Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Informacje prasowe

RKF 125i już w sprzedaży!

RKF 125i już w sprzedaży!

Kolejny model ze stajni Keeway – RKF 125i – właśnie trafił do dealerów!

Ten sportowy naked wygląda bardzo nowocześnie, a napędza go ponad 12-konny silnik chłodzony cieczą! Dzięki niewielkiej wadze, RKF świetnie sobie poradzi w miejskich korkach. Inżynierowie z Keeway zaprojektowali sprzęt, który ma dostarczać dużo przyjemności z jazdy, szczególnie podczas dynamicznego pokonywania zakrętów. Do wyboru w kolorach czarnym i białym. Cena: 9 400 PLN. Więcej na www.keewaypoland.com

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

12 komentarzy

  1. Odebrany dzisiaj po zakupie w Moto-trip Kraków.
    Wygląda super, pierwsza jazda szosowa po zarejestrowaniu za kilka dni. Myślę, że syn będzie zadowolony

    Reply
    • Motorek wygląda niezwykle szykownie i nowocześnie. Siedziałem na nim – właśnie w MotoTrip – ale jak dla mnie pozycja jest zbyt sportowa – podkurczone nogi i wysoko umieszczone podnóżki…

      Reply
  2. O kurcze! Młody wie, czym go uraczyłeś? Pewnie by wolał jakiegoś MTka, albo małego gixa, zamiast tego paździerza,

    Reply
    • co za tępy łeb….

      Reply
      • No dokładnie! Nawet mało powiedziane, jaki nieodpowiedzialny ojciec. Najgorsza opcja, to jak młodemu nagle zgaśnie ten Kebab na skrzyżowaniu.

        Reply
        • A niby czemu miałby zgasnąć? Masz ten model i ci gaśnie czy po prostu powielasz to co niektórzy piszą przy innych motorkach. Widze jakąś dziwną nagonkę na chińskie 125 na wtrysku. Wystarczy że pare egzemplarzy ma jakieś problemy i już idzie fala że wszystkie to szmelc.

          Reply
  3. Fajny motorek ale niewiem czy cenowo nie bedzie przegrywał z Benelli prawie to samo a cenna o tyś niższa. A teraz ciekawostka od przyszłego roku firma Kawasaki wraca do 125 dwoma modelami Ninja 125 i Z 125 !!!!

    Reply
    • Tyle że benelli bn125 ma silnik 11 konny, chłodzony powietrzem z 5 biegową skrzynią. Tu masz ponad 12 koni, chłodzenie cieczą i 6 biegów. Także nie wiem czy prawie to samo. Fakt że wygląd podobny i pewnie koła i hamulce i zawieszenie prawie takie same choć akurat takie zawieszenie z przodu, hamulce i koła ma już rkv.
      Co do kawasaki to oglądając ich zdjęcia i parametry wydaje mi się że cenowo wyjdą powyżej 15 tyś. zł choć fakt że z125 jest ładny.

      Reply
      • 6-cio biegowa skrzynia wpłynie na plus w przyśpieszaniu do 80tki i więcej. Niestety w mieście trzeba będzie się trochę okopać przy redukcji. Wydaje mi się , że ten kto ją opanuje będzie miał fajna zabawę z tym motocyklem. Jeżeli dynamika będzie podobna do Bendy Street którą testował Beniamin to będzie to nr.1.

        Reply
    • Siedziałem na obydwu – stały obok siebie. Jeśli chodzi o jakość i standard wykonania to wygląda podobnie. Keeway prezentuje się nieco nowocześniej z uwagi na przednią lampę. Natomiast jeśli chodzi o pozycję za kierownicą to są dwa zupełnie różne motocykle. Keeway ma wysoko umieszczone podnóżki co wymusza sportowy dosiad – w pochyleniu z podkurczonymi nogami. Na Benelli siedzi się bardziej klasycznie – prosto. Niestety kanapa ma podcięcie przez co nie można się przesunąć do tyłu a przez to z kolei wysokim mogą się nie mieścić się kolana…

      Reply
      • Mam 194cm i spokojnie kolana wchodzą mi pod bak w BN125, jest nawet jeszcze odrobina luzu.

        Reply
        • To małe i to małe, bn jeszcze moze ujdzie, chociaż odczucia przy moim wzroście 186 raczej średnie, taki rowerek. Keeway widziałem tylko raz na ulicy, i powiem tyle, żal patrzeć jakie to maleństwo.

          Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>