Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Blog / Nowości

Rozpocznij sezon z Motor-Landem | Zaproszenie na event.

Rozpocznij sezon z Motor-Landem | Zaproszenie na event.

Myślę, że dla mieszkańców Warszawy, którzy rozglądają się za swoim pierwszym motocyklem, to będzie strzał w 10. Dla tych którzy już mają motocykl też się coś znajdzie.

Firma Motor-Land, która jest oficjalnym dystrybutorem takich marek jak Kymco, Keeway, Benelli, NIU oraz Rieju zaprasza przyszłych i teraźniejszych motocyklistów na otwarcie sezonu motocyklowego. Na spotkaniu przewidziany: taniec kobiety i wino. Ok, rozpędziłem się, kobiet i wina może nie będzie zbyt wiele, ale kiełbaskę z grilla wciągnięcie na pewno!

Importer oferuje w ten dzień zapisy na darmowy przegląd oraz zniżkę na oryginalne części. Jak by tego było mało, przewidziane są konkursy z nagrodami.

Najciekawsze jest jednak to, że będzie można się przejechać testowymi skuterami i motocyklami oraz quadami. Motor-Land dysponuje własnym torem do quadów. Na miejscu też będą elektryczne motocykle NIU.

Zatem widzimy się 13 kwietnia! Miejsce spotkania to Dziekanów Nowy, ul. Kolejowa 362/364. Jest to nowa siedziba firmy. To tylko 30 minut jednośladem od Centrum Stolicy.

Jako blog motocykle125.pl otrzymaliśmy to zaproszenie jako pierwsi. To dlatego, że zarówno jako prowadzący oraz jako użytkownicy wypracowaliśmy sobie opinię strony na której można przeczytać najwięcej opinii. Dziękuję wszystkim komentującym za nakręcanie popularności!

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

13 komentarzy

  1. Propozycja grilla z Motorlandem ciekawa, ale niestety grafik nie pozwala na wizytę. Miłej zabawy Admini 🙂

    Reply
  2. Jestem fanem Bennelli i Motorlandu.
    Czy ankieta jest zablokowana ?
    Chciałem oddać głos na benelli a nie mogę ? Ciągle jest ta sama liczba głosów na benelli chociaż próbuje oddać swój glos.
    Poza tym w ankiecie jest oddanych faktycznie 329 głosów a poniżej ankiety jest 479 głosów .
    Gdzie podziało się ponad 100 głosów?

    Reply
    • Słowo daję że nic nie majstrowałem, to nie jest kupiona ustawka. Nie wiem dlaczego są z tym kłopoty. Sprawdzę to.

      Reply
    • Coś z tą ankieta nadal jest nie tak? Teraz głosów jest 572 a oddanych łącznie pod ankieta – 562 ?
      Yamaha np. bardzo szybko rośnie a Benelli straciło pierwsze miejsce i nie dostaje głosów dłuższy czas.

      Reply
      • Wczoraj w salonie Yamaha widziałem 5 motocykli 125 i wszystkie z kartką sprzedane.

        Reply
        • Reklama pewnie 🙂 Tak na serio widząc rynek wtórny to yamaha ma się dobrze już długo.

          Reply
  3. Skorzystałem dzisiaj z tego wydarzenia. Pogoda niestety nie rozpieszczała, ale trochę ludzi było. Z Benelli były: TRK 500, Leoncino, BN 302, TNT 125, ale zabrakło BN 125. Dużo skuterów Kymco. Motocykle Keeway reprezentowane głównie przez RKV, RKS, RKF, Superlight i TX.
    Przygotowano nawet niezły tor dla crossów i quadów, oraz małą pętelkę dla skuterów i motocykli szosowych. Nawet mini quady dla 8-10 latków. Jak fajnie takie dzieciaki wyglądają w tych kaskach :). Jak ktoś przyjechał samochodem i chciał skorzystać z jazdy testowej można było wypożyczyć kask. Widać było duże zainteresowanie jazdami Benelli TRK 500 i Leoncino. Obsługa pomagała. Widziałem jak kobieta chyba pierwszy raz wsiadała na motocykl (Benelli TNT 125) a pracownik pomagał jej ruszyć i tę pentelkę zrobiła. Dosiadłem Keeway RKF 125, ale jak usiadłem to jeszcze szybciej zsiadłem. Zupełnie nie moja bajka. Strasznie to małe. Miałem ochotę przejechać się Benelli BN 125, ale jak już pisałem niestety go nie było.
    Na koniec zjadłem darmową kiełbaskę z grilla i wróciłem do domu. Miałem wrażenie że jak wychodziłem koło 12:00 to zaczęło się większe zainteresowanie. Żeby nie ta pogoda 🙁

    Reply
  4. Czyli dalej rozpoczynami sezon z mini motorkami. Trzeba czekać

    Reply
    • Jeśli TRK 500 jest za mały to czego Ty oczekujesz? Leoncino też niczego sobie i na żywo wygląda – moim zdaniem oczywiście – duuużo lepiej jak na zdjęciach. Akurat miałem okazję pierwszy raz tak bliżej go obejrzeć. Wizualnie odebrałem go jako takiego proporcjonalnego atletę. Ja mam 1,80 i TRK 251 jest jak dla mnie skrojony. O klasie 125 nic nie mówię bo już było dużo tutaj pisane.

      Reply
  5. UPS! Jak mogłem zapomnieć 🙁 – przecież siedziałem na nim. Był jeszcze Benelli TRK 251. Całkiem fajnie wyglądał i wygodnie mi się na nim siedziało. Nie wiem tylko jak długo bym się przyzwyczajał do lampy, która nie idzie za kierownicą.

    Reply
    • Ciekawe czy TRK125 będzie w tej samej budzie?

      Reply
      • Wg ludzi z Motorlandu ma być, jest już nawet w drukowanym katalogu.

        Reply
  6. Impreza była bardzo fajna – blisko dwie godziny jeździłem czym się dało, a dało się wszystkim ;).

    BN 302 – nadspodziewanie dobry, szybki i zwinny.
    TRK 502X – sprawia wrażenie wielkiego i ciężkiego, zwłaszcza po przesiadce z 300ccm, ale wystarczy ruszyć z miejsca by poczuć się pewnie. Bardzo komfortowy.
    Leoncino Trail – super.

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>