Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Junak 127

Dodaj do porównania
Junak 127

Pierwsze co rzuca się w oczy, to wyprofilowana kanapa. Nie trzeba na nim nawet siadać aby zdawać sobie sprawę z tego, że będzie to przyjemne doznanie dla naszych zbolałych od siedzenia przy kompie korzonków. Dzięki różnicy w wysokości, pasażerowi, łatwiej będzie służyć jako plecak. Dopuszczalna „ładowność” wynosi 150KG. Jeżeli ważysz 80 KG, twój pasażer powinien ważyć mniej niż 70 abyś czuł się komfortowo.

Owiewka w 127-emce do złudzenia przypomina serię 122 co zwiastuje słabe oświetlenie. Warto zwrócić uwagę że, model 122 został wyposażony w 2015 roku w nową lampę. Miejmy nadzieję, że to tylko zły omam.
Na pochwałę, na pewno zasługują tarczowe hamulce, monoshock i szeroki laczek.

W katalogu na rok 2017 model ten  już nie występuje.

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
8.2
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
11.15
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
144
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.057
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Gaźnik
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
2 (OHV)
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Tak
Prędkość maksymalna licznikowa
90
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
80
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
770
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
760
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
2150
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
110/70 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
120/80 R17
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

49 komentarzy

  1. Witam.
    Właśnie planuje zakup tego wlasnie sprzęta 🙂 bo naprawdę robi robotę:-). Tylko po co autor obraża grubych ludzi ?

    Reply
  2. Fakt ! Podzielam wpis kolegi . nie trzeba pisać tak by ktoś mógł być obrażony ! Fajna maszyna , ale dla młodych ! Ja wole enduro typ ! 🙂 Pozdrawiam 🙂

    Reply
    • Cześć, a dlaczego nie które z tych junaków mają kopniaka a nie które nie mają? Jakieś inne silniki? Jutro jadę oglądać 127 który ma kopniak

      Reply
      • W wydaniu fabrycznym 127 kopniaka nie miał, ale można go było doposażyć w to ustrojstwo jako wyposażenie dodatkowe. Potrzeba komuś? Mam na stanie.

        Reply
        • Aa oki dzięki

          Reply
  3. Premiera marzec 2015,lecz nadal nie dostępne w normalnej sprzedaży-trzeba czekać dostępne są pojedyncze sztuki,lepiej ma być w maju.Byłem na Moto Show,miałem okazję przymierzyć się do niego,wrażenie sprawia solidne.Nadal nurtuje mnie pytanie skoro w tej kategorii moc może być do 15 KM,dlaczego Junak nie zamontuje w swoich wyrobach mocniejszego silnika ale tego pewnie nie wie nikt.

    Reply
  4. Myslicie ze po wymianie modułu poleci więcej niż to 95km/h?

    Reply
    • Po dotarciu juz na serii powinien poleciec wiecej.

      Reply
      • Nie poleci. 😀

        Reply
        • Mam 2 takie modele i jeden i drugi 105km/h

          Reply
  5. Czy ktoś się orientuje czemu model 127 waży ponad 140 kg on się zbliża do wagi normalnych
    motorów czyli traci swój główny atut ?

    Reply
  6. Uwazajcie bo Almot oszukuje. Motocykl posiada tylko 6kw mocy to jest 8,5km a nie jak deklaruje producent 11,6

    Reply
    • Po pierwsze prosze zdefiniuj sobie pojęcie producent oraz importer. A po drugie nie wierz homologacji…moim skromnym zdaniem to producent podaje prawidłowe dane. Jak bardzo trzeba by zepsuć silnik hondy CG aby generował tylko 8,5KM?
      Przecież to taki sam silnik jak kazdy inny z popychaczami, tyle że wzbogacony o wałem wyrównoważający.

      Reply
      • Byś wystąpił do ambasady Koreńskiej Republiki Ludowo-Demokratycznej, że chcesz nabyć do testów Pothonggang 125:). A jakby się sprawdził, to zostałbyś głównym dystrybutorem na Polskę tego koreańskiego cudu techniki;)).
        Byłaby konkurencja dla rometów i junaków.
        Wygląd ma ładny i osiągi na papierze są lepiej niż dobre dla tej pojemności. Ciekawe jak byłoby z jego jakością.

        Reply
      • Reply
  7. Wszystkie motocykle są fajne.
    Szanujmy się.
    Lewa w górę.

    Reply
    • Dobrze gada, Polać mu 🙂

      Reply
    • ekhem…

      …BMW C1.

      Reply
  8. Beniaminie,
    Nie wiem jak bardzo trzeba by „zepsuć” klona Hondy CG, ale Almot na stronie też podaje 6,0 KW/8,18 KM. Może to i błąd, ale nikt go na razie nie sprostował. Cyferki to sprawa drugorzędna. Ciekawsze jest to, że na motocykl na zdjęciu powyżej (i na zdjęciach ns stronie Almotu), ŕóżni się od tego z video jednym szczegółem. Przednimi amortyzatorami, które są mocowane klasycznie, cylindrem na dół i tłok do góry.
    Czyżby Almot sam nie wiedział, co sprzedaje?

    Reply
    • Dzięki za zwrócenie uwagi. Ja zauważyłem jeszcze jedną znaczącą róznicę…Na zdjęciu na stronie almotu widzę 12-konny silnik OHC, taki jak w Junaku 123.
      Byłbym skłonny zrezygnować z amortyzatorów upside down, za ten silnik.

      Ktoś może mi powiedzieć jakie egzemplarze stoją w salonach? Są obie wersje w sprzedaży? Nie zwiedzam ostanio sklepów to nie wiem. Pozdrawiam

      Reply
  9. Fakt. Silnik ten sam, co w J123 / vz-2 / Topos (Toros) Ion 125 😉

    Reply
  10. I w Barton FNX 125. Zapomniałemem o czwartym „Asie” w rękawie!

    Reply
  11. Wzrost = 192 cm
    Waga > 110 kg
    Jezdzi sie wygodnie. Malo opini na temat tego modelu w sieci, wiec zalaczam.

    Reply
    • a jak z osiągami kolego? tylko 95 km/h?

      Reply
  12. jeden z dealerów oferuje ten model po tuningu na 150 wzrasta moc i prędkość , co sądzicie o takiej opcji bo zastanawiam się nad kupnem

    Reply
    • Jeżeli nie masz prawka na motor. a chcesz kupić 150tkę to kup se od razu 500cc. Jak cię zatrzyma policja to na jedno wyjdzie. Jazda bez uprawnień

      Reply
      • Jeżeli w dowodzie rejestracyjnym będzie widnialo 125 ccm to policja w przypadku kontroli 'guzik’ będzie wiedzieć. Problem zacznie się w momencie jakiegoś niebezpiecznego zdarzenia – wypadku, potrącenia, ewentualnych rannych lub ofiar – wtedy rzeczoznawca lub biegły może się doszukać ewentualnych nieprawidłowości i np. wstrzymać wypłatę odszkodowania.

        Reply
        • Ciekawe jak długo to potrwa…
          wystarczy że policjant zmierzy sondą średnicę tłoka i zerknie na oznaczenie silnika i już jesteś uziemiony.
          A w razie spowodowania wypadku w pierwszej kolejności wypina się ubezpieczalnia i płacisz grube tysiące…Nie wiem czy warto ryzykować.

          Reply
          • Jejku, pisaliście o tym już dawno: http://www.motocykle-125.com.pl/blog/co-mi-grozi-za-wieksza-moc/
            „Ale na zdrowy rozsądek, zamiast wydawać 1000zł na większy silnik, może lepiej za tę kasę iść prawo jazdy kat A?”

          • Nie jestem pewny czy tu tylko o uprawnienia chodzi. Coś mi się wydaje, że jak w DR jest 125 a w rzeczywistości 150 czy więcej to same uprawnienia mogą nie wystarczyć. W końcu polisa jest wystawiana wg danych z DR i stąd prosta droga do podważenia stanu technicznego, np: wydajności hamulców. I nie sugerujcie się, że podobne sprzęty na innych rynkach mają większe silniki, ważna jest homologacja w Polsce.

  13. PANOWIE I PANIE TUNING NA 150 dealer oferuje gotową przeróbkę u siebie wizualnie nie ma różnicy w wielkości tak samo wygląda jak 125,różnica tłoka itd.gwarancja obowiążuje normalnie jak przy kupnie normalnej 125 wiec myślę ze fajna opcja i przymieżam się do kupna

    Reply
    • Czyim zdaniem obowiązuje gwarancja?
      Jeśli dealera, to może być tak, że tylko u tego dealera, a u innego już nie koniecznie, bo Almot ma zapis w gwarancji o zakazie ingerencji w silnik (ewentualnie można pytać w Almot czy jeśli przeróbkę robie dealer, to gwarancja jest utrzymana.

      Reply
  14. przy tym modelu shop podaje że prędkość wzrośnie do 120-130 i moc 14KM jak dla mnie wystarczy jest też opcja na tuning na 175 tak samo wizualnie nie ma różnicy dopłata do ceny moto 400 zł więc też fajna opcja

    Reply
  15. a parametry przy 175 predkość 130-140 i 17KM

    Reply
  16. troszkę bardziej sie zainteresowałem tym tuningiem bo interesowała mnie kwestia gwarancji i tak jeżeli bym serwisował moto u dealera którego kupiłem to gwarancja normalnie obejmuje 24mieś niestety przy serwisach w innym miejscu tracimy gwarancję szkoda bo mam 370 km do dealara

    Reply
  17. ale jak ktoś jest z Sokołowa podlaskiego lub okolice to ma fajną opcję i nie traci gwarancji 🙂

    Reply
  18. Proszę powiedzieć jaki olej do silnika Junaka 127 co polecacie dziękuje

    Reply
  19. Almot w instrukcji obsługi zalecał Shell, a w nowszych rocznikach Orlen.
    Ja silniki Junaków zalewam olejem Shell Advance AX7 10W-40.

    Reply
  20. Koledzy powiedzcie po ilu kilometrach Junak 127 jest dotarty i czy ta miarka z boku silnika ze szklanna szybką prawidłowo pokazuje poziom oleju czy lepiej sugerować się bagnetem ?

    Reply
  21. Ja mam dwa junaki, junaka 127 i junaka rs125 , 127 do rs nie ma polotu robię go jak chce przekładnia o niebo lepsza silnik tez

    Reply
  22. Witam mam junak 127 czy ktoś orientuje się dlaczego ten model ma 2 kolory licznika czy ktoś z was to odkrył

    Reply
    • Sylwek, jak zmienia się te kolorki?

      Reply
      • Przy wyłączonym zapłonie naciskasz guzik na liczniku i trzymasz go i przekręcasz kluczyk czyli zapłon

        Reply
  23. Guten Tag woher kann mann bei einer junak 127 die COC Papiere Beantragen ?

    Reply
    • A-M-T „Auto-Motorad-Teile”
      Bartosz Swiderski
      Zielstrasse 20
      68169 Mannheim

      Tel.: 0621 863 693 81, 0621 717 613 80, Fax.: 0621 – 717 613 78
      Mobil: 0178 – 562 11 57

      Reply
  24. Witam,
    Mam problem z junakiem 127 , przestał ładować akumulator , gdzie szukać przyczyny?

    Reply
  25. – akumulator do wymiany,
    – zaśniedziałe styki lub uszkodzony regulator napięcia,
    – uszkodzone uzwojenia stojana,
    – usterki wiązki elektrycznej.

    Reply
  26. Witam. Czy komuś z Was udało się zdobyć serwisówkę do tego modelu? Mimo długich poszukiwań nie natrafiłem na nic takiego.

    Autoryzowany „serwis” u dealera, w mojej okolicy ma wszystko w poważaniu. „Naprawy” i przeglądy robią po łebkach (po przeglądzie gwarancyjnym wyjechałem z całkowitym brakiem luzu zaworowego i kilkoma nie dokręconymi śrubami ), a próbując zamówić u nich jakieś części, zawsze słyszy się „zadzwonimy do pana” i zazwyczaj telefon milczy. Zdarzyło mi się przy próbie zamówienia pompy hamulcowej, że po kilkukrotnym kontakcie z mojej strony usłyszałem, że cześć jest nie do zdobycia i nie mają pojęcia jak to naprawić i z jakiego innego junaka może pasować na podmiankę.

    A wystarczył 1 telefon do importera i w ciągu pół godziny miałem telefon zwrotny z ALMOTu z rozwiązaniem problemu… ale serwisówki nie udało się u nich niestety uzyskać.

    Reply
    • Może nie być serwisówki. Proponuję nabyć książkę Haynes Chineese Motorcycles. Będzie tam wszystko co potrzebne.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>