Jeżeli jesteś poważnie zakręcony na punkcie chromu, Drag-Star to jest coś o czym powinieneś pomyśleć. Ten crusier, chociaż nie jest najszybszy w swojej klasie, może dostarczyć dużo satysfakcji posiadaczowi, ze względu na piękny wygląd. Długie chromowane rury wydechowe, niska kierownica, duży zbiornik i ogromne siedzenie to obowiązkowe elementy prawdziwego crusiera. Prowadzi się przyjemnie i lekko. Dźwięk silnika dudni wcale nie przypominając o swojej pojemności. Osobnik o wzroście 180cm, będzie czuł się bardzo dobrze na tym motocyklu, który pozwala nieźle wyciągnąć nogi do przodu.
Użytkownicy narzekają tylko na moc. Rozsądna prędkość w tym modelu to 70 km/h. Niestety to dyskwalifikuje ten motocykl na naprawdę długie wypady. Prędzej czy później, kiedy już przeczytasz wszystkie literki z drzwi od naczepy TIR-a, za którym jedziesz, jazda zaczyna być nudna i irytująca. Jak tylko bujniesz tę maszynę aby wyprzedzić ciężarówkę, zaraz nadjeżdża ktoś z naprzeciwka. Chcąc trochę dynamiczniej pojechać trzeba się nieźle na wachlować biegami. Spalanie jest przeciętne, podobne do innych motocykli w tej klasie.
Film
Dane techniczne:
Moc w kW Moc maksymalna liczona w kilowatach | 9.56 |
Moc KM Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych | 13 |
Waga Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego | 144 |
Stosunek mocy do wagi kW/kg Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ... | 0.066 |
Spalanie Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km | 3.5 |
Rodzaj zasilania Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ... | |
Liczba zaworów na 1 cylinder Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ... | |
Rodzaj pracy silnika Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ... | 4 suwowy (4T) |
Liczba cylindrów 2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk | 2 Cylindry w układzie widlastym |
Skrzynia biegów | Manualna 5 biegowa |
Chłodzenie silnika Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ... | Powietrzem |
Wałek wyrównoważający Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ... | |
Prędkość maksymalna licznikowa | 110 |
Prędkość maksymalna GPS | |
Prędkość przelotowa To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie. | 70 |
Wysokość siedziska Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie. | 670 |
Szerokość Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm. | 910 |
Długość Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla | |
Rozmiar opony przedniej Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa | 3.00/ R18 Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie |
Rozmiar opony tylnej Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa | 130/90 R15 Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie |
Blackhowk
Dorzucę tylko:
Waga na sucho 144 kg
Wysokość całkowita 1,075 mm
Długość całkowita 2,320 mm
Szerokość całkowita 910 mm
Prześwit 150 mm
Rozstaw osi 1,530 mm
Artykuł bardzo pobieżny i grafika przedstawia jej starszą siostrę – żenada;(
Tytus
A dlaczego w zestawieniu nie ma Yamahy Virago 125. Model zdecydowanie bardziej popularny na polskich drogach niż Drag Star 125?
Quake
Jest duży „rozrzut” pomiędzy V-max a przelotową. Czy błędem będzie eksploatacja na poziomie 90 km/h? W końcu to niewiele mniej kucyków niż w szadołce. A nawiasem mówiąc dźwięk jest bossski.
mroova81
Co przedstawia grafika? Bo drag star to nie jest. Motocykl na zdjęciu ma sztywną ramę?
hnurgan
To jest chyba „Drażka”, ale 650 sprzed 2000 roku
Andrzej
Mam drag stara 125 i powiem iż nic wiecej nie potrzeba na 11 litrach robię około 350 km w dwie osoby predkośc średnia około 80 km/h
motocykl bezawaryjny i wygodny polecam
Michał
Super motocykl, bezawaryjny i przede wszystkim wygodny. Wygląd powalający- dużo chromu, nikt nie wierzy, że posiada on silnik 125ccm. Prędkość przelotowa w okolicy 85km/h
Polecam wszystkim !!
Stefan
Mam Draga od marca 2015 roku, od tego czasu przejechałem 5tys km i szczerze polecam bardzo wygodny i najładniejszy w swojej klasie. Przy mojej wadze 88kg i 190cm wzrostu, bez problemu osiągam prędkość 100km/h
mecwal
Witam , też mam 190 tylko waga 96 kg, nie będę wyglądał śmiesznie na takim motorze, nie jest on wymiarami mały, proszę o opinię.
pizero0
ja mam 183cm wzrostu i 99 kilo wagi i na moim XVS 125 jest mi wygodnie.
mimo że pojemność mała to wygląda i ma rozmiar rasowego choppera. Zastanawiałem się tez nad Honda Shadow ale jest dla mnie za mały.
Marek
Nie sądzę by Shadowka była za mała jak twierdzisz . Oba motocykle mają po 232 cm długości , takie są dane . Jedyne 2 cm szersza kierownica jest u Draga . Chyba , że podnóżki ma bardziej wysunięte do przodu Yamaszka , wtedy rozumiem .
Gulo
Długo porównywałem Shadow i Drag Star. Shadow nawet wizualnie wydawała mi się trochę większa i ma te 15 KM. Jednak jak posadziłem na niej swoje 190 cm wzrostu okazało się, że przy głębszych skrętach kierownica opiera się na kolanach. Niestety jest ona przyspawana i bez możliwości regulacji. W Yamaszce nie ma tego problemu, pełne skręty bez problemu. Wybrałem Drag Stara i jestem od 3 miesięcy bardzo zadowolony 🙂 Jednak uwaga – zniszczyłem 2 akumulatory przez uszkodzony regulator napięcia. To podobno częsta usterka zarówno Drag Star, jak i Virago.
Grześ
Witam . Mam 190 cm i 110 kg i jest git.
Guga
Motocykl jest dużo większy niż virago .mysle za drag będzie dla ciebie idealny.
Pozdrawiam
Anonim
witam, jestem kobieta 170 cm i 65 kg czy poradzę sobie z tym motorem?
bobo
Moja żona ma 55 kilo i 163 cm i radzi sobie świetnie.
NOWY
Witam.Jestem od wtorku posiadaczem yamaha drag star 125 i mam pytanko bo coś mi hałasuje w silniku ,jak wcisnę sprzęgło robi się cisza jak puszcze robi się hałas .Czym to może być spowodowane. Drugi problem to prędkość bujnie się do 85km/h i ni czorta dalej nie chce iść dodam że motocykl sprowadzony ze Szwecji.
Rafal
Witam i rozwiązał pan sprawę prędkości tez mam drag 125 i max jedzie 90 ale to trochę mało bo ciągle tiry siedzą mi na plecach
Anonim
niestety,na razie nic nie zdziałałem
krzysztofff
napewno blokada modułu
Lolnox
Jak ona ma się gabarytowo do Shadow? Jest dużo mniejsza? Jeśli chodzi o długość i szerokość?
Marek
Shadowka 125 i Dragstar125 mają te same wymiary zewnętrzne różnica to niuanse .
Grześ
Mam drag stara 3 sezon . Bezawaryjna .Super stan .Wszyscy się oglądają max doposażona kolor wiśnia z chromami .Rewelka. Polecam tym co są bez prawka na motor.
Wojtek
Witam
Mam ,,proste,, pytanie !!!
Chcem kupić używanego Choppera marki dowolnej.
Mam kat ,,A,,
Mam 15 000 zł.
Mam 185 wzrostu i 90 kg wagi.
Mogę liczyć na pomoc w podaniu 3-4 propozycji ???
Lewa
Janek70
http://allegro.pl/kingway-los-i6789956426.html
Zostanie Ci na ciuchy i OC 🙂
Langer
Jeśli szukasz czegoś o większej pojemności, to nie ten adres. Tutaj spotkasz miłośników stodwudziestekpiątek.
LaraCroft
witam, jak jest z podłogami do Drag Stara 125? próbuję wyszukać temat i nic…no i jak się zachowują przy tym sprzęcie?
zainteresowany
A mnie ciekawi jaka rzeczywiście jest prędkość maksymalna? Może wypowie się ktoś, kto ma? Da sie tym jeździć w dwie osoby?
FURA
Hejka. Ja dzisiaj zakupilem draga i w pojedynkę 190cm wzrostu i 97kg wagi na prostej z podmuchem wiatru z boku udalo sie 100km/h według navi. We dwójkę tez dał radę, ale troszke mu to czasu zajęło.
tomar
90 – 95 km/h przy wadze100 kg przynajmniej moim byłym egzemplarzem.
krzysztof
witam a ja mam dwa dragi jeden 125 jest czarny w pelni ubrany , jest piekny ma dopiero przejechane 8740km , a drugi 650 czerwono siwy , a ten to juz jest wypasiony we wszystko , moze ktos powie ze i po co to wszystko . ale ja jestem pasjonatem i u mnie musi byc wszystko na co zasluguje ta marka moto, a moze jest ktos kto chce drag stara 125 , kupic . ,tel do mnie 501 046 190 Torun pozdrawiam
uruk-hai
witam! Drodzy Forumowicze, intensywnie myśle nad kupnem używanego draga. Mam 184cm i …114 kg wagi. Podobno viraszka będzie jak bym dziecku ukradł – ale widziałem już kogoś na tym i tragedii nie było. Dragi są natomiast cudne. Na szybkości nie do końca mi zależy. Jak ta 125ka pójdzie te 90km/h – to świat i ludzie. Ale dręczy mnie jedna myśl : jak długo jeszcze wytrzyma silnik draga z 2000 2002 roku. Czy jeśli ma już nakręcone – przynajmniej na szafie – te 50k – 60k – to czy polata jeszcze ze 30 000? Jak z zawodnością??Jak drogi remont czy zamianka? Ma ktoś doświadczenia w tym względzie? Nie chce kupować i robić remontu- i problemów w garażu. Pozdrawiam wszystkich made in 125
krzysztofff
troche nie zrozumiały jest dla mnie opis że ta yamaha ma słabą moc i ciężko nią wyprzedzać ciężarówke skoro mocy ma więcej niż moje virago a z masą jednakową to w jedną osobe przejażdzka powinna być conajmniej dynamiczna w moim przekonaniu ;p , dźwięk pewnie ładny bo nie ma katalizatora jestem niemal pewien
M
Moja osiaga 120 km / h wiec nie jest take zle jak na 125.
M
Co sie dzieje jak podczas jazdy motor zaczyna tracic moc i gasnie ale jak dam ssanie to jedzie ale brak mocy i predkosci. Jestem laikiem …
Tomasz
Witam. mam pytanie odnośnie przedniej opony 80/100-18 taka mam starą ale nigdzie nie można kupić jedynie jakaś chińszczyzna, czy opona o rozmiarze 3.00-18 ,tez będzie pasować .?
Anonim
Mam ten sam problem. Też znalazłem odpowiednik 3.00-18. Czy udało Ci się dopasować tę oponkę?
Anonim
https://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/continental-conticity-80-100-18-48-p-przod-tyl-tl-m-c/334768628?origin=shopping&gclid=EAIaIQobChMIkZfvg8fC7wIVQRN7Ch3McA3CEAYYByABEgJ9c_D_BwE
Kowal
Dzięki za info, ale przejrzałem ofertę oponek.pl i niestety nie ma kompletów na przód i tył. Na tył znalazłem tylko
https://www.oponeo.pl/dane-opony-motocyklowej/continental-contitour-130-90-15-66-p-tyl-tl-m-c#337544316
i nie wiem czy taka para może być razem stosowana. do tej pory jeździłem tylko autem i zawsze był komplet na wszystkie 4 koła 😉
Proszę o opinię czy dwie różne opony mogą być zastosowane w motocyklu bo nie mam z tym doświadczenia. Z góry dzięki za pomoc 🙂
bsw
Mo być rożne opony tak samo jak w aucie – te same muszą być tylko na jednej osi.
bsw
Mogą być – dwie litery mi zjadło 😉
Anonim
U nas jest dowolność.
Zakładają nawet odwrotnie do prawidłowego kierunku.
U naszego wroga za granicą jest tak że ten sam producent i model na przód i tył.
A stara zasada mówi radialna na przodzie diagonalna na tyle – nigdy nie może być takiego połączenia.
Więc wybieraj kto ma rację.
Co Drive
Do pary:
1. Pirelli City Demon 3.00 – 18 M/C 47S TL(nr. art.2375600) tył 130/90 – 15 M/C 66S TL (nr.art.1545600)
2. Metzeler Perfect ME77 3.00 – 18 M/C 47S TL (1204700) tył:130/90 – 15 M/C 66S TL (1268200).
Kowal
Dzięki za wszystkie informacje. Właśnie zamówiłem Dunlopy D404: 3.00-18 przód i 130/90-15 tył. Pozdrawiam LwG
V-Star
Bardzo dobry motocykl, dla osoby z kat A1. Dorosłym polecam zrobić prawo jady kat. A2 lub A i kupić coś innego niż motocykl 125. Większy sporo od Shadow i lepiej od niej wykonany. Ktoś kto ma 180 cm wzrostu nie wygląda jak na komarku, jak ma to miejsce w przypadku Shadow. Osiągi takie same.
Patryk
Cena wymaga uaktualnienia, 10 000 kosztują teraz po znajomości