Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Romet 787 125

Dodaj do porównania
Romet 787 125

Model 787 to niby-nowość w stajni Rometa. Niby – bo tę konstrukcję znamy już z Junaka 607, który sprzedawany jest z silnikiem 50ccm. Romet różni się jednak tym, że umieszczono w nim silnik o pojemności 125ccm. Jest za co pochwalić ten model. Duża wygodna kanapa, świetne oświetlenie LED, dobra przekładnia CTV, cichy bezawaryjny silnik i płaski przekrok. Niestety jednak ten motocykl nadal posiada wady chińczyka – rozkręca się. Odkręcają się lusterka, plastiki, owiewki. Na minus też zaliczamy schowek, który nie mieści integrala i bębnowy hamulec z tyłu. Poza tym to przeciętna maszyna. Design może się podobać, może nie, spalanie w normie, od 2,5 do 3,5 L, średnia moc, przyzwoite, podświetlane zegary, dobrze się prowadzi i w miarę dobrze znosi nierówności – aczkolwiek amortyzatory mogły by być subtelniejsze. Rozpatrując zakup tego skutera, w kategorii cena/jakość jest nie najgorzej. To po prostu średniak. Biorąc pod uwagę niewygórowaną cenę można mu wybaczyć to, że trzeszczą plastiki, ale już nie wybaczamy mu tego że się rozkręca. Biorąc pod uwagę niewielką moc, można mu wybaczyć bębnowy hamulec z tyłu, ale już nie wybaczamy mu, że właściwie nie osiąga 90km/h – obowiązkowej prędkości dla kierowcy, który na codzień dociera do pracy drogami z poza terenu zabudowanego. Trudno też wybaczyć to że nie mieści się w nim pełny kask, przecież sylwetka zdradza aspiracje na maxi-skutera, a te potrafią zmieścić nawet dwa kaski.

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
6.25
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
8.5
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
113
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.055
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
3
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Automatyczna
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem + wentylator
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
85
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
70
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
785
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
700
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
/ R13
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
130/70 R12
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

141 komentarzy

  1. ma 5.5 kw. tak napisane w dowodzie rejestracyjnym.a to jest 7 koników. jeżeli ktoś się przesiadł z 50-tki tak jak ja i nie potrzebuje demona prędkości… w zupełności wystarczy. rozpędza się dużo lepiej niż 50-tka. nie muli pod górkę. obowiązkowo polecam kufer, bo pod siedzeniem żaden kask się nie mieści. mam go zbyt krótko żeby napisać coś więcej. ogólnie jestem zadowolony z zakupu.

    Reply
  2. witam ponownie. do tej pory przejechałem 500km. wymieniając olej przy 200km żeby oczyścić silnik od opiłków metali. ku mojemu zaskoczeniu nie było ich prawie w ogóle. co w przypadku wcześniejszej 50-tki było ich dość sporo. docieram go spokojnie. prędkości jakie osiąga są dla mnie wystarczające. raz sprawdzałem prędkość max. właśnie przy 500 kilometrach. na prostej drodze 85-90 licznikowe gdy się mocno pochylimy do przodu. wiatr skutecznie zmniejsza prędkość. z górki wzrasta do 105. mam 188cm i 85kg. czy jadę sam czy z pasażerem nie ma problemu żeby rozpędzić się do 70. a nawet i więcej. hamulce są takie sobie. tylni działa bardziej jako spowalniacz i bez użycia przedniego raczej nie daje za wiele. przedni daje rade. łatwo się go prowadzi. napiszę coś więcej jak na liczniku będzie parę tyś. km.na tą chwilę nie mogę ocenić czy jest awaryjny ponieważ mam za mało przejechane. pozdrawiam

    Reply
  3. witam witam,takze posiadam ten motocykl,mam 1600 km juz przejechane serwisuje go regularnie,plusy to wygoda jazdy jak narazie bezawaryjnosc,test ciezaru juz byl jazda w 2 os 60 km plus 3 reklamowy dosyc ciezkie z miesem itd dal rade tylko na zakrety trzeba uwazac bo lubi stupami haczyc,minus maly zasieg na baku plus ciut mala predkosc we 2ke max 80

    Reply
    • to prawda. już dwa razy bym się na zakręcie przewrócił. stopka centralna zahaczyła przy mocnym pochyleniu. lekko wybiło mnie… na szczęście bez przewrotki. myślę czy nie usunąć centralnej i zostawić tylko boczną.

      Reply
  4. tez sie nad tym zastanawialem,ogarnoles juz odkrecajace sie lusterka ? 😛 jaki kolor masz swojej bestii ? 😛

    Reply
    • Kolor mam niebieski. nie mam problemów z lusterkami. nie odkręcają mi się. jak po ustawieniu przykręciłem tak zostały na swoim miejscu. ale problem ten łatwo rozwiązać, wystarczy dać podkładki sprężyste. i po problemie. 🙂

      Czekam na dobrą pogodę żeby sprawdzić go w małej trasie. Ogólnie używam go do dojazdów do pracy, na zakupy itd… do tego jest stworzony i dobrze sobie radzi. Mam zamiar zwiedzić nim trochę Polski. Jak będzie się okaże… A skąd jesteś jeśli można spytać?

      Zakupiłem od razu duży kufer i myślę nad zamontowaniem przedniej szyby.

      Reply
  5. Tez mam niebieski ,kufer obowiazkowo zamontowalem,nad szyba nie myslalem. Jestem z okolic Bydgoszczy

    Reply
    • Siemka mietass posiadasz jeszcze swojego demona ??

      Reply
  6. dokladniej siwo/niebieski wyproboje te podkladki moze zdadza egzamin.Pozatym mala korozja sie mi pojawila na tlumniku te masz z tym problem ?

    Reply
  7. nie zauważyłem. ale może jak go porządnie umyje to zobaczę. ale jak masz ogniska korozji to trzeba działać, wyczyścić i zamalować. bo jak się zaniedba szybko zardzewieje 🙂

    Reply
  8. ile oleju ci wyslo podczas wymiany ?

    Reply
  9. przy wymianie oleju wlałem mu 700-750ml. tak jak jest to napisane w instrukcji. na bagnecie jest na max.

    Reply
  10. Witam.Romety 125 mają bardzo nisko centralną podstawkę bo kilka razy zahaczyłem w czasie przejazdu przez ,,muldę-spowalniacz”.Dzieje się to bo rozstaw kół jest większy niż w pięćdziesiątce a sama podstawka mocowana jest do ramy pomocniczej a nie do silnika(50ccm).Moim retro7 nie składam się bo opony kiepskie i uślizgi są normą, a to jednak nie enduro i mógłbym się nie poratować…Ciekawe że z wyglądu taki sam silnik jest katalogowo mocniejszy a prędkości takie same(85 prosto-90 w pochyleniu-110 z góry w ,,7″) Spalanie ,,7″ to2,6-3,2L więc…przynajmniej samopoczucie macie koledzy lepsze! Czekam na wasze dalsze uwagi i DO ZOBACZENIA NA TARASIE,WESOŁYCH ŚWIĄT.Pawel.(wg.GPS prędkość w moim,,R7″ taka jak na liczniku…dziwne?) ,,R7″ to niestety retro7!!!

    Reply
  11. moze jest mozliwosc jakiegos odblokowania tych romecikow ? ktos ma jakies info ?

    Reply
  12. możliwe że jest blokada na obrotach. do ilu wam się kręcą silniki? ale z drugiej strony nie oczekujmy zbyt wiele on naszych maszyn… to są tylko zwykłe wozidełka 🙂

    Reply
  13. 7,5-8 tys max ,da sie napewno podkrecic

    Reply
  14. dziś wymieniałem licznik na nowy. podświetlenie siadło. nie chcieli kopać ponieważ na gwarancji, więc zamówili nowy i wymienili bez problemu. i znów zero kilometrów przebiegu 🙂 dziś też był przegląd. wymiana oleju i ogólne sprawdzenie sprzętu. wszystkie śrubki były na miejscu, nic nie trzeba było dokręcać. najważniejsza pieczątka w karcie gwarancyjnej… zawsze robię tylko pierwszy przegląd, reszta to już strata kasy… za 120 zł można wymienić o wiele więcej niż w serwisie. oby sezon już się zaczął na dobre, zobaczymy ile wytrzyma silniczek kilometrów zanim się rozleci 🙂 mam nadzieję że bardzo dużo 🙂

    Reply
  15. no ja dobijam 1700 km i narazie bez zarzutu 😛

    Reply
  16. Witam Was wszystkich też mam taki skuter już mam 2000 km przejechane 🙂 rewelacja , powiedzcie mi gdzie w okolicach Tychów można robić przeglądy?
    Pozdrawiam i życzę szerokiej drogi

    Reply
  17. witam witam,nie znam tych okolic,mam maly problem natomiast – gdy temperatura siega plus 6 stopni i nizej tym gorzej skuter odpala,mial ktos taki problem ? znacie rozwiazanie ? skuter od nowego jest regularnie serwisowany problem zglaszamem w serwisie aczkolwiek wedlug nich to normalne i wszystko jest swietnie. Mnie to bardzo irytuje 2-4 minutowe recenie rozrusznikiem ,problem znika gdy jest powiedzmy 10 stopni w zwyz lub gdy jest cieply to pali od kopa a jak jest zimny nie dj bog jakis lekki mrozik to 5 minut krecenia pomocy !!!

    Reply
    • Ten skuter ma automatyczne ssanie? Czy ręczne? w chłodniejsze dni motocykle odpalamy na ssaniu.

      Reply
    • takie zachowanie skutera to normalka. gęsty olej i mieszanka benzyny w gażniku jest inna oraz elektryka słabnie – w niskich temperaturach tak jest.

      Reply
    • Miałem ten sam problem. Serwis na gwarancji nie dał sobie z tym rady. Wymienili gaźnik na nowy ale i tak nie pomogło. W końcu mimo gwarancji sam się za to zabrałem. I okazało się że zawory były tak ciasne że nie miał kompresji na zimnym. Sam je wyregulowałem i jak ręką odjął. Skuterek odpada bez problemu i co więcej po zimie bez przepalania odpalił od pierwszego razu. Moja rada na koniec. Wyreguluj dobrze zawory i problem z głowy. Pozdro!

      Reply
      • Co to był za punkt serwisowy, że za każdym razem nie regulował luzu zaworów? Przecież to podstawa KAŻDEGO (pomijam dwusuwy) przeglądu / serwisu.

        Reply
        • @Langer
          Jakby wszyscy byli tak dobrzy jak Ty, to nie miałbyś roboty. Spory procent mechaników nawet nie otarło się o coś takiego jak regulacja zaworów, bo w większości aut są hydrauliczne

          Reply
          • No w autach to tak, raczej wszystkie są z regulacją hydrauliczną. Ale w motocyklach to nawet (bodajże) Moto Guzzi wycofało się z hydraulicznej regulacji zaworów. Na dziś to tylko (głowy nie dam) Harley-Davidson ma tak regulowany luz zaworowy.

  18. automatyczne ,recznie chyba nic nie zrobisz

    Reply
  19. cześć Łukasz. nie wiem czy w Tychach na szeregowcach na os. E. jak się jedzie od małego Tesco w stronę starego młyna, na tym łuku. tam się znajduje ten salon w którym sprzedają romety i hyosungi. więc i serwis powinien być. ja osobiście robiłem w Imielinie. ale to jakieś 20 km od Tychów.

    Z odpalaniem nie ma problemu nawet jak skuter stoi dłuższy czas. wystarczy kopnąć kilka razy żeby akumulatora nie męczyć i po sprawie. ssanie automatyczne.

    25-tego kwietnia jest zlot motocykli i skuterów w Tychach. dokładnie na Wilkowyjach. zaczyna się o 11. podaje link. http://www.kultura.tychy.pl/wydarzenia/details/2034-v-zlot-motocyklowy-w-wilkowyjach.html

    Ja zakupiłem skuter zimą i nie miałem z nim żadnych problemów nawet przy ujemnych temperaturach. więc problem nie jest mi znany. może świecę wymień na ngk bo pewnie chińska do niczego.

    Reply
  20. witam ponownie. mam pytanie do posiadaczy owego skutera. jaką macie moc wbitą w dowód rejestracyjny? z góry dziękuję za odpowiedz. posiadam skuter pół roku. przejechane dopiero 1100km. sprawuje się bez zarzutów.

    Reply
    • Witam. skuterek daje rade ale mocy jednak mało 7,5 KM .fajny sprzęt na dojazdy do pracy i tak też go używam. ja swojego kupiłem w kwietniu i jest na dotarciu. nie przekroczyłem na obrotach 5000 i 80 km/h. no może tylko raz. w serwisie wlali olej 10 40 półsyntetyk. ale nie jestem przekonany. bo na półsyntetyku jeżdziłem skuterkiem 50ccm.

      Reply
      • czy ktoś z katowic i okolic serwisuje w salonie rometa na rożdzieńskiej? napiszczie opinie

        Reply
  21. Skuter nowy ale od początku felerny – wibracja tylnego koła, tłumika i całej reszty – serwis sklepowy ne dał rady – motorek wysłany do serwisu firmowego Rometa – mija 4 tydzień i czekam ……….. a to już idzie 5 tydzień od daty zakupu. ROMET 787 125 4T

    Reply
    • Wymieniony wahacz oraz wyważenie tylnego koła (dało radę u męczygumy) sporo ciężarków poszło ale przynajmniej zanikła wibracja tylnego koła, tłumika i całej reszty.

      Reply
  22. No to musiałeś mieć strasznego pecha… 5 tygodni to strasznie długo. w tym okresie to można dotrzeć skuter. Życzę Ci jak najlepiej , i oby sprzęt wrócił jak najszybciej i nie sprawiał już więcej kłopotów…. tylko służył długoooooo 🙂

    Reply
  23. witam,po wymianie swiecy oraz wyczyszczeniu gaznika z zapalaniem problem sie skonczyl,natomiast przy 2300km wysiadlo podswwietlanie zegarow 😛 czeka mnie troszke rozkrecania ale ogolnie spoko,95km/h na prostej zaczyna smigac wiec milo aby do wrzesnia i czas na nowy sprzet

    Reply
  24. Witam. Mi już też raz podświetlenie zgasło… samo, ale też samo się naprawiło… podejrzewam że problem może być w instalacji… gdzieś luzy na kabelkach… zanim wszystko rozkręcisz posprawdzaj wszystkie wtyczki. a jak nie to na gwarancji niech Ci cały zegar wymienią. szkoda kopać.

    Reply
  25. na serwisie nie bylem wiec chyba po gwarancji

    Reply
  26. ha. no i znów mi zgasło podświetlenie zegarów. oddam do serwisu ale po sezonie bo wiem że mają nawał pracy a szkoda żeby stał…. w jezdzie to nie przeszkadza… napisz jak sobie z tym poradziłeś MIETASS.

    Reply
  27. a jak u Ciebie z przednim zawieszeniem? miałeś jakieś z nim problemy? są ludzie co skarżą się na jakieś stuki nie wiadomo skąd…

    Reply
  28. tak sa problemy,rozwalilem sb czesc przednia blotnika caly popekanty masakra az musialem go sciagnac bo nie nadawal sie do niczego

    Reply
  29. jutro sie biore za podswietlenie to napisze co i jak,czyszczenie gaznika mam juz za soba 🙂

    Reply
  30. przejechałem tym sprzętem 590 km i miałem dziwne stuki z przedniego zawieszenia. Wystarczy spiąć do zaczepów linke od przebiegu i stuki ustają

    Reply
  31. widzę że co raz większe grono ludzi posiada Romet 787. na liczniku dopiero 2 tys. Romet daje rade :). W mieście idealny, na dłuższych trasach też daje rade. choć nie powiem brakuje wtedy mocy. byłem ostatnio z żoną w Żywcu i dał rade, załadowany na maxa. Na górę Żar też wjechał, choć tutaj już nie było tak łatwo. odcinki po 100 km w jedna stronę, prędkości ok 70-80 km/h nie są dla Romka specjalnym wyzwaniem. Dla kierowcy i pasażera już tak 🙂 zamontowałem gniazdo zapalniczki… pozdrawiam wszystkich posiadaczy Romka 787.

    Reply
  32. po przejechanych 640 km na niskich obrotach gasł. Wystarczyło wyczyścić gaźnik i wyregulować wolne. Tradycyjna choroba gaźnikowych sprzętów. pozdrawiam wszystkich użytkowników tego sprzetu

    Reply
  33. witam wszystkich uzytkownikow 787 125 cm.przejechalem 1300 km i przestal palic w stanie zimnym.wymienili mi w nim nowy gaznik i przyczyna wciąż tasama.jak odpali nagrzeje się silnik to później pali normalnie i mocy niestracil.moze ktoś wie co to może być za przyczyna?narazie

    Reply
  34. mam ten sam problem,tez wymiana gaznika i nowa swieca ale problem pozostal

    Reply
    • i co z tym zrobiles bo ja oddalem skutera do serwisu i czekam

      Reply
  35. byl w serwisie ale wdg nich nie ma problemu zobacz co po twoim i najlepiej spytaj sie co zrobili i daj cynk

    Reply
    • odebrałem go z serwisu i wymienili zawory i na razie jest ok ciekawe jak długo? nara

      Reply
  36. 2300 na liczniku i pierwsza awaria. jechałem sobie normalnie , zatrzymalem sie na chwile i zgasilem silnik i juz nie odpalil. kilka kopniec w starter pare razy elektrykiem i zaczelo leciec paliwo z filtra powietrza. wiec sobie pomyslalem ze plywak w gazniku sie zaciął. narzedzi brak. na szczescie nie daleko był serwis. wiec pchalem pare kilosów a tam w sobote koles mówi że nie pracuje w weekend. wiec siadlem na przystanku i zacząłem grzebac tym co miałem. a do domu daleko. na szczescie widzac ze grzebie cos podszedl mechanik i powiedzial zebym przyszedl. zlitowal sie na szczescie bo nie wiem ile by to trwalo. przeczyscil gaznik i faktycznie plywak sie zawiesil. od razu swiece sobie na ngk wymieniłem. 20 minut i po sprawie . moglem ruszyc w dalsza droge. koszt naprawy 50 zł. dostal 10 extra. 🙂 zobaczymy jak sie dalej bedzie spisywał 🙂

    Reply
  37. Mi tez kiedys jak jeszcze mialem 50 ccm (139 qmb chyba silnik) plywak sie zawieszal, przelewalo sie paliwo przez wezyk. Jednak dopiero to sie robilo przy ponad 15 tys, bardzo rzadko i nie nieczyszczonym ani razu gazniku. Wiec tylko moge stwierdzic, ze obecne sprzety to jedno wielkie badziewie !!!

    Reply
  38. Krótkie podsumowanie po przejechanych 1030 km. Elastyczność silnika zadawalająca. Optymalnie przy 4000 -4500 obr. Prędkość przelotowa 70km/h. Widocznośc w lusterkach bardzo dobra i nawet się nie odkręcają. Stopka centralna mam mieszane uczucia. Występują problemy z odpalaniem w zależności od sztuki. Miałem szczęscie że wystarczyło wyczyścić gażnik i naładować akumulator. Oświetlenie drogi to już nie świeczki ale szału nie ma – ujdzie. Problem ze stukami z przodu – problem dużo luzu pod plastikami brak mocowania wiązek kabli do innych elementów. Hamulec przedni bardzo dobrze działający, tyłni to raczej awaryjny wspomagający. Plastiki czasem słychać.. Podsumowując ten skuter Romet 787 125ccm to polecam wszystkim którzy dojerzdzają do pracy nie tylko majsterkowiczom.

    Reply
  39. 3 tyś na liczniku. Hula aż miło 🙂

    Reply
  40. ja mam 2896km ,ogolnie czekam do pazdziernika jak zaczna zjezdzac z cen z rocznikami 2015 i czas na rometa Division a swojego za 2500 do ludzi

    Reply
  41. 1500 km przejechane. Spalanie 3-3,5 l/100 km. Dociągnięty hamulec tylni. Wyregulowane obroty na 1800. Sprzęt po przeglądzie. Bez zastrzeżeń.

    Reply
  42. Witam,kto moglby mi powiedziec jaki jest rozmiar zbiornika paliwa w tym skuterze?Nie moge nigdzie znalezc odpowiedzi…Z gory dziekuje…

    Reply
    • Na sucho 5,5 litra. Po zalaniu (przewody i rezerwa) pozostaje bezpieczne 4.3 litra (zalanie do wlewu). Musisz sam stwierdzić bo ja tankuje w momencie pojawienia się rezerwy (zejście do czerwonego pola)

      Reply
  43. Witam ponownie. ja osobiście nie ufam wskaznikowi paliwa. jak jest na pół zbiornika to już powoli zbliżam się do stacji zatankować. wchodzi przeważnie wtedy ok 4 litrów. I tyle maksymalnie pali na setkę. minimalne spalanie wyszło mi 2,7 litra. pozdrawiam

    Reply
  44. aktualnie romecik w serwisie. problem z przednim kołem. nie dało się hamować przednim hamulcem. strasznie trzęsło skuterem. wyważenie koła nic nie dało. oczywiście w romecie brak takiej części jak przednia felga do modelu 787. dopasowali od innego modelu. po ok miesiącu oczekiwania przysłali felgę. niby wszystko ok, lecz tarcza hamulcowa ze starego koła nie pasuje. i znowu trzeba czekać. jakby nie mogli przysłać kompletnego koła wraz z tarczą jak wiedzieli że od innego modelu wysyłają. jak widać dostępność części mocno ograniczona… narobili skuterów a części brak. oby się to poprawiło. ogólnie na skuter nie narzekam, nigdy mnie nie zawiódł, i zawsze dowiózł na miejsce… ( no prawie nigdy, raz się zawiesił pływak w gażniku, po godzinie jazda była kontynuowana… ). jak odbiorę skuter z serwisu to się odezwę i opiszę czy wszystko ok. dlaczego to wszystko tyle trwa… 🙁 POZDRAWIAM

    Reply
  45. 2000 km przejechane. Mam nadzieję że wszystkie choroby wieku dziecięcego trapiące sprzęt już przeszły. Dzisiaj jechałem z prędkością 80 km/h i bez problemu tylko spalanie trochę większe. Optymalnie przelotówka dla tego Rometa 70 km/h i wystarczy tylko człowiek ciągle zawalidrogą. Czy jedziesz 70 lub 80 to ciągle mało wg kierowców samochodów mimo ograniczeń prędkości. Magiczne zajeżdżanie drogi przez osobówki to jest codzienność. No cóż taka kultura jazdy współużytkowników drogi.

    Reply
    • Mój kolega z pracy dostał mandat i punktym bo go ktos nagrał jak wyprzedza na podwójnej ciągłej. Więc może się zdarzyć że wreszcie Polacy zaczna jeździć przepisowo…póki co jak tylko wracam z Niemiec do Polski, to zaczynam na drodze czuć się zagrożony. Czy to jadę autem czy motocyklem.
      U nas wielu chce jeździć, szybciej i szybciej…

      Reply
  46. Witam ponownie. odebrałem swój skuter z serwisu. oczywiście do tej pory brak dostępnej felgi do tego modelu. została założona stara felga z nową tarczą hamulcową. coś tam oczywiście nie pasowało więc troszkę pod szlifowali i spasowało. drgania ustąpiły na tyle że można znów zacząć hamować przednim hamulcem co nie było możliwe wcześniej. lecz usterka nie została usunięta do końca i na nowych częściach tak jak to powinno być. zobaczymy ile Romet będzie zwlekał z dostawą części do kraju. pewnie gwarancja minie zanim to się stanie. Masakra

    Reply
  47. Witam Ponownie. 2310 km przejechane i przestał odpalać nawet przy dodatnich temperaturach. Wystarczyło zmienić świece na irydową i profilaktycznie wyczyścić gaźnik. Teraz odpala przy zerowej temperaturze po dopompowaniu (rolgazem) paliwa. Trzy, cztery razy i rusza od startera.

    Reply
  48. Witam! W sezon zrobione 2656 km i tak zamykam ten rok. Teraz konserwacja i garaż.
    Podsumowanie motocykla to pozytywy za cenę, wykonanie i bezawaryjność. Jak do tej pory wymieniłem tylko świece, czyściłem gaźnik i doładowałem akumulator + przeglądy gwarancyjne. Polecam skuter wszystkim. Miłego użytkowania.

    Reply
  49. Witam. Skuter kupiłem nowy (r. 2014)2 tygodnie temu i mam z nim problemy tj slabo zapala i nie trzyma odpowiednio wysokich obrotów do tego stopnia aż swiatła mijania przygasają aż w końcu skuter zgaśnie również po przejechaniu kilkunastu km. Już dwa razy po rozgrzaniu silnika ustawialem obroty na 1800 i caly czas jest to samo a w dodatku przy problematycznym odpalaniu zimnego silnika (również na kopa)jak już zapali i popyrka nierówno aż zgaśnie to pózniej już w ogóle ciężko go odpalić. Kupiłem go w Imielinie i mam wrazenie ze tzw przegląd zerowy nie mial miejsca nawet brakował śrubek skrecających obudowe przednią (błotnik). Do punktu mam ok 100 km i mam kłopot żeby go tam zawieść. Ktoś może podpowie czy w serwisach romet usunął mi tą usterkę w ramach gwar. czy muszę udać sie tam gdzie kupilem? Osobiscie nie polecam nowego rometa szkoda ze zrezygnowalem z kupna nastoletniego markowego skutera:(

    Reply
    • Rometa możesz serwisować w każdym serwisie ASO.

      Reply
  50. Ile płacicie za przegląd 1500 km

    Reply
    • 170,00 w tym olej

      Reply
      • U mnie 300 w Zielonej Górze

        Reply
  51. witam ponownie. Ja również kupiłem w Imielinie skuter i nie narzekam. prawie 4 tys przebiegu i bez żadnych zbędnych kombinacji. pali od nowości bardzo dobrze. a przegląd kosztuje 150 zł. ale szkoda pieniążków. gdyż olej idzie samemu wymienić dużo taniej. a śrubki idzie samemu posprawdzać. taki przegląd powinien kosztować max 20 zł plus cena oleju który wymieniają. no ale z czegoś muszą się utrzymać. no i najgorsze… podstawą gwarancji są właśnie przeglądy w serwisie.

    Reply
  52. dużo ludzi narzeka na stuki w przednim kole… oraz wibracje przy hamowaniu . wada fabryczna chyba. u mnie pomogło wyważenie koła i wymiana na nową tarcza hamulcowa. na nową felgę się nie doczekałem i już pewnie się nie doczekam. mimo wszystko jestem zadowolony z zakupu. oczywiście gdyby fundusze pozwoliły to brałbym markowy skuter. ale w sumie to mój trzeci chiński skuter i każdy dawał radę i zawiózł tam gdzie chciałem. więc cieszmy się tym co mamy i dbajmy… a powinno być wszystko ok. pozdrawiam

    Reply
    • 73 km na liczniku i prędkościomierz nie działa 🙂 , poczekam jeszcze chwilę może uzbiera się więcej to wybiorę się na serwis. 3 skutery? W jakim czsie?:) ja chciałbym pojeździć moim 10 lat 😉

      Reply
      • Witam 10 lat eksploatacji chinola -dużo oczekujesz. Jak zrobisz co dwa lata kapitalke to może może. Koszty remontu prawie zerowe jak sam zrobisz. Tylko nie myśl że jak byś kupił markowy to byś śmigał 10 lat. To są mity z tą niezawodnością markowych skuterów. Miałem japońca używkę i psuł się częściej niż chińczyk, a ceny części porażające. Teraz mam włoszczyznę i to samo tyko części tańsze. Następny skuter będzie Koreański i zobaczymy.

        Reply
        • Ja bym się nie pchał w skutery. Dobrej jakości chińczyk z manualną skrzynią biegów spokojnie 10-lat pojeździ.
          Mam Keewaya rok 2007, ponad 35tyś.km na liczniku. Kilka drobnych napraw po drodze, ale raczej rzeczy eksploatacyjne. Nawet rdza go bardzo nie bierze, a garażowany pod wiatą.

          Reply
  53. witam ponownie. dwa pierwsze skutery jakie miałem to chińskie 50-tki. pierwszy to był kingway euroboy 2T. miałem go 3 lata. zmieniłem na Rometa RXL 50 4T. z uwagi na to ze kingway dużo palił. 4litry na setke plus olej. Romet palił 2.3 do2.7. miałem go dwa lata i też nigdy mnie nie zawiódł. miałbym go pewnie do teraz lecz ustawa o 125-kach zmieniła wszystko. więc chyba nie są aż takie złe te chińskie skuterki. choć znam ludzi co żle trafili i narzekają i mówią że to ich ostatni chińczyk… dłubią i dłubią ale jeżdżą.

    Reply
  54. Witam ponownie. Czas powoli zacząć nowy sezon. Akumulator padł całkowicie. Ku mojemu zaskoczeniu po roku czasu z hakiem oddałem aku na serwis ponieważ nie dało się go naładować. Wysłali do rometa i po tygodniu byłem posiadaczem nowego żelowego akumulatorka. Uznali gwarancję. Zaskoczenie totalne. Bo koła jak nie było tak nie ma… (pisałem wyżej ) Więc aku wymienione, olej tez… sezon czas zacząć. zobaczymy ile w tym roku uda się zrobić kilometrów. LWG pozdrawiam

    Reply
  55. tak ze tak,posiadalem ta padake okolo 1,5 roku i w koncu to sprzedalem. Nie wart ceny jakosc wykonania masakra. Od poczatku w pierwszy tydzien padlo podswietlanie predkosciomierza oczywiscie srobki czy tez jakies tam nakretki gubisz podczas jazdy,odpalanie to chyba mankament najgorszy w temp pow 10C spoko a jak ponizej albo nie daj Bog mroz to pozamiatanie do zdechniecia mozesz go kopac nie pomogla wymiana swiec gaznika ech szkoda gadac. Nowego sezonu nie doczekal po postoju w zime rozlecial sie starter cos w przednim kole zaczelo piszczec no masakra padaka w hvj. Jesli jestes nowy i interesuje cie ten model to moim zdaniem omijaj ten chinski syf z kilometra nie wart calkowice ceny no i sypie sie po roku od nowosci :OOO pamietam jak mialem WSK motor grubo ponad 20 lat mial a nigdy nie mialem jakichkolwiek problemow z tym szkoda tylko ze papierow do niej nie mialem 😛 pozdrawiam wszystkich i jeszcze raz ostrzegam nowych NIE KUPUJ TEGO !!!!

    Reply
    • za ile Ci poszedł ? pewnie nie za dużo?

      Reply
  56. Witam wszystkich użytkowników tego i innych sprzętów w moim drugim sezonie na 787 125

    Reply
  57. witaj Krzychu. oby nasze sprzęty przejechały wiele kilometrów bezawaryjnie 🙂 szerokości 🙂 ROMET 787

    Reply
  58. Witam!
    Czy ktoś ustawiał juz zawory? Jeśli tak to przy ilu kilometrach przejechanych i w jakim ustawieniu luzów (wejście/wyjście). Dzięki

    Reply
    • poprawka do pytania: (ssanie/wydech) zamiast (wejście/wyjście).

      Reply
  59. Witam!
    Właśnie przejechane 3015 km i przegląd mały zrobiony. Mam wrażenie że im więcej kilometrów zrobione tym działa lepiej.
    Mała porada (którą też dostałem od byłych motocyklistów z lat 70 i 80)
    mianowicie odpalanie przy temp: do 5 C – kopka kilkanaście racy bez odpalania
    od 5 do 10 stopni C – do 10 razy kopką, Następnie przekręcamy kluczyk i odpalamy z kopki.a powyżej 10 st. C to można od razu ze startera. Ja z tej wiedzy doświadczonych (byłych zmotoryzowanych milicjantów) korzystam i nie ma problemu. Jednak doświadczenie miało racje.
    P.S.
    pilnować koloru świec.
    Pozdrawiam LWG

    Reply
  60. Witam!
    Dzisiaj zrobione 197 km Katowice-Wisła-Katowice. Podsumowanie: wytrzymał jazdę w obie strony. Jednym skokiem pokonałem 88 km do Wisły. Trochę się pokręciłem po miejscowości i z powrotem. Też wytrzymał. Spalanie na poziomie 2,7 litra na 100 km. Czasami odczuwalny brak mocy. Ogólnie było spoko tylko wyprzedzanie i zajeżdżanie drogi to chyba taka kultura naszych kierowców aut.
    Miłej jazdy i LWG.

    Reply
  61. Witam wszystkich
    4000 kilometrów przejechane i regulacja zaworów na 0,05 i 0,06. Obroty na 1700/1800 i silnik płynnie chodzi.
    LWG

    Reply
  62. Witam. 4500 km najechane i kolejna wymiana oleju i przegląd skutera. Bez zastrzeżeń.
    To tyle. LWG

    Reply
  63. Witam!
    Przejechane 5073 km. Ostatnia wyprawa to łącznie 130km sprzęt dał rade po górkach i serpentynach.
    LWG
    P.S.
    Chyba sam tu zostałem bo reszta chyba przeniosła się na motory lub większe sprzęty.

    Reply
  64. witaj Krzychu. Nie zostałeś sam. mój sprzęt spisuje się dobrze. 5 tyś przebiegu. olej wymieniany na czas. powoli czas na regulację zaworów. sprzęt ma swoje wady i zalety, lecz silnik chodzi dobrze. na moje potrzeby wystarczający. zakupy, czasem do pracy i maly wypadzik za miasto 🙂

    Reply
  65. a Ty sam jezdzisz czy z pasażerem? bo z mojego doswiadczenia wiem ze kazdy kilogram jest dla sprzetu ważny. czuc wyrazną różnicę gdy się jedzie samemu ,a kiedy z pasażerem. co prawda na górę żar w dwie osoby wjechał… albo mozna powiedziec ze sie wtoczył 🙂 ale to nie tereny dla takiego wozidełka.

    Reply
    • Witaj!
      Jeżdze sam bo sam sporo kilo mam. Sprzęt daje rade i widziałem większych miśków na 125ccm. Grunt że sprzęt się nie sypie wbrew krytykom. Jak dbasz tak masz!!

      Reply
  66. Witam!
    Wróciłem z wyprawy weekendowej 161km zrobione. Jechałem na GPS-ie. Doznałem szoku gdy na liczniku 80km/h a na GPS-ie o 20km/h mniej. Czy ktoś się spotkał z tak dużą różnicą i jak temu zaradzić.
    Pozdrawiam LWG

    Reply
  67. „Ananim” to nie podpisany „krzych”.

    Reply
  68. Czy ktoś już wymieniał rolki w tym sprzęcie? Na jakie wymiary i jakie ciężkie?

    Reply
  69. Witam!
    Przejechane 5526 km. Miałem problem z szumem w tylnym kole. Zdemontowałem wydech i koło (klucze 10,12 i 24). Wyczyściłem szczęki, nasmarowałem elementy ruchome. Szum ustał.
    LWG

    Reply
  70. Witam!
    5996 km najechane i wymiana oleju i sprawdzenie łączeń i śrub we własnym zakresie. Sprzęt bez zastrzeżeń.
    LWG

    Reply
  71. Witam!
    Dzisiaj koniec sezonu ze stanem licznika 6109 km
    LWG

    Reply
  72. witam ma przejechane 1038km od jakiegoś czasu mam problem z wskaźnikiem paliwa czy ktoś maił ten sam problem??jak sie dostać do zbiornika paliwa i pływaka,a druga rzecz dzisiaj podczas jazdy usłyszałem stukanie w przednim kole ,po oględzinach okazało sie ze poluzowały sie wszystkie sruby mocujące tarcze hamulca ,

    Reply
    • Podaj problem z bakiem? co się dzieje?

      Reply
    • Wskaźnik paliwa działa skokowo. Po spaleniu 1/3 paliwa to dopiero zaczyna się cofać i pokazywać właściwie. Wskazanie realnej ilości paliwa w baku to dopiero zobaczysz na postoju. W czasie jazdy wskazuje tylko skokowo i można się zdziwić.

      Reply
  73. Śruby mocujące tarczę wystarczy dokręcić, można ew. użyć klej do gwintów. Jaki jest problem ze wskaźnikiem?

    Reply
  74. Możliwe,że są luźne styki w mierniku poziomu paliwa w baku. Jeśli skuter jest na gwarancji- użyj jej. Jeśli chcesz sam to naprawić, zdemontuj schowek pod siedzeniem, zdemontuj zamek siodła, odkręć blaszane mocowanie miernika, wyjmij miernik i dociśnij zabezpieczenie na początku dźwigni z pływakiem, albo wymień miernik na nowy.

    Reply
  75. Witam wszystkich w tym nowym roku 2017. Nadchodzi powoli czas gdy trzeba wyciągnąć maszynę z garażu. Akumulator naładowany. W baku pod korek. Czas powili rozgrzać skuterek i zobaczyć jak się spisze w tym nowym roku. Po zimie czas na wymiane oleju w silniku i przekładni. Przebieg 6 tyś. więc czas zobaczyć ustawienie zaworów i ogólny stan paska. Życzę wielu kilometrów bez awarii wszystkim użytkownikom Rometa 787 jak i innym. Na tą chwilę nie działa mi podświetlenie zegarów i klakson. Pewnie styki bo czasem się zdarzy że zadziała i jedno i drugie. Ten typ tak ma 🙂 Pozdrawiam i LWG

    Reply
  76. Panowie to kiedy zlot Romków 787 ? przeliczymy odległości i spotkamy się po środku. 🙂

    Reply
  77. Witam ponownie. Skuter przezimował w garażu 5 miesięcy. Przyszedł czas na odpalenie. wystarczyło 10 razy użyć kopniaka i skuterek znów ożył. Śmiga aż miło 🙂

    Reply
    • Czy nie masz problemu z gaznikiem

      Reply
      • Mój już dwa razy przepuścił paliwo co może być przyczyną

        Reply
        • mi osobiście raz się zawiesił pływak w gazniku. i paliwo przelewało się nawet przez filtr powietrza. po rozebraniu gaznika okazało się że pływak całkowicie wyskoczył z miejsca w którym powinien być. od tamtej pory mam spokój. zawory wyregulowane.olej w silniku i przekładni wymieniony.
          tylko leje i jezdżę.

          Reply
  78. Witam mój ma już przejechane ponad 3000tyś km zmieniam tylko olej spokojnie wyciąga 100km/h jedną jego wadą jest gaźnik dwa razy przez dwa sezony ciekło paliwo i nie mógł odpalić musi mieć jakąś wadę fabryczną reszta ok nic nie skrzypi nic się nie odkręca.

    Reply
  79. Jaki masz przebieg? Napisałeś tak, jakby to było 3 mln kilometrów !

    Reply
  80. Witam!
    Kilka dni temu otworzyłem sezon z wyjściowymi 6110 km na liczniku. Bez problemu zbiera się. Tylko dbać i lać i korzystać z przyjemności.
    LWG

    Reply
  81. Witam!
    Dzisiaj (1 maja) trasa Katowice-Wisła-Koniaków-Rajcza-(dojazd autostradą)Szczyrk-(najazd na Salmopol) Wisła-Katowice.
    Podsumowanie: przejechane łącznie 390 km. Sprzęt wytrzymał. Nic się nie odkręciło i nic nie odpadło. Tankowanie 2 razy (uwaga na Szczyrk – brak stacji benzynowej w okolicy) + swój zapas ok. 1 litra.
    LWG

    Reply
  82. Przejechałem 4250 km i wystąpiły trudności z rozruchem elektrycznym.
    Początkowo rozrusznik zaczął kręcić coraz wolniej aż w końcu zamilkł.
    Po wyciągnięciu rozrusznika oraz po jego rozebraniu okazało się, że został on dokładnie zalany olejem z komory silnika.
    Sądziłem, że przyczyną jest zużycie jakieś uszczelki w samym rozruszniku.
    Poszedłem na łatwiznę kupując nowy rozrusznik ale po krótkim czasie sytuacja się powtórzyła – wnętrze rozrusznika ponownie zalane olejem.
    Poradźcie, gdzie tkwi problem i jak go zlikwidować.
    Krajan

    Reply
  83. Rozrusznik w silnikach GY6 125 montowany jest nad karterem. Zalanie go olejem jest niemal niemożliwe. Przypuszczam , że masz dużo za wysoki poziom oleju w silniku.

    Reply
    • W czasie wymiany rozrusznika stwierdziłem także, że koło zębate, z którym współpracuje rozrusznik (jego wirnika) jest całkowicie zaoliwione.
      Będę powoli zmniejszać poziom oleju i zobaczę jaki będzie efekt.
      Dla pewności mam pytanko – sprawdzenie poziomu ojeju dokonujemy bez wkręcania bagnetu, czy też po jego wkręceniu ??? Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.

      Reply
  84. Poziom oleju sprawdza się przy skuterze ustawionym na płaskiej poziomej nawierzchni. Wykręć bagnet, wytrzyj, włóż bez wkręcania, wyjmij i sprawdź poziom. Powinien sięgać od początku do końca spłaszczonej końcówki , nie wyżej niż do kreski.

    Reply
    • Poziom oleju, sprawdzony Twoja metodą – wynik – poziom zawarty dokładnie po środku wskaźnika.
      Wymontowałem rozrusznik – koło zębate wewnątrz karteru całe w oleju
      Uruchomiłem kopką silnik – z otworu wynotowanego rozrusznika stwierdziłem wydmuch powietrza (nie spalin) z rozpylonymi drobnymi cząstkami oleju.
      Być może istnieje jakiś odpowietrznik kartera który uległ zatkaniu; nie mam bladego pojęcia.
      Otwór zatkałem rozrusznikiem i wróciłem do kopki.
      Pozdrawiam

      Reply
  85. Sprawdzony tuning oświetlenia:
    Zakupiłem żarówki LED H4 w
    http://allegro.pl/show_item.php?item=6649069538&snapshot=MjAxNy0wNS0yOVQwOToyMDozOFo7YnV5ZXI7ZWM0NDNhNzlhNWExNjJmYzgxODBiM2Y4OTc1ODI4MDEwMzQyYzRlOWIwZjc0MGViY2FmNjgwODI5MTIwYjcxYg==
    Idealnie pasują oprawy jedynie trzeba dokonać zmiany biegunowości w wiązce zasilającej lampy drogowe.
    Stan przed 2×35 W = 70 W
    teraz 2×3 W = 6 W

    Reply
  86. A homologację toto ma?

    Reply
    • Homologacje dotyczą opraw (znaki na kloszu) – nie spotkałem się z homologacjami żarówek. Faktem jest, że jest bardziej widoczna od świecącej na żółto standardowych żarówek, no i jeszcze znaczące zmniejszenie pobieranej mocy. Jedyną wadą tego rozwiązania jest to, że nie jest to źródło światła przystosowane do jazdy nocą (chociaż jeszcze nie próbowałem).
      Polecam a nie przymuszam do stosowania.
      Krajan

      Reply
      • Niestety nie masz racji. A zresztą, po co mam się tu męczyć. Proponuję, na wypadek kontroli strzel taki wykład Policjantowi. I przyjrzyj się dobrze żarówkom całościowo a nie tylko kloszowi.

        Reply
        • Obecnie, kiedy policja nie zwraca uwagi na stosowanie oświetlenia przez kierowców pojazdów, dla motocyklisty jest ważne, aby był widoczny – mogą być jedynie kłopoty w czasie okresowych przeglądów. Na czas przeglądu wymiana żarówek nie stwarza problemów – te same oprawy, te same połączenia.
          Zgadzam się, że od strony formalnej masz rację – pewnie już niedługo unia będzie ustanawiać warunki homologacji powietrza w kołach……… Reasumując, światła jasne koloru białego, lepiej widoczne od żarówek standardowych, mniejszy pobór mocy a w końcu, jak masz problem to po prostu ich nie stosuj.
          Ja tylko proponowałem lepsze rozwiązanie.

          Reply
  87. Obecnie przejechane 4400km. w okresie zimowym na liczniku miałem niecałe 2000 przejechane mimo gwarancji zdecydowałem wymienić cylinder i głowicę na 150ccm silnik zmienił się nie do poznania sam nie myślałem, że dodatkowe 25ccm da takie zmiany, przybyło mocy moment obrotowy zszedł dużo niżej, skuter jest bardziej elastyczny, spalanie praktycznie zostało na tym samym poziomie, wymieniłem dysze wolnych obrotów z 35 na 45, dysza główna była 102 na 107, oczywiście filtr powietrza został seria, rolki wariatora z 13gr na 13,5 długa jazda z prędkością 80-90km/godzinę nie stanowi żadnego problemu, polecam ten zabieg naprawdę warto.

    Reply
  88. Mam pytanko – czy komuś udało się zakupić uszczelkę pokrywy paska napędowego do ROMETa 787 z silnikiem 4T GY6 152 QMI (124 cm3).
    Pozdrawiam.

    Reply
  89. Dziwne pytanie. Ja mam – jak chyba każdy sprzedawca skuterów i motocykli – wszelkie części.

    Reply
    • Gdzie w tychach masz sklep?

      Reply
  90. Witam! Wyskoczylo 7480 km. Wymiana rolek na 13,5 grama i oleju silnika oraz z przekladni. Tradycyjnie rytualne dokrecenie az jednej poluzowanej sruby. Dodatkowo zamontowalem gniazdo zapalniczki. Dwie przednie oslony (dolna i gorna z lampami) sciagniete. Mamy dostep do puszki akumulatowa. Calosc poskrecana i objezdzona i nawet dziala. Tak wiec zycze LWG

    Reply
    • Witam. a wiesz może jakie były wcześniej rolki?Zmieniałeś rolki na lżejsze czy cięższe? i czy coś się polepszyło?

      Reply
  91. Witam! Właśnie dzisiaj sezon został zamknięty stan licznika 7892 km. Coś w tym sezonie mało najechane. Sprzęt się trzyma więc LWG i do następnego sezonu.

    Reply
  92. Witam wszystkich w nowym roku. Przeglad skutera juz za mna. Niestety wypadl w styczniu i przy -7. Na szczescie na drogach sucho. Koszt 63zl a reszta to smiech na sali. Skuter po paromiesiecznym postoju odpalil bezproblemu. Wystarczylo pare kopniec. Powoli trzeba sie przygotowac do kolejnego sezonu. Pozdrawiam wszystkich. LWG

    Reply
  93. Witam co trzeba zdemontować w Romet 787 125 żeby wymienić olej z góry dziękuję za info

    Reply
    • Nic nie demontujesz, silnik poniekąd posiada 2 korki spustowe jeden z filtrem od spodu po prawej stronie na klucz 17 odkręcasz spuszczasz olej myjesz filtr siatkowy zakręcasz wlewasz 0,8L oleju, drugi korek jest po lewej stronie na dole z boku silnika służy tylko do spuszczenia oleju pomijając mycie filtra

      Reply
  94. Witam! Rozstałem się ze swoim sprzętem w maju. Najechane 8430 km. Sprzęt nigdy nie zawiódł. Nie tuningowany tylko dbany: Oleje, smary, rolki, wszystko na czas. Przegląd po zimie w serwisie Toyota i wbita pieczatka bez zająknięcia. Wszystko sprawne – jak dbasz tak masz. Pierwszy ogladajacy i z miejsca kupił. Jezdzi i nie nażeka. Wszystkim uzytkownikom 787 125 i reszcie LWG. Za 2 lata znowu kupie Chińczyka tylko 250ccm.

    Reply
  95. Nie musisz pisać po parę razy w różnych tematach tego samego pytania. To tylko zaśmieca stronę. Ja już w tym sezonie 300 km zrobiłem jak pogoda sprzyjała i trochę wolnego czasu było.

    Reply
  96. no witam i jak tam mobilki sezon zaczety ?

    Reply
  97. Witam wszystkich. Sezon powoli rozpoczęty. Olej wymieniony, aku naładowane. Więc można znów smigać. Tylko pogoda coś nie chce dopisać. LWG

    Reply
  98. Romet 787 125 dla Wnuka a ja nowiuśka YAMAHA nMax 125 2019 r,

    Reply
    • Witam wszystkich serdecznie. Mój romecik wciąż mi służy. Regularna wymiana oleju i na tym się konczy. No i klocki hamulcowe raz wymieniałem. Tak cała reszta to oryginał. Pali na dotyk. Nic się nie odkręca. LWG i do przodu. Pozdrawiam wszystkich.

      Reply
    • Taka samą zmianę zrobiłem. Różnica ogromna. Choć na Rometa nie mogłem narzekać.

      Reply
  99. Witajcie.

    Kupiłem używkę – miała 5600. Od kwietnia 2020 do października 2020 na liczniku wskoczyło 17400 km. Skuter bezawaryjny, w razie czego wszystko można zrobić samemu. Wrażliwy na jakość paliwa, i stan akumulatora. Mój zaliczył 2 pady przy około 40 kmh i uszkodzeń brak, gorzej z kolanami. Polecam.

    Reply
  100. Witam wszystkich. Skuter posiadam już kilka dobrych lat. Działa bez zarzutów. Lecz nadszedł czas na zmiany. Mój romecik idzie do znajomego. Który obecnie jeździ 50-tka. Zakupiłem Yamahę Nmax. Różnica jest taka jak przesiadałem się z 50-tki na 125. Odczuwalna. Mam nadzieję że kolega będzie zadowolony z zakupu mojego romecika. Pozdrawiam wszystkich i LWG.

    Reply
  101. U mnie na oryginalnym silniku przejechał 29500 i padły uszczelnienia. Kupiłem nowy silnik, i padł po 4000km. Szok. Wyremontowałem stary, rozłożyłem i złożyłem z części pierwszych. Mam nadzieję zrobić drugie tyle 🙂

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>