Kolejny raz mam przyjemność testować motocykl od Kymco. Bardzo fajny, żwawy, sprzęcik. Nie jest demonem prędkości, ale też nie ma kompleksów.
Zachęcam do subskrybowania kanału na Youtube. W niektórych odcinkach będę pokazywał ciekawe miejsca.
Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.
Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny....
Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.
Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.
Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.
Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.
Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.
Kolejny raz mam przyjemność testować motocykl od Kymco. Bardzo fajny, żwawy, sprzęcik. Nie jest demonem prędkości, ale też nie ma kompleksów.
Zachęcam do subskrybowania kanału na Youtube. W niektórych odcinkach będę pokazywał ciekawe miejsca.
jas13
W mechanicznym bębnie wiele się nie wyciąga, w autach mechaniczny bębnowy pozostał tylko w układzie ręcznego, ale powodem nie jest wyciąganie cięgieł, tylko zbyt mała siła rozpierania szczęk. Hydrauliczne lub pneumatyczne bębnowe są nadal stosowane, a swego czasu bębnowe duplex dawały w kość tarczowym. Tarczowe z napędem mechanicznym to był dopiero dramat, dlatego przyjęły się tylko hydrauliczne. Hamulce tarczowe są łatwiejsze w serwisie i łatwiej jest zwiększać powierzchnię trącą bez ruszania średnicy koła, i łatwiej uzyskać większą siłę docisku okładzin oraz łatwiej odprowadzić ciepło.