Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Blog / Nowości

Relacja z targów Poznań Motor Show

Ależ tłoczno było w Poznaniu za sprawą targów Motor Show. Nic dziwnego, zima dobiega końca, pora ruszyć się z domu i nacieszyć trochę oka, a było co oglądać.

Hale prezentujące producentów samochodów pękały w szwach, zainteresowanie było tak duże, że nie przesadzę mówiąc, że nie było tam czym oddychać. Na szczęście hale motocyklowe posiadały zdecydowanie więcej wolnej przestrzeni.

Jeśli chodzi o gościnność stoisk to szczególnie ujął nas Junak. Przedstawiciel firmy Junak – pan Karol Kopytek – opowiedział nam ciekawą historię odnośnie patentu, który firma Almot opracowała wspólnie z Politechniką Poznańską. Tę relację niedługo zaprezentujemy w oddzielnym artykule. Niestety, na stoiku Junaka nie zobaczyliśmy chyba najbardziej wyczekiwanego modelu – EVO 125. Jaka szkoda! Otrzymaliśmy informacje, że będzie go można zobaczyć w okolicy maja.

Ponieważ mierzę 183 centymetry wzrostu, dosiadałem głównie te maszyny, które wyglądały na duże. Najbardziej przypadł mi do gustu Hyosung GT i GV, gdyby kosztowały poniżej 10 tys, stanowiły by prawdziwy rarytas w kategorii 125. Dobrze wyglądałem także na motocyklu Yamaha MT. Jednak Yamahy, mimo wszystko nie wybrał bym ze względu na cenę.

Ze względu na tłok, pstrykanie fotek było prawdziwym wyzwaniem. W poniższej galerii zobaczycie trochę zbliżeń na motocykle, które przykuły moją uwagę.

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

4 komentarze

  1. Czy siadałeś na Junaczki RS125 i NK125? 🙂
    A może Romet Division 125?
    Jeśli tak to mógłbyś dać swoją opinię o tych motocyklach?

    Reply
  2. Wiatm wiecie może czy Junak RS 125 ma licznik km przebiegu dziennego? 🙂

    Reply
    • Zarówno Junak RS 125 jak i Junak 122 RS mają liczniki przebiegu dziennego.

      Reply
      • Dzięki wielkie za odp 🙂

        Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>