Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Odpowiedz do: Porady.

Strona główna Fora Opinie Daelim Daystar VL 125 Porady. Odpowiedz do: Porady.

#2755
Foveon
Gość

Jeżeli chodzi o moje doświadczenie z chromowaniem to klinika felg jest okropnie droga za samą polerkę 2 felg krzyknęli 1200zł a mi udało się znaleźć obie za 250 zł.
Co do chromowania pokryw silnika to też mnie to czeka. I tu też taniej wychodzi polerka – jest to aluminium i ponoć ładnie to wychodzi. Jeżeli chcemy jednak chrom to czeka nas piaskowanie – szkiełkowanie elementów celem usunięcia starej powłoki, polerka i galwanizacja.
Są ok 3 rodzaje galwanizacji różnią się efektem końcowym a dokładnie chodzi o to jak bardzo się do pracy przyłożą. Widziałem budżetową, standardową i kolekcjonerską.
Chromowanie takiego elementu jak pokrywa olejowa to ok 200-600 zł.
Jest też chromowanie dekoracyjne ale to chyba nie sprawdzi się przy temperaturze. Są to bardzo cienkie powłoki związków srebra zabezpieczone lakierem.
Jeżeli komuż w Was uda się znaleźć sensowną galwanizernię to podzielcie się doświadczeniem bo nasze Daelimy ociekają chromem który z biegiem czasu trochę brzydnie.