Strona główna › Fora › Tuning 4T › Dysza de Levala w Barton Classic FI › Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI
2020-08-20 o 18:53
#30069
anonim
Gość
Hmm, ciekawe. Ktoś tutaj zajadle walczy z dyszą. Manipuluje i podszywa się pod innych.
A zębatkę zmieniałem w tym wątku tylko ja.
Przyczym nie korzystałem z dyszy, tylko z gotowego już rozwiązania. Kłamstwo ma jednak krótkie nóżki.
Mniejsza o to. Ważne że u mnie rozwiązanie się sprawdza. Jakbym nie zmienił zębatki to ruszałbym na kole z dwójki . A szóstka kręciła mi do 12tys obrotów.
Teraz jeżdżę na szóstce 115 i może dużo więcej.
Bo to jest prędkość którą utrzymuje pod sporą górkę lub wiatr.
Na hamowni wyszło prawie 17 koni.