhm, „ackesoria” (np. chłodnica oleju) dedykowane do Suzuki GN125?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>