Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Blog / Informacje prasowe

Motocykle HYOSUNG ponownie w Polsce

Motocykle HYOSUNG ponownie w Polsce

˙

Początki marki HYOSUNG sięgają 1978 roku gdy w Korei zostaje założona firma Hyosung
Machine Industry. Koreańska marka opanowała sztukę łączenia najnowocześniejszych
technologii i innowacyjnych projektów w celu produkcji wysokiej jakości motocykli, skuterów
oraz quadów. Kierowana pasją od ponad 40. lat, marka HYOSUNG stopniowo umacniała
swoją pozycję na globalnym rynku stając się rozpoznawalna nie tylko w Korei, ale również
na 60. innych rynkach świata

Południowokoreańska marka na polskim rynku oferowała przed laty użytkownikom cenione
na świecie modele o pojemności 650 ccm: ST7, GV650 Aquila, GT650, oraz modele o
mniejszych pojemnościach silnika: Exiv 250, GT 125 czy w końcu ciągle poszukiwany na
polskim rynku model GV125C Aquila.
Obecnie marka powraca do Polski z motocyklami w stylu amerykańskich bobberów.

Od października 2021 r., nowym importerem marki HYOSUNG w Polsce jest firma MYMOTO Polska sp. z o. o. (https://mymoto.com.pl/). Pierwsze maszyny utrzymane w stylu retro trafiły już do salonów dealerskich w kraju.

W bieżącym roku w ofercie pojawił się nowy HYOSUNG GV300S na kat. A2, zaś w 2022 roku
na scenie motocyklowej w Polsce planowana jest premiera bliźniaczego modelu HYOSUNG
GV125S o pojemności 125 ccm, dla motocyklistów posiadających kat. A1 lub kat. B od co
najmniej 3 lat. Oba motocykle choć klasyczne z wyglądu, wyposażone są w nowoczesne
silniki V2 (V-Twin 60°) chłodzone cieczą, generujące moc na poziomie 29 KM (dla
pojemności 296 ccm) i 14 KM ( dla pojemności 124,7 ccm).

Motocykle można doposażyć w dedykowane akcesoria m.in. jednomiejscowe siedzenie,
kufry boczne, skórzaną torbę czy gmole ochronne.
Motocykle posiadają na terenie Polski 3-letnią gwarancję bez limitu kilometrów.
Szczegółowa specyfikacja pojazdów dostępna na www.hyosungmotors.pl.

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

8 komentarzy

  1. Specyficzny motocykl, ten odstęp miedzy kanapą i bakiem, tak trochę dziwnie, ale może się nie znam.

    Reply
    • Bo dłuższe baki im wyszły to wsadzili co mieli. Takie czasy powoli idą że wszyscy muszą kombinować jak za komuny…

      Reply
      • Zastanawia mnie z czym wersja 300 ma konkurować na rynku, przy cenie 24tys.pln. Zontes 300V co prawda 1 gar, ale tańszy, sieć dealerska też lepsza. Sieć dealerska Hyo to na razie tylko południe polski, to prawie tak jak z Royalem.

        Reply
    • Jeśli ma być to „mini”bobber to taki bak nie powinien dziwić.

      Reply
      • To nie to, że bak jest zły, tylko w większości bobberów jakie dotąd widziałem, taki dystans między siedzeniem, a bakiem był w bobberach z pojedynczym siodłem na sprężynie, lita kanapa zawsze była dociągnięta do zbiornika. Tu wygląda trochę na niedokończony projekt customizingu.

        Reply
        • Jest do niego akcesoryjna pojedyncza kanapa.
          I wtedy wygląda to lepiej.

          Reply
    • Mnie się podoba. Ten bak faktycznie trochę nietenteges, ale z drugiej strony daje 400 km zasięgu. 2 cylindry, chłodzenie cieczą, wysokie zawieszenie. Jeżeli nie położą tego przez marny serwis, to może utrzyma się na rynku. Na pewno trochę podbiorą klientów Hondzie, myślę o tych którzy ciułają na Rebelię (pokusa duża: można mieć całkiem fajne Moto o rok wcześniej). Życzę powodzenia!

      Reply
  2. GV 125 S jest już na rynku od marca, więc myślę, że warto w głównej tabeli motocykli uwzględnić ten bardzo ciekawy model. Na stronach zagranicznych jest pozytywnie oceniany, a u nas coś cicho …

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>