Strona główna › Fora › Tuning 4T › Dysza de Levala w Barton Classic FI › Odpowiedz do: Dysza de Levala w Barton Classic FI
No nie wątpię, że właśnie by tak było :]. Ślina pociekłaby jeszcze bardziej gdybyś zamontował starą zębatkę żeby przekonać się, że osiągi wróciły do poprzedniego stanu mimo „modernizacji” układu dolotowego
Anonim, jak ty myślisz że zmiana zębatki zwiększa osiągi to jesteś skończonym kretynem i debilem. Tyle w temacie.
Chyba pojmujesz różnice że ktoś napisał że na dwójce rusza jak przed zmianami na jedynce a na 6 biegu ciągnie do odcinki teraz. ( Czyli po zmianach ).
Chyba rozumiesz po co w takim wypadku jest zmiana zębatki? Czy jesteś już totalnym idiotą.
Debilem który nawet kilku zdań napisanych nie potrafi złożyć w całość ze zrozumieniem.