Yamaha WR125X

Dodaj do porównania
Yamaha WR125X

Yamaha WR to dwulicowy wariat. To fajne, wygodne, enduro, posiada także cechy crossówki. Gdy już znudzą Ci się drogi asfaltowe, możesz bez obaw zjechać na drogi polne przy tym nie zwalniając. Za komfort odpowiadać będą teleskopy o bardzo dużym skoku. Po założeniu opony z prawdziwej crossówki, możesz także wytyczać własne szlaki, np przez środek świeżo zaoranego pola sąsiada. Sąsiad pewnie się oburzy ale Yamaszka na pewno nie będzie narzekać. Natomiast na wyczyny, wyskoki i wygłupy w stylu stunt Yamaha przygotowała wersję WR125 R, która jest trochę lżejsza i ma inne koła. Do 2002 roku produkowane były wersje z silnikiem 2T.

Chociaż cena nowej Yamahy powala, to warto rozglądać się za używaną. Ceny używanych WR-ek zaczynają się od 5000 zł. Niestety, za jakość Yamahy trzeba słono płacić.

Film

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
11
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
14.96
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
137
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.08
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 6 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Cieczą
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
875
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
835
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
80/90 R21
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
110/80 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Udostępnij ten post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

12 komentarzy

  1. Cena używanej WR’ki od 5 tys zł ? chyba żart… ceny dobrej wr’ki zaczynają się od 9 tys…

    Odpowiedz
  2. Yamahe wr 125 R polecam w szczególności młodym kierowcą , silnik czterosuwowy nie jest jakimś wymiataczem ale daje rade na tresie i w terenie , przy wadze kierowcy 95 kg wychaczyłem 107 km/h , brakuje jej przysłowiowej petardy , jeśli chcesz kupic kosiarke i bawić sie w odblokowywania to wybierz Yamaha DT 125 bedziesz szybciej śmigał i szybciej remontował, ale czy to ma sens przy pojemności 125 ? ? ? poza tym dźwięk WR 125 bezcenny , jedynie co faktycznie nie polecam w WR to komfort jazdy , CZTERY LITERY bola już po przejechaniu 30 km , a i cena odstrasza

    Odpowiedz
    • Kolega to chyba przysłowiowa księżniczka na ziarnku grochu. Robię WR-ką czasami pod 200 jednego dnia i tyłek mnie nie boli. A i cena jakoś mnie nie odstraszyła. Kolejne przysłowie: „mierz siły na zamiary”. Pozdr.

      Odpowiedz
      • Wuerki są o tyle wdzięczne ,że można z supermoto w szybki sposób zrobić wersję r i na odwrót trzeba tylko zdobyć lagi z goleniami-półki są takie same ,koła obydwa ,oraz zespół amortyzujący na tył dalej jak komuś zawysoka to można obniżyć zawieszenie oraz dokupić kanapę obniżającą,można dołożyć jej ślizgi i slidery do ramy i kół a na koniec zasadzić bagażnik płytę montażową i wreszcie kufer np.39l .takim cudem jak wyskoczysz w teren czy w miacho można zdrowo się zrelaksować polecam

        B

        Odpowiedz
  3. Masz zdjęcia tak przerobionej

    Odpowiedz
  4. Witam wie ktoś ile oleju leje się do silnika bo planuje wymieniać

    Odpowiedz
    • przy wymianie z filtrem jeden litr.

      Odpowiedz
  5. nadaje się dla kogoś ze wzrostem 175cm?

    Odpowiedz
  6. Zdecydowałem się na zakup wr126x. Mam 43 lata i 95 kg wagi. Jest jak ma taki motocykl bardzo wygodny (mam na końcie trasy 150 km nie tylko po asfalcie ), poza tym wyglada dobrze. Jeździ naprawdę dobrze szczególnie w warunkach miejskich. Robię teraz prawo jazdy i zamówiłam na większy motocykl. Przekonam mnie do powrotu do motocykla. Polecam

    Odpowiedz
  7. Czy okleina z yamahy wr 250f bedzie do 125 pasować ?

    Odpowiedz
  8. Jak cena i czy jest dostępny od ręki

    Odpowiedz
    • Nowego nie ma w ofercie, z używek 2018-2019 chodzą koło 20tys.

      Odpowiedz

Zostaw komentarz

Twój adres email nie będzie publikowany

Możesz używać tagów HTML i następujących atrybutów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>