Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Hyosung GV125C Aquila

Dodaj do porównania
Hyosung GV125C Aquila

Chociaż chopper, Hyosung GV125, od dawna jest obecny na światowym rynku, znany też pod nazwą Aquila, to w Polsce nigdy nie potrafił się przebić. Próbowano go sprzedawać pod marką własną a także pod logiem Junak (model 250V). Z marnym skutkiem. Teraz, po wprowadzeniu ustawy, może się to zmienić. Sprzedażą Hyosunga zaopiekował się Romet, który stał się oficjalnym importerem tej marki i zamierza w sezonie 2015 trochę pohandlować tym modelem na polskim rynku. Za kwotę ok 12 tysięcy otrzymujemy przepiękną maszynę, która pachnie jeszcze koreańską linią produkcyjną. Dużo? I tak i nie. Porównując z Hondą Shadow, to tanio, ale generalnie 12 tysięcy drogą nie chodzi i dla wielu to może być dużo. Ten Hyosung, to na prawdę poważny konkurent dla Hondy Shadow, która okrzyknięta została najfajniejszą 125-tką. Hyosungiem spokojnie dojedziesz do pracy, na zakupy, ale także polecisz w trasę czy na zlot i to bez najmniejszych kompleksów. Dwu-cylindrowy, cztero-zaworowy silnik w układzie V daje przepiękny dźwięk, zawieszenie traktuje nasze pośladki bardzo delikatnie, a niski środek ciężkości zapewnia przyjemność w prowadzeniu. Mamy także chłodzenie olejem, więc można go katować w upały z pasażerem na siedzeniu. Czego chcieć więcej?! Trudno doszukiwać się wad w tym motocyklu.

Warto zauważyć, że najstarsze modele posiadały moc 15 koni, potem przez jakiś czas wychodziły egzemplarze, które deklarowały 13.5. Najnowszy Hyosung od Rometa ponownie deklaruje 15 koni. To dość interesujące, warto zwrócić na to uwagę podczas zakupu. Te kilka koni ma duże znaczenie w trasie.

Ceny używanych Hyosungów są zachęcające. Zaczynają się od 4 tysięcy! Jeżeli ktoś poważnie myśli o kupnie używki, to niech się spieszy. Gdy sprzedawcy zorientują się, że Romet zaczyna sprzedawać nówki, w tak wysokiej cenie, to mogą uznać że ich używany egzemplarz jest więcej warty. A już na pewno, wykażą niechęć do targowania się.


Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
9.93
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
13.5
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
172
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.058
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
3.2
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
2 Cylindry w układzie widlastym
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem + chłodnica oleju
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
110
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
90
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
710
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
875
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
110/90 R16
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
130/90 R15
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

174 komentarze

  1. Moc to prawie 15 KM (14,75), obecna cena 11900 za nowy. Mam taki w garażu, rok modelowy 2013, ma jeszcze 5 biegów. Kupiony dla żony, ale jak na razie zrobiłem nim więcej kilometrów. Moim zdaniem rewelacyjny do miasta i średnio dystansowych wypadów za miasto. Pełen luz i lekkość prowadzenia. Troszkę trzeba go wkręcić, żeby przyspieszył, ale jak na 125 ma potencjał. Na co dzień śmigam większymi moto, ale „Orzełka” polubiłem i z chęcią pojadę zatankować żonie, oczywiście okrężną drogą 🙂
    A i jeszcze masa naszego to 140 kg na sucho, więc może to ta skrzynia 6 biegowa tyle dodaje 🙂

    Reply
    • Witam. Gdzie można nabyć nowiutki egzemplarz? Czy są w pl dilerzy,którzy nimi handlują?

      Reply
      • GV125C nowej nie kupisz, za to bez problemu powinieneś kupić GV125S
        dystrybutorem aktualnie w Polsce jest firma MYMOTO Polska z Tarnowa, w ofercie jest 125 i 300
        https://hyosungmotors.pl/premiera-2022-hyosung-gv125s/

        Reply
        • Hyo to już jakaś firma chociaż.

          Reply
  2. Dzięki maX za info, uzupełniłem artykuł.

    Reply
    • Czemu wszystkie Hyosungi oznaczyliście jako chińskie skoro są koreańskie. Niewiedza na takim portalu???

      Reply
  3. model na 2015 rok ,także ma 5 biegów ,a nie 6.skad ta informacja o szóstym biegu.
    pozdrawiam

    Reply
    • 1; 0; 2; 3; 4; 5 – ile biegów, sześć.

      Reply
      • to tak jak z koniem – ile ma nóg? 8!
        dwie przednie, dwie tylne, dwie lewe i dwie prawe

        Reply
        • yebłem 🙂

          Reply
    • Pierwsze modele miały 6 biegów bodajże do 2005 roku

      Reply
      • Mam swojego z początku produkcji 2000r i mam 6 biegów

        Reply
  4. Niektóre zagraniczne strony podawały w specyfikacji 6 biegów. Być może to po prostu powielanie błędów.

    Reply
    • Mam orzełka z 2001 i ma 6biegowa skrzynie

      Reply
  5. Rownież widziałem gdzieś w internecie ,że ma 6 stopniowa skrzynię biegów , a co z junakiem M11 czy on ma też 6stopniową skrzynię biegów..

    Reply
    • Ja mam z2006 i jest skrzynia 6 biegow

      Reply
    • Witam, mam problem z modułem zapłonowym , podejrzewam że jest spalony. Ktos juz wymieniał z użytkowników Hiusunga Gv125 z 2003?

      Reply
  6. Raczej pachnący koreańską taśmą nie tajwańską…

    Reply
  7. Wydaje mi się ,że Hyosungiem Romet handluje już od wielu lat. Od zeszłego roku zaczął sprzedawać w swojej sieci Keewaya .

    Reply
    • We

      Reply
  8. Tytus, możliwe, jednak dopiero teraz widoczne są działania marketingowe.

    Reply
    • Witam jak odblokowac hyosung gv aquila z2011 roku przywieziony z Niemiec pomorze ktoś

      Reply
      • Czemu chcesz odblokować może wystarczy konkretny serwis , ja nic nie odblokowywalem bo jak to mówią w serwisie jesto nie zgodne z prawem i przepisem mowiacym o stosunku masy do mocy i norm . Mój Orzelek po przegladzie po sezonie lata jak oszalaly 125 /h można osiągnąć oczywiście licznikowe i w pojedynkę , zaś 100 /h we dwoje żaden problem i jeszcze ma lekki zapas.

        Reply
  9. Moja wersja – kupiony w ub. roku, rocznik 2002- ma 6 biegów i wg danych z dowodu 14,5 KM. Ale kilka koni pewnie uciekło z racji wieku i przebiegu : ) Nie wiem też czemu bardzo ciężko wyczuć luz, wrzucić nogą praktycznie niewykonalne. Może to wada tych 6-biegówek? A może moja skrzynia już tak ma… Pozdrawiam użytkowników.

    Reply
    • Mój jest z 2000 r też ma skrzynię sześcio biegową i luz wrzuci nawet mało wprawiony kierowca. Może dlatego że przebieg nie przekroczył 8000 km.

      Reply
      • witam
        Chcem kupić takiego 125 ccm Hyosunga z 2006 roku.
        Jeżeli możesz napisz mi jak wygląda dostępność części zapasowych do takich modeli. np, kompletny napęd( łańcuch i zębatki), łozyska,tarcze hamulcowe , akcesoria np, szyba.
        pozdrawiam,Lewa

        Reply
  10. Witam
    Właśnie zakupiłem takowy sprzęcik. rok produkcji 2010 po przejechaniu 100 km stwierdzam ze do miasta super na trasę trochę za słaby choć prędkość 100 km/h to żaden problem dla niego. Mam pytanie. Ma ktoś z was jakąś instrukcje obsługi PDF?
    Jeżeli ktoś by miał to poproszę o info.

    Reply
  11. POlecam , mam takie cudo do sprzedania . Link do allegro : http://allegro.pl/hyosung-aquila-gv-125-cm3-15km-honda-suzuki-i5189032124.html

    Reply
  12. Właśnie sprowadziłem to cacunio z niemiec , rocznik 2008 , skrzynia 6 biegowa , już jechałem 115 i to nie z wiaterkiem 😉 piekna maszyna i wykonanie z najwyższej półki – serdecznie polecam

    Reply
    • witam mam to cacko 2006 rok 6 biegów te wykonanie z rometa to inna sprawa wydaje mi sie ze gorsze moje 14,75km 120 km/h bez wiatru na kat b wspaniały masa gotowa do jazdy 162 kg stylizowany na dużego no i cena ja za swojego dałem 5000zł kupiłem od Austryjackiego zgreda przejechane 6500km jesli mi ktos powie ze hinol to niech sp….la nic lepszego niz japopnce sie nie kupi ale te na 125 to po 15000 lataja pozdro mientol

      Reply
    • Witam, mam problem z modułem zapłonowym , podejrzewam że jest spalony. Ktos juz wymieniał z użytkowników Hiusunga Gv125 z 2003?

      Reply
      • DO Hyosunga Gv kopić nowy jest dość trudno, ale bez problemów pasuje od hyosunga GT 125 rocznik nie ma tu żadnego znaczenia.

        Reply
        • Ty 66

          Reply
  13. Witam, też kupiłem, ale nówkę, jeszcze za 11900 + 480 za oparcie dla pasażera, a w cenie dostałem podgrzewane manetki firmy Oxford. Całość rewelacja, dokupiłem na motobazarze na Służewiu (W-wa) przyciemnianą małą szybę za 160 i uzupełniłem super torbą na bak przyczepianą na …magnesy. Kapitalne wrażenie po motorowerze, z którego po trzech latach przesiadłem się dzięki ustawie. Z wad mogę tylko podać jedną, a mianowicie trudność w znalezieniu „luzu”, jedynka albo od razu dwójka. Będę na przeglądzie po 1000km, to może coś poprawią. Żeby za tą cenę były tylko takie wady, w końcu na luzie się nie pojedzie. Pozdrawiam i polecam.

    Reply
    • Witam!.Szukam do agili 125 oparcia na siedzenie dla pasazera moze sklep w ktorym kupiles prowadzi sprzedasz wysylkowa prosze poaj adres

      Reply
      • Wygoogluj motostyl.pl w Warszawie na Targowej 7 lub 5, to oni mi sprowadzili oryginalne oparcie dla pasażera. Do obejrzenia na niemieckiej stronie hyosung-motors.de http://www.hyosung-motors.de/index.php?id=5, trzeba ściągnąć katalog (zubehor). Powodzenia jeśli jeszcze nie kupiłeś

        Reply
  14. Co sądzicie o Hyosung Cruise 125? Wygląda powiedzmy trochę inaczej 🙂 i proponowane roczniki to ’96 – ’00, ale ceny zaczynają się od 2500 zł, a co najciekawsze wg specyfikacji to coś ma moc 14,3 KM (10,4 kW) i jest o ok. 30 kg lżejszy od Aquili.

    Reply
    • Witam. Też zwrócił moją uwagę ten model tj. Hyosung Cruise 125. Prośba o opinie właścicieli nt. awaryjności i dostępu do części zamiennych. Jeszcze jeden dylemat co porównania i wyboru pomiędzy Hyosung Cuize II 125. a MZ RT 125.
      Pozdrawiam.

      Reply
  15. Witam wszystkich. Od lutego br pomykamy takim z żoną. Wcześniej jeździliśmy Rometem Soft Chopperem. Jest pomiędzy nimi przepaść -zarówno wielkością, wykonaniem jak i właściwościami jezdnymi. Hyosung jest po prostu wygodny. I dodatkowo nie czuję się na nim jak na „osiołku”, jak to było w przypadku Softa (chociaż Softa również z czystym sumieniem – polecam). Z luzem też na początku był kłopot – pomogła regulacja linki sprzęgła w serwisie przy przeglądzie na 1000km. Aquilka zawiozła nas między innymi z okolic Krakowa nad Jezioro Międzybrodzkie – a są tam już niezłe podjazdy – i dała radę.
    Na obwodnicy udało mi się osiągnąć stałą prędkość 120 km/h przy dwóch osobach na moto (wydaje mi się, że nie była to prosta, a podjazd pod minimalne wzniesienie).
    Zapraszam na nasz blog, gdzie staramy się opisywać i filmować nasze przygody z Hyosungiem Aquilą i nie tylko – mniejnizcwiartka.pl

    Reply
  16. Nie wiem jacy uzytkownicy tego motocykla sie tu wypowiadają ale HQ nigdy nie występował i nie występuje ze skrzynia 6-cio biegową..

    Mam taki sam motocykl tylko w wersji 250cc i ani do wykonania ani awaryjności nie mam zastrzeżeń

    Reply
    • Wiem, że trochę odkopuję… ale zapewniam Cię, że moja 125 to Hyosung Aquila wersja GV i ma 6 (słownie: sześć) biegów. Jak nie wierzysz, zapraszam do Łodzi.

      Reply
      • Potwierdzam, mam Aquilkę GV 125 z 2001 sprowadzona z Niemiec i ma 6 biegów.
        Pozdrawiam.
        Ryszard

        Reply
        • Również potwierdzam – rocznik 2000

          Reply
  17. Ją mam Pionier torro 125 z 9 konnym silnikiem.
    Nie wiem pod jaki model podpisać go ma 3 zawory (dwa wydechowe) i jedną świecę…

    Reply
  18. Witam
    Od początku sezonu jestem posiadaczem tego motocykla. To mój 1 motor i powiem tak. Nic lepszego nie znajdziecie za tą kase!!! Moj po modyfikacjach gażnika, filtr powietrza i przełożenia do tego wydechy Silver Tail K2 rok prod. 2010 sprowadzony z francji miał 4300 KM teraz ma juz koło 8000 ( od marca)
    Jakość wykonania oceniam na 5. Skrzynia 5 biegów ( była taka od 2007 lub 2008 roku ) Predkość stała przelotowa 115-120 km/h
    Nikt nie wierzy że to tylko 125 cm !!! polecam. Aha uzytkowników zapraszam na forum tam znajdziecie dużo info na temat tego motocykla.

    Reply
  19. Bruno_78 nie zapominaj o Daelim VL Dayster.
    Więc nie mów że nic lepszego nie znajdziemy,

    Reply
    • Daelim VL Dayster ma silnik jednocylindrowy. Aquila ma małą, ale jednak V-kę. Różnica bardzo istotna. Bruno_78 ma rację – w tej cenie nic lepszego nie znajdziesz.

      Reply
    • Daj spokój 5lat na daystarze myślałem że to moto . Aquila to kosmos w porównaniu . Chociaż
      Daystar nigdy mnie nie zawiódł.
      Pozdrawiam.

      Reply
  20. Hyosung gv 125 aquila.
    Witam użytkowników, czy ma ktoś z Was instrukcje obsługi w pdf po polsku?

    Reply
  21. Witam Wszystkich .Przymierzam się do 125 GV Aguila proszę o info jak z częściami i ogólnie z serwisem do tego moto? bo widzę że opinie raczej pozytywne.Pozdrawiam

    Reply
  22. WITAM MAM PYTANIE. MAM 187CM WZROSTU I 95KG WAGI CZY AQUILA JEST DOŚĆ DUŻYM MOTOREM 125 NA DUŻĄ OSOBĘ? A PYTAM BO JESZCZE NIE MIAŁEM OKAZJI WIDZIEĆ AQUILI NA ŻYWO POZDRAWIAM

    Reply
  23. Rafi – GVką 125 jest ciut większa niż shadow 750. Moja GV 125 stoi w garażu właśnie obok VT i jest od niej bardziej masywna. Mam 181cm/84kg i nie wyglądam na nim jak na simsonie 🙂 Polecam z czystym sercem. Rocznik mojego to 2014.

    Reply
  24. Hyosung GV 125 to naprawdę fajny i całkiem spory motocykl, moi koledzy motocykliści byli przekonani że to 600-tka albo 750-tka..
    Świetnie się prowadzi i daję ogromną frajdę z jazdy. Wszystkim gorąco polecam, za tą cenę nie ma nic lepszego.
    5 lat gwarancji i przebieg od zera – bezcenne..

    Reply
  25. I jeszcze kwestia przebiegów w używanych motocyklach.. chyba nikt nie wierzy że 10 letni motocykl może mieć 6 czy 9 tyś km..
    kiedy widzę ogłoszenie na motocykl z 2000 roku w stanie idealnym z przebiegiem 7200 km to właśnie ze względu na przebieg przestaję się nim interesować.. na 1000 procent licznik cofnięty o jakieś 30 000 km..

    Reply
    • Motocykle rządzą się swoimi prawami. Ludzie motocykli nie muszą używać tylko do jazdy do pracy na co dzień. Wielu ma samochody i to jest ich podstawowy środek transportu, a motocykle traktuje okazjonalnie na przejażdżkę za miasto jak jest ładna pogoda.
      Są też samochody takie jak Ferrari, Lamborghini czy inne. Stoją przeważnie w garażach u kolekcjonerów i mają znikome przebiegi.
      Nawet na allegro można spotkać WSK, czy MZ-tki które mają po 20-30 lat i nigdy nie były używane, lub mają 2-3 tysiące przebiegu, bo stały przez lata w garażu czy jakiejś szopie.

      Reply
      • zgodzę się co do dużych motocykli, których spalanie nierzadko jest większe niż w aucie. 125tkę i niżej ze spalaniem na poziomie 2-2,5L kupuje się właśnie do trzepania kilometrów za pół darmo.

        Reply
    • No widzisz Mirek ,mylisz się bardzo. Ja kupuję z przebiegiem 5400 udokumentowany, a motorek z 2005.

      Reply
  26. Witajcie. Jestem świeżo upieczony posiadaczem hyosung gv 125 aquila. Nowy ……cacko po prostu chce się patrzeć jeździ jak marzenie wygoda komfort. Estetyka wykonania chrom ummm. Do tego kupione mam sakwy i ubrany wygląda jak shadow. Cena oczywiście dużą lecz jak porównać nowość do używki tak jak koledzy piszą. Wiem ze pojezdze nim bezpiecznie i bezawaryjnie dopóki nie zdecyduje się na kat.A i przesiadek się na coś większego i mam nadzieje ze na ta sama markę . Polecam gorąco zakup jeśli chcesz rozpocząć przygodę z motocyklem…. ps. Moja ocena 5+

    Reply
  27. No to ruszamy. Ja w ubiegłym roku zrobiłem swoim Hyosungiem GV 125 jakieś 5 tyś km bez najmniejszych problemów i niespodzianek. Teraz tylko przegląd i w drogę… wszystkim gorąco polecam ten motocykl bo jest naprawdę wart uwagi.. pozdrawiam i do zobaczenia w trasie..

    Reply
  28. Jak to w końcu jest z tą wersją 15KM – idzie ją dostać gdzieś?

    Reply
    • Jeśli mówimy o nowym motocyklu to nie można. Zarówno rok modelowy 2015 i 2016 mają 13,5KM. Jest to spowodowane normą emisji spalin którą musieli osiągnąć. Jest na to prosta rada, wystarczy wybebeszyć tłumik żeby przywrócić mu 15KM. Jeśli tylko o to chodzi to nie masz się co martwić. Swoją drogą mam ten motocykl od paru tygodni i bardzo sobię chwalę.

      Reply
  29. Mam ten motocykl i spalanie na poziomie 3,2 nie istnieje – mój pali ponad 4 – srednio 4,5 l / 100 km.
    Fakt daje mu w rurę , ma te 15 koni to musi spalić swoje . Ale nie zamieniłbym sie na inną 125 – tak mi sie podoba.

    Reply
    • Żebyś nie wiem jak dawał w rurę, to nie powinien tyle palić silnik o poj. 125 cm. Pewnie masz źle wyregulowany, albo mieszanka jest za bogata. Jakaś przyczyna musi być.

      Reply
  30. A więc , motocykl niestety nie kosztuje już 12 tylko 13999. Dodatkowo stelaże 450 oparcie 700 (tańsze jest bez bagażnika kole 450 ) Gmole też koło 450 jak dobrze pamiętam. Jak ktoś ma ochotę obejrzeć filmik z jazdy zapraszam: https://www.youtube.com/watch?v=GaO2xVfaKhA. We 2 osoby daje rade 90 polecieć. Romet daje 5 lat gwarancji na wszystko więc pytajcie (u jednego dealera widziałem 5 lat na silnik reszta 2 lata). Pozdrawiam

    Reply
  31. dziś widziałem tego hyosunga na imprezie moto show gliwicach arena caerfur . piękna maszyna choć nie jestem fanem tego typu moto , to jak miałbym wybierać miedzy shadow a aquila to aquila wygrywa zwłaszcza jakościowo i cenowo. nówka 12tyś z 5-letnią gwarancją . to już naprawdę duże moto.

    Reply
  32. Aquila to mały motocykl, niski. Polecam gt.

    Reply
    • gt 125 , zwłaszcza w nowej budzie jest przepiękne . I jest to moim zdaniem najlepsza opcja w klasie jeśli chce się jeździć na motocyklu a nie na większym motorowerze. A jego silnik V2 z dobrym przelotem potrafi zabrzmieć przepięknie . Porównywalnie z SV 650 . I znacznie lepiej niż te wszystkie 1 cylindrowe osiołki 🙂

      Reply
  33. Witam wszystkich ! Zakupiłem ten motorek rocznik 2015 i przy wymianie oleju zaskoczyła mnie pewna sytuacja. Po wykręceniu korka spustowego oleju wypadła mi jakaś sprężynka i bolczyk . Nie wiem teraz jak mam włożyć te części, wjakiej kolejności. Czy ten bolczyk mam włożyć w sprężynkę ? czy może najpierw bolczyk a potem sprężynkę ? Proszę o pomoc i porady !

    Reply
    • Bo nie wykręciłeś korka spustu oleju, lecz co innego 🙂 To tzw. stabilizator biegu jałowego. Kolejność wkładania : na górze bolczyk zaokrągleniem do góry, potem sprężyna, od dołu śruba. Jak komuś ciężko wchodzi luz, trzeba delikatnie rozciągnąć tę spręzynkę, żeby był lepszy docisk. I najpierw spuścicć olej, ale tą wiekszą śrubą, tuż obok. 🙂

      Reply
  34. Ciekawe, że Hyosung nie zdecydował się na dostosowanie swoich 125-tek do normy Euro4. Właściwie wszystkie wyższe pojemności tego producenta posiadają wtrysk, a tutaj upierają się przy gaźniku. No to oddali pola swojemu konkurentowi Daelim, choć ten nie ma V-ki. Być może sprzedaż nie była na tyle duże do UE, żeby opłacało się modyfikować. W sumie szkoda, bo to GV czy GT 125 to udane modele.

    Reply
    • W 2018 wyszedl nowy model, 14 km chlodnica nie olejowa tylko z cicza euro4, 3 zawory na cylinder. Stylowo troche inny bardziej nowoczesny kwestja gustu drogi w niemczech kosztuje 3790Euro takze w Polsce sprzedaja nowy stary. Pozdrawiam

      Reply
  35. mnie ciekawi jak będzie z częściami w przypadku kiedy Hyosung na dobre zniknie z oferty w Europie. Juz teraz do najtańszych nie należą

    Reply
    • Mnie ciekawi jak będzie z dostępnością części do aktualnie i wycofywanych powoli modeli ,,chińczyków,, .
      Langer w którymś poście pisze że magazyny są pełne części. A tu , na Forum, czasem czytam że brakuje niekiedy wydawałoby się dupereli typu lusterko , napinacz czy obudowa owiewki. Ale bez tej dupereli często gęsto nie pojedziesz. Kumpel ma Junaka 123 i w Łodzi gdy chce ,,od ręki ,, kupić eksploatacyjną część to sprzedawca w autoryzowanym punkcie sprzedaży kręci nosem że może się zobaczy. I okres oczekiwania to około 2-3 tygodni. Do starych japończyków natomiast multum części w warsztatach moto oraz na portalach aukcyjnych. I co najważniejsze te japończyki warsztaty chcą naprawiać. Chińczyka natomiast NIE.

      Reply
      • Dobre pytanie. Chodzi oczywiście o rynek części zamiennych . Bo o tuningu nawet nie chcę wspominać.
        W sprzedaży są nadal motocykle Japońskie które mają po 17 i więcej lat. I patrząc na zdjęcia i czasem na żywo , to niektóre modele wyglądają naprawdę świetnie. Oryginalny lakier , super chromy. A jak będą wyglądały dzisiejsze Chińskie motocykle za te 15 lat ? Czarno to widzę . Załóżmy że dzisiaj wypuszczą na rynek super wyglądającą 125. Cena oscyluje około 9000 tysiaków. Dany model kupi w Polsce liczmy 1000 osób. To mało , bardzo mało. A za 3 latka chińska fabryka stwierdzi że zawieszamy produkcję tego modelu , bo nie schodzi. Co będzie jeszcze jeździło , to pojeździ , ale będzie tego mało i z częściami krucho. Takie są niestety fakty. I co wtedy. Sprzedać będzie bardzo ciężko , bo potencjalny sprzedawca zanim kupi motocykl to poczyta o danym modelu i szybko się dowie jakie są problemy.

        Reply
      • Pan z serwisu Junaka nie widzi specjalnego interesu w sprzedaniu klientowi samej części, bo na tym zarobek słaby, jakby dostał zlecenie na wymianę, podejrzewam, że część się szybciej znajdzie. Warsztaty naprawiające motocykle japońskie i europejskie części biorą od dostawców typu Larsson, czy hurtowni typu Wilmat (zresztą Wilmat ma części do chińczyków)

        Reply
      • Langer: złej baletnicy…, więc się nie dziw.
        ASO zarabia na serwisie, więc doradców szkoli się tak, aby sprzedali usługę, a klienta zniechęcili do grzebania. Ale klienci tego nie rozumieją i zamiast odpalić neta i poszukać bezpośrednio dostawcy części, to wylewają pomyje na forach.

        Reply
    • części do Hyosunga masz w katalogu Larsson-a, a Larsson raczej nie zniknie szybko z rynku

      Reply
  36. mi ktos porownanie z rebelka?obecnie smigam rebelka i w dwie osoby jest za mala i slaba.Dojezdzamy z zona do pracy 22km w jedna strone i szukam wiekszej 125-tki a mysle ze agilla byla by lepszym rozwiazaniem od rebelki tylko boje sie jak z czesciami bedzie.pozdrawiam

    Reply
    • 10 cm roznicy w dlugosci i 4 konie lub 2.5 na korzysc hyosunga. Jeszcze dluzsza jest shadowka. Z czesciami jak będzie to tego nie wie nikt bo hyosung narazie wycofał się z rynku europejskiego.

      Reply
    • Zależy jakie części? Eksploatacyjne nie powinno być problemu z klockami, filtrami, żarówkami, olejami, itp. Resztę podejrzewam, że przez sklepy typu Larsson, Intermotors, czy różne internetowe da się ściągnąć. A pod względem serwisowym Hyosung nie ma otoczki chińskiego, więc serwisy od japończyków powinny się podjąć napraw.

      Reply
  37. koledzy jak z moca ?czy z plecaczkiem osiagne przynajmniej 100,bo rebelka ledwo 80 w dwoje.Te prawie 4 konie w przypadku 125-tki powinny robic roznice,mimo ze hyosung ciezszy jest o 20kg

    Reply
    • Ja ważę ok 90 moj plecaczek 56 i to 100 osiągamy więcej to raczej meczarnia dla tego motocykla

      Reply
  38. jakie marki azjatyckie są naprawdę godne polecenia? chodzi mi o choppery. Tata chce kupic choppera i musi to być nówka. Co polecacie? Budżet bez znaczenia

    Reply
    • Ja sie rozgladalem za junakiem m11 oraz m16 a kupilem hyosunga gv 125. M11 nie byla nigdzie dostepna a m16 za slaby silnik . padlo na gv 125. Niech sie spieszy bo ostatni rocznik to 2016. Poki co z norma euro 4 cisza wiec zostana używki.

      Reply
      • Zgodny z normą Euro4 miał być GV250 i on miał trafić do oferty. Wg angielskich periodyków Hyosung nie produkuje GV125 dostosowanego pod Euro4, podobnie jak GT125.

        Reply
  39. Wszystko fajnie, wygląda nieźle ale jest jak na 125 po prostu za ciężki. Powinien ważyć max 120 kg, a tak słabe przyspieszenie i hamowanie.

    Reply
    • Miałem bezposrednie porownanie do intrudera 125 i mimo że hyosung cięższy o dobre 30kg to nie zauważyłem różnic w osiągach. Zawsze do hyosunga mozna zalozyc tylna zebatke wieksza o 1 czy 2 zeby i bedzie lepiej sie zbierac kosztem predkosci maksymalnej ktora spadnie o ….. 4 – 5 km koszt zebatki ok 70zl a hamulce sa na prawde wystarczajace

      Reply
  40. bende sie przymiezal do shadowa ,varadero i hyosunga zobacze czy uda sie cos kupic w dobrym stanie

    Reply
  41. Witam Panie i Panów
    Piszę tu by zasięgnąć pewnej rady. Od niedawna posiadam hondę rebel 125. Ostatnio jednak zastanawiam się nad shadow lub hyusong aqilla 125. Potrzebuję waszej rady co lepiej kupić. Chodzi o moc, prędkość, niezawodność, części, estetykę. Każda pomoc i rada będzie cenna. Z góry dziękuję.:)

    Reply
    • Do hondy łatwiej znajdziesz/kupisz części no i łatwiej znajdziesz mechanika który będzie chciał naprawić honde. Części do hyosunga czasem trzeba ściągać skądś tam lub kombinować no i ceny teoche duże. A mechanik jak słyszy hyosung to omal nie dostaje zawału, bo to przeciez kosmiczna nienaprawialna technologia. Ale „nowy” hyosung to ok 12tys za tyle można kupic 15 letnią honde, a powiem szczerze że jakoś hyosung za bardzo nie odbiego jakoscią od hondy. Jeździłem intruderem 125 i ten motorek jakiś taki kusy w porównaniu do hyosunga

      Reply
  42. Witam, czy jestli rure w hyosungu wymienie na silver tail to czy dalej bede mógł jedziec na kat B? Pytam bo nie wiem czy są tam jakies tłumienia silnika

    Reply
  43. witam, mam nowego hyosunga gv 125 z 2016…
    wszystko co powyżej to prawda, wygoda, brzmienie, wygląd super.
    jedno zastrzeżenie – uruchamianie silnika – mam duże problemy od samego początku, ustawienie właściwego ssania to sztuka.
    dostałem zgodę od dostawcy na regulacje gaznika, ale serwisant z Babic stwierdził, że gazniki tak mają i trzeba je wyczuć, obecnie lepiej sobie radzę, raz zapala na dotyk, innym razem męczy sie okrutnie, do serwisu wrócę na wiosnę bo nie wierzę, że koreańska technologia jest tak zacofana. Ktoś może skomentować???

    Reply
    • Parę uwag:
      1 Hyosung z 2016 r. to nie nowy, nawet jeżeli z salonu, to leżak, który wymaga stosownego przeglądu.
      2. Kłopoty z rozruchem, nie koniecznie muszą być związane z gaźnikiem. To może być problem pompy paliwa,a te nie są najlepsze.
      Zajrzyj na Hyosung.info, znajdziesz tam wiele odpowiedzi na Twoje pytania.

      Reply
      • Dzięki za Info. Czy mam rozumieć ze powinien palić na dotyk?
        Przegląd zerowy miał robiony u dealera w krakowie przed sprzedaza.

        Reply
        • Nie wiem czy na dotyk. Mój zapala bez problemu, ale pompie podciśnieniowej podziękowałem zastępując ją elektryczną.

          Reply
      • Leżak to też nówka, natomiast kwestia odpalania to może być wszystko i nic.

        Reply
        • Niestety nie zgadzam się z Twoim poglądem, ale nie che mi się wchodzić w głębszą polemikę.

          Reply
          • Urządzenie bez przebiegu prosto od dealera/importera jest nówką, bo nie jest to używka. Inną kwestią jest porządny przegląd zerowy, który oczywiście w przypadku urządzenia czekającego na klienta przez dłuższy czas, powinien mieć zakres rozszerzony. To, że dealer zrobi go na odwal to już inna bajka.

  44. Jas13. W tym temacie długo myślałem tak jak TY. Niestety, a może raczej stety, życie bardzo brutalnie zweryfikowało ten pogląd. To nie upór, to doświadczenie.

    Reply
  45. Cześć wszystkim, w zeszłym roku mi się nie udało, ale w tym chciałem dać sobie prezent i na sezon kupić 125-tkę 😉 Zastanawiam się między Hyosung 125 Aquila, a Honda Shadow 125, który z tych dwóch polecacie, a może macie jakieś ciekawsze typy :)? Zaznaczę, że mam wykształcenie techniczne związane z motoryzacją więc drobne naprawy mi nie są straszne i ich częstotliwość nie wpłynie raczej na ostateczną decyzję 🙂

    Reply
    • Witam, a jak jest z serwisem i częściami?

      Reply
  46. Hyosung wprowadził nowy model Aquila GV 125 S Bobber.
    Znalazłem na stronach np. francuskich
    Szkoda, że nikt już nie sprzedaje tej marki w Polsce bo dla mnie z wyglądu bomba!

    Reply
  47. Sprzedam Hyosung GV125C Aquila
    – stan idealny
    – rocznik 2011
    – przebieg 12256
    – centralna stopka
    – akcesoryjne oparcie z bagażnikiem
    – tel. 693595858
    – gmole przód
    – skórzane sakwy
    – malowanie czarny mat + pusty tłumik
    – tel. 693595858
    – cena 7700 zł

    Reply
    • Ogłoszenie nieaktualne.

      Reply
  48. Czy można kupić nowego Hyosung? Jeśli tak proszę o namiary.

    Reply
    • Nowego raczej już nie kupisz. Nie ma chyba hyosungów z euro 4 więc nowych u nas nie znajdziesz. Może gdzieś się został jakiś na gaźniku jednak będzie to paroletni leżak magazynowy.

      Reply
    • Hyousung wycofał się z rynku polskiego na pewno (zła współpraca z dystrybutorem – Rometem) a chyba nawet całego europejskiego – Euro4 ?

      Reply
  49. Witajcie!
    Chcę zacząć swoją przygodę z moto, poszukuję fajnego Intrudera 125 /Hyosunga GV. Województwo podlaskie, wzrost 186cm, waga 85kg. Chciałbym aby moto prócz wypadów na powolną bujankę dowoziło mój tyłek do pracy – 40 km w jedną stronę po krajowej 19stce – także żeby rozbujało się do tych 100 km/h. Nie chcę być po ruchliwych trasach łykany przez wściekłe TIRy
    Czy ktoś może coś doradzić? Podpowiedzieć? Sprzedać?

    Reply
    • Cześć!
      Ja mogę Ci w takim razie odradzić na pewno Intrudera, choć to znakomity i mało awaryjny motocykl. Posiadam taki z 2000 roku, nigdy nie było żadnej awarii, ale mówiąc szczerze to trasa 200-250km to istna męczarnia dla nóg, zadka i dolnej części kręgosłupa. Mam 172cm i 80kg, motocykl rozpędza się max do tych 100-110km. Często jeżdżę z żoną, ale wtedy 100km licznikowe to max. Na dojazd do pracy – motocykl idealny, bo wiem, że dojadę na czas i nic po drodze mi nie odpadnie. Na dalsze wypady – odradzam, chyba że ktoś lubi potem chodzić połamany przez dwa kolejne dni. Hyosungiem nie jeździłem, tylko siedziałem chwilę, wydaje się większy, może przez to jest wygodniejszy. Po 3-4 latach jazdy Intruderem, na dzień dzisiejszy wybrałbym coś innego.

      Reply
      • Jak coś to ten powyższy komentarz jest mój, nie zauważyłem, że przestałem być zalogowany 😀

        Reply
      • Dziękuję za odpowiedź. Do moich gabarytów Intruder faktycznie może być przymały. Shadow odpada – nie na moją kieszeń. Virago – jeszcze mniejsze.
        Ten codzienny dojazd do pracy 40km w jedną i 40km w drugą mańkę to sprawa priorytetowa, tylko obawiam się tych TIRów bo pełno tego na tej trasie – te 100 km/h jest niezbędne.
        Do mojego wzrostu patrzyłem też Varadero ale jego stan był opłakany – poza tym tak mi się podobają choppery że… że nie wytrzymam 🙂
        Na olxie/otomoto jest pełno Hyosungów (bardzo mi się podobają wizualnie, gabarytowo też będą najlepszym wyborem) lecz wszystkie od handlarzy sprowadzone z Niemiec. Stoją na drugim (południowy-zachód) końcu Polski. Nie chcę być wycyckany przez Mirka Handlarza i lecieć z głębokiego Podlasia aż na Ślunsk żeby wracać z niczym… Dodam, że budżet to tak do 8 tys. Maszynkę wolałbym starszą, jeszcze sprzed redukcji KM i z tym podwójnym wydechem… nowy wygląda jak rynna 🙂

        Reply
    • Ja mogę Ci sprzedać rocznego Benelli BN 125, który woził mój tyłek do pracy.

      https://www.olx.pl/oferta/benelli-bn-125-na-gwarancj-do-08-2020-6000km-opony-michelin-faktura-CID5-IDAqoS7.html

      Reply
      • Nowy J., spoko, ale nie dla takiego dużego gościa jak on, za małe moto, rower to może mieć w lepszej cenie. Dla niego nie wiem, Varadero faktycznie, ale już stare konstrukcje i bardzo drogie, nie wiem co polecić, 100km/h nie nic co chińskie nie osiągnie, więc tiry będą siedzieć na ogonie, jedyna opcja jak dla mnie z pośród chińskich to RKR, tam chyba uda się osiągnąć, przelotowo sądzę że 95 bez męczenia zbytnio silnika po zmianie zębatki na większą na takim dystansie co piszesz. Musi być to duże moto bo 40 km w jedną stronę to odczuje się na małym sprzęcie i motocyklu możesz mieć niedługo dosyć. Na rynku z nowych nic niema w tym budżecie, od handlarzy bym nie brał jak się nie znasz na motocyklach bo więcej włożysz. Ciężka sprawa, raczej klasa 125 w twoim przypadku to bardzo zła opcja. Prawko i coś większego, inaczej jakby to było na jazdę po mieście. Hyosunga o którym piszesz tak bardzo nie znam, ale z tego co się orientuję to jest to powolna maszyna ze względu na masę. Takto fajna, chociaż nie mój styl kompletnie. Musisz zweryfikować jeszcze raz swoje warunki zakupu bo te o których piszesz się wzajemnie wykluczają. Ja mam Kreidler Street, który jest największym motorem 125 na jakim siedziałem i najwygodniejszym, ale nie jest już długo w produkcji i nie do zdobycia w naszym kraju. Ten by Ci pasował, przelotowo 90 dawał radę utrzymywać.

        Reply
        • Ja sprzedam raven lux dwu letni

          Reply
        • No właśnie Panowie sprawa jest ciężka dosyć z tymi dojazdami. Póki co chciałbym uniknąć robienia prawka bo:
          a) czas
          b) kasa na prawko
          Gdyby nie te dojazdy, zadowoliłbym się mini-krążownikiem jakim jest Hyosung GV jak na początek – na naukę i przyjemność z jazdy po wioskach 🙂 Prędkość mnie nie kręci, jednak przy tych TIRach na 19stce te przeklęte 90 km/h jest faken niezbędne. Im więcej czytam i słucham w temacie, tym bardziej zdaję sobie sprawę już powoli że moje opcje przy kat. B mogą być nieralne do zrealizowania 🙁
          Czekam na dalsze głosy starszych kolegów. Chciałbym wybrać dobrze, grosz nie przychodzi mi łatwo. Dziękuję za dotychczasowe punkty widzenia.

          Reply
          • Ja mam 194cm /~90kg i na tym motocyklu jeździło mi się całkiem wygodnie. Przez niespełna rok zrobiłem 6000km. Na motocyklu trzeba usiąść, a nie wyrokować na podstawie zdjęcia.

            Też szkoda mi było czasu i pieniędzy na prawko, ale jazda mnie wciągnęła, więc w końcu je zrobiłem i przesiadłem się na Suzuki SV 650.

          • Masz 8 tys to spokojnie zrobisz za to prawko i kupisz motocykl ktorym bezstresowo będziesz jeździł. Podejdź chłodno, zrób przez ten rok prawko, przez zimę poszukasz, na wiosnę będziesz jeździł. Teraz to i tak już niewiele pojeździsz. Ja bym tak zrobił mając Twój budżet a nawet mniejszy.

    • Skuter 125 np. Downtown, X-town, PCX, X-max, X9. Skuter zapewnia podobną pozycję do choppera, ale za to ma przestrzeń bagażową pod kanapą.
      Niezależnie co wybierzesz przymierz się, czy Ci pasuje. Opinie użytkowników zdjęcia nigdy nie oddadzą Twoich odczuć.
      Ewentualnie taki młody naked
      https://sprzedajemy.pl/honda-cb125f-zadbana-sztunia-od-motocyklisty-niski-przebieg-bialystok-2-6bea9f-nr58739183

      Reply
      • jas13, no to żeś polecić, on musi mieć duży motor nie motorynkę. Skutery praktyczne, pewnie dobrze się siedzi ale to nie jest motor, a mu chodzi o motor. Ja bym się może nad tym ravenem luxem zastanawia, całkiem dobrze wygląda i brzmi, nowy w dobrej cenie w starym roczniku

        Reply
        • @Sa, jak już wspomniałem x razy, do motocykla trzeba się przysiąść, żaden doradca czy zdjęcie nie zastąpi próby rzeczywistej.
          Kuzyn jeździł Downtownem przez rok do pracy codziennie z małego miasta do dużego dystanse 30km w jedną stronę, po DK7 częściowo po S7, a do tego z żoną robili traski 150-200km (przesiadł się na Smarta z powodów zawodowych).
          CB125F gość jeździł codziennie z okolic Radzymina do Warszawy, to też jakieś 20-30km na stronę i zmienił tylko dlatego, że zrobił A i kupił 600cc.

          Reply
          • Pytanie kolejne: czy taką potencjalną prędkość gps 95 km/h da się utrzymać na Varadero/Hyosung/Benelli bez zabijania silnika i potężnego wzrostu spalania przez powiedzmy non-stop 30 minut? Czy to tylko „chwilowe” momenty służące do wyprzedzania starszych pań i panów na trasie?

          • @jac3k, jadąc przez 30 minut z prędkością 95km/h męczysz motocykl i to równo, Varadero/Hyosung raczej będą bardziej wytrzymałe i będą się mniej grzały niż Benelli, ze względu na dodatkowe chłodzenie (Varadero – normalna chłodnica, Hyosung – chłodnica olejowa).
            Sam chcę teraz zamienić swojego Intrudera na Varadero, ale próbuję już od około 3 miesięcy. Oglądałem kilkanaście sztuk i każdy jeden miał coś albo obtarte albo świeżo malowane, albo popękane. Doskładałem nawet trochę grosza do wersji na wtrysku, ale również spotykałem same wraki.

  50. Do Jac3k prędkości gps 95 km/h NIE DA się utrzymać na Varadero125 czy też Hyosung125. Nawet trudno będzie ją osiągnąć jako maksymalną. Na Varadero 125 wyprzedzanie TiR-ów też graniczy z cudem. W mojej opinii ten motocykl nie nadaje się do dalszych podróży. Miałem Varadero 125 z 2010 roku przez 5 lat, obecnie (od 4 lat) jeżdżę dużym Varadero i przymierzam się do zmiany na GS1250.

    Reply
    • Do Jack3k jak koledzy wyżej napisali, nic z tej klasy nie zapewni Ci komfortowego dojazdu na szybszych trasach przy TiR-ach. Zrób prawko, kup większy motocykl. W tym budżecie będzie to najlepsze rozwiązanie. Kupisz porządną maszynę.

      Reply
  51. Jeżeli przeszkadzają ci tiry to tylko lekka 125 z maksymalną dostępną mocą da radę z takimi prędkościami bez zażynania silnika.
    Ja mając 11 konnego rkv się po prostu nie przejmuje tirami i jadę sobie te 80-90 gps w zależności od warunków.

    Reply
    • Twoje trasy na 125 się nie nadają. 125 do miasta i okazyjnego wypadu, nie do codziennych tras takich jak Twoja. Ja polecam prawo jazdy i Benelli BN 251, kropka i tyle w tym temacie, widzisz że każdy Ci odradza, każdy nie może się mylić. Markowe nie markowe, 15 KM to nie jest to taki wow skok w osiągach, za mały przyrost, dla Twoich tras coś powyżej 24 KM się nada, i tylko to. Dodatkowo moim zdaniem jest wielkość, ze świecą szukać coś dla takiego chłopa, Varadero ok, RKR ok, Kreidler Street ok, w twe gusto trafia najpewniej junak M16 ale to jest ciężka, paliwożerna, wolna kobyła, która może jest fajna ale na bardzo wolne trasy. Ja już na wszystkim siedziałem i powiem szczerze że tylko powyższe jako tako dla mnie wypadły a mam podobne gabaryty. Więc ja już dawno stwierdziłem że jedynie zadowoli mnie coś powyżej klasy 125, a jeżdżę głownie po mieście, w trasy też się wybierałem, ale to chyba ze 2 razy i nie tam gdzie tiry jeżdżą, raz żeby jako tako się trzymać w tym ruchu trzymałem wysoki obroty, silnik mi zdechł po 50 km, już nie przyśpieszał, trzeba było odczekać, drugim razem jechałem tak z 75-80km/h i tutaj spoko, udało mi się przejechać ok 80 km bez gotowania silnika. Pomógł?

      Reply
      • Ja ostatnio na przegląd do Gliwic jechałem A1. Jakieś 50 km jazdy z prędkością 90-100 km/h licznikowo( jakieś 5-7 mniej wg gps) i silnika nie zagotowałem. Innym razem do Pszczyny trasą S1 z podobnymi prędkościami przy ponad 32 stopniach i też silnik dał radę a to ponad 70 km. Ostatnio zrobiłem wycieczkę do Tych, trochę jeżdżenia tam i powrót bez postoju do domu. W sumie około 140 km z czego 100 km S1 z prędkościami ponad 90 km/h licznikowo a nawet pod koniec kawałek ponad 110 bo prawy pas się ślimaczył a lewym trzeba było taką prędkość utrzymywać. U mnie jadąc te 90-95 licznikowe utrzymuje 8-8,5 tys obrotów i spokojnie mogę tak jeździć bez obawy o silnik. Dopiero dobijanie do bądź przekraczanie 9 tys obrotów może doprowadzić do przegrzania.
        250 na pewno będzie lepsza bo bez najmniejszych problemów te 100 km/h utrzyma a i spalanie nie będzie o wiele większe jak w 125 wysoko kręconej. Wszelakie mastodonty pokroju varadero czy hyosungów są może i fajne ale spalają tyle co 250 a osiągi mają gorsze od normalnych 125 z silnikami o podobnej mocy.

        Reply
      • Jeżeli już zrobi A, to raczej CBF600 w tym budżecie

        Reply
        • W cenie Varadero motocykli powyżej 500ccm jest multum, dla wysokich, niskich, grubych, chudych

          Reply
  52. Ludzie, róbcie kat. A, kupcie chociaż 250-tkę i zobaczycie, co to znaczy jazda motocyklem. Ja tak zrobiłem, ale trafiła się 750-tka Hondy i żałuje męczarni na 125-tce.

    Reply
    • Jac3k, bardzo dobra decyzja. 125 na podstawowy motocykl się nie nadaje. Nawet ta 15 KM. Taki motocykl jest zbyt mało uniwersalny. Nadaje się tylko do miasta i nic poza tym.
      Nie ma co kierować się opiniami osób które tylko posiadają i jeżdżą 125 lub handlują 125tkami lub prowadzą stronę zarabiająca na reklamach 125tek.
      Z założenia te opinie nie są wiele warte. Zawsze są one w jakimś stopniu zakłamane.
      Sam pomyśl.
      Beniamin i Kamil piszą o wiele konkretniej, rozsądniej, mądrzej i omawiają o wiele konkretniejsze kwestie oraz mówią też o wadach 125 tek w odróżnieniu od wypowiedzi Dawida, jas13 i Langera.
      Dlaczego ? Bo Kamil i Beniamin zwykle poruszają się większymi motocyklami i sami mają porównanie.
      No i chyba nie mają takiego parcia na to że muszą w każdym zdaniu udowodnić swoją rację i jeszcze zareklamować swoje usługi przy okazji.
      Pozostali są w jakiś sposób powiązani z 125 tkami, zarabiają na tym .
      125 tka jest dobra jako drugi motocykl, taki zawsze pod ręką . Coś na szybko załatwić , gdzieś podjechać na chwilę itp.
      Ewentualnie dla młodzieży.
      No i pełna gama chińczyków jest dobra dla emerytów na rybki czy działaczkę sobie spokojnie pojechać .

      Reply
  53. Ok, z przykrością ale jednak na ten czas po waszych wpisach rezygnuję ze 125cc. Napaliłem się cholernie ale rozsądek wygrywa. Prawo jazdy kat. A odraczam na następny rok. Dziękuję za udział w temacie wszystkim i każdemu z osobna!

    Reply
    • Najprościej testowo możesz dowiedzieć się w najbliższym OSK czy nie mają w ofercie szkolenia 125 na B, to najprostszy sposób, aby sprawdzić czy 125cc pasuje Ci czy jest to za mało. Ewentualnie motocykl testowy u dealera. Bo każdy Ci powie swoją opinię, ale to Ty sam musisz doświadczalnie dojść, czy Ciebie to bawi.

      Reply
      • jas13, lepsza rozmowa dwóch anonimów niż jednego jasa z 3-4 kont równocześnie.
        Ciągle edytowanie i zmiana kont z których się pisze to jest dopiero ciekawe.

        Reply
      • Jak się ma przekonać Jaś? Jak nigdy nie jeździł to 40 km/h go oszolomi. Prawda z czasem wychodzi a klasa 125 to nie klasa na jego trasy i wymagania. Podjął najlepszą możliwą decyzję jak dla mnie, razem już będziemy jeździć czymś większym a nie się zastanawiać.

        Reply
        • Sa dobrze prawisz. Chociaż jestem ku**wsko zawiedziony ale jednak ekonomia oraz racjonalizm wygrywa z moim widzimisię. Nie wiem czy 40 km/h by oszołomiło. Adrenalinkę lubię chociaż nie jestem demonem prędkości. Ojciec kiedyś miał starego IŻa (miałem może ze 4 lata to tylko wygląd pamiętam) a potem Jawę 350tkę. Jednak zanim trochę odrosłem od ziemi to staruszek juz tego wszystkiego się pozbył. Nie miałem okazji nawet spróbować jazdy za kierownicą. Na IŻu siedziałem na baku, na Jawie z tyłu. Ten fajny pęd powietrza pamiętam 🙂
          Generalnie motoryzacje zawsze miałem w głębokim poważaniu ale coś ostatnio… ech jak mnie kręcą te dupowozy ze świetnym brzmieniem silnika. I mam trochę dosyć swojej Ibizy już 😉

          Reply
  54. Mysle ze 125 nie jest zlym rozwiazaniem. Wczesniej nie bylo pojemnosc 500 czy 600. Istotą jest to po co komu motocykl. Mam 45 l , zone i male dzieci, wyjazd w „daleką” Polske odpada. Ale lubie jezdzic po okolicach 100-150 km na przejazdzki, a tp do pracy, i tej przyjemnosci mi nikt nie odbierze. Średnia predkośc w polsce to 50-70 czy 90 kn/h. Taka 125 pozwala mi ja bez problemu rozwinąć i cieszyć sie turystyczną predkością, malym spalaniem i przyjemnością z realizacji skrytego marzenia.

    Reply
    • Wiesz. Nie chcę Cię dołować, ale uprawianie nawet małej turystyki polskimi bardziej głównymi drogami, na moto klasy 125, to niebezpieczna sprawa. Po prostu brakuje mocy, żeby zachować płynność jazdy, a większość kierowców ma gdzieś przepisy, i taki przejazd motocyklem 125 bardziej stresuje, niż relaksuje. Chyba, że zjedziesz na mało uczęszczane wiejskie drogi. Wtedy ok. Sam pamiętam czasy, gdy samochodów było dużo mniej i miały one mierne osiągi, a człowiek posiadając MZ 250, czy Jawę 350 czuł się, jak król szos. Jednak te czasy minęły, i dziś taką Jawę 350 objedzie byle Seicento 1,1.

      Reply
      • Dużo zależy od rejonu gdzie się jeździ. Mnie nawet jazda 125 po autostradzie nie wywołuje strachu. Bardzo często jeżdżę ekspresówkami i jakoś daję radę. Jak ktoś ma strach przed wyjeżdżaniem 125 poza wiejskie drogi to faktyczne może to być dla niego stresujące przeżycie.

        Reply
        • Przemysław. Szacun!!! 125 na autostradzie, to zaraz przypomina mi tekst z tego filmu https://www.youtube.com/watch?v=Q_X4Ll0maVc od 4:15 Ja nawet jadąc dużym moto eSką niedaleko Gniezna, i utrzymując stałe 120 km/h czuję się, jak zawalidroga 🙂 A co dopiero żyłując mały silnik, gdzie lewym pasem każdy gna ile fabryka dała, a na prawym TIRy siedzą na ogonie. Każda górka, albo przeciwny wiatr powodują, że taki raider na 125 czuje się, jak osaczony.

          Reply
          • Parę dni po otwarciu odcinka a1 od Pyrzowic do Częstochowy wybrałem się tam na przejażdżkę. Zrobiłem sobie rundkę w obie strony. W sumie to trochę nudnawa jazda była. Na przegląd jeżdżę też a1 ale do Gliwic od Pyrzowic. Na a1 dalej za Gliwicami jadąc 150-160 w miejscach gdzie są 3 pasy już zostaje tylko lewy pas bo środkowym przeważnie do 130-140 ludzie jeżdżą. Tiry fakt są nieco upierdliwe ale się nimi nie przejmuje nigdy. Ostatnio widziałem kretyna zasuwającego tirem przez zabudowany 80 km/h wyprzedzając wszystko co się dało. Nie zwracał uwagi na ciągłe linie na drodze ani na ograniczenia do 40 w niektórych miejscach.

  55. Z moich doświadczeń wynika, że ta większość kierowców, która ma gdzieś przepisy to kierujący motocyklami większymi niż 125. Zapewne czują się „królami szos”, a te „rowery” ze śmiesznie małymi silnikami im najwyraźniej przeszkadzają, nawet na „mało uczęszczanych wiejskich drogach”. Jeżdżę dość dużo moim „potworem” z powalająca mocą 15 KM i jakoś nie zauważyłem, abym komukolwiek zawadzał na drodze, poza wspomnianymi już kierującymi „dorosłymi” 😀 😀 motocyklami.

    Reply
  56. Chyba nie rozumiesz tego wzoru. Skoro V1 to prędkość wskazywana przez licznik, a V2 to prędkość rzeczywista, to żeby różnica V1-V2 była większa lub równa 0, to V1 musi być większe lub równe V2. Czyli prędkość wskazywana przez licznik musi być większa niż prędkość rzeczywista. Dlatego sprawny licznik powinien pokazywać więcej niż prędkość rzeczywista. Analizując dalej – przy 100 km/h prędkości rzeczywistej licznik nie może pokazywać więcej niż 114 km/h.

    Reply
  57. Proszę zostawić info. dlaczego motocykl jadący realnie 85km/h może wskazywać na prędkościomierzu ponad 100km/h.
    Myślę że to może być interesujące dla wielu osób.

    Szczegóły można znaleźć :
    DYREKTYWA 2000/7/WE PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY

    z dnia 20 marca 2000 r.

    w sprawie prędkościomierzy do dwu- lub trzykołowych pojazdów silnikowych i zmieniająca dyrektywę Rady 92/61/EWG w sprawie homologacji typu dwu- lub trzykołowych pojazdów silnikowych

    ( Dla motocykli
    0 ≤ V1 – V2 ≤ (V2/10) + 8 km/h. )

    Reply
    • Witam. Które roczniki mają 15km. Zamieżam kupić hyosunga ale najmocniejszego w klasie 125

      Reply
  58. Witam. Chcę zacząć przygodę z moto 125cm . Mam 38 lat, 173 cm wzrostu, 78 kg wagi. Doświadczenie z moto praktycznie żadne ale jako kierowca bardzo duże plus niedługo zacznę pracę jako instruktor nauki jazdy na kat.B. więc na drodze jestem raczej osobą ostrożną i myślącą nawet za innych. Rozważam kupno tylko i wyłącznie dwóch modeli moto, mianowicie Honda Shadow albo Hyosung Aquila ( dużo się naczytałem na temat tych modeli) no chyba że odradzicie mi ze względu na brak doświadczenia. Chińczyki raczej nie wchodzą w grę bo zwyczajnie się ich boję. Chce się cieszyć jazdą a nie jeździć do serwisów.
    Mam jeszcze pytanie odnośnie tych motorków cen i roczników ale rozwinę ten temat dopiero jak odpowiecie na ten pierwszy mój wpis

    Reply
    • Z tych dwóch Shadow

      Reply
      • dlaczego?

        Reply
      • Czemu Shadow? Rozglądając się rocznikowo i cenowo za tymi motocyklami podzieliłem sobie na pewne kategorie i szukam względem tego. Mianowicie:
        Honda Shadow rocznik 2000-03 cenowo 6.500zł – 8.500zł(budżet mam 8,5)
        Hyosung Aquila rocznik 2006-09 cenowo również 6.500 -8,500zł
        Ewentualnie zastanawiam się nad poważniejszą sumą i rocznikiem i tu wchodzi w grę właśnie Hyosung 2015-17 rok cenowo około 11 tyśięcy
        Pomożecie bo kompletnie nie wiem co zrobić żeby nie żałować. Czy może przeznaczyć te 11 tysi które będe musiał kredytować na lepszą Shadowke

        Reply
  59. W tym sezonie ceny Shadowek (tych wartych zachodu) są jakieś kosmiczne.Za dobry motocykl trzeba zapłacić pow 10 tyś.W tej kwocie Hyo jest młodszy i lepiej ubrany.

    Reply
    • @pavlak, popyt napędza podaż. Jak się trafiają chętni gotowi zapłacić za 15-20 letni motocykl stawki porównywalne z ceną jaką miał ten motocykl jako nowy w salonie, to dlaczego handlarze mieliby się ograniczać.
      @Mariusz82, wsiądź na jednego i drugiego, i porównaj pozycję. Opisy, testy mówią wiele, ale nie zastąpią Twojej subiektywnej oceny w bezpośrednim kontakcie z maszyną. Bardziej podchodzi mi pozycja na Aquili, na Shadow było jakoś ciasno, ale to moja subiektywna opinia. Mimo, że cruisery/choppery mi się podobają, to jeździć wolę nakedem.

      Reply
  60. Właśnie zakończyłem przegląd mojego motocykla wewnątrz, to jest luzy zaworów łańcuchy rozrządu, po przejechaniu 41 000 km. I…. nic.
    NIC nie muszę przy nim robić, niczego nie wymieniać, niczego nie regulować. a luzy zaworów? Nastawy fabryczne. (ba, płytki jeszcze fabryczne). I to jest marka, a nie jakieś tam chińskie jednorazowo krótkotrwałe, ale tanie wynalazki. Przy okazji. Dość często pada tu, na tym forum pytanie, czy warto wydawać ileś tam za 125- tkę. W świetle powyższego odpowiedź chyba jest jednoznaczna , ale co ja tam, mogę o tym wiedzieć?

    Reply
    • Gratuluję przebiegu. Wnoszę że masz ten motocykl od nowości, skoro jesteś pewien że płytki są fabryczne.

      Reply
      • Dziękuję Beniaminie.
        Czy od nowości? Tak i nie. Kupiłem go jako „leżak” u importera GREGORBIKE – Śrem w październiku 2014 r. z przebiegiem 1250 km. Motocykl z roku 2005 Sprzedawca uczciwie poinformował mnie, że to „leżak” i mogą z nim być pewne kłopoty – nie było. Nie było bo podszedłem do niego rozsądnie – po inżyniersku, tak wiem, że wielu to słowo tu wadzi, ale co począć? Motocykl serwisuje sam, olej, filtr wymiana na czas, to jest zgodnie z zaleceniem producenta. Strojenie i dobory parametrów również zgodnie z zleceniami producenta. Nigdy nie był również 'pałowany” – czerwone pole jest mu raczej obce (nawet przy 115 km/h- wbrew temu co było mi tu zarzucane.) motocykl doskonale sprawdza się w mieście ale i poza miastem nie ma peryblemów spokojne daje radę. Mogę tylko wyrazić żal, że Romet wycofał się z Hyosunga czy Hyosung z Rometa? Szkoda. Duża solidna maszyna.

        Reply
        • OMG

          Reply
  61. Właśnie się przesiadłem z Varadero na Hyo.Pierwsze wrażenia – motocykl lepiej mi się prowadzi , licznikowo jest sporo szybszy.Myślę że silnik ma gorszą kulturę pracy jak silnik Hondy (większe wibracje , głośniejsza skrzynia biegów).Co do jakości podzespołow tego 10-cio letniego motocykla to nie mam uwag.Elementy chromowane nadal się świecą jak psu jajca , nic nie obłazi.Ogólnie ocena 4/5.Więcej napiszę po zakończeniu sezonu jak nakręcę kilka tyś.To już moja kolejna maszyna 125.Mam zamiar na niej jeździć do samego końca.Mojego lub jej.

    Reply
  62. W Polsce jest jakaś tam podaż Hyosunga Aquila gv 125 i najczęściej są to indywidualnie sprowadzane maszyny z EU. Jest to niestety tylko jedna wersja tego motocykla. W EU jest do sprzedania jeszcze wersja Hyosunga Aquila gv 125 S. Nówki sztuki spełniające Euro4. Wystarczy wpisać w wyszukiwarce pełna nazwę z literką „S” na końcu. Kiedyś czytałem opinię, że Hyosungowi nie opłaca się inwestować w Euro4 bo zbyt mały rynek itd. Jak widać jakoś wprowadzili to Euro4 i w EU występują ale w Polsce ich nie widać. Pomijając dyskusję o opłacalności (zachłanności) importerów może jakiś obrotniejszy podmiot pokusiłby się na sprowadzanie tej marki? Mam pytanie do speców od tych motocykli czy to są bliźniacze modele jeśli chodzi o zasilanie, hamulce, zawieszenie? Chodzi głównie o dostępność części. Mi osobiście podoba się ta maszynka z „S”.

    Reply
    • Kup w Czechach. Sam kiedyś byłem mocno zainteresowany. Jednak trafiła się inna okazja i jestem zadowolony.
      Papiery i sam zakup załatwisz przez maila. Transport , są firmy specjalizujące się przewozem motocykli po całej Europie . Sam dwa razy korzystałem z jednej z nich i jestem zadowolony.
      Z częściami nie ma problemu, w Czechach dostaniesz wszystko.
      Koszt przesyłki nie jest drogi.
      To żaden problem kupić i serwisować też nie jest to żaden problem.
      Wystarczy znaleźć mechanika , serwis z dobrą opinią.
      Zresztą w nim nie ma co się zepsuć.
      Ogólnie temat zakupu do ogarnięcia w jeden wieczór.
      Coraz więcej części kupuje w Tajlandii i też to nie jest problem. To co za problem kupić w Czechach.
      No i cena. Dwa lata temu chciałem kupić. W Czechach wychodziło około 2000 mniej niż we Francji. Mniejsza cenę i tańszy transport.

      Reply
    • Dzięki za link. Ja akurat mam na czym jeździć, ale może komuś się przyda. Pytanie było o podobieństwa i/lub różnice.
      Przy okazji to wielkiej różnicy w cenie nie ma
      https://www.autoscout24.pl/oferta/hyosung-gv-125-s-czarny-d37ff599-1664-46c5-8931-cd0033c2630e?cldtidx=4&cldtsrc=listPage
      ale masz rację co do transportu.

      Reply
      • W linku jest opis i wymienione są różnice silnika ,skrzyni,ramy w porównaniu do starego modelu.
        Pytałeś również o dostępność części. W Czechach masz dostęp do części według katologu.
        Tak jak to powinno być. Dlatego napisałem że jest dostęp do części. Można zamawiać i wysyłają do nas.
        Pisałeś też o importerze.
        Tym wszystkim się zasugerowałem i myślałem że jesteś też zainteresowany kupnem.

        Reply
        • OK. W sumie mogło tak wyglądać. 🙂
          Jak się wczytać w te parametry to rzeczywiście dużo można porównać.

          Reply
  63. Właśnie obejrzałem sobie ofertę z Czech którą zapodał Anonim – to ciekawy sprzęt , lecz całkowicie inny motocykl od klasycznej GV-ki 125 Hyosunga.Ciekaw jestem pracy tego nowego silnilka.Trzeba poszukać czegoś w necie.

    Reply
  64. Cześć.
    Banalne pytanie…….. Jak stawiacie Aquillę na stopce centralnej.? Może jakiś filmik albo podpowiedź?
    W niektórych moto stopka centralna ma przedłużone ramie stopki tak, że stając na niej używamy niewielkiej siły. Tutaj jeszcze nie wykombinowałem. Ktoś wie.

    Reply
  65. Zapierasz sie solidnie stopą o występ podpórki , łapiesz kierownicę w środku i używając ośmiotonowej siły ciągniesz do tyłu.Jak sam stwierdzam – proste to to nie jest….

    Reply
    • Największy błąd to ciągnąć za kierę.
      Ciągnie się za tył motka – uchwyt pasażera, bagażnik, itp.

      Reply
      • I napierasz na stopkę noga, easy.

        Reply
  66. Jestem mocno zainteresowany motocyklami tego producenta.
    https://maxi-service.pl/pomoc-drogowa/bieszczady/

    Reply
  67. posiadam hyosunga rocznik 2000 125 2 cylindrowy choper skrzynia jest 6 biegowa na gażniku porównując go z poprzednim motocyklem jakim była Yamaha (gwiazdka) to muszę powiedzieć że te 1,75 konia mechanicznego robi robotę szczególnie w górach .nie zabierając nic Yamaha którą też bardzo lubiłem to hyosung w tej materii jest niestety lepszy.po za tym większy ciężar lepiej trzyma się drogi.Każda opinia może być subiektywna ale moja jest taka i w/g mnie bardzo sprawiedliwa pozdrawiam

    Reply
    • Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią! Hyosung z rocznika 2000 brzmi jak solidny motocykl, szczególnie jeśli chodzi o jazdę w górskich terenach. Te dodatkowe konie mechaniczne z pewnością robią różnicę. Miło słyszeć, że doceniasz większy ciężar Hyosunga i jego stabilność na drodze. Każda opinia jest wartościowa i cieszymy się, że podzieliłeś się swoją sprawiedliwą oceną. Pozdrawiamy serdecznie!
      https://wazcar.pl/oferta/lodzkie/sklep-motoryzacyjny-ozorkow

      Reply
  68. To kompletna bzdura że przy tej mocy większy ciężar to stabilność na drodze.
    To mogła napisać tylko osoba nie jeżdżąca motocyklami. Chyba że jeżdżąca tylko na wprost.

    Reply
    • Większa masa zawsze na plus. Nie jest moto podatne tak na podmuchy. Ja też wole te „cięższe”. No i fakt im wyższa prędkość tym bardziej to czuć, więc czy ciężar w 125 ma jakieś znaczenie, pewnie ma, ale niewielkie.

      Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>