Keeway to „chińczyk” z wyższej półki, żartobliwie nazywany mercedesem wśród chińczyków.
Proponowany przez Keeway-a model Strike to tańsza alternatywa dla pozostałych 125-tek z tej stajni. Motocykl napędzany jest silnikiem OHC K157FMI o mocy ponad 11 KM, jest to kopia silnika z Suzuki GN. Silnik w odróżnieniu od wielu innych chińskich motocykli posiada filtr oleju, to dobra informacja gdyż wydłuży się okres między wymianami oleju a i żywotność silnika może się zwiększyć. W związku z tym iż jest to silnik mało popularny w Polsce, ciężko będzie zdobyć zestaw tuningowy na 150ccm. Pozostaje jedynie prywatny import zestawów tuningowych z Chin.
Za zatrzymanie pojazdu odpowiedzialny jest solidny hamulec tarczowy z przodu i bębnowy z tyłu. Motocykl też nie jest przesadnie ciężki mimo że ma raczej solidną i sztywną ramę.
Oczywiście nadal jest to chińczyk, i tutaj też zdarzają się niedociągnięcia fabryki które należy usunąć we własnym zakresie lub na gwarancji, jednak wizyty gwarancyjne w przypadku sprzętów Keeway-a zdarzają o wiele rzadziej niż innych chińczyków. Niestety tak samo jak w innych chińczykach opony są słabej jakości, dla własnego bezpieczeństwa należy je wymienić na markowe.
Ostatnie motocykle z tego modelu zostały sprowadzone przez Keeway Polska jeszcze w 2014r, jednak nie weszły do oferty na 2015r. Nie będa też oferowane od 2017roku ponieważ nie spełniają norm EURO IV.
Dane techniczne:
Moc w kW Moc maksymalna liczona w kilowatach | 8.2 |
Moc KM Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych | 11.15 |
Waga Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego | 130 |
Stosunek mocy do wagi kW/kg Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ... | 0.063 |
Spalanie Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km | 2,2-2,8 |
Rodzaj zasilania Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ... | Gaźnik |
Liczba zaworów na 1 cylinder Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ... | |
Rodzaj pracy silnika Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ... | 4 suwowy (4T) |
Liczba cylindrów 2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk | 1 Cylinder |
Skrzynia biegów | Manualna 5 biegowa |
Chłodzenie silnika Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ... | Powietrzem |
Wałek wyrównoważający Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ... | |
Prędkość maksymalna licznikowa | 100 |
Prędkość maksymalna GPS | |
Prędkość przelotowa To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie. | |
Wysokość siedziska Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie. | 780 |
Szerokość Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm. | 780 |
Długość Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla | |
Rozmiar opony przedniej Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa | 2.75/ R18 Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie |
Rozmiar opony tylnej Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa | 3.25/ R18 Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie |