Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Odpowiedz do: Porady.

Strona główna Fora Opinie Daelim Daystar VL 125 Porady. Odpowiedz do: Porady.

#2807
Foveon
Gość

Sezon powoli się kończy. Czas na przygotowanie motocykli na następny sezon.
Jako że udało mi się niedawno dorwać chromowaną prawą osłonę silnika w pięknym stanie (z mojej powoli złaził chrom) postanowiłem że wyciągnę silnik zabiorę go do domu i go upiększe.
Co dokładnie – otóż stara powłoka lakiernicza na obudowie silnika oraz na cylindrze i głowicy lekko mówiąc jest nie pierwszej świeżości. Sam korpus jest lakierowany na srebrno i raczej osiąga temperatury do 100 stopni tak więc to nie problem. Gorzej z cylindrem on nagrzewa się dużo mocniej.
I tu pytanie do jakiej temperatury? Gdzieś znalazłem że 120 stopni?! Tak mało. Jeżeli tak to śmiało można praktycznie położyć każdy lakier (i tak myślę o standardowym srebrnym) ale są na 200 400 650 i 800 stopni. Mocno mnie zastanawia czy mogę cały silnik pociągnąć bezbarwnym lakierem czy odpuścić sobie lakierowanie głowicy zaworów i cylindra i pociągnąć je tylko lakierem na temperaturę. Fajnie było by aby lakier bezbarwny był na wszystkim wtedy łatwiej jest czyścić wszystko.
Może macie jakieś doświadczenie w tym zakresie.