Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Informacje prasowe

RKF 125i już w sprzedaży!

RKF 125i już w sprzedaży!

Kolejny model ze stajni Keeway – RKF 125i – właśnie trafił do dealerów!

Ten sportowy naked wygląda bardzo nowocześnie, a napędza go ponad 12-konny silnik chłodzony cieczą! Dzięki niewielkiej wadze, RKF świetnie sobie poradzi w miejskich korkach. Inżynierowie z Keeway zaprojektowali sprzęt, który ma dostarczać dużo przyjemności z jazdy, szczególnie podczas dynamicznego pokonywania zakrętów. Do wyboru w kolorach czarnym i białym. Cena: 9 400 PLN. Więcej na www.keewaypoland.com

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

12 komentarzy

  1. Odebrany dzisiaj po zakupie w Moto-trip Kraków.
    Wygląda super, pierwsza jazda szosowa po zarejestrowaniu za kilka dni. Myślę, że syn będzie zadowolony

    Reply
    • Motorek wygląda niezwykle szykownie i nowocześnie. Siedziałem na nim – właśnie w MotoTrip – ale jak dla mnie pozycja jest zbyt sportowa – podkurczone nogi i wysoko umieszczone podnóżki…

      Reply
  2. O kurcze! Młody wie, czym go uraczyłeś? Pewnie by wolał jakiegoś MTka, albo małego gixa, zamiast tego paździerza,

    Reply
    • co za tępy łeb….

      Reply
      • No dokładnie! Nawet mało powiedziane, jaki nieodpowiedzialny ojciec. Najgorsza opcja, to jak młodemu nagle zgaśnie ten Kebab na skrzyżowaniu.

        Reply
        • A niby czemu miałby zgasnąć? Masz ten model i ci gaśnie czy po prostu powielasz to co niektórzy piszą przy innych motorkach. Widze jakąś dziwną nagonkę na chińskie 125 na wtrysku. Wystarczy że pare egzemplarzy ma jakieś problemy i już idzie fala że wszystkie to szmelc.

          Reply
  3. Fajny motorek ale niewiem czy cenowo nie bedzie przegrywał z Benelli prawie to samo a cenna o tyś niższa. A teraz ciekawostka od przyszłego roku firma Kawasaki wraca do 125 dwoma modelami Ninja 125 i Z 125 !!!!

    Reply
    • Tyle że benelli bn125 ma silnik 11 konny, chłodzony powietrzem z 5 biegową skrzynią. Tu masz ponad 12 koni, chłodzenie cieczą i 6 biegów. Także nie wiem czy prawie to samo. Fakt że wygląd podobny i pewnie koła i hamulce i zawieszenie prawie takie same choć akurat takie zawieszenie z przodu, hamulce i koła ma już rkv.
      Co do kawasaki to oglądając ich zdjęcia i parametry wydaje mi się że cenowo wyjdą powyżej 15 tyś. zł choć fakt że z125 jest ładny.

      Reply
      • 6-cio biegowa skrzynia wpłynie na plus w przyśpieszaniu do 80tki i więcej. Niestety w mieście trzeba będzie się trochę okopać przy redukcji. Wydaje mi się , że ten kto ją opanuje będzie miał fajna zabawę z tym motocyklem. Jeżeli dynamika będzie podobna do Bendy Street którą testował Beniamin to będzie to nr.1.

        Reply
    • Siedziałem na obydwu – stały obok siebie. Jeśli chodzi o jakość i standard wykonania to wygląda podobnie. Keeway prezentuje się nieco nowocześniej z uwagi na przednią lampę. Natomiast jeśli chodzi o pozycję za kierownicą to są dwa zupełnie różne motocykle. Keeway ma wysoko umieszczone podnóżki co wymusza sportowy dosiad – w pochyleniu z podkurczonymi nogami. Na Benelli siedzi się bardziej klasycznie – prosto. Niestety kanapa ma podcięcie przez co nie można się przesunąć do tyłu a przez to z kolei wysokim mogą się nie mieścić się kolana…

      Reply
      • Mam 194cm i spokojnie kolana wchodzą mi pod bak w BN125, jest nawet jeszcze odrobina luzu.

        Reply
        • To małe i to małe, bn jeszcze moze ujdzie, chociaż odczucia przy moim wzroście 186 raczej średnie, taki rowerek. Keeway widziałem tylko raz na ulicy, i powiem tyle, żal patrzeć jakie to maleństwo.

          Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>