Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

CRS FI 125 ENDURO / SUPERMOTO

Dodaj do porównania
CRS FI 125 ENDURO / SUPERMOTO

Miłośnicy Niemieckiej marki Kreidler, mają wreszcie  powody do zadowolenia, nie będą musieli importować motocykli zza granicy, a i jest szansa na lepszy dostęp do części zamiennych w Polsce. Nasz rodzimy importer motocykli Arkus i Romet group zaproponował motocykl CRS FI 125 znany w Chinach jako QM125GY-G pochodzący z fabryki Jinan Qingqi Motorcycle Co.,Ltd produkującej między innymi motocykl Kreidler Supermoto 125 DD .

Motocykl jest napędzany klonem silnika Suzuki GN 125, taki sam silnik znajdziemy również w Keeway RKS/RKV oraz TX. Na duży plus zapisujemy też obecność normalnego papierowego filtra oleju, który zmniejsza zużycie silnika oraz zwiększa przebiegi między wymianami oleju. Sam Silnik uznawany jest za bezawaryjny i dosyć zrywny. Nie łatwo jest jednak znaleźć do niego kit tuningowy na pojemność 150cc. Niestety Ci co liczyli że, wraz z wprowadzeniem układu wtryskowego motocykl zyska na mocy rozczarują się. Romet podaje moc 8,3kW (11.28KM), producent podaje dla wersji gaźnikowej 8,5kW (11,56KM). W wersji enduro motocykl został wyposażony w przednie koło 21 cali które jest resorowane zawieszeniem typu typu up-side-down. Za amortyzację tylnego koła odpowiada centralny amortyzator. który zapewni nam stabilność w zakrętach i nieco niższą wagę.

Zgodnie z nową normą EURO IV motocykl posiada już kombinowany układ hamulcowy CBS. Kierujący pojazdem używając jednej z dźwigni hamulca uruchamia hamulce na obu kołach. System ma za zadanie odpowiednio dozować siłę hamowania na oba koła aby zminimalizować ryzyko poślizgu i skutecznie zatrzymać motocykl. Motocykl będzie też oferowany w wersji Supermoto, która różni się od wersji terenowej rozmiarem felg oraz oczywiście zastosowaniem opon szosowych.

Motocykl na pewno nie będzie należał do najtańszego segmentu rynku, ale firma Qingqi słynie z dobrej jakości motocykli w swojej klasie, zresztą wystarczy poczytać opinie o motocyklach Kreidler aby wyrobić sobie zdanie. Jako ciekawostkę można podać że, Qingqi jako jedna z pierwszych Chińskich fabryk produkowała dla Suzuki. Suzuki wprowadziło u nich własny system zarządzania jakością, zatem nie jest to firma krzak.

zdjęcia: http://en.qingqi.com.cn

Poniżej krótki film z Romet Event w Bieszczadach, oraz film z targów. Na filmie widać, że motocykli świetnie radzi sobie w lekkim terenie, i żwawo podjeżdża pod stromą górkę.

Dane techniczne:

Moc w kW
Moc maksymalna liczona w kilowatach
8.3
Moc KM
Moc maksymalna liczona w koniach mechanicznych
11.28
Waga
Masa własna pojazdu, z jego normalnym wyposażeniem, paliwem, olejami, smarami i cieczami w ilościach nominalnych, bez kierującego
129
Stosunek mocy do wagi kW/kg
Liczba kilowatów przypadająca na jeden klilogram. Czytaj więcej ...
0.064
Spalanie
Średnie zużycie paliwa, podane w litrach na 100 km
Rodzaj zasilania
Gaźnik wyregulujesz śrubokrętem, wtrysk (komputer) wyregulujesz tylko w serwisie. Jednak wtrysk nie wymaga częstych regulacji. Czytaj więcej ...
Wtrysk
Liczba zaworów na 1 cylinder
Silniki 4 zaworowe wykazują się mniejszymi drganiami. Są elastyczniejsze, tzn mają odrobinę więcej mocy w dolnym i wysokim zakresie obrotów. Czytaj więcej ...
2 (OHC)
Rodzaj pracy silnika
Określa liczbę suwów w jednym cyklu pracy silnika. Czytaj więcej ...
4 suwowy (4T)
Liczba cylindrów
2 cylindrowe silniki są elastyczniejsze i wydają przyjemniejszy dzwięk
1 Cylinder
Skrzynia biegów
Manualna 5 biegowa
Chłodzenie silnika
Silnik chłodzony cieczą jest elastyczniejszy, i lepiej radzi sobie w upalne dni z dodatkowym obciążeniem. Czytaj więcej ...
Powietrzem
Wałek wyrównoważający
Silnik wyposażony w wałek wyrównoważający, generuje znacznie mniej wibracji, dzięki czemu motocykl się nam nie rozkręca a jazda jest dużo przyjemniejsza. Czytaj więcej ...
Tak
Prędkość maksymalna licznikowa
95
Prędkość maksymalna GPS
Prędkość przelotowa
To prędkość na najwyższym biegu, przy średnich obrotach silnika. Do spokojnej, nienerwowej, jazdy w trasie.
Wysokość siedziska
Porównaj z wysokością swojej nogi. Niski człowiek na wysokim siodle, ma problem z postojem na czerwonym świetle. Mając nogę wyprostowaną powinieneś oprzeć całą stopę na asfalcie.
Szerokość
Im mniejsza szerokość tym łatwiej jest przeciskać się między samochodami w korkach. Wartość podana w mm.
1180
Długość
Porównaj długość z innymi modelami, aby mieć pogląd co do wielkości motocykla
2200
Rozmiar opony przedniej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
2.75/ R21
Sprawdź cenę tego rozmiaru w sklepie
Rozmiar opony tylnej
Im większe koło i większy profil tym jazda jest bardziej komfortowa
4,1/ R18
Sprawdź cenę tego rozmiaru w naszym sklepie

Share This Post

Beniamin to specjalista od "chińczyków". Członek Klubu Chińskich Motocykli. Związany z produkcją dla motoryzacji od 2007 r. Na co dzień pracuje jako kierownik zakładu produkcyjnego. Z wykształcenia technik elektronik systemów komputerowych, inżynier elektrotechniki, magister automatyki i metrologi.

REKLAMA

8 komentarzy

  1. Beniaminie, nie mogę znaleźć na stronie jakiegos kontaktu do Ciebie (chociaż słabo mogłem szukać), ale chciałbym spytać czy byłbyś zainteresowany objeżdżeniem i nagraniem recenzji Daelima VJF 125? Jestem osobą prywatną, nie żadnym sklepem/salonem, ale bardzo podoba mi się idea waszej strony i edukowanie społeczeństwa na temat motocykli 125.
    Pozdrawiam
    Łukasz

    Reply
    • Myślę że możemy się jakoś dogadać. W razie czego pisz na beniamin@motocykle125.pl.

      Reply
      • Nie ufam do końca pocztom elektronicznym, więc na wszelki wypadek tu poinformuje, że wiadomość poleciała na adres, który podałeś 😉

        Reply
        • oczywiście powyższy wpis jest mój, tylko zapomniałem się podpisać…

          Reply
      • Dzień dobry, zakupiłem CRS FI 125 enduro i zastanawiam się, gdzie znajduje się kopnik. Wszędzie (tj. na stronie Romet i na opisie w salonie w Kielcach) widniało: rozruch elektryczny, nożny. Ja osobiście go nie widzę i myślę, że jest to wprowadzanie w błąd klienta. Dziękuję z góry za informację.

        Reply
  2. Wiadomo kiedy będzie do sprzedaży?

    Reply
  3. Czy na wiosne 2018 bedzie juz w sprzedazy? i jaka moze byc cena, 8500?

    Reply
  4. Hej,

    Motocykl na rynku ale w internecie bardzo mało informacji o nim. Chociaż na youtube da się znaleźć kilka filmów z wysp. Tam funkcjonuje pod nazwą SinniS Apache SMR.

    Czy wiadomo coś więcej na temat jakości, awarii itp?

    Pozdrawiam,
    Piotr

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>