Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Gilera Runner FX 125

Dodaj do porównania
Gilera Runner FX 125

Gilera Runner FX to takie połączenie skutera z ze sportową RS125. Chociaż to ani nie jest w pełni skuter, ani ścigacz, to ma w sobie coś interesującego. To jest dobry egzemplarz dla młodych, rządnych mocy maniaków, którym nie potrzebna jest płaska podłoga do wożenia zakupów. W tym modelu mamy bowiem mocny 2-suwowy, chłodzony cieczą, 14 konny silnik. Przy wadze trochę ponad 110kg, mamy prawdziwą szlifierkę, która wytnie chyba wszystkie możliwe chińczyki, a także wiele markowych motocykli. Bez problemu można postawić go na tylnym kole. To taki wilk w owczej skórze. O sportowych aspiracjach świadczy także tarczowy hamulec w tylnym kole. Gdyby nie potężne spalanie w granicy 8L/100km, ten skuterek, lub motocykl, jak zwał tak zwał, świetnie nadawał by się na dojazdy do pracy czy do szkoły i to nawet poza sezonem. Ma bowiem kawałek przedniej szyby, która chroni przed wiatrem, ale co najciekawsze, to ma też ogrzewanie dla kolan – nawiew. Poza tym użytkownicy narzekają na drogie części, szczególnie te do tuningu. Jest to model który wychodził także z silnikiem 180cmm. Zatem po zajechaniu silnika, użytkownicy oszukują przepisy i kupują twiększy. Poza tym motorek jest wygodny, zwinny i względnie niezawodny. Ten model nie jest zbyt popularny w Polsce. Niewiele egzemplarzy można znaleźć na rynku wtórnym.

Film

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
10.3
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
14
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
115
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.09
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
8
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
2 suwowy (2T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
Skrzynia biegów
Automatyczna
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Prędkość maksymalna licznikowa
120
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
Tym się nie jeździ spokojnie.
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
815
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
720
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
120/70 R13
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
130/70 R12
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>