Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Yamaha YBR 125

Dodaj do porównania
Yamaha YBR 125

Czy ten model nie przypomina Wam Junaka 122? Tak właśnie jest. Mawia się że, naśladowanie jest najwyższą formą podziwu. Wzorce jakie obrali producenci „Chińczyków” są jak najbardziej słuszne, szkoda tylko że z marnym skutkiem.

Moc w tym modelu nie jest wyśrubowana, ale motocykl jest lekki i łatwy w prowadzeniu. Zdecydowanie różni się od chińczyków jakością wykonania, na pochwałę zasługują dobrze spasowane owiewki. Spalanie w tym modelu wynosi 2,6 litra na 100 km. To też trochę lepiej niż chińczyki (3L). To za sprawą wtrysku paliwa, który do roku 2017 roku mocno wyróżnia ten motocykl. Spotkać wtrysk w chińskim motocyklu 125 to rzadkość. W 2017 roku ma się to zmienić, Chińczycy będą musieli dogonić tę technologię ze względu na zmieniające się restrykcje Unii Europejskiej. Mamy tu też skuteczne hamulce, jednak bęben z tyłu w markowym motocyklu to już podpadziocha. Naturalnie zasilanie wtryskiem wpływa na cenę. Do obsługi wtrysku potrzeba trochę więcej urządzeń, np. takich jak sonda lambda.

Śmiało można powiedzieć ta Yamaha YBR niczym szczególnym nie uwodzi. Ten model często wykorzystywany jest w WORD’ach do przeprowadzania kursu na prawo jazdy kategorii A1. Zatem to na pewno dobry i sprawdzony kandydat na pierwszy motocykl. Ale równie dobrze będzie służył jako środek komunikacji na długie lata, niezawodnie dowożąc nas do miejsca pracy.
Jednak czy warto płacić aż 3 razy więcej za jakość Yamahy w stosunku do chińskich podróbek? Na to pytanie musicie odpowiedzieć sobie sami.

Film

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
8
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
10.88
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
126
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.063
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
2.6
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Wtrysk
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
2 (OHC)
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
115
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
90
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
780
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
745
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
2.75/ R18
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
90/90 R18
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

56 komentarzy

  1. W mojej ybr-ce z 2005 roku jeszcze nie osiągnąłem 115km/h, z 90’tką jest problem.

    Reply
    • Numer VIN zaczyna się od L?

      Reply
      • nr ramy : VG5RE031000XXXXX

        Reply
        • No to masz szczęście, twój model został wyprodukowany we Francji.
          Manufacturer Name: MBK Industrie
          WMI: VG5
          Address: Zi Du Rouvroy Bp 639
          02322 St Quentin Cedex, France 02322
          France

          Reply
  2. Ja też mam model z 2005, posiadam go od jesieni. Bez problemu wyciąga 95-100km/h na prostce, rekord z górki z wiatrem w plecy to około 120-125km/h.
    Ale rzeczywiście prędkość, przy której silnik pracuje przyjemnie dla ucha to około 90km/h.

    Reply
  3. Nieawaryjnie?
    Ja musiałem wymienić rozrząd, urwał się kawałek koła napędowego rozrządu, i od razu pokrzywiły się zawory, motocykl po remoncie kapitalnym działa b. dobrze. Jednakże teraz przy dodawaniu gazu niedawno zaczęło stukać. Nie wiem co zrobić wieczorem zamieszczę nagranie, może ktoś miał taki proble kiedyś?

    Reply
  4. A czy do modelu z 2005 roku można zamontować owiewki z modelu nowszego rocznika?

    Reply
    • Dobre pytanie bo i ja sam jestem ciekawy , właśnie noszę się z zamiarem kupna ybr-ki z roku 2010-2013

      Reply
  5. dobry sprzet na poczontek.ciezko kupic w dobrym stanie.za granica sporo ybr-ki.

    Reply
  6. Witam, motorek super,mam rocznik 2014 na sprzedaż YBR 125 Custom jeszcze na gwarancji

    Reply
    • Aktualne??

      Reply
  7. Po bardzo długim deliberowaniu między Hondą a Yamahą, zdecydowałem się na Jamę. Varadero było za drogie, CBF nie miało tego 'woow factor’. DL196 robiłem na idealne podróbie (wymiary! nie osiągi!) Kymco Pulsar. Diler skusił mnie gratisowym boxem i darmowymi serwisami 🙂 W piątek odbieram funkiel nówkę z salonu i aż sam jest ciekaw jak to się będzie sprawować. Pierwsze moto od 20 lat, jestem ciężki, będę jezdził w zbroi niczym rycerze pod Grunwaldem i w grubych texach. Dam znać za kilka tygodni

    Reply
    • Odebralem motura i pieczołowicie docieram. Temat docierania jest przedmiotem wielu, często sprzecznych opinii. Ja jestem jednak wyznawca teorii, ze jazda na zbyt niskich obrotach jest dla malych silniczków o wiele gorsza niz jazda na wysokich. Jak narazie spokojnie sobie jeżdżę w przedziale 4000-5000, rzadkością podciagajac do 7.5 na kilka sekund. 8000 jeszcze nie wykrecilem. Zmienily sie wytyczne instrukcji i sa,bardzo..niejasne. Obecnie Yama twierdzi, ze przez pierwsze 500 km nie powinno sie 'dlugo’ przekraczać 5k. Kolejne 500km i barierą ma być 6.5k Odkryłem jednego banana: Wajcha od zmiany biegów haczy osłonę silnika. Starl sie kawal amelinium ;). Diler będzie wymienial.

      Reply
  8. Jeżdżę Ybr – ką z chińskiej fabryki. 2010 rok, wtrysk. Nic się nie dzieje, tylko lać i jeździć. Ale brak mi trochę prędkości, bo więcej niż 93 na równej drodze nie wycisnę. Cieszyło by mnie 105 – 110, ale cóż. Silnik też mógłby działać z odrobinę większą kulturą. Hamulce średnie. Światło z przodu tragiczne. Jeżeli ktoś ma jakiś pomysł na jaką lampę można podmienić to proszę o podpowiedź

    Reply
    • Hej, spróbuj podmienić lampę na tę z modelu 2015, ja nie mam żadnych zastrzeżeń do swojej: krótkie dają ładny trapez przede mną, długie zaś są zupełnie adekwatne. Może masz coś nie teges z oprawką lub źle włożoną żarówką?
      Co do hamulców, to się za dużo nie wypowiem, ale irytuje mnie takie 'żabkowanie’ w drugiej fazie hamowaniu przednim, pomaga mocniejsze naciśnięcie hamulca. Dodam jeszcze, że na pewno wymienię opony na jakieś lepsze, bo zupełnie nie wierzę tym chińskim kapciom. Szybciej niż 80 km nie jechałem, raz, że wciąż docieram sprzęta, dwa, nie potrzebuję takich prędkości w mieście.

      Ach – znalazłem jednego poważnego banana, włącznik światła nożnego stopu się zablokował, wystarczyło trochę podsmarować i już jest OK.

      Reply
  9. Opony należy wymienić tuż po zakupie sprzętu. Takie mam zdanie. Na oryginalnych bałem się o życie, a teraz na Metzelerach klei ładnie. Światło z przodu to podobno normalny problem w tym modelu, a ja często jeżdżę nocą niestety. Wymiana żarówki na lepszą nie pomogła, więc dzięki za sugestię.

    Reply
    • Miałem na myśli wymianę przedniej owiewki z wbudowana lampą, nie tylko żarówki. Co do opon, to chyba zdecyduję sie na Michelin Street Pilot.

      Reply
    • No na tych gumach miałem 2 wypadki XDDDDDDDD

      Reply
      • Kłania się przysłowie o złej baletnicy…

        Reply
  10. Po 7 latach ujeżdżania i nakręceniu blisko 50 tys.km- ybr niezmiennie 🙂 Pozdrawiam.

    Reply
    • To chyba najlepsza recenzja 🙂

      Reply
  11. Nie jest to jednak moto bez wad. Bolączką jest podatność na korozję wydechu, słabe uszczelniacze przednich lag, bicie tarczy hamulcowej, delikatna pompa paliwa- wystarczy godzina stania w słońcu, by odpalenie stało się niemożliwe. Kompletny zestaw napędowy plus łożyska tylnego koła nadawał się do zmiany po 30kkm. PS. Skorodowany wydech zmieniany miałem jeszcze na gwarancji.

    Reply
    • Co do korozji wydechu, może po prostu miałeś pecha? Nie spotkałem się z tym problemem podczas poszukiwania informacji o YBR. Co do bicia tarczy, to wiesz co… Czasem mam wrażenie, że chyba mam z tym problem: nie podczas słabego, czy mocnego hamowania – tylko gdzieś tak pośrodku są wyrąźnie wyczuwalne drgania. Mam mikrometr wychyłowy (tak to się zowie ?) na podstawce magnetycznej. Przetestuję w wolnej chwili i wrzucę na tjuba.

      Reply
    • Bardzo wnikliwie sprawdziłem tarczę i praktycznie zero bicia po jakichś 600 kilometrach w mieście.

      Reply
  12. witam chciałem przedstawić swoją opinie na temat ybr 125. kupiłem w salonie w czerwcu 2015. sprzęt rewelacyjny trzeba dotrzeć przez ok1000 km czyli nie kręcić powyżej 7tyś . przejechałem 4000 i z analizy wydatków na benzyne w stos. do przejechanych km wychodzi spalanie 2,1 na 100 czyli opłaca się dojeżdżać do pracy. hamulce ostre zwłaszcza tylny kilka razy był poślizg ostrożnie z gazem jechałem kilka razy na tylnym kółku przyś pieszenie ekstra jedzie spokojnie 110 na godz a waże 105 kg. polecam

    Reply
  13. Witam wszystkich zainteresowanych YBR 125 🙂 Jak ktoś śmigał motorowerkami typu komar 3 bądź simson s-51 na 100% będzie zachwycony ale jeśli komuś zależy na adrenalinie to pozostają motory z poj. 500<. Sam mam od dwóch lat mimo że mi pisali że ten moto stoi albo że żółw przy nim to demon prędkości ale mi do pracy i czasem na dalszy wypad w zupełności wystarczy. Mam egzemplarz z 2014 roku i przy moich wymiarach 172cm/70kg jest całkiem żwawy mimo że ma już 19tyś na liczniku. Spalanie w spokojnej jeździe do 80 km/h to faktycznie oscyluje w granicach 2-2,5L ale odręcając manetkę do końca chcąc "lecieć" ponad 110km/h to i 4-5L łyknie, ogólnie w eksploatacji i utrzymaniu bardzo tani. Awarii narazie nie odnotowałem choć teraz zabieram się za wymianę oleju w lagach bo przestały mi pracować. Warto pomyśleć nad wymianą ogumienia na lepsze 🙂 a tak to lać wache, zimą podstawowy domowy serwis i w drogę. Pozdrawiam

    Reply
  14. Moje pierwsze moto. Zastanawiałem się nad CBR 125 i YBR 125. Wybrałem Yame i nie żałuję. Zrobiłem ok 7000km i bez zarzutów. Przy mojej wadze 90kg i wzroście 190cm jeździło się całkiem wygodnie (jak na 125). Optymalna prędkość to 90 km/h. Ja max osiągnąłem 115km/h (ale obroty już wysokie i szkoda mi było moto). Mam założony opcjonalny wydech dedykowany do YBR LeoVinca – wszystkim polecam bo oryginalny brzmi nieco dziwnie (bzyczenie). Spalanie średnio 2,5l/100km max wziął 2.7l/100km – więc bardzo ekonomicznie. Dla mnie bardzo pomocna była możliwość regulacji twardości tylnego zawieszenia – nawet dość wygodnie się to robi. Oryginalne opony bardzo słabe jak założyłem Michelin Pilot Street odczułem dużą poprawę. Swiatła też nie powalają.Prowadzi się bardzo dobrze i wydaje mi się że wybacza dużo błędów. Zrobiłem prawko na A i kupiłem większe moto. Jakby ktoś to właśnie sprzedaję (rok prod 2009/ pierwsza rej 03.2012, przebieg ok 13300, okolice Rzeszowa, pinkipaw@wp.pl.

    Reply
  15. To również mój pierwszy motocykl. Kupiłem nowy i jak na razie przejechałem 500 km. Nie mam żadnego porównania więc dla mnie sprzęt idealny. Jak ktoś będzie miał konkretne pytania to odpowiem.

    Reply
  16. Drogi autorze ta yamaha ybr NICZYM nie różni sie od „chinczyka” oprócz ceny.Spalanie w „chinczyku ” nie jest 3 litry tylo 2,5-2,8 w zaleznosci jak kto jeżdzi moc silnika jest stikte TA sama co w chinczyku a i predkosć podobna co w „chinczyku” I TERAZ kwestia ceny ………..(…) tu pozostawiam bez komentarza (zważywszy na fakt ze takie 125 w innych krajach kosztuja podobnie co „ten chinczyk” JAkość materiałów jest TEŻ podobna -plastik =plastik->tutaj tylko jakosć spasowania tychże plastików moze sie różnić na niekorzyść „chinczyka” trwałosć „chinczyka” i tej (lub innych markowych 125) jest podobna.A zatem czy warto płacic za ybr 125 cene ponad 10 tys zł…..?-odpowiedźcie sobie sami.(wyjatek stanowia osoby co to dla nich znaczek FIRMY jest ważny , by pochwalic sie przed kolegami)

    Reply
    • Witam cię kolego! Opowiem Ci co widziałem na własne oczy!!!! kupiłem dwie motopompą jedną honda i drugą holide z wyglądu kształtem identyczne 1500 zł honda i 550 holida. I co?!!! Po pięciu godzinach pracy jednej i drugiej wymiana oleju. W hondzie olej żółty jak miód a w holidzie czarny jak smoła!!! Przy kolejnej wymianie sytuacja się powtórzyła… Sam teraz pomyś, co jest nie halo…

      Reply
      • Po kiego grzyba kupowałeś równocześnie 2 motopompy?

        Reply
    • cięzko się zgodzić mając troche pojecia o rodzajach stopow metali użytych w w/w
      motorkach…
      z innej beczki np w kompresorze chinczyki zastosowali teflonowe pierścienie i jeszcze działa…zalezy od czestotliwosci uzywania ….
      romety tez przecież jeżdza ,ale zrownywac bmw z fiatem..!
      Hmm gratuluje doswiadczenia i wyobrazni

      Reply
  17. Niech każdy chwali co chce, ja nie zgodzę się z tezą o „znaczku firmy”. To teza człowieka, który ma co ma z różnych powodów i tym cie chwali wypierając poczucie, że nie może być gorszy. Jeździłem chińczykiem, którego nazwy nie wymienie, bo mnie trzepie. Mimo, że kupiłem nowy, dotarłem jak dla siebie. Na początku byłem prze dumny i też chwalilem się kolegom. Ale po trzech latach sprzedałem i kupiłem ybr 2012. Teraz widzę różnice, i wiem o czym mowa. Może to moto ma wady ale więcej zalet i naprawdę wybacza dużo, nawet wodę w głębokich kolejnych po nawałnicy.

    Reply
  18. jezdzilem tym sprzetem z przebiegiem nawet niewiem jakim ,kupionym od handlarza przywieziona z niemiec i moge powiedziec ze niezwykle trwaly motocykl do tego wygodny i dobrze sie prowadzi wiec porownanie go do chinczyka to niedorzeczne a za jakosc i trwalosc sie placi

    Reply
  19. Witam.
    A jakie macie obroty 90km/h. Jakie max obroty wycisneliscie z 125 cm YBR? Montować ktoś powerboxa albo „tuningowal” ktoś takie moto?
    Gdyby moja YBR miała v przelotowa 90 byłoby super; )

    Reply
  20. Jak dla mnie – im więcej elektroniki potrzebnej do zasilania pojazdu – tym gorzej. Tym bardziej jest to uzasadnione w Polsce, gdzie próżno szukać fachowców z dobrą ręką do silników z elektronicznym układem zasilania. Gaźnik to gaźnik. Jak słyszę sonda lambda to aż mnie mierzi.

    Reply
    • Elektronika w motocyklu się przydaje. Też uważam, że dopóki w Polsce nie będzie serwisów z prawdziwego zdarzenia na odpowiednim poziomie, to żeby tej elektroniki było jak najmniej. Im prostszy motocykl tym lepiej.

      Reply
    • Tak, tak, elektronika taka awaryjna a jakoś nikt nie chce wrocic do zaplonu tranzystorowego. Tak samo jak pradnica to bylo mega utrapienie, tak samo gaznik. Wsiadasz na moto i kompletnie Cie nie obchodzi czy jest cieply silnik, czy zimny, czy moze srednio-chlodny, czy juz wylaczyc ssanie czy moze jeszcze nie, czy sie dlawi, czy nie. Po prostu odpalasz moto i to wszystko. Wtrysk jest w samochodach od 30 lat, czy ktos teskni za gaznikiem i ciegnem od ssania? Nie. Bylo minelo.

      YBR leci licznikowe 110, troche to trwa ale sie dokreca, obroty okolo 9-9.5k. Piaty bieg moglby byc troche dluzszy, przyjemna predkosc to okolo 80km/h, pozniej juz zaczyna sie wycie silnika i wibracje. Spalanie przy jezdzie do 90km/h w trasie okolo 2l/100km. W miescie 2.2l/100km.

      Reply
      • I tu się mylisz, stokroć wolałbym mieć w samochodzie ręczne ssanie, nie wspominając o kraniku paliwa. Akumulator mógł być prawie kompletna padaka, a dwa obroty wału i silnik gadał, a teraz immobilizery, alarmy, elektryczne pompki paliwa i jak aku ma niżej niż 12,3V, to jest problem z odpalaniem.

        Reply
        • Idąc tym tokiem rozumowania to klimatyzacja także jest utrapieniem, obciąża silnik, zwiększa spalanie, trzeba systematycznie konserwować i grzybem grozi…
          A tak na poważnie to chyba nie jest problemem raz na kilka lat wymienić akumulator?

          Reply
  21. Witam. Problem chyba rozwiązany 🙂 Wymieniłem łańcuch bo był jak się okazało na przeglądzie był pozacierany na ogniwach i wymieniłem też zębatki. Mała była nie-oryginalna. Teraz moto ma ciut niższe obroty i wydaje mi się że poleci ponad 100km/h ale bałem się przetestować bo ta mała maszynka jest podatna na wiatr a u nas w 3city dmucha ostatnio mocno. Od lipca 1200km zrobiłem; )
    Pzdr

    Reply
  22. Moja ybr mam od 2013 roku zrobiłem już prawie 9000 kilometrów ogólnie latam nią codziennie jeszxze nic nie naprawilem w niej tylko smarowanie łańcucha i wymiana oleju

    Reply
  23. Jest następca YBR 125, a zwie się YS 125.

    Reply
  24. YBR 125 przeszła po drodze facelifting. Dołożono jej spojlerowate nakładki na bak oraz wymieniono lampę na sportowa z owiewką.
    Teraz mimo tej samej sylwetki zmiany wydają się głębsze:
    – Nowa lampa z niską osłoną wskaźników zamiast szybki,
    – Nowy, sportowy zestaw wskaźników (analogowy obrotomierz + lcd z prędkością i do tego ledowy wyświetlacz biegów),
    – Zrezygnowano z chromowanego bagażnika (dobrze bo do „sportowatej” sylwetki nijak nie pasował – można jako akcesorium dokupić podobny bagaznik tylko czarny),
    Najważniejsza zmiana to zupełnie nowa jednostka napędowa. Tutaj ciekawostka: oficjalnym powodem wymiany silnika była konieczność dostosowania do normy EURO4. Ale silnik Yamaha YBR 125 został przez Chińczyków sklonowany – znany jest np. z modeli Junak RS 125. Junak już zapowiedział (choć nikt tego jeszcze na oczy nie widział) model Junak RS 125 z silnikiem na wtrysku (EURO4). Zatem czyżby Chińczykom udało się to co Japończykom nie?
    Uczeń przerósł mistrza 🙂

    Reply
  25. Ybr 2008 mam ja od 2009 czyli od nowosci przejechalem 13600 km jak do chwili obecnej bezawaryjna bez sladu wycieku, mocy brak tak z 14 koni i bylo by ok. Spalanie na wtrysku 2.1 2.3. Szybkosc max 110.ale to męka. Super jazda do 90 ciu no i 100 wyprzedzanie. Hamulce przod ok. Tyl cieniutkie bebnowe. Wykonanie ybr custom. estetyczne.zwraca uwagę. Serwis tani oleje , filtr powietrza i drobne regulacje. Sprzet swietny na ryby i dojazdy do pracy. Trase z Lublina na Slask 312 km jechalem bez przerwy 4 godz.15 min. nie bylo buntu i przerywania…temp zew. 18 19 stopni. Cena dobra do produktu, odwzajemni się w uzytkowaniu. Polecam nie zawiedziecie się

    Reply
  26. Siemka. Te wakacje zaczynam na varadero. Ybr poszła do ludzi. Serwis był tani, ale rozmiar nie ten. Jeżeli ktoś ma jeszcze problemy z oświetleniem jak ja wcześniej, to ja zamieniłem lampę na odpowiednik z rometa zetki na żarówkę HS-1. Światło było lepsze, a nie było potrzeby przerabiać instalacji, bo też na 35W. Przegrzewania lampy także nie odnotowałem. Odrobinę prędkości zyskałem zmieniając opony i napęd na nowe i serwisując silnik. Pozdrawiam i lewa!

    Reply
  27. Witam, gdzie można znaleść szczegółowe informacje nt YBR-ki 125? chodzi mi o kraje produkcji w latach, i zmiany na przestrzeni lat od 2005 do 2016 roku, wszyscy pisza „model na wtrysku” a były modele nie na wtrysku? na gaźniku? w jakich latach produkowane? jak je rozpoznać, w jakich państwach były produkcje i jak je rozpoznać? proszę o kontakt malyms@o2.pl

    Reply
  28. Witam, 2 lata temu zrobiłem krótki wpis na temat mojej nowej YBR125. Przez te 2 lata z hakiem przejechałem 6400km. Nic przy niej nie robiłem poza pełnym serwisem po pierwszych 1000km (w serwisie Yamaha). Lałem tylko benzynę i co 300km smarowałem łańcuch. Cały czas jeżdżę tym motocyklem ale przyszedł czas na zmiany. Jeśli ktoś byłby zainteresowany 2-letnim motocyklem kupionym w salonie w Poznaniu na Bułgarskiej to proszę o kontakt. Jeszcze mały drobiazg – cena – dla mnie to drugorzędna sprawa więc na pewno będziesz zadowolony(a) 🙂
    PS. przez te 2 lata średnie spalanie było na poziomie 2,1-2,15l/100km (wszystkie tankowania mam spisane). Jeździłem max. 70km/h więc nie pytajcie jak to szybko jeździ – po prostu nie wiem i nie chcę tego wiedzieć. Wkrótce zmienię olej i filtr (chyba że wcześniej sprzedam) komputerowyszpital@gmail.com

    Reply
  29. ybr 125 2011 stal 7 lat w garazu moto jàk nowka po boagczu przebieg 816kilometrow tylko po kupnie od ostatniej jazdy motocykl stal 2tyg i nie chcial odpalic padl akumulator jakie napiecie powinien pokazywac miernik mi pokazuje 14,2V podczas pracy silnika ile powinien trzymac zdrowy akumulator ile powinno pokazywac na samym akumulatorze

    Reply
    • 14,2V podczas pracy jest OK. Akumulator naładowany ma mieć 12,6-12,8V. Poniżej 10,5V – szmelc.

      Reply
  30. zajebisty

    Reply
  31. moja pali 3l/100km, 2012rok nie za dużo?

    Reply
    • Ja nie jeździsz „emerycko” to w normie.

      Reply
  32. Moja ybr z 2005r wersja gaznikowa nawet jak ją mocno cisne nie przekracza 2,3 litra na 100km

    Reply
  33. A może ktoś podpowie YBR 125 na gaźniku, na zimnym silniku nawet na ssaniu potrafi zgasnąć i nie równo pracuje, na ciepłym silniku pali na dotyk bez ssania. I nawet po kilku km przy pełnym otwarciu manetki motor się dławi przerywa.
    Dodać muszę że 2,5 roku stał sporadycznie przepalany tylko, paliwo spuszczone zalane świeże, filtr powietrza nowy.

    Reply
    • Pierwsze akcje naprawcze to wyczyszczenie gaznika

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>