Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Informacje prasowe

Premierowe modele VOGE 2023 na targach motocyklowych EICMA

Premierowe modele VOGE 2023 na targach motocyklowych EICMA

Rok 2023 będzie dla marki VOGE rokiem wielkich motocyklowych premier.
Producent zamierza konkurować na równych warunkach z najlepszymi światowymi graczami
zarówno pod względem jakości jak i osiągniętego poziomu technologicznego.
Na tegorocznych targach motocyklowych EICMA marka zaprezentowała zapowiedź nowej
gamy skuterów, jak również ciekawe modele z segmentu motocyklowego, w którym fabryka
Loncin ma ogromne doświadczenie.

Prezentację zaczynamy od skuterów zapewniających
mobilność w mieście, aby stopniowo przejść do gamy motocykli. W zeszłym roku
zaprezentowano koncepcyjny model SR4, jednoślad, który osiągnął ostateczną wersję i jest
już dostępny m.in. u europejskich dealerów jako SR4 Max.

VOGE SR125


Na rok 2023 oferta skuterów wzbogaci się o pojazd dedykowany codziennemu życiu w
mieście. Pojazd SR125 to lekki i dynamiczny skuter, który chce rzucić wyzwanie sprawnemu
poruszaniu się w ruchu ulicznym. Sportowa linia, wyrafinowane wykończenia czy
kompaktowe wymiary idealnie wpisują go w miejską dżungle. Kanapa osadzona na
wysokości 77,5 cm od ziemi jest praktyczna dla większości osób, co sprawia, że ​​jazda tym
jednośladem jest dziecinnie łatwa. Schowek pod siodłem jest bardzo pojemny i bez problemu
pomieści kask integralny.
Chłodzony cieczą jednocylindrowy silnik o pojemności 125 cm3 jest nową konstrukcją marki.
Charakteryzuje się niskim tarciem wewnętrznym i łączy doskonałe osiągi, niskie koszty
eksploatacji i znikome zużycie paliwa. W tym ostatnim pomaga zastosowanie znanej z
nowoczesnych samochodów funkcji Start&Stop. Maksymalna prędkość 105 km/h pozwala
pokonywać nawet pozamiejskie trasy. Ekonomiczne cechy silnika wspierane są przez
niezawodne podwozie i zawieszenie, które jest w stanie amortyzować każde nierówności
drogi zapewniając bezpieczną jazdę dzięki dodanej fabrycznie kontroli trakcji. W pojeździe
mamy złożone koła 14 i 13 cali, z hamulcami tarczowymi i ABS w standardzie. W SR125
niczego nie brakuje: kolorowy wyświetlacz LCD łączy się z telefonem przez Bluetooth, a
dzięki zintegrowanemu systemowi głośników możesz używać nawigacji lub słuchać muzyki.
Na pokładzie mamy gniazdo USB, system bezkluczykowy, a nawet przednią kamerę do
rejestrowania obrazu podczas jazdy. SR125 będzie dostępny w połowie 2023 roku.


VOGE Real 5T


Real 5T to elektryczny skuter o eleganckich i czystych liniach, dużej ładowności oraz
mocnym silniku. Zbudowano go z wręcz obsesyjną dbałością o szczegóły i ultra nowoczesne
rozwiązania jak elektroniczne przyciski dotykowe na kierownicy. Skuter ten posiada centralny
silnik połączony z tylnym kołem za pomocą paska zębatego firmy Continental. Real 5T ma
wbudowane trzy tryby jazdy. Aerodynamiczne kształty nadwozia zapewniają przyzwoite
osiągi w mieście i na drogach szybkiego ruchu. Jego maksymalna prędkość to 115 km/h, a
maksymalna moc to 14,96 KM. Przy wybraniu ekonomicznego trybu ECO na pełnych
akumulatorach może osiągnąć nawet 240 km zasięgu.
Kompaktowy rozmiar pojazdu, z kanapą umieszczoną 76,5 cm nad ziemią i doskonałym
rozłożeniem ciężaru po 50% na każdą oś zadowoli niejednego entuzjastę skuterów. Real 5T
wyposażony jest w kontrolę trakcji, która wraz z dwukanałowym ABS i systemem ESS
(Emergency Signal System) zapewniają niezbędne wsparcie dla bezpiecznej jazdy przez
cały rok. Multimedialny system Real 5T udostępnia interaktywny interfejs użytkownika
widoczny na 8-calowym ekranie TFT Multitouch wraz z szeregiem dedykowanych do niego
programów, takich jak nawigacja, monitorowanie pogody w czasie rzeczywistym czy muzyką
online. Nasz smartphone szybko i bezpiecznie naładujemy, dzięki bezprzewodowej
ładowarce zamontowanej w jednym ze schowków. Premiera tego modelu jest zaplanowana
na koniec 2023 roku.

VOGE R 125


Przechodząc do nowości wyposażonych w manualną skrzynie biegów powinniśmy zacząć
od oczekiwanego przedstawiciela motocykli o pojemności 125 cm. Voge R 125 uzupełnia
rodzinę VOGE o tego rodzaju sprzęty i skierowany jest do młodych kierowców z kategorią A1
lub kierowców posiadających prawo jazdy kategorii B. Ten model wprowadza nową linie
stylistyczną dla rodziny naked bike Voge. Projektanci zastosowali tutaj m.in. plastikową
zabudowę zbiornika paliwa, która zgrabnie przechodzi w boczne owiewki nadając
pojazdowi lekkość i dynamiczny wygląd. Motocykl waży zaledwie 128 kg co czyni go jednym
z najlżejszych w segmencie. 
Silnik w tym modelu to nowa chłodzona cieczą niezwykle kompaktowa konstrukcja. Mamy
tutaj jednocylindrowca o pojemności 125 cm3 z dwoma wałkami rozrządu generującego moc
14,1 KM przy 9500 obr./min. Podwozie to stalowa kratownicowa rama z przodu z widelcem
upside-down, a z tyłu z aluminiowym wahaczem o nowoczesnym kształcie. Układ
hamulcowy składający się z przedniej tarczy o średnicy 275 mmi i tylnej 220 mm wspiera
dwukanałowy system ABS z przewodami w oplocie, który dostajemy tutaj w standardzie. W
kokpicie osadzono kolorowy wyświetlacz LCD z łatwo dostępnym gniazdem USB do
podłączenia smartfona czy innych urządzeń elektronicznych. Voge R 125 pojawi się w
Polsce na początku 2023 roku.


VOGE 525 AC 2023


Rodzina motocykli Voge o pojemności 500 cm3 to pojazdy dla bardziej doświadczonych
jeźdźców. Model 525 AC skierowany jest do tych kierowców, którzy używają jednośladu na
co dzień i oczekują szybkiej, zwrotnej, a zarazem stylowej maszyny. Voge na targach EICMA
zaprezentował w tym segmencie scramblera, który był długo oczekiwany przez miłośników
tego typu motocykli. Napędza go nowy rzędowy dwucylindrowy silnik o pojemności 494 cm3,
który generuje maksymalną moc 47,6KM dostępną przy 8500 obr./min. Jest on bliską
konstrukcją do obecnego już na rynku Voga 500 AC.


VOGE Valico DS 525X 2023


Europejski wygląd nadwozia, nowoczesny silnik, bogate wyposażenie i sprawdzone
rozwiązania technologiczne to mocne strony nowego Voge Valico DS 525X. Ten motocykl
zaprojektowano tak, aby z niezwykłą łatwością dojechał praktycznie wszędzie. To super
wyposażony i kompaktowy sprzęt ważący zaledwie 190 kg. Kanapa w tym modelu
usytuowana jest 83 cm nad ziemią i spełnia potrzeby jeźdźców praktycznie o każdym
wzroście. Zwarta linia motocykla dobrze komponuje się z atrakcyjnym kształtem reflektorów
LED. Dwucylindrowy rzędowy silnik DOHC jest chłodzony cieczą i ma maksymalną moc
ograniczoną do 35 kW, dzięki czemu motocykl ten można prowadzić z prawem jazdy A2. Na
jego pokładzie znajdziemy dwa trybu ustawienia jazdy – eko i sport. W wyposażeniu
standardowym znajdziemy system ABS oraz kontrolę trakcji. Oba systemy można w razie
potrzeby dezaktywować. 
Standardowe wyposażenie to najwyższej jakości komponenty: widelec KYB, układ
hamulcowy Nissin oraz opony Metzeler. Z przodu zamontowano koło o średnicy 19”, a z tyłu
17”. Kolorowy wyświetlacz LCD o przekątnej 7” zastosowany w DS 525X obsługuje również
nawigację. W motocyklu nie mogło także zabraknąć wbudowanego w kokpit gniazda USB. Z
przydatnych dodatków możemy domówić specjalnie zaprojektowane do tego motocykla
wytrzymałe, aluminiowe kufry sygnowane znakiem Voge. Premiera DS 525X w Polsce nie
jest jeszcze określona.

VOGE DS 900 Valico


Voge DS Valico 900 to koncept ulicznego enduro z 21-calowym przednim kołem i sportowym
designem. Zasila go dwucylindrowa jednostka o pojemności 895 cm3, która rozwija moc 96,5
KM przy 8250 obr./min. i 87 Nm momentu obrotowego przy 6250 obr./min. Sześciobiegowa
skrzynia biegów wyposażona jest w quickshifter, na pokładzie mamy również amortyzator
skrętu. Układ hamulcowy z przodu i tyłu motocykla pochodzi od renomowanej firmy Brembo.
Duży, kolorowy wyświetlacz TFT wyświetla wszystkie potrzebne informacje. W opcji
dostaniemy tempomat, podgrzewany manetki czy akcesoryjne siedzenie. Voge DS 900
wyposażony został w zestaw dedykowanych aluminiowych kufrów identyczny jak dla jego
mniejszego brata DS 525X. Koncern Loncin, właściciel marki Voge z pewnością zamierza jak
najszybciej wprowadzić model DS. 900 na rynek ze względu na duże zainteresowanie
użytkowników tego typu motocykli. 


Więcej o marce Voge znajdziecie na polskiej stronie importera – www.voge.pl

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

2 komentarze

  1. Wszelki duch Pana Boga chwali, Dawid wrócił do aktywności na blogu

    Reply
  2. Fajne to. Pytnie ile to wytrzyma?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>