Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Blog / Nowości

Romet traci wyłączność na markę Keeway

Romet traci wyłączność na markę Keeway

Na fali wysokiej sprzedaży motocykli w sezonie 2014 Romet poczuł wiatr w żaglu i rozszerzył swoją ofertę na takie marki jak Hyosung i Keeway. Jednak po 3 latach firma traci status wyłącznego importera marki Keeway. Kto ich „wygryzł” z interesu?

Otrzymaliśmy oficjalną informację że od 15 stycznia rolę wyłącznego importera motocykli Keeway pełni firma MOTOR-LAND. To jest ta sama firma, która sprzedaje motocykle Kymco i Rieju.

Dla naszej „redakcji”, to bardzo dobra informacja, bo w końcu będziemy mogli otrzymać te motocykle na testy. Romet bardzo niechętnie nam udostępnia motocykle na testy argumentując, że mamy zbyt niską odwiedzalność. To tylko wymówka z ich strony, bo nasza pozycja w Google i statystyki są na najwyższym poziomie. Firma Motor-Land jest znacznie bardziej otwarta na współpracę.

A czy klienci coś zyskają dzięki tej zmianie? Zadaliśmy to i kilka innych pytań nowemu importerowi, jednak po kilku dniach oczekiwania nadal nie otrzymaliśmy odpowiedzi. Gdy tylko je otrzymamy, opublikujemy je.

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

19 komentarzy

  1. Motorland jest importerem, więc w przeciwieństwie do Rometa nie lansuje własnej marki, acz preferowali bardziej Kymco niż Rieju, które mają również w ofercie (jeden z dealerów wręcz sugerował wybór Kymco, z uwagi na łatwiejszy dostęp do części). Cennik Kymco na 2016 jest lekko szokujący, więc jest możliwe, że Keeway będzie marką bardziej budżetową w ofercie. Inna sprawa, że Keeway ma w palecie więcej motocykli niż Kymco, więc może tu należy upatrywać wzbogacenia oferty Motorlandu.

    Reply
    • Ciekawe kiedy Romet raczy zlikwidować stronę www keeway.pl 🙂

      Reply
  2. Zmienia się coś w realizacji gwarancji dla właścicieli Keewayow?

    Reply
  3. Romet dopiero co stracił Keewaya, a już podobno bierze się za hinduskiego Bajaj. Hyosung i Daelim (RMT) też kiepsko się coś mają pod ich skrzydłami.
    Ciekawe, czy to celowa polityka tego koncernu, żeby bardziej znane marki brać pod swoje skrzydła i trzymać je w ryzach, żeby nie zagroziły sprzedaży pojazdów sygnowanych logiem Romet?

    Reply
    • +/- tak wygląda z polityki sprzedaży. Jakby Rometowi zależało na dużym zbycie Hyosunga czy RMT, miałbyś go u każdego dealera Rometa, a nie u wybranych. Jak mam bujać się 30km do najbliższego dealera/serwisu, to sorry idę do konkurencji.

      Reply
  4. Rozumiem ze ceny modeli na 2017 musiały podrożec ale dlaczego ceny modeli z 2016 poszły w góre np.M12 2016 kosztował w zeszłym roku ok 7699zł a teraz 8099zł

    Reply
    • No to chyba logiczne 🙂 Każdy sklep o tym trąbił na prawo i lewo, że ceny pójdą w góre od stycznia na gaźniki równiez

      Reply
    • Mogłeś kupować, gdy były po 7699 zł, a nie narzekać teraz. O tym,że ceny pójdą w górę to od dawna trąbiono.

      Reply
  5. Spójrz na różnice w kursie dolara w ciągu roku 2016, szczególnie porównaj w dniu 30 marca i 21 grudnia.

    Reply
    • Langer jakoś w tego dolara nie wierzę! Ten sam motocykl na wystawie salonu ma zmienioną cenę, to przepraszam on nie przypłynął z Chin w grudniu, po prostu zaczął się sezon i już…

      Reply
  6. A tak przy okazji patrząc na nowe ceny to mając na przykład dać ponad 10 tys na M11 to wolałbym dołożyc 2 tys i wziąsc Hyosunga czy RMT mocniejsze silniki i lepsza jakosc .

    Reply
    • Hyosung chyba wypada z rynku z uwagi na Euro 4, zostają tylko roczniki 2015/16, ale nie licz na promocje :))

      Reply
      • Właśnie, ktoś wie czy Hyosung wystawia się Poznaniu?

        Reply
        • z oferty Hyosunga zostaje 650R, GV250 i chyba GV650, więc z czym tu się wystawiać.

          Reply
  7. Z tym kursem to troche przegiecie bo jak motocykl został sprowadzony gdy dolar był tani i nie został sprzedany i stoi w salonie a dolar w tym czasie idzie do góry to cena motocykla tez ? Czyli kolejne wytłumaczenie żeby podniesc ceny !!!!

    Reply
  8. Ceny Kymco poszły tak w górę, że większość potencjalnych klientów będzie wolała dołożyć do bardziej markowych sprzętów. Sam byłem zainteresowany Agility City 125+ na wtrysku, ale jak mam wydać na niego prawie 10 tyś, to już wolę dozbierać do Hondy PCX. Dlatego – jak słusznie zauważył Kolega jas13 – wprowadzenie Keewaya do oferty ma niejako wypełnić lukę po Kymco w tym segmencie.

    Reply
    • Raczej wygląda na to, że z oferty Kymco wypadną motocykle zostaną tylko skutery, bo klienta na Pulsara, Zinga, czy CK-1 praktycznie nie ma. Za to widziałem w salonie Motorlandu Keeway-a RKS Sport, którego Romet miał wprowadzić, ale mu nie wyszło.

      Reply
  9. Tracą wyłączność bardzo dobrze serwisowanie u nich motocykla to czysta porażka

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>