Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Romet ZETKA ZK 125

Dodaj do porównania
Romet ZETKA  ZK 125

Romet ZETKA to motocykl w cenie dobrego roweru. Czego moglibyśmy od niego wymagać jak nie tego, żeby po prostu jechał i dawał odrobinę fun’u? Tak właśnie jest z zetką. Tyle tylko, że do tego fun’u będzie trzeba doliczyć także majstrowanie w garażu. Dla jednych to sama przyjemność, dla innych mordęga. Ale wyobraźmy sobie dumę ojca, który dokręci śrubkę, w motorku małolata z prawkiem A1. Zetka to typowy chińczyk, który fajnie jeździ, fajnie wygląda, jest ekonomiczny i ultra tani. Jest odrobinę lepiej skonstruowana niż poprzednie wersje Z i K. Poprawiono oświetlenie, kanapę i hamulce. Mimo to cierpi na kilka wad. Rozkręca się od wibracji, pęka szpilka w łącząca tłumik z cylindrem a opony nadal są wykonane „z plastiku”. Silnik, który występuje w tym egzemplarzu, nie jest wysilony, a co za tym idzie trwały. Ze względu na słabe osiągi i wibracje ten motocykl nie nadaje się na długie trasy. Za to w mieście prowadzi się tak łatwo jak BMX, tyle tylko, że nie trzeba pedałować.

Chiński producent Heshan Guoji, zaprojektował konstrukcję silnika pod pojemność 150. Można kupić taki cylinder za 200zł i … łamać przepisy? Z ludzkiego punktu widzenia trudno nazwać to łamaniem przepisów, bo moc takiego silnika i tak nie przekracza dopuszczalnych 11KW, jednak prawo jest ślepe. Jak ci udowodnią „wałek” to masz problem. Romet chwali się, że jest to najlepiej sprzedający się motocykl 125 w Polsce. To niezwykłe, że tak wielu ludzi decyduje się na bylejakość. Z drugiej strony to dobrze, że w Polsce popularyzuje się w ten sposób modę na dwa kółka. Za parę lat, Ci kierowcy, o ile nie zniechęcą się do motocykli, przesiądą się na coś większego.

Film

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
7.28
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
9.9
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
115
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.063
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
3L
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Gaźnik
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
2
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
100
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
80
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
820
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
90/90 R18
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
110/90 R16
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

59 komentarzy

  1. Jaki powinien być luz zaworowy w tym modelu? Ile powinna być wykręcona śruba od składu mieszanki w gaźniku? wie ktoś?

    Reply
  2. Luz na zaworze ssącym to 0,05-0,06mm, na zaworze wydechowym 0,08mm. Śruba
    od składu mieszanki powinna być wykręcona 2,5 obrotu jednak jest to ustawienie
    podstawowe/serwisowe. Każdy pojazd wymaga indywidualnego ustawienia i ta wartość
    może się różnić do 2 obrotów.

    Reply
  3. Na prawde swietny motocykl jak na swoja klase i cene. Jezdze nim caly rok nawet przy temperaturach ujemnych i jeszcze mnie nie zawiodl. Latwo sie nim manewruje, prawie tak samo jak w rowerze. Idealny na miasto. Tani w naprawach i malo mali. Niby chinczyk, ale dobrej jakosci.

    Reply
    • Skoro jeździsz nim dopiero od roku a to nowy model i mówisz, że tani w naprawach to ile już ich miałeś 😛 Tak kiepskim jesteś kierowcą czy to romet tak się rozpada ?

      Reply
      • Przeczytaj wypowiedź kolegi jeszcze raz i zanim znowu coś głupiego wydukasz to zwróć uwagę że napisał „cały rok” a nie „od roku”. Mam zk 125 od czterech lat i jeszcze mnie nie zawiódł. Jak się dba tak się ma.

        Reply
        • Mateusz ma go rok , pisze że jest tani w naprawach, roczny romet już się psuje ?
          Adron – ja też mogę powiedzieć że mam motocykl 20 lat i mnie nigdy nie zawiódł, fakt że ma dopiero 800 km przejechanych,, ile ten twój zk 125 ma przebiegu ?

          Reply
          • Te motocykle są niezawodne.
            Kręcą duże trasy i mniejsze i generalnie są niezawodne.
            Nieliczne wyjątki tylko potwierdzają że są niezawodne.
            Niektórzy nie mogą znieść myśli że jest to bardzo udana kopia hondy

          • Mam pytanie jakie jest prawidłowe ciśnienie w opanach w Romecie ZK 125

    • Tak jak chcesz ja mogę sprzedać 666686527

      Reply
  4. Siemka, mam pytanko chciałbym sobie kopić właśnie zk125 i chciałbym spytać czy to dobry pomysł ?bo czytałem różne opinie o tym właśnie motorze!!! i czy można nim jeździć dłuższe trasy np.100 km . Mam Quada chińczyka i bardzo sobie chwalę można za fajną kasę miedz fajny sprzęt jak się poszanuje to jeździ i jeździ . pozdrawiam i czekam na waszą Opinie pzdr 🙂

    Reply
    • Tak jak chcesz ja mogę sprzedać 666686527

      Reply
  5. Mój kolega cztery lata jeździ k125 i nic nie padło, 15tyś.przebiegu,wymienia olej,świecę,ustawia zawory,pompuje…oczywiście że żartuję bo to zwykła serwis sówka…jak każdy motocykl.Jak dbasz tak masz+faktycznie ,,ta sztuka” bez awarii.Dlatego mogę polecić a sam dyndam skuterem i też fajnie…Zastanawia mnie fakt małego spalania 2,4-2,6L? To mniej niż 125-tka w automacie i pewnie ,,potemu!!!” A i jeszcze jedno: ten kierowca to naprawdę spokojny człowiek, nie wariuje…

    Reply
  6. witam, jaki tak naprawdę duży/litry jest zbiornik w zk 125 czarny świeciły mi się dwie zielone lampki czyli jeszcze ok jest pojechałem na stację i weszło mi do pełna 12l kurcze to ile faktycznie jest w tym zbiorniku miejsca ?

    Reply
  7. Czym różni się ZK od K prócz mniejszej mocy?
    Czy warto dopłacić do ZK?

    Reply
  8. Podajcie proszę ile wam pali na 100km to cacko 🙂

    Reply
    • 2,4L/3,0L zależy przy jakiej jeździe

      Reply
  9. Posiadam model z 2012 roku. Niewątpliwie największym plusem romecika jest małe spalanie (2,5-3l na trasie przy prędkości 80-100 km/h), brak zużycia oleju oraz nienaganna dynamika. Do miasta w zupełności wystarcza jedna na trasie chciałoby się od niego nieco więcej . Niestety wykonanie jest bardzo kiepskie. Kierownica jest nie do końca prosto, są nieprecyzyjnie dopasowane plastiki i obudowy – szczególnie te pod bakiem, obrotomierz i prękościomierz podczas jazdy powyżej 80 km/h szaleją i nie pokazują prawidłowo prędkości i obrotów silnika oraz brak osłony na tłumiku – łatwo się oparzyć. Co więcej po 7 tys km odpadł w środku licznika wskaźnik poziomu paliwa, urwała się jedna szpila w głowicy silnika od wydechu, stopił się włącznik świateł mijania, plastiki od drgań dość mocno hałasują.
    Zdecydowanie uważam że ten model jest niedopracowany albo po prostu niestarannie wykonany.

    Reply
  10. Bardzo fajny, zrywny i zwinny motor na miasto i nie tylko bo podróż np 50km w jedna strone to żaden wyczyn dla niego (45minut), szczerze polecam, a jak ktoś zajrzy do wnętrza to zobaczy, że bebechy są honda 😀 i zjeżdzają z jedej myśli technicznej…. Pozdrawiam wybierajacych POLSKIE sprzety bo są luks!

    Reply
    • Ta Honda chyba Hlonda.

      Reply
  11. ROMET ZETKA 125 2015rok……………

    Może i plastiki nie są w 100% dobrze dopasowane, ale jeśli chodzi o silnik, co przeważnie najbardziej interesuje uzytkowników, to jest żyleta, dobrze dotarty idzie ładnie ponad 100km/h. Osobiscie jestem bardzo zadowolony i szczerze polecam każdemu, kto potrzebuje motorek do pośmigania z koleszkami 😀

    Reply
  12. ODKRĘĆ MANETKĘ W HONDZIE NA FULL I JEŹDZIJ TAK (JEŚLI DOJEZDZISZ WOGÓLE-BO MNIE SIE WYDAJE ŻE ROZLECI SIE WCZEŚNIEJ)10 TYS KMI ZOBACZYSZ JAPONSKA TECHNOLOGIĘ(CZYLI PRODUKCJA -CHINY ZE ZNACZKIEM HONDY KAWASAKI YAMAHY CZY SUZUKI+EKSTRA 80%CENY WIĘCEJ NIŻ ZA ROMETA!!!!!!!!!!MAM TAKIEGO ZK125 NATRZASKANE 5000 KM-ROCZNIK 2015-WYGLĄDA JAK NOWY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Z SALONU-MOZNA MOŻNA! NIE PISZCIE BZDUR!!!!!!!!!! ŻADNA UŻYWANA JAPONIE NIE KUPIE TO SIE TYCZY SAMOCHODÓW RÓWNIEŻI NIE TYLKO JAPONSKICH-NIC UŻYWANEGO!!!!!CZĘŚCI DROGIE+EKSTRA DZWON(JEŚLI BYŁ)I WYPIERDZIANY FOTEL!BĘDE JEZDZIŁ NÓWKA ROMETEM CHINCZYKIEM NIŻ HONDĄ(TEŻ CHINCZYKIEM)-ALE UŻYWANĄ ZA WIEKSZE PIENIĄDZE-NIE DZIĘKUJE.REDAKTORKU ZA WYPOCINY TWOJE RÓWNIEŻ…….

    Reply
    • Zobaczysz jak będziesz miał 15tys km, zapewne oddasz go na złom, a japończyk dalej będzie jeżdził

      Reply
      • Bzdury opowiadasz 23540 przejechałem i cisne mu ile wlezie 100-120h w zależności od oporu wiatru ,dopiero teraz zaczął mi coś pukać i szarpać

        Reply
      • Witam po przerwie ponad 3 letniej! tak tu ja tomasz i co ano nic mam teraz najeżdżone 39 tys km *dojeżdżam nim do pracy* lakier oryginalny silnik tez wymienione są > 2 żarówki 1 z przodu a druga z tyłu 2 razy opona tył opona przód 1 raz i 1 raz wymieniony łańcuch z zebatkami! co wylazły ci gały gosciu? a pocieszę cię jeszcze że dojeżdżam nim BEZ PRZERWY DO PRACY PO 60 KM DZIENNIE *bez przerwy to znaczy przez 9-10 miesiecy dopóki snieg nie spadnie! czy mam z nim problem? nie ani razu mi nie zgasł w drodze! czy TY gosciu jestes opewien swojego *uzywanego japonczyka*? jeśli jestes pewien proponuje zamontować kamęrę i nakręcac trasy aż do osiagniecia 10 tys km! zobaczymy czy twój uzywany japonczyk *da radę* ja kamęrkę mam! możemy sie porównac! aha co do japonców dodam jeszcze ze w mojej rodzienie jest 3 motocykle uzywane japonskie i kazde przeszły KOSZTOWNY REMONT więc mam porównanie! jestem tak pewny swojego modelu ze moge sie z toba nawet załozyć!do 10 tys km proponuje na poczatek!jeskli ci pasuje odpisz…czekam

        Reply
        • Witaj Tomasz ja mam Rometa k 125 model z roku 2015 a zakupiony w 2016.do tej pory najechałem nim ponad 27000km i nadal jeżdzi i ma się dobrze .Awarie i usterki ….brak…tylko normalne podstawowe wymiany serwisowe ,,klocki hamulcowe ,napęd ,opony i olej,no i regulacja zaworów.Jestem z woj Lubuskiego a że mam rodzinę w Dolnośląskim i Wielkopolskim ,to często jężdżę w tamte rejony i Romecik daje radę w dalszych trasach.Zastanawia mnie dlaczego niektórzy posiadacze Japońskich motocykli tak plują jadem na właścicieli Chińczyków,piszę niektórzy, bo wiele razy spotykałem się z przychylnym nastawieniem właścicieli Japońców(i nie tylko)no ale czasem trafi się jakiś INNY który na widok Chińskiego motocykla dostaje furii a dlaczego?ano dla tego że na swój wymarzony motocykl wydał całe swoje oszczędności a okazało się że to gruz na kołach i zamiast cieszyć się z jazdy zbiera pieniądze na remont swojej maszyny a tam ktoś na Chinolu jeżdzi i jest zadowolony ze swojego sprzęcika..Nie ważne czym jeżdzisz ,ważne że to lubisz i że to sprawia ci przyjemność.Pozdrawiam wszystkich posiadaczy motocykli LwG.

          Reply
          • 27000 km, no i to jest juz niezły przebieg.

  13. Mój Romet z125 pali od 2,6 do 2,9 l /100 km. Prowadzi się jak rower zrywny. Co najlepsze wyciągnąłem nim około 130 km\h nie powiem dokładnie bo licznik był zamknięty. A luz na zawodach trzeba ustawić taki
    Dowodowy 0,05
    Wylotowy 0,07
    Moim zdaniem to jest najlepszy luz. I co trzeba pamiętać luz ustawić co 4000 km
    Do baku wchodzi około 13 l benzy a rezerwa to około 3 l.
    Moim rometrm robię do 100 km dziennie bo dostarczam nim pizze. A co trzeba w nim robić to wymieniać olej i płyn chamulcowy. Od kąt go mam to wymieniłem bo się zepsuło lub trzeba było to przerywacz świece, manetke i żarówki z tego co pamiętam.
    JEŻELI MIAŁBYM KOMUŚ POLECIĆ PIERWSZY MOTOREK TO BYM POLECIŁ WŁAŚNIE ROMETA Z125!!

    Reply
    • 130 km/h romet ci nie pojedzie maksymalna prędkosć rometa to 90-105 ustaw sobie licznik mam ten model i wiem

      Reply
    • 130 km/h rometen z 125? Czyżbyś leki dzisiaj rano pomylił?

      Reply
  14. Sorry zapomniałem powiedzieć z którego roku on jest. Z 2008 r. I na liczniku 10 000 km

    Reply
  15. Witam! Mam ROMETA ZK z 2013 roku i chodzi aż miło. Chce go sprzedać bo chce kupić większej pojemności. Ale złego słowa nie powiem o Romecie a przede wszystkim cena nie jest wygórowana.Wcześniej też miałem Rometa ZK50 i służył mi przez kilka tysięcy i nic w nim nie padło. Te motorki są ok!!!

    Reply
  16. Panowie, mam możliwość zakupu dwóch nówek ZK 125 z rocznika 2015 lub Router RM 125 z rocznika 2014 (niby też Romet, ale oznaczeń Rometowskich na nim nie widzę – oba ten sam sprzedawca – franczyza Rometa) ceny 4k za ZK i 3k za RM generalnie ma być tani, ma być chinol, pierwszy własny więc gdyby co ma nie być szkoda, generalnie 4fun, instrukcja obsługi która krąży w necie jest łączna dla Z, ZK i RM więc można sądzić że konstrukcja ta sama i tylko detale trochę różne moja obawa jest taka czy zaoszczędzając teraz 1000zł nie będę miał później jakiś problemów z zakupem częsci zamiennych wiadomo K/ZK bardzo popularna a ten RM jakby mniej może to tylko wina tego że nie załapał się na nowe przepisy a może coś jeszcze, proszę o poradę. Przy okazji, czy są jakieś dokładniejsze lektury dot. budowy tych motocykli niż instrukcja obsługi? Jakiś service manual? Pozdrawiam.

    Reply
    • Ja bym się zastanowił na Bartonem N125.
      Jeżeli nadal jest produkowany dla Bartona przez Jinan Qingqi, to będzie dużo lepszy od Routera, a porównywalny lub lepszy od ZK by Senke. Na allegro od 3550zł.
      Router może być porównywalny do Benyco Rapid.
      W Routerze podnóżki dla pasażera są przymocowane do wahacza… co oznacza że na każdej dziurze musi on uginać nogi i pracować jak tylne koło…koszmar. Oczywiście Router ma taki sam niezawodny silnik Senke. Ale jednak gdzie się dało to zaoszczędzono.

      Reply
      • Dzięki za podpowiedzi. Na pasażera nie mam na razie co liczyć bo uważa, że mi odbiło 😉 ale to takie gderanie a jak już „kwiaty we włosach potarga wiatr”… na podnóżkach RMki zaoszczędzili bo na bagażnik potrzebowali 🙂 Ofertę na tego Bartona też rozważałem i jeszcze te dodatki to za sam motor wyjdzie ledwie 3k, ale nie bardzo mi pasi kupno na odległość ja z tych co to muszą pomacać. Poza tym ten sam sprzedawca ma ZK za 3,3k a moje rozumowanie jest takie, że jak kupię coś popularnego to łatwiej będzie znaleźć przyjazną duszę co będzie miała już doświadczenie z maszynką + dostępność serwisu. Jadę oglądać bo ostatnio jak byłem to ZKi wyszły RMki gdzieś schowali, a Bartona może będzie miał lokalny handlarz to przynajmniej obejrzę.
        Rozumiem, że jeśli Barton jest z Jinan Qingqi to będzie miał VIN zaczynający się od liter LAE?

        Reply
        • Właśnie jak to rozpoznac

          Reply
      • A jak sprawdzić czy ZK jest od Senke bo rozumiem że są i tu różne wersje

        Reply
  17. Chcesz tanio , bierz RM. Części są tu
    http://www.sklep.romet.pl/czesci-zamienne-i-akcesoria/?search%5Bquery%5D=RM
    w dodatku , ceny naprawdę niskie. Dokładniejsze lektury też są.

    Reply
  18. W sumie latka lecą a nic super mocniejszego się nie pojawiło z chińskich maszyn. Dodano hydrauliczne z tyłu i wałek w standardzie ale koniki te same co w Zetce 125. A czytając fora mam wrażenie, że nowe chinole są nawet słabsze. Cięższe, b. zduszone przepisami? W sumie na Zetce wyciągam 100 bez problemu a nawet pod 110 jak idę na rekord. A tu np. Junak 127 i dyskusje o przebijaniu 90tki. Teraz zmieniam, czytam, nowe maszyny wygodniejsze ale nie szybsze.

    Reply
    • Właśnie też to zauważyłam, że niby nowsze i lepsze ale ludzie nie mogą do 100kmh dociagnac. A jak oglądam na YT to te stare ZK czy nawet K idą z tą prędkością. Ale może w czasie przyśpieszania całe drgają albo się rozlatuja tego nie widac.

      Reply
  19. Ja wybrałem Hondę ze względu na serwis. Dla mnie może nawet byc wyprodukowana w Guatemali. Mam to gdzieś. Kupiłem nówkę i nie interesuje mnie to czy sie popsuje czy nie. Pierwszy serwis jest po 1000km a w Junaku powiedział mi sprzedawca ze pierwszy przegląd po 500km. Tu i tu trzeba zapłacić 250 zł . To gdzie sa lepsze warunki ??? Poza tym wymiana oleju co 4000 km a w Junaku co 1000km ( po dotarciu) . O czym w ogóle mówicie ?
    Wiecie po ze filtr powietrza wymienia sie po 14000km ?? Ja chce jeździć a nie zastanawiać sie ….

    Reply
    • A jaki ma to związek z zetką?

      Reply
    • Co do Hondy to zależy która, bo np Shadow a nawet Varadero teraz mocno zdrozaly i nie warto ich kupowac. Zostaly slabsze YBR, CBR, CBF ale one w cenie nowych chinczykow maja 20 lat wiec srednio to wyglada.

      Reply
  20. To było apropos wypowiedzi tomasza i Hanny.

    Reply
  21. Zetka bez remontów jak kupiłem tak teraz po 25000 km na 100 km pali 2,5 litra przy szybkości 80km ale gdy jechać ponad 100 km/godz spala ponad 6 l szybkość osogalna od 90 do ponad 140 w zależności czy z wiatrem czy pod wiatr mniej przeszkadzaja górki. Najlepiej się prowadził gdy wazylem 95 kg Poniżej i powyżej tej wagi silnie oddzialuje na podmuchi wiatru

    Reply
    • ludzie, przestańcie takie banialuki opowiadać… 140km/h. Chyba jak spadał z przepaści.

      Reply
      • w przepaść, k… (brak edycji)

        Reply
      • no widzisz a na stronie daewila roadwina 125 pisze gimbus /tuman/ ze mu „pójdzie „140 km na godzine 125 ccm? pisza równiez na stronie varadero 125 ze „poleci mu 130 kg na godzine” i ma przyspieszenie 9 s do setki—-> powtarzam B-Z-D-U-R-Y i tyle! predkośći maksymalne 125 ccm maja na poziomie 100-105 wyjatkiem sa tylko kilka modeli motocykli 125 ccm co rzeczywiscie osiagna te 120 km/h.Romet z 125 k 125 zk 125 maksymalnia predkosc 90-95 km/h ! jedyna rzecza co w tych rometach lubie to ich T-R-W-A-Ł-O-Ś-Ć! bo ludzie zachwalaja sie varadero 125 tylko nie pisza ze po akupie uzywanego egzemplarza za 7500 tys zł musza dołozyc jeszcze z 2000 tys zł!

        Reply
        • Ja wiem czy bzdury…CBR czy YZF, GT, RoadWin, dadzą się rozbujać w granicę 130km/h.
          Mito 125 spokojnie szła 160km/h, podobnie jak TZR i NSR (fakt miały 30 smrodliwych kucyków).

          Reply
          • mito 125 dwusów tzr o ile wiem dwusów cbr -120 km/h yzf -120 km/h daelim roadwin -100! km/h nie wieszcie w te bzdury liczniki u koreanca zakłamuje gorzej jak u rometa! 120 km/h pojedzie max równiez derbi 125 czterotakt terra ktm duke yamaha wr 125 i tyle ! hondzia varedero max 100-105km/h

        • Panie garbaty gimba mój mój k 125 wyciągnie realnie *(GPS) 107 km/h ale tylko dlatego że ma przebiek 35 000 km i przez ten czas mocno był żyłowany. Gdym zrobił remont i wszystko porządnie naprawił to pewnie do 110 km by dobił bez problemu.

          Reply
          • Andrevno 1 potwierdzam ja mam k125 z przebiegiem ponad 27000km też się z nim specjalni nie pieszczę (NIE MYLIĆ Z KATOWANIEM)i prędkość max mierzona GPS em wynosi około 104km/h w zależności od warunków atmosferycznych i ukształtowania terenu.

  22. Spadał w przepaść a z tyłu ktoś go jeszcze mocno popychał żeby było szybciej 🙂

    hahahahaha Romet ZK 140km/h 🙂

    MISZCZ!

    Reply
  23. A ja nie polecam tego modelu i w ogóle Rometa, trafił mi się awaryjny i latam do serwisu częściej niż jeżdżę.

    Reply
  24. Adam ja kupilem Z125 w 2007r przejechalem 43000 km i nic przy silniku nie robilem nawet gaznika nie czycilem tylko owiewka jest ze slabego p lastyku wykonana ale jest ok jednorazowo przejezdzam do 500km w jeden dzien i codziennie 45km nie narzekam jest motocykl dobry jak dbasz tak masz tankuje i jade dalej szerokiej drogi

    Reply
  25. Mając do wyboru za 4k zxt i zetke kupiłem nową zetke i jak na razie jestem zadowolony. Zetka na dotarciu więc ciężko coś powiedzieć o osiągach, ponieważ nie przekraczam zalecanych przez producenta 6,5k Obrotów na minute. Z rzeczy irytujących to głównie plastiki i wskaźnik paliwa który jest bardzo niestabilny i chyba najpewniejszą informacje o stanie paliwa uzyska się zaglądając do baku z latarką.

    Warto by było na stronie zmienić zdjęcie na tej stronie bo przedstawia zetke 50 a nie 125 🙂

    Reply
  26. ludzie skończcie się oszukiwać czy to honda czy yamaha czy Romet czy coś tam sin śiong wszystko dziś jest klepane w chinach tak jak i w autach to Chińczycy je robią czasem tylko są montowane w innych krajach ale montaż to nie produkcja….

    Reply
  27. osobiście na jazdach kat. A1 na autostradzie udało mi się osiągnąć licznikowe 115 km/h

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>