Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl
Blog / Nowości

Kalendarz targów motocyklowych 2017, na których zobaczysz 125-tki na wtrysku

Kalendarz targów motocyklowych 2017, na których zobaczysz 125-tki na wtrysku

Jesteś zainteresowany zakupem motocykla 125 i chciałbyś je zobaczyć w jednym miejscu? Odwiedź targi motocyklowe. Jak co roku, tak i w 2017 mamy do wyboru 3 różne imprezy które rozpędzają sezon motocyklowy.

Od 3 do 5 marca – Warszawa

Koszt wejściówki: 25PLN.
Kolejność imprez pozostaje niezmienna. Warszawa rozpoczyna jako pierwsza. Lista wystawców Moto-Expo jest imponująca. Nie zabraknie liderów rynku takich jak Romet, Junak, Kymco czy Zipp. Znajdą się też producenci większości markowych motocykli jak i mniejsi importerzy, np Polkom, który importuje Heist’a i Bendę.
Na targi bardzo łatwo można dojechać pociągiem wysiadając na stacji Warszawa Zachodnia. Ograniczymy w ten sposób koszty parkingu.

Od 31 marca do 2 kwietnia – Wrocław

Koszt wejściówki: 20-25PLN.
Miesiąc później odbędą się Wrocławskie Targi Motocyklowe 2017. Lista wystawców, podobnie jak rok temu, nie wygląda zachęcająco. Zabraknie liderów. Natomiast zobaczymy tam Hondę, Yamahę, Cleveland, Bendę, KTM, czy Unikat’a który tuninguje Rometa. Szału nie ma, jednak w programie znajdujemy bardzo ciekawy punkt: Bezpłatne szkolenia motocyklem na prawo jazdy kat. B . To gratka dla przyszłych posiadaczy 125-tek. Będzie można też przybić pionę na stoisku redakcji Motobandy. Oni testowali niezliczoną ilość motocykli – na pewno coś doradzą przed zakupem.

Od 6 do 9 kwietnia – Poznań

Koszt wejściówki: 15-25PLN
Na początku kwietnia będziemy mieć ostatnią szansę by zobaczyć chyba wszystkie możliwe motocykle w jednym miejscu. Targi Poznań Motor Show jak zwykle bombardują ilością wystawców i dodatkowych atrakcji. Prędzej rozbolą cie nogi niż obejdziesz wszystko co interesujące. Jedyne co może przeszkadzać to przeogromny tłok, szczególnie w sobotę. W zeszłym roku, w niektórych momentach nie było czym oddychać. Czasami miałem wrażenie, że zaraz zacznę się dusić i że zbiorowa panika, wręcz wisi na włosku. Warto pomyśleć o dotarciu pociągiem. Odszukanie wolnego miejsca parkingowego w południe graniczy z cudem.

Share This Post

Założyciel strony motocykle125.pl. Z wykształcenia technik mechanik pojazdów samochodowych. Z pasji programista prowadzący własną działalność.

REKLAMA

57 komentarzy

  1. Czyżby znowu w Wa-wie zabrakło Hondy i Kawy?

    Reply
    • Sprawdzę to jutro osobiście.

      Reply
  2. Ciekawe, czy Barton Motors weźmie udział i coś wystawi ?

    Reply
  3. Wielu firm obecnych na rynku nie było na Expo. Nie wystawiało się np. Benyco i Barton, a z japońskiej ,,czwórki” brakowało Hondy i Kawy. Suzuki miało duże stoisko, ale…w piątek przez kilka godzin od otwarcia niemal puste. Dopiero po południu wstawiono trochę maszyn. Nie zawiodła Yamaha.
    Chyba jednak Poznań jest lepszym wyborem – w Warszawie po 4 godzinach już można było zacząć się nudzić. W Poznaniu to i całego dnia braknie, żeby biegiem wszystkie hale oblecieć (dochodzą samochody, ciężarówki, tuning, stunt itd). Wiem, niestety, w wielkim ścisku i tłoku, a w kolejce do żarła i piwa to można było stracić godziny. W Warszawie nie było z tym problemu. Coś takiego jak ideał na tym świecie nie występuje.
    Na Expo spośród firm oferujących pojazdy o pojemności interesujących użytkowników/czytelników/autorów tego portalu były firmy/marki takie jak Junak, Zipp, Romet, Benda, Yamaha, CCW, Piaggio/Vespa, Suzuki ( 125 jednak nie widziałem), Keeway, Rieju, Kymco i to chyba wszystko.
    Na Expo nie wszyscy ujawnili nowe ceny, nie wszyscy też mieli ,,świeże” katalogi.
    Almot pozytywnie zaskoczył odwiedzających stoisko Junaka. Na myśli mam nie tylko hostessy…
    Na temat nowych modeli Junaka (125 RZ i 125 Racer) mogę powiedzieć tyle, że nie tylko względnie niska cena, ale i całkiem niezłe wykonanie, wyposażenie i atrakcyjny wygląd wróżą tym modelom duży sukces.
    Dawid solidnie zapoznał się z (chyba) każdym stoiskiem, więc jakaś relacja może się wkrótce pojawi?

    Reply
    • Langer, relacji raczej nie będę robił. Wstawię filmy z nowościami do katalogu motocykli i tyle. Impreza udana, jednak liczyłem na to, że zobaczymy więcej motocykli z wtryskiem. Właściwie to tylko Romet stanął na wysokości zadania i pokazał prawdziwe motocykle z wtryskiem, i wyglądają naprawdę dobrze – solidne duże sprzęty. Junak pokazał nowości, ale to nadal były gaźniki.

      Z ciekawszych rzeczy które mi wpadły w oko to:
      Benda Street tańsza o 2 tys.
      Romet E-pony (elektryczna), Zajefajna! V-max 80kmh, zasięg 100km – CHCĘ TAKĄ 😀
      Całkiem niezły matowy custom Junaka M11 Cafe
      Zipp VZ-6 <-- kozacki moto od Senke.

      Reply
      • Mi również miło było. Bardzo. Liczę na następne spotkania. Może też na dwóch kółkach?

        E-pony, faktycznie – (eko)rewelacja. Nawet przez moment miałem na niego ochotę. Ciekaw też byłem możliwości zawojowania rynku via Romet przez Bajaja modelem Dominor 400. No i ,,sprawa się rypła”. Wg wszelkich znaków na niebie i ziemi – ceny tych fajnych sprzętów będą (byłyby ?) zaporowe.
        Z wtryskiem pokazano też Keeway’e. Nawet wystawiono Superlight, z silnikiem – uwaga! – OHV! Jest iskierka nadziei na Junaka 122F z rocznika 2017 – byłby najtańszą ,,125” .

        Zipp VZ-6 to też niczego sobie motocykl. Lakierowana na czerwono rama, seryjne crashpady itp smaczki. Lekko zbladłem jednak, gdy dowiedziałem się, ile to kosztuje.
        Tak to już jest, że w Polsce to nadal cena pojazdu decyduje o ,,być albo nie być” wielu wartych uwagi motocykli.

        Reply
        • W E-Pony najlepszy jest bezpiecznik/odłącznik, mógłby być bardziej subtelny lub schowany.

          Reply
          • Przeciwnie 🙂 właśnie to zwróciło moją uwagę. Powiało elektryką. Powinien być jeszcze większy ten „hebel” 😛

    • A w ogóle to miło było Cie poznać osobiście. To właśnie lubię w targach. Odrywasz się od ekranu kompa i spotykasz ludzi, których widzisz w internecie. Dziwne uczucie :).

      Reply
      • Dlatego pytanie moje jest … kiedy i czy w ogóle sie spotkamy ? Może jakiś zlot zorganizujemy ??? Ja dzis byłem w Wawie i liczyłem ze kogoś spotkam ale niestety….

        Reply
    • Suzuki GSX-R125 stało trochę schowane z tyłu, cena 19500,
      podobnie GSX-S 125 (teoretycznie street) 18500
      GSX-R 250 23500. Niestety nie udało się przysiąść z uwagi na dużą ilość ludzi, poza tym cena sprowadza na ziemię.

      Reply
      • Niestety miałem pociąg o 14 i nie doczekałem się gixerów. Masz jakiś film? Wrzucimy na stronę.

        Reply
        • Nie ma nic z Suzuki, robiłem tylko parę zdjęć czerwonemu Cafe Racer 400 na stoisku Rometa, wygląd zajefajny, troszkę pozycja za kierą przy moich 196cm słaba, ale jak bym miał za dużo kasy, kupiłbym do turlania się po bulwarach.

          Reply
    • Nie było Kawy, tylko crossówki na stoisku firmy szkolącej, podobnie z Hondą. Almot wyraźnie bardziej stawia na Triumpha niż Junaka .
      W Romecie duży niedosyt, zabrakło RMT i Hyosunga. Nie wiem, jak te dwie marki mają się sprzedawać, przy takiej polityce Rometa.
      Vespy fajne skutery, ale ceny kosmiczne jak na ten rynek.
      Motorland za to pokazał wszystko co ma i to plus dla nich, również za kompetentną obsługę, czego mi brakowało w Romecie.
      Polkom Bendy zeszłoroczne w wyprzedażowych cenach, ale stoisko ciasne i motocykle słabo dostępne, zresztą zainteresowanie mniejsze niż w zeszłym roku.

      Reply
      • Tak. Zgadzam się z Tobą. Aczkolwiek należy pochwalić Suzuki za to że pokazali V-stroma 250 i to wielki plus bo jest w kręgu moich zainteresowań.Dodatkowo bardzo fajny kontakt nawiązałem na stoisku Vespy i mozna było zobaczyć nowe kolory na 2017rok. Było KYMCO z nowością AK 550. To co chciałem zobaczyć jeszcze to BMW g310 z rewelacyjną ceną poniżej 20000,- zł GS 310 ma być droższy tylko o jakieś 1500,- zł wiec będzie najtańszy z całej trójki czyli VERSYS 300, i V-strom 250.
        GS ma być dostępny od Września 2017. Nie było Hondy bo wchodzą modele na koniec Marca więc w dopiero w Poznaniu można będzie je zobaczyć.
        Ogólnie impreza słaba nie mówiąc już o błędach w organizacji.W tamtym roku było lepiej.
        Na plus – zobaczyłem ROMETY i JUNAKI , bo we Wrocławiu ich nie będzie.

        Reply
        • W Wawie nigdy nie ma Hondy, ADV250 cena jest już znana.

          Reply
      • I właśnie stoisko Vespy było najbardziej profesjonalne i najbardziej mi się podobało na tym EXPO. Szkoda tylko, że ceny tych skuterków są tak wysokie. No ale za markę się płaci:).

        Reply
  4. Cześć
    Ja byłem w sobotę od samego początku i Suzuki miało chyba kilkanaście maszynek.
    Chciałem jednak czym innym się podzielić. Niektóre motocykle które podobały mi się na zdjęciach nie koniecznie przypadły mi do gustu w rzeczywistości – zwłaszcza po dosiadzie np: Romet Division. Było i odwrotnie. Moto na które nie zwracałem uwagi w folderach i na rożnych stronach spodobało mi się gdy je zobaczyłem 1:1 – Junak M16. Fajna również Benda Street 125. Przy okazji. Człowiek z Rometa, powiedział, że nowy ADV 125FI PRO będzie kosztował blisko 9000 zł. Jak go oglądałem do dosiadał go mężczyzna o wzroście 1.80m (zwyczajnie go spytałem o wzrost) i – moim zdaniem – nie wyglądało na to żeby moto było za małe. Ja mam blisko tyle samo (1.79m) i siedziało mi się dobrze, a jak jeździ to musimy jeszcze poczekać.

    Reply
  5. Langer, Sebastian, co roku organizuję grillowanie w Olsztynie k. Częstochowy. Kameralne spotkanie na 30-40 osób z grona forum KCM. Jeżeli macie ochotę wpadajcie 8/9.04.2017 , nocleg 45zł. Jeszcze kilka miejsc noclegowych zostało, w razie czego dajcie znać to zarezerwuje nocleg.

    Reply
    • To ja poproszę jedno miejsce dla mnie. W tyg. się zgadamy co do szczegółów.

      Reply
      • Zrobione, jakby co to wbijaj na forum KCM. Tam będą dogadywane szczegóły.

        Reply
    • Zrobione, jakby co to wbijaj na forum KCM. Tam będą dogadywane szczegóły.

      Reply
    • Nie chcą się czepiać, jak na klub chinskich motocyklli, jakoś duży wykwit japonii.

      Reply
  6. Właśnie byłem w Warszawie na wystawie MOTO-EXPO. Prawie to samo co w tamtym roku. Wystawców nawet mniej niż poprzednio. Pewnie drogo sobie liczą w Warszawce i część zrezygnowała.
    Gdybym wiedział że tak będzie kijowo, to bym nie poszedł. Szkoda nawet tych 30 złotych na dojazd i bilet, bo nic za bardzo tam nowego nie było. Romet pokazał tego swojego ADV 400, ubłoconego po testach przez redachtorków z jakiegoś polskojęzycznego gazecidła motoryzacyjnego. Jak się pytałem ile będzie on kosztował, to powiedzieli mi że dopiero jak przypłynie statek z Chin za 1.5-2 miesiące, i wtedy będzie wiadomo jakie będą ceny tego chińskiego szczytu techniki. A poza tym bida z nędzą. Stolica niemal 40 milionowego kraju w środku Europy, a „wystawa” jak w jakiejś Albanii.

    Reply
  7. Witam. Też odwiedziłem expo i chcę podzielić się spostrzeżeniami. Mam190 cm tosty i przymierzałem się do 125cc. I potwierdzam że foldery i testy w sieci nie oddają tego co zobaczyłem. Ogólnie bardzo ciężko o 125 dla dużego i jedynie adv był w sumie ok. Chyba zostaje mi kurs na A. Targi w sumie w porządku. Pozdrawiam

    Reply
    • Masz na myśli nowego ADV 125? Jak możesz napisz jak wrażenia odnośnie tego moto.Sam się zastanawiam czy szukać varadero czy warto poczekać na ADV,ja jestem trochę niższy-186cm

      Reply
    • Junak M16 jeśli ktoś lubi pozycję nisko i długo
      Rieju Marathon AC lub PRO
      Junak RS125
      Romet ADV lub CRS; Niestety przy tym wzroście Division i Z-one R za ciasne
      Keeway TX 125

      Reply
  8. Wiesz, na ADV czułem się bardzo wygodnie. Wrażenie miałem że siedzę za blisko ale po chwili wszystko było na miejscu. Wpadł mi jeszcze Z one R. Na nim było mi najwygodniej i proporcje były bardziej zachowane. Wiesz wyrosłem z tego jak wyglądam i co inni powiedzą, ale mimo wszystko duży facet na kocie wypada blado.

    Reply
    • Mnie też nie interesuje jak mnie widzą;) Obecnie posiadam zipp vz-2 i mimo przejechania 4 tyś km. nie do końca jest mi na nim wygodnie dlatego szukam alternatywy.

      Reply
    • Przy moich 190+cm, na Z-one R pod piętą czuję tłumik (identycznie jak w Hondzie CBF125), i siedzenie jest troszkę ciasne. Na Junaku RS jest znacznie przestronniej.

      Reply
  9. RS wydał się dla mnie delikatny. Troche jak zabawka na waskich kołach. Bardzo subiektywne wiem

    Reply
    • Flagowe japońskie 125 czyli Honda CB125F i Yamaha YBR 125 też mają wąskie koła i to nie razi. Chociaż szczerze – stojący na chodniku obok tej Yamahy – Junak 123 sprawiał solidniejsze i nowocześniejsze wrażenie…

      Reply
  10. Mineło 3 dni odkąd byłem na MOTO EXPO w Wawie, i powiem Wam, że tak na chłodno mogę powiedzieć , że największe wrażenie zrobił na mnie ADV 125 i CRS125 Rometa. z tego drugiego odpadła zaślepka ( taka niebieska) więc podniosłem i oddałem Panu z obsługi Rometa. W kategorii 125 cc dla dual sport nic nie pobije Rometa. Mało tego przymierzyłem się na ROMETA PONY i wcale nie jest taki mały… kąt ugięcia kolan jest taki , że idealnie wpasowuje się pod bak . Jestem w szoku. Oczywiście do Włoch nie pojechałbym Pony’m ale po mieście nie ma się co czaić tylko można brać. Mam 182 cm wzrostu. co jeszcze …. ten Junak 806 charger na żywo jest po prostu obłędny… ale cena 7599,- za 2017 rok hmm za topowy skuter od Junaka trzeba płacić. Ale jest też alternatywa…. Junak RZ 125 DEFENDER za 5999zł tylko nie wiem dlaczego wskazówka obrotomierza stała nieruchomo na 9 tyś obr/min. ?
    To takie moje dywagacje …

    Reply
  11. A mnie najbardziej urzekł Romet 400 SR, pięknie wykonany, widać dbałość o szczegóły, ciekawe w jakiej cenie go będą oferować? Obstawiam 1,5-2 tys wiecej jak za Classica. ADV400 też prezentuje się apetycznie. Junak śłabo, bardzo słabo, Rjeju Tango świetne, z silnikiem 250 jak w moim poprzednim Zippie Trackerze, dosłownie ciut szerszy od górala, idealna maszynka do miasta. Szkoda że Polkom nie wprowadzi do oferty CCM-a FXR/FXX , chyba nafajniejsza 125 jaka może być do jazdy poza asfalt.

    Reply
    • Rieju Tango jest tylko 125, wersji 250 już nie sprowadzają (praktycznie brak zbytu), jedynie możesz zamówić do sprowadzenia Rieju Marathon 200cc.
      Co do oferty Polkom-u to brakuje Mistifa 250, Hooligun ma na tym rynku szanse zerowe, za duża konkurencja chodzonych WR, DR i CRF, a poza tym chiński rodowód. FXR-owi też nie wróże dużej sprzedaży, patrząc na ilość sprzedanych Rieju, czy AJP, zwłaszcza że ma zbiornik 3.2l, a raczej spalanie nie osiąga wyników Hondy Wave.

      Reply
      • O tak, jakiś czas temu szukałem motocykla którym mogłem zastąpić poprzednika, wyszło że najbardziej pasowała mi Honda Tricker albo właśnie to Rieju, a jak pokopałem głębiej to ostatecznie wziąłem nowego Zippa który miał to samo serducho co w Rieju Tango , czyli kopie z Hondy FTR 223. Świetna maszyna, szkoda że wycofali je ze sprzedaży , taka lekka 250-tka to idealne moto na miasto. Te CCM-y to jakiś kosmos, prześwit, waga, brak plastików…jakby cenowo nie przekraczały ulicznych modeli popularnych marek, to jest to przepis na sukces murowany. Biorę takiego, montuję na hak w samochodzie bagażnik i jak z rowerem można jechać wszędzie 🙂

        Reply
        • Obawiam się, że miałbyś problem z (legalnym) transportem motocykla na haku. Przepisy, jakie obowiązują w Polsce nie pozwalają na to. Co innego w USA – tam to jest powszechna praktyka. Tyle że to też nie na samym haku są montowane te platformy, lecz na haku i dźwigarach trwale zamocowanych do podłużnic podwozia samochodu. U nas nie ma jak na razie dostępnych HOMOLOGOWANYCH platform transportowych do montażu z tyłu auta o nośności pozwalającej na transport czegoś o masie powyżej 50 kg. I nie zanosi się na to, by przepisy w tej materii miały by się zmienić.

          Reply
          • Teraz to ja już nie wiem na czym stoję. Są w sprzedaży na OLX Platformy montowane na hak z najazdem które wytrzymują do 150 kg. Myślałem żeby to kupić ponieważ moja Honda Wave waży 99 kg i więc mieści się w tych granicach. Byłaby to doskonała propozycja na wyjazd Do Chorwacji czy do Włoch ponieważ można byłoby sobie pośmigać po okolicznych miejscowościach. Niektórzy ze sprzedawców powołują się na przepisy unijne że coś takiego jest dozwolone U mnie budzi to kontrowersje w kwestii obciążenia konstrukcji haka, a w związku z tym całego pojazdu. Mam duże kombi pewnie dałoby się to zamontować no ale pytanie jak z żywotnością i czy nie zepsuje auto jak będę to wiózł 1500 km. Pytanie do Was wszystkich czy macie doświadczenia z tego typu konstrukcjami ? Aha no i jeszcze kluczowa sprawa to co Langer mówił czy to jest legalne czy nie? Żeby się nie okazało że mandat przekroczy wartość imprezy ( wynajęcie przyczepki , lub wypożyczenie skutera na miejscu )

          • Kilka lat temu rozgryzałem temat. Mam gigantycznego vana, ponaddwutonowego Rodiusa i na nim chciałem taką platformę zamontować. Okazało się , że to nie problemy techniczne, ale formalne nie pozwoliły mi na taki ruch. Kupiłem auto dostawcze i takim dowożę motocykle do klientów. Sprzedawcy platform, owszem, mogą sugerować, że jest to legalne. Tyle że nie mają homologacji na platformę, a to jest jedyny dokument pozwalający legalnie się poruszać po drogach z tym zamontowanym z tyłu auta. W Polsce to jeszcze Policja może by i przymknęła oko na brak takiego papierka, ale np. w Austrii to kary są gigantyczne. To właśnie uświadomił mi sprzedawca platform.

  12. Ja czekam na mój ukochany Poznań. Co prawda mam tu najbliżej, ale z tego co czytam to reszta targów ma braki. Szczególnie czekam na chińczyków jak romet, czy barton, których nowości mogę oglądać tylko w internecie. Jestem ciekaw jak prezentują się na żywo? Szczególnie b-max mnie zastanawia, bo mam teraz fazę skuterową, a wszędzie piszą, że to fajna propozycja. Niestety pozostaje jeszcze miesiąc czekania.

    Reply
    • Oglądałem B-Maxa w Rzeszowie w salonie kilkakrotnie, nawet w nowym malowaniu też już były. Dla mnie piękny, wielki i wygodny jak Cadillac Elvisa Presleya. Po prostu śliczny, sporo większy niż sobie wyobrażałem. Gdybym się nastawił na skuter, to na ten 🙂

      Reply
      • Wielka szkoda, że Barton nie pojawi się na targach. Będzie trzeba zobaczyć co tam w okolicy można znaleźć. No pod względem wyglądu nie widzę nic w tej klasie co mogłoby równać się z b-maxem. I chociaż jestem pod wrażeniem tego modelu to porównanie do Csadillaca chyba trochę przesadzone?:) Chociaż kto wie? Może jak już wybiorę się do salonu również krzyknę „jaki on wielki!”:) Jest jeszcze inne ryzyko, bo jak wszedłem na stronę bartona to kurcze jeszcze kilka modeli mi się spodobało i już zaczynam mieć wątpliwości. Strach iść do salonu bo wyjdę z dwoma maszynami;) Pozdrawiam

        Reply
        • Bartona nie było w Warszawie, nie będzie w Poznaniu czyli świadczy to o tym, że nic nie przygotowali na ten sezon. Czyżby świadczyło to o tym, że firma się zwija?

          Reply
          • Absolutnie nie zwija się, tylko rośnie. Nowe inwestycje, następny magazyn itd. Barton chyba nigdy nie wystawiał się na targach czy innych imprezach. Po prostu kontynuuje swoją ,,odwieczną” tradycję. A ofertę modelową wprawdzie ma ciut skromniejszą niż inni potentaci, ale udanych i popularnych modeli ma wiele. Na jaki model Bartona masz ochotę?

          • Może i tak, ale przyznasz, że mamy już połowę marca a o nowych modelach cisza gdy Junak i |Romet już coś pokazują. Kiedy Barton chce wyjść z ofertą, we wrześniu? 🙂

          • Na Expo w Wa-wie zazwyczaj wystawiają się dealerzy, wyjątek stanowią Romet, Almot i Motorland. Stąd często brakuje niektórych marek.

  13. Stoisk Bartona i Zippa nie będzie w Poznaniu. Podjedź sobie do najbliższego dilera Zippa lub Bartona, tam zobaczysz również ten skuter.
    Dzisiaj znowu pośmigałem B-maxem. Rewelacja. A w wersji niebiesko- białej to nawet sprawia wrażenie bycia skuterem marki BMW. Albo pojazdem służbowym Policji. No nie wiem, czy to wada, czy zaleta.

    Reply
    • No to trochę szkoda, że nie będzie ich w Poznaniu. No b-max naprawdę prezentuje się świetnie i rzeczywiście wydaje się spory jak na 125. Co do wyglądu to może i dobrze, ludzie w mieście będą robić miejsce bo pomyślą że Policja;) Jakiś kogut na kasku i korki nie straszne;)

      Reply
  14. Na targach w Poznaniu będzie można zobaczyć nowości 125 na wtrysku czy jeszcze nie dotrą?

    Reply

Leave a Reply

Your email address will not be published.

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>