Każdy, nawet najlepszy i najbardziej długowieczny silnik po jakimś czasie intensywnej
eksploatacji może wymagać wymiany. Jeżeli jeździsz wiekowym małolitrażowym
motocyklem Honda lub opartym na konstrukcji tego producenta, możesz postawić na
sprawdzony zamiennik całego silnika. Moretti Parts oferuje sprawdzone jednostki
czterosuwowe o pojemnościach od 50 do 170 cm3.
Każdy, nawet najlepszy i najbardziej długowieczny silnik po jakimś czasie intensywnej
eksploatacji może wymagać wymiany. Jeżeli jeździsz wiekowym małolitrażowym
motocyklem Honda lub opartym na konstrukcji tego producenta, możesz postawić na
sprawdzony zamiennik całego silnika. Moretti Parts oferuje sprawdzone jednostki
czterosuwowe o pojemnościach od 50 do 170 cm3.
Jednostka 139FMB jest oparta na najbardziej niezawodnej i najpopularniejszej konstrukcji w
historii – silniku Hondy Cub, która sprzedała się już w ponad 100 milionach egzemplarzy i
uchodzi za wzór jakości i trwałości. Ten motorower „zmotoryzował” Azję i dał początek
wszystkim znanym obecnie pojazdom tego typu. Oryginalnie silnik Hondy występował w
zazwyczaj w pojemności 50cm3, a każdy z gamy silników Moretti jest jego większym bratem
bliźniakiem.
Jednostki Moretti dostępne są w pojemnościach 50, 70, 72, 80, 110, 125, 130, 140, 150 oraz
170 cm3. Oznaczono je symbolami 139FMB, 147FMB, 152FMH, 154FMI, 154FMH,
157FMJ, 1P56FMJ, 1P60FMJ oraz 1P62FMK. Silniki te występują w wersji czterobiegowej,
a także z biegiem wstecznym, w opcjach 1+1 i 3+1. Do wyboru mamy skrzynie biegów
klasyczne, w układzie 1-0-2-3-4, lub z wszystkimi biegami w dół: 0-1-2-3-4. Sprzęgła w tych
jednostkach mogą być manualne lub półautomatyczne, w których zmieniamy biegi stopą, ale
bez użycia dźwigni sprzęgła – po prostu jej nie ma.
Najczęściej wybierane i chętnie kupowane jednostki na polskim rynku to silniki o pojemności
110 i 125 cm3. Jest to zasługa najlepszego stosunku ceny do osiągów oraz łatwości
wymiany, gdyż silniki te idealnie pasują do fabrycznych mocowań, niezależnie od
pojemności skokowej. Ich główne zalety to atrakcyjna cena, kultura pracy, precyzyjna
skrzynia biegów, niskie zużycie paliwa, wysoka trwałość oraz niski poziom wibracji. Moretti
oferuje silniki wyposażone w rozrusznik elektryczny oraz kickstarter, fabrycznie zalane
olejem 10W40 i gotowe do natychmiastowego montażu i użytkowania. Pasują one do
większości popularnych chińskich motocykli i motorowerów oraz objęte są pełną, 12-
miesięczną gwarancją. Silnik 139FMB montowany jest m.in. w kilku modelach Bartona:
Sprint, Fighter, Volcano 50, FR 50, Flex, Ranger oraz Classic.
Należy przy tym pamiętać, że aby legalnie jeździć motocyklem czy motorowerem po
drogach publicznych, nowy silnik musi mieć takie same parametry jak poprzedni, tzn.
odpowiadać danym zawartym w dowodzie rejestracyjnym i naszym uprawnieniom do
kierowania danym pojazdem. Natomiast jeśli pojazd z założenia nie ma homologacji i będzie
wykorzystywany wyłącznie poza drogami publicznymi (np. motocykle crossowe), możemy
spokojnie zamontować silnik o większej pojemności skokowej i mocy.
Silniki Moretti wytwarzane są przez chińskie przedsiębiorstwo Zongshen, które współpracuje
również z takimi legendami jak Harley-Davidson (od 2009 roku) czy Piaggio. Wspólne
działania z włoskim producentem trwają już od 2004 roku, co doprowadziło do utworzenia
spółki o wspólnym kapitale. Koncern Zongshen każdego roku produkuje w swoich ośmiu
fabrykach trzy miliony silników o pojemnościach od 50 do 250 cm3, oprócz tego dostarcza
też jednostki napędowe do łodzi, minisamochodów, lotnictwa oraz około miliona innych
małych silników do 700 typów pojazdów.
O ceny i dostępność silników Moretti pytaj u autoryzowanych dealerów na terenie całego
kraju.
bsw
Co za idiota zleca reklamę silników z linkiem do strony na której nie ma nic o silnikach 🙂
Anonim
Ja to najbardziej nie moge z tytułu tej sekcji „informacje prasowe” :D.
Sa lub Sa500
Nie ma to jak rzetelne i niezależne „informacje prasowe”. Gwarancja też jest, cała 12 miesięczna, licząc że jeździ się 6-7 miesięcy w ciągu roku to dobry wynik jak na te niezawodne, bez wibracji, oszczędne, mocarne kopie legendarnych silników robiących po 100 mln km 😀 Ciekawe jakie trzeba mieć kwalifikacje do pracy w reklamie, znaczy w informacjach prasowych XD
Anonim
Sa,myślę że w reklamie na pewno trzeba potrafić czytać ze zrozumieniem.
Na początek w ramach ćwiczeń :” silniku Hondy Cub, która sprzedała się już w ponad 100 milionach egzemplarzy i
uchodzi za wzór jakości i trwałości.”
Anonim
bsw ale o co tobie konkretnie chodzi. Że link kieruje do autoryzowanych sprzedawców i tam masz się kierować.
Według mnie to jest właśnie profesjonalne podejście które długoterminowo buduje markę.
Prosty przykład. Jak kupujesz nowe auto to nie dzwonisz do importera, tylko do autoryzowanego dealera.
Tam dowiesz się wszystkiego bo moretti ma idealną stronę do zamówień hurtowych. Sprzedawca znajdzie w minutę aktualną ofertę silników . Jak nie ma w sklepie to do 2 dni będzie.
W odróżnieniu do Junaka system idealny.
W Junaka jak z centrali chcesz coś zamówić to musisz najlepiej znać numer części. I musisz mieć wiedzę czy produkt „x” o numerze „y” można zastąpić produktem „z” o numerze „q”.
Junak jest bardzo dobrze zaopatrzony w części ale tylko jeden dealer na dziesięciu potrafi na stronie lub telefonicznie bez kłopotu je dobrać do odpowiedniego silnika np.
Dlatego takie opinie o chińczykach. Że nie ma części.
Dominik
To spróbuj znaleźć w Polsce głowicę do Junaka Racera/RZ125/S125/121FL. Tych części po prostu NIE MA. Trzeba sprowadzać je z Anglii lub czekać miesiąc czasu na dostawę z Chin. No kpina, a mowa o motocyklach nowych a nie 20/30 letnich
Anonim
https://allegro.pl/oferta/glowica-125-junak-121-123-racer-rz-barton-classic-12581021376?utm_feed=aa34192d-eee2-4419-9a9a-de66b9dfae24&utm_term=test&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_chemiakcesor_pla_pmax&ev_campaign_id=17997574267&gclid=EAIaIQobChMIl7_V3sqY_gIVlx4YCh3vEQAPEAQYASABEgIaM_D_BwE
jas13
A jaki powód wymiany głowicy? Pękła?
Beniamin Mucha
Ale jak nie ma jak są? Pięknie Anonim znalazł w 22minuty…
Sa lub Sa500
Dominik witaj w świecie chińskich motocykli.