Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Romet Arrow Fly 125

Dodaj do porównania
Romet Arrow Fly 125

Oto nowość na sezon 2015 – Romet Arrow Fly 125. To pierwszy model Rometa w kategorii sportowych 125-tek. Ten Romet zasłużył na miano sportowego z kilku powodów. Po pierwsze, design, jest fajny, od początku do końca, projektowany z myślą o nisko umiejscowionej kierownicy. To nie to co Junak 122 SPORT, który w rzeczywistości jest klasykiem wyposażonym w kawałek owiewki. W Arrow Fly mamy kierownicę, która właściwie nie wystaje powyżej zbiornika paliwa. To zachęca do tego, by mocniej przechylać maszynę w winklach. Jednak za ten design nie należy chwalić Rometa czy chińczyków. Tak naprawdę to jest niedokładna kopia, Hondy CBR. Z tą różnicą, że Honda ma jeszcze wyżej umiejscowione siodło, co powoduje, że aby ją prowadzić trzeba przyjąć pozycję embrionalną. Romet jest nieco wygodniejszy. O sportowym charakterze świadczą także szerokie, szosowe opony, LED-owe oświetlenie, panel LCD, monoshock i tarczowe hamulce. Jedyne co psuje cały urok tej maszyny to paskudnie wystający starter.

Romet Arrow Fly zapowiada się fajnie. Bardzo ciekawi nas wszystkich jak się będzie sprawował. Widząc te łudząco podobne do Junaka, oprzyrządowanie kierownicy, śmiem twierdzić, że to kolejna chińszczyzna, która rozczarowuje po przejechaniu 1000 kilometrów. Miejmy nadzieję że chociaż owiewki będą dobrze spasowane. Na plus możemy zaliczyć także prędkość maksymalną, która przebija barierę 90 km/h.

Na Youtube nie sposób doszukać się filmu prezentującego wersję 125. Znajdujemy tylko 50-kę, która poza silnikiem, nie różni się niczym więcej od wersji 125.

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
6.99
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
9.5
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
112
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.062
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
3
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
105
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
90
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
720
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
110/70 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
140/70 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

3 komentarze

  1. Nowe informacje: Arrow Fly w wersji 125 ma posiadać widelec typu upside-down. Fajnie!

    Reply
  2. a ta cena to arrow fly 125 czy 50 bo jak patrzyłem na olx czy innych to tylko 50 tka

    Reply
  3. Witam,czy ktos może wie jaką szerokość opny maxymalnie można założyć do tyłu,w ARROW FLY 125. Pozdrawiam

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>