Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Romet Z-One T

Dodaj do porównania
Romet Z-One T

Romet Z-One T to produkt firmy Zongshen sprzedawany w Chinach jako Z-One Travel Edition.

Z-onelvx (3)

Zapewne znów będzie nam wciskany kit, że to Polska myśl techniczna. Drogi Romecie nadszedł niestety czas się przyznać że motocykle montowane w Polsce (choćby Romet R250) są dużo gorszej jakości niż te montowane w Chinach…

Prezentowany motocykl kosztuje w Chinach równowartość 6900PLN a od swojego brata bliźniaka Z-One S odróżnia go owiewka chroniąca od wiatru oraz brak amortyzatora upside-down. Oczywiście tak samo jak bliźniak oferowana jest z silnikiem OHC 158FMI, generującym 10,6KM. W Chinach dostępny jest tylko i wyłacznie w pojemności 150ccm co wynika głównie z odmiennej klasyfikacji praw jazdy. Stylistycznie motocykl jest praktycznie nie do odróżnienia od Hondy CBF generującej 0,6KM więcej. Czy przyjmie się na Polskim rynku, nie wiadomo, choć śmiem przypuszczać że gdy tylko cena przekroczy 7.000PLN rozsądniej będzie kupić używaną CBF-kę z niskim przebiegiem i w młodym roczniku. Tym bardziej że nowa CBF kosztuje 10,600PLN.

zdjęcia: zongshenmotor.com

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
7.8
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
10.61
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
125
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.062
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Gaźnik
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
2 (OHC)
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
110
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
780
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
755
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
90/90 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
110/80 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

51 komentarzy

  1. Ładny, naprawdę …

    Reply
    • w sensie artykuł? Czy motocykl… toż to kopia optyczna Hondy CBF…

      Reply
    • Honda musi się schować. Te ostre zakończenia, ah!

      Reply
  2. …TO KUP SOBIE REDAKTORKU UZYWKĘ NAJLEPIEJ PO DZWONIE I Z WYPIERDZIANYM FOTELEM NAJLEPIEJ 20-O LETNIĄ I DOŁUZ Z 2000ZŁ NA START BY TO CI CHODZIŁO-CO ZYSKASZ?-ZNACZEK-HONDY NP.NIE DZIENKUJE BARDZO-ROMET A PRZYNAJMNIEJ SILNIKI SK156FMI-SĄ SPRAWDZONE 70 TYS KM -SPRAWDZ NA FORUM KOLEŚ O KSYWIE MNICH PRZEJECHAŁ PÓŁ EUROPY I PO 65 TYS TYLKO ŁOZYSKO PADŁO……….

    Reply
  3. U nas silnik 150-200 nie ma racji bytu, pojemność wymaga min. A2, a ten kto ma takie prawko szuka 500-ki. Chińczycy pojemnością nadrabiają braki w technologii, bo te 150-ki osiągają ok. 14-15KM, przy nadal 2 zaworach na cylinder.
    Gdzie autor artykułu znalazł nową Hondę CBF125? Przynajmniej od kwietnia brak w salonach, może jakiś pojedyńczy biały kruk się trafi.

    Reply
    • Chyba że interesuje go spalanie na poziomie 2,5-3,2litra na 100km. Wtedy będzie szukał za 250-tką.

      Reply
      • Jeśli się szuka 250-ki, w nowych wybór mocno ograniczony (większość jest w ofercie, ale niedostępna), w używanych trochę lepiej, ale też niespecjalnie. Ogólnie polski rynek wygląda tak, że albo 125-ka albo pow. 500cc.

        Reply
  4. Beniamin, mam pytanie co do Rometa Romet Z-One T powiem, że wygląda nieźle i wpada w ucho, jak ten motorek poradzi sobie w Sudetach jeżdżąc w dwie osoby, mam zamiar coś kupić na wiosnę i mam pełną głowę co wybrać, miało być Honda Shadow, Varadeo, CB125F, jak widać cena spada i powiem, że jak zobaczyłem filmik z tą Zetką to jestem skłonny go kupić tym bardziej, że jest już dostępny a po nowym roku może coś taniej jeszcze da się wyrwać

    Reply
    • Na pewno Varadero będzie płynniej jeździło w górach, bo ma silnik w układzie V. Ale znaleźć dobry egzemplarz jest podobno trudno.
      Co do 125 tek w górach, ja byłem Rometem Z-125, z silnikiem 156FMI OHV, też w dwie osoby plus torba podóżna, w Zakopanem i było OK, choć niektóre podjazdy na czwórce. Silnik 158 FMI, który jest w tym Zongshenie to silnik który moim zdaniem bazuje na silniku yamahy YBR. Z tym, że yamaha ma skok tłoka równy średnicy cylindra czyli 54 mm, a Z-One ma cylinder o średnicy 58mm a tym samym mniejszy skok niż YBR. Oznacza to że szybciej wkręca się na obroty, i bardziej je lubi. Jeżeli skrzynia jest ze stopniowana tak jak w M12 (Zongshen RA1), to może nawet nie będziesz musiał zbyt często redukować biegów na podjazdach. Myślę że osiągi będą porównywalne do CBF-ki właśnie. Ale nie jeździłem jeszcze tym sprzętem. Znalazłem za to pracę magisterską (na razie sam abstract) na temat tego silnika, pisaną na jakimś Uniwersytecie w Chinach, ale jeszcze się za niego nie zabrałem.

      Reply
  5. Witam,
    Przeczesałem internet i znalazłem brytyjskiego importera tych Zongshen’ów: Lexmoto.
    Na Wyspach model znany jako Lexmoto ZSX-F.
    Model na stronie Lexmoto cechuje się mocą 8.1 kW.
    Na rynku brytyjskim, ten model jest oferowany w standardzie z bagaznikiem, a nie chwytem dla pasażera (jak w przypadku Rometa Z-one T).
    Biorąc pod uwagę różnice w średnich zarobkach pomiędzy Wyspami a Polską, wygląda na to że ten model oferowany jest w o wiele bardziej przystępnej cenie Brytyjczykom, niż przez Rometa nam Polakom…

    Reply
  6. Witam drodzy koledzy od 3 miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem Rometa Z One T 125. Musze przyznac ze po polrocznym poszukiwaniu uzywanego Varadero 125 lub Hyosunga GT 125 po dlugich przemysleniach i kilku nieprzespanych nocach moj wybor padl na nowy motocykl marki Romet. Moje obawy pewnie jak wielu z Was byly duze bo w koncu to chinski produkt ale jestem aktualnie po 600 km i musze przyznac ze jestem bardzo milo zaskoczony jakoscia wykonania i elastycznoscia zamontowanego w nim silnika 90km/h nie robi na tym motocyklu zadnego wrazenia co pozwala na spokojna jazde w trasie. Oczywiscie kiedy jest taka potrzeba to bez problemu udaje sie przekroczyc 100km/h. Do jednych z najwiekszych zalet mozna napewno zaliczyc spalanie tego modelu w moim wypadku przy spokojnej jezdzie nie przekroczylem 2,5 l/ 100km do tego wygodna pozycja za kierownica i jazda staje sie przyjemnością… Musze jeszcze wspomniec o hamulcach tego modelu bo jak na chinski pojazd Romet nie poszedl tu na zadne oszczednosci dlatego znajdziemy tarcze z przodu i tarcze z tylu co w polaczeniu z dobrymi oponami Cst robia fantastyczna robote. Pozdrawiam.

    Reply
    • Zongshen to solidna forma, dzięki za podzielenie się wiadomościami.

      Reply
    • Witaj Colin.
      Z tego co wyczytałem jesteś posiadaczem ww Rometa. Ja niedawno zakupiłem Z One S ale mam pewien dylemat – motocykl na biegu jałowym pracuje na ok 3000 obrotów? Wydaje się że to dość dużo. Czy to naturalne zjawisko w tych modelach? Druga kwestia to opony CST – orientujesz się jakie ciśnienie zastosować w tym ogumieniu? Trzecia rzecz to paliwo – czy jest sens tankować PB 98, czy moto będzie dynamiczniejszy? W instrukcji jak byk pisze liczba oktanowa powinna wynosić 95 Pb ale …
      Pozdrawiam

      Reply
      • Nie ma sensu tankować PB 98. Jedynie do sportowych, wyżyłowanych silników typu Lamborghini, Ferrari. Mocy ci za bardzo od tego nie przybędzie, a z kieszeni ubędzie. Może minimalnie mniejsze spalanie, ale to w granicach błędu statystycznego. Tak że wyższa cena zakupu nie zrekompensuje tego.

        Reply
      • Śrubą na gaźniku zmniejsz obroty biegu jałowego. Ja miałem 4 tys.

        Reply
      • u mnie obroty na luzie nie przekraczają 2k obrotów. paliwo 95 , nie ma sensu nic więcej 🙂

        Reply
  7. Witam wszystkich.Beniaminie przepraszam nie chciałem cie urazić, ale słychajac komentarzy co po niektórych (nie -nie na tym forum na innych forach motocyklowych) jak równiez w zyciu prywatnym słucham tylko:CHINA -TO ZŁOM!pisza i mówia to ludzie co pojecia nie mają nie jexdzili ba nawet nie widzieli” na oczy” takiego motocykla! Co moge powiedziec na temat rometa zetki 125 bo własnie taki posiadam-jest CAŁKOWICIE BEZAWARYJNY!mam do od lipca 2015 roku do dzis ma 12 tys km przebiegu! nic sie nie zepsuło NIC SIE NIE ODKRECIŁO NIC!-ach zarówka w tylnej lapie sie spaliła -NO TO JEST 1 AWARIA !Jeżdze nim codziennie do pracy 70 km!!! w 2 strony (35 km w jedna) bez żadnych przystanków itp.poprostu wsiadam i jade zatrymuje sie w pracy i z powrotem wsiadam i jade zatrzymuje sie w domu.Co robiłem by ZWIEKSZYC MOC SILNIKA BEZ ZMIANY POJEMNOSCI, a WIEC KRÓCIEC SSACY ODRAZ KOREKTOR WYDECHOWY TZW TŁUMIK.to wszystko.Można pokusic sie takze o zmiane przełożeń zębatki zdawczej na 17 lub 16 .17 zębów jest za duzo poniewaz silnik 156 ohv nie wkreci sie na obroty powyzej 7 tys wiec rozsądnym wyborem jest zębatka 16.Kolejna rzecza którą warto zmienic jest filter powietrza a dokładniej zrobic dodatkowe otwory poniewaz te oryginalne w zetce sa poprostu za małe.można pokusić sie równiez o zmiane dysz w gażniku (bedzie wiecej palił).156 fmi ohv to skrót oznaczenia silnika kopiowanego praktycznie wszedzie w chinach.Na you tube jest film jak młoda para wybrała sie takim(podobnym) motocyklem w podróż do Afryki!w 2 osoby>silnik 150 ccm ohv.-2 osoby + bagaże i „dał sobie rade” dystans o ile pamietam to 13500 km w 2 osobu i bagaze.To tyle odnosnie chinczyków. Pozdrawiam i przepraszam za ewentualne błedy moje (za szybko pisze)

    Reply
  8. Autor twierdzi, że ten motocykl jest za drogi a Junak RS za 7100 zł tak tutaj wychwalony, w czym jest lepszy od tego pojazdu? W tym że z tyłu prawie nie posiada hamulca i ma słabszy silnik? (wg informacji na stronach Rometa i Junaka to Romet ma 1,5 KM więcej), chociaż wg. tej strony to Junak jest mocniejszy

    Reply
    • Więc tak.
      Junak RS 125 zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie jakościowe. Zresztą nie dziwiłem się bo to Jianshe. A spółka jianshe-yamaha produkuje np. YBR custom.

      Nie odmawiam Zongshenowi dobrej jakości. M12 (Zongshen) którą miałem okazję jeździć była bardzo dobrze wykonana i świetnie się prowadziła. Ale z-one jakościowo wygląda porównywalnie do wspomnianej w artykule hondy(wuyang-hondy), a cena niestety niebezpiecznie się do niej zbliża.
      Zarzut ceny był raczej do importera. Klient jak dobrze poszuka to kupi Hondę w promocji za podobną lub niewiele większa cenę. Zyskując tak naprawdę solidne zaplecze serwisowe, którego naszym importerom brakuje niejednokrotnie.

      Problem ceny dotyczy głównie motocykli typu naked/sport. Chopper japoński kosztuje dużo drożej niż japoński Street.

      Mam nadzieję że wytłumaczyłem się z mojego punktu widzenia.

      Reply
    • A co do podanej przeze mnie mocy. Staram się bazować na danych producenta a nie importera.
      Dawno już przestałem wierzyć importerom na słowo. Na stronie junaka nadal jest 126tka z silnikiem ohc generującym 11.8konia a w rzeczywistości ma silnik ohv… Takich zmyłek bywa więcej.

      Reply
  9. Hej możecie się podzielic opiną na temat tego moto ? wady, zalety itp ? dzieki

    Reply
  10. Witam

    Miałem okazję przetestować moto, a jeździłem już przeróżnymi 125 tkami keewaya, junaka i rometa i muszę przyznać, że ten jest zdecydowanie najszybszy, może rks niewiele mu ustępuje. Moc tego pojazdu zrobiła na mnie naprawdę duże wrażenie, nie ma porównania do junaka rs (pro jeszcze nie jeździłem), który przy z one jest bardzo słaby i dlatego nie wierzę, że mają podobną moc!

    Reply
  11. Uwaga właściciele Z-One S/T!!! Uważajcie podczas deszczu jak jeździcie, te opony nie mają ŻADNEJ przyczepności na mokrej nawierzchni!!! Jadąc 50 km/h w odległości 30 metrów zacząłem hamować przed pasami dla pieszych i przednie koło wpadło w poślizg (koło nie było zblokowane toczyło się jednocześnie ślizgając), zakończyło się to walka i ostatecznie zatrzymałem się na środku pasów pomiędzy ludźmi. Tego samego dnia (dziś) skręcałem w prawo w zakręt 90 stopni z prędkością niecałych 20 km/h tylna opona uciekła mi w lewo i zaliczyłem glebę (obite biodro i kolano). Te opony to kpina na suchej nawierzchni ok ale na mokrej masakra. Wymieńcie je od razu!!!

    Reply
    • Toś ameryki nie odkrył. Na suchym asfalcie prawie każda opona jest dobra. Szmaciarze z Rometa, Junaka i innych „importerów”, którzy sprowadzają ten chiński szajs na rynek Polski. Gdyby cenili życie i zdrowie swoich klientów, to te opony chińskie by wymieniali na markowe jeszcze przed trafieniem na sprzedaż, bo są zagrożeniem dla bezpieczeństwa użytkowników.
      A te Janusze „byznesu” chcą szybko zarobić kasę, nie oglądając się na dobro klientów.

      Reply
      • Ja trochę wbiję kij w mrowisko. Przejechałem 33 tysiące km na Oponach CST i rzeczywiście ich przyczepność jest słabsza niż Japońskich, ale jeżeli jest się tego świadomym to da się na tym jeździć.
        Nie wiem co tam w Zongshenach teraz montują? Kenda? czy CST? Obie chińskie marki są porównywalne.
        Co do wyłożenia się na asfalcie na zakręcie z prędkością 20km/h to mam pytanie:
        Czy kolega Nowin przeczytał „Motocyklistę Doskonałego” Davida L. Hougha?

        Bo tam znajdzie odpowiedź dlaczego koło uciekło w lewo.
        Najpewniej zbyt mała prędkość tylnego koła spowodowała brak przyczepności. Zauważ że w pochyleniu średnica styku opony z asfaltem się zimniejsza i aby utrzymać przyczepność pokonując zakręt trzeba cały czas przyspieszać. Jeżeli odejmiesz gazu a masz słabsze opony to jest ślizg.

        Reply
    • Motocyklistów dzielimy na tych co już leżeli i tych co leżeć będą. I to nie zależnie od opon na których jeżdżą.

      Reply
  12. Beniaminie masz rację, ale z uwagi na to iż wcześniej wpadłem w poślizg hamując lekko przodem miałem to na uwadze i biorąc zakręt skręcałem tylko kierownicą (nie pochyliłem się).

    Reply
  13. Kupiłem 27.06.2016 w Moto Salonie w Dzierżoniowie, do pierwszego przeglądu ?500 Km /została nie cala setka motorek jest o.k. Na razie na dotarciu ale mam dyskomfort przy zmianie biegów, to znaczy występują trudności przy zmianie biegów z 1 na 2 bieg.Komputer czasami nie wyświetla biegów a po wielokrotnych próbach zmiany udaje się wrzucić 2 bieg jest to kłopotliwe szczególnie przy ruszaniu na skrzyżowaniach i przejściach dla pieszych.Liczę na to ,że przy najbliższej wizycie w serwisie usuną ta usterkę.

    Reply
    • Problemy ze skrzynią biegów mogą się zdarzać z kilku powodów.
      1) Motocykle nie mają synchronizacji skrzyni biegów, co oznacza że biegi należy zmieniać tylko i wyłącznie w czasie jazdy. Biegi redukujemy dojeżdżając do skrzyżowania a nie już stojąc.
      2) Skrzynia biegów jest na dotarciu, mogą występować okresowe problemy ze zmianą biegów 1 i 2.
      3) Olej silnikowy jest przepracowany bądź niewłaściwy
      4) Zmieniający biegi niedosprzęgla, lub linka sprzęgła ma za mały naciąg. Luz na klamce powinien wynosić 5-8mm.
      5) Wskaźniki biegów w tym motocyklach mają czasem problem z określeniem położenia neutralnego. Jak się wszystko dotrze powinno być dużo lepiej.

      Adam coś się tak nakręcił na te reklamowanie, wszystkim polecasz od razu reklamację. A przy nowym sprzęcie takie rzeczy mogą wystąpić i nie ma to związku z wadą tylko z docieraniem się motocykla.
      Opiłki blokują czasem przełączanie biegów. Mam teraz na testach Benyco Cruiser i z dwójką było podobnie, wystarczy zbić w dół i dwójka wchodzi. Jak go dostałem miał przebieg 172km, teraz ma ponad 870. jak już się porządnie dotarł to „usterka” odpuściła.

      Reply
      • Co prawda nie Romet, a Yamaha, ale ze skrzynia mialem identycznie. Na dotarciu wrzucenie luzu z jedynki bylo praktycznie niemozliwe, od razu wchodzila dwojka nawet przy minimalnym ruchu stopy, czasami z 2-ki nie chcial wejsc luz tylko cos pomiedzy tymi biegami (swiecilo sie N ale moto jechalo po puszczeniu sprzegla). Ogolnie jakosc zmiany biegow byla mocno srenia, natomiast od okolic 600-700km wszystko zaczelo ustepowac, a po 1000km chodzi skrzynia jak marzenie. U kolegi w Hondzie bylo podobnie, po kilkuset km zaczelo wszystko fajnie dzialac 🙂

        Reply
      • Przejechałem Rometem z-one s narazie 800km.
        Dokładnie te same problemy miałem co kolega Beniamin Mucha. W tej chwili biegi dużo lepiej wchodzą(jeszcze nie jest idealnie ale jest lepiej).
        U mnie dodatkowo pojawił się problem „pocącego” się silnika, muszę dokręcić śruby, wymyć silnik i sprawdzę czy nadal się poci.

        Reply
        • Koledzy orientuje się ktoś w jaki sposób można podwyższyć siedzenie w motocyklu? Odczuwam pewien dyskomfort podczas jazdy moim Rometem, nogi muszę mieć dziwnie mocno ugiete , zwłaszcza gdy podróżuje na trasie jest to uciążliwe i co jakiś czas muszę prostowac nogi, ściągając je ze stopki. Nie wiem gdzie tkwi przyczyna. Myślę że nawet 2-3 cm zrobilyby robotę.

          Reply
          • najprościej oddać siedzisko do tapicera,najlepiej pojechać motorem by mógł zobaczyć całość

          • Za mały motocykl, to jest przyczyna. Do przeróbki/podniesienia siodło (u tapicera) lub obniżenia podnóżki, zależy co się da wykonać.

  14. Reklamoj wade z tytulu rekojmi a nie z gwarancji producenta !!!!

    Reply
  15. Prośba do właścicieli Rometa Z one T: jakie dalsze doświadczenia z użytkowania tego motorka?
    Jak z bezawaryjnością, i ogólnie – jak się śmiga na tej maszynce?

    Reply
  16. Też jestem ciekaw, gdyż obok ADV 125 Fi Pro, to właśnie na One-T siedziało mi się całkiem wygodnie.

    Reply
  17. posiadam Z-ONE T, narazie co prawda 850km za mną, ale złego słowa nie powiem. Pomimo moich 178cm siedzi się mi wygodnie, tyłek zdrętwiał dopiero po 220km:))
    Odpalanie zimnego na ssaniu trzeba tylko parę razy powtórzyć ale poza tym git:)
    Bagażnik można z angli zamówić i tak też zrobiłem:)
    Siedziałem i jechałem ADV 125 FI PRO ale nie dla mnie za delikatny, mięciutki, powolny i mały wbrew pozorom. Wolna reakcja na gaz, ale może kwestia przyzwyczajenia:)
    Pozdrawiam
    Przemek

    Reply
  18. Jestem posiadaczem Z One T od dwóch miesięcy, kupiłem go jako 10 miesięczną używkę za cenę niewiele ponad 5k, przejechałem ok 1300 km. Poprzednio jeździłem Bartonem Fighter 125 i zmianę sprzętu odczuwam jako duży skok jakościowy na plus. Jako motocyklista z kilkunasto miesięcznym stażem nie mam porównania do innych modeli, moje subiektywne odczucie jest takie, że to był dobry wybór. Pozycja za kierownicą wygodna, wyprostowana z nieznacznym pochyleniem do przodu (wzrost 170), kanapa dość twarda ale wyprofilowana i w sumie wygodna, czytałem o zastrzeżeniach do skrzyni biegów: u mnie raz na 20-30 razy zmiana z jedynki na dwójkę kończyła się na neutralnym; myślę, że dłuższy ruch nogą może zaradzić tej sytuacji, V max jaką osiągnąłem na autostradzie to 113 km/h wg licznika (68 kg jeźdźca). Na wstępie trzeba było wymienić lusterka na takie z dłuższym ramieniem, w oryginalnych widzisz swoje ramiona. Na rynku angielskim dostępny ze stelażem na kufer, w Polsce niestety brak tej opcji, musiałem sobie dorobić we własnym zakresie z ocynkowanej rurki hydraulicznej. Pytanie do admina o wałek wyrównoważający i puste pole w danych technicznych powyżej, gdzieś na Youtubie przy mini recenzji też ktoś powiedział, że brak. Wszyscy sprzedawcy piszą, że on jest, i moim zdaniem mają rację, mimo że wizualnie go nie bardzo widać. Sprawa o tyle ważna żeby wyjaśnić, bo wiele osób może się kierować tym parametrem przy decyzji wyboru i wiedzę będzie czerpać z tej witryny. Poza drobnymi mankamentami ogólnie jestem zadowolony, żadnej awarii nie było.

    Reply
  19. Miałem dylemat jak wszyscy, ostatecznie padło na Z onet T. Na początku straszne ceregiele z otrzymaniem KPP do rejestracji z głównej siedziby Romet group. Dzięki lokalnemu dealerowi udało się po czym szczęśliwy po dokonaniu rejestracji zalałem bak. Niestety był dziurawy więc to co wlałem powyżej rezerwy wypłynęło na zewnątrz. Znów ceregiele z otrzymaniem baku po oczywiście Romet podesłał nie ten typ. Finalnie po 2 tyg. od rejestracji wyjechałem na drogę. Po 100km z ciekawości sprawdziłem śruby. Poluzowana dzwignia zmiany biegów, hamulec, wyjście na wydech z cylindra. Trzeba sprawdzać śruby, pewnie wychodzą poprawki po fabryce (nie dokręcają dynamometrcznie???). Ogólnie poza ceregielami z Romet group wszystko OK. Moplik fajny, brzmi aż za głośno jak na marne 125. Ciężko coś więcej powiedzieć przy tak znikomym przebiegu ale ogólnie jest OK. Dam znać jak nabije troche km. Pozdrawiam

    Reply
    • Aktualizacja. 1500 przejechalem, wszystko ok bez najmniejszych problemów. Jeździ i brzmi fajnie, na dojazdy do pracy w zatłoczonym mieście idealny. Jak ktoś nie ma parcia na duże litraże to czemu nie? Ja polecam.

      Reply
  20. Witam. Orientuje się ktoś czy fabryczny gaźnik w z one t to pz26? I jaka jest wielkosc fabrycznej dyszy głównej gaźnika?

    Reply
    • Kupując przed erą wtrysku nowego chińczyka z gaźnikiem pz26 to była dysza 92 lub 95. Dawali mniejsze dysze niż powinny być.
      Chyba po to żeby motocykl trochę zmulić.
      Prawidłowo pz26 powinien mieć dyszę 100.

      Reply
      • Dziękuję. Juz do mnie dotarl vm22 z dyszą 105. Zobaczymy jak będzie na tym smigac 🙂

        Reply
  21. Czy ktos posiada moze manuala / instrukcje obslugi w formacie pdf do tego modelu? wersja z gaznikiem, przed euro4

    Reply
  22. Czy ktoś już montował kufer do Z-one 125 t ? A może Beniamin ty podpowiesz mi jak to zrobić ??

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>