Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Motovlog

Moto za trzy tysiaki? Ferro 125

Moto za trzy tysiaki? Ferro 125

Myślałem że będę ryzykował życie wjeżdżając najtańszym sprzętem dopuszczonym do ruchu, na autostradę która nie wybacza błędów. Skoro piszę ten artykuł to znaczy, że nie zginąłem pod kołami TIR-a, a to dlatego że Ferro 125 jest dynamiczny i szybki!

Wybrałem się na autostradę, aby ścigać się z ciężarówkami czymś co kosztuje tyle co rower. Ferro rozpędza się do 90-100km/h, a przy tym zadowala się długością pasa przeznaczonego dla dołączających się do ruchu. To daje pewien obraz dynamiki tego sprzętu. To też świetnie pokazuje jak ważna dla motocykli 125 jest waga. Lekkie motocykle są zrywne i poruszają się z prędkościami powyżej 100km/h, mimo że ilością koni mechanicznych nie robią wrażenia. Ferro jest tego znakomitym dowodem. Naturalnie niska cena musi się odbić na jakości.

Link do danych technicznych i recenzji

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>