Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Blog / Motovlog

Pemiera QJMOTOR w Polsce. Drogo już było…

Pemiera QJMOTOR w Polsce. Drogo już było…

W końcówce lutego wybrałem się pociągiem do Warszawy, na premierę nowej w Polsce marki motocykli – QJMOTOR. To co tam zobaczyłem jeszcze bardziej upewniło mnie o tym że Japonia ma godnego przeciwnika…

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

7 komentarzy

  1. Z tym godnym przeciwnikiem to bym nie przesadzał, obejrzę materia dam znać oczywiście jak mi się będzie chciało.

    Reply
  2. no i tak, widzę że ciekawie się zrobiło. ktoś kiedyś mówił że tanio to już było, a teraz coś w granicach 10-12 można dostać 15KM i ABS. Coś mi się wydaje że ten QJ furory nie zrobi (większe pojemności), pewnie odejdzie w zapomnienie jak Voge, trochę „testerzy” popodkrecja na początek, potem to wiadomo. Japonia może spać spokojnie.

    Reply
    • Japonia zawsze będzie spać spokojnie. Niższy dolar może mieć wpływ na cenę, ale podejrzewam, że nowa marka to na start cena niższa, a jak się zadomowi to cena może wzrosnąć. Podobna strategia była w przypadku Benelli zwłaszcza większych pojemności, na starcie cena bajka, obecnie to taka średnia bajka, raczej dla wielbicieli marki.

      Reply
  3. Interesuje się tym cruzerem 125 , ma ktoś jakaś wiedzę / opinie co do jakości produktu czy lepiej skusić się na sprawdzone Keeway Superlight czy Junak m12 cafe

    Reply
    • Oba które wymieniłeś są słabe. Warto zaryzykować kupić QJ . Nic nie ryzykujesz . Słabiej od których które wymieniłeś na pewno nie będzie.

      Reply
      • Nie szukam demona prędkości i mocy , zależy mi na bezawaryjnym produkcie

        Reply
        • Fabryka ta co Benelli, więc chyba lepsza niż jakieś najtańsze wynalazki. Gwarancji nikt Ci nie da ile to pojeździ, to Chińczyk. Po mojemu to w tej cenie nawet sporo oferuje. Jak Ci pasuje mocowo i wielkościowo to myślę że można zaryzykować. Ogarnij jakiś normalny serwis w okolicy w razie co i można śmigać.

          Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>