No i stało się, przesiadłem się z 250cc na 500cc. U mnie jak zwykle była to miłość od pierwszego wejrzenia. Benelli Leoncino to drugi motocykl z tej stajni, a trzeci z koncernu QJ, więc o zdradzie nie może być mowy. W Toskani miałem 4000km na liczniku, teraz 5900. Najniższe spalanie miałem w Dolomitach 3,5 litra, najwięcej na autostradzie 4,3 (100-120kmh). Miłego oglądania…
jas13
Wszystko zależy od stylu jazdy, służbowy 1.6crdi kolegom palił +/- 8l/100, przy moim stylu jazdy nigdy nie przekroczył 6l/100, a wielokrotnie zamykałem się w 5l.
Pulsar S125 w testach Motogena palił 4-5l, mój osyculuje 2,5-3l/100
jas13
W tej 500 warto zamontować osłony na ręce, bo widać że pęd powietrza rękawiczki z rąk ściąga 😉
bsw
Niemiało 125 >> 250 >> 500 – co dalej?
Posłuchałeś widać kolegi Sa 😉
jas13
Teraz będzie ich dwóch, a blog przemianują na motocykle500.pl 😉
Wojtek_adv
Jak widać każda kolejna pojemność jest podwojeniem poprzedniej…
Anonim
Będzie litr
jas13
Kurcze, podobno na emeryturę polecają Harnasie, a tam tylko 1,5l, to wg tej zasady nie da się
Anonim
@jas13 z tego co piszesz to ty od małego jeździsz jak emeryt więc na emeryturze dla ciebie 50cc będzie w sam raz. Tylko nie zapomnij stroju motocyklowego, kasku i rękawic.
jas13
50cc stoi w garażu i od czasu się w nim grzebie, tuning 50-ki to nadal taniocha, w porównaniu z każdą inną pojemnością.
Wiesz asfalt nie pyta czym jechałeś, tylko zawsze obchodzi się z Tobą tak samo, a wolę przyszlifować ochraniacze niż własną skórę.
bsw
BTW: Zawsze mnie zastanawiają kolarze. Zapierdzielają szybciej niż skutery na tych wąskich oponkach i zero ochraniaczy poza ażurowym kaskiem i cienkimi rękawiczkami…
Wojtek_adv
@bsw Jakby nie patrzeć, to kolarze jeżdżą jednak na zamkniętych dla ruchu drogach a kręcący się w pobliżu motocykliści nie wariują między nimi :). Jeśli jednak jakaś kraksa się trafi to ouuuć!
bsw
Ja pisałem o tych „kolarzach” co to po jezdni między samochodami śmigają…
Wojtek_adv
Cześć @bsw
Bywa tak, że wpadnie jakaś myśl, którą człowiek rozumie od początku do końca, ale czasami zabraknie tej kropeczki, czy tu cudzysłowów i czytający odbierze to inaczej. Z mojej strony nie było nic złośliwego – raczej spostrzeżenie – więc mam nadzieję że też tak to odebrałeś. Na szczęście jednak są tu tacy co pilnie śledzą każdy wpis i już po godzinie od Twojego dodania cudzysłowów dokonują odkrycia.
Ilość przejechanych motocyklem kilometrów jest wprost proporcjonalna do ilości zauważonych „kolarzy”. W dodatku jak przystało na prawdziwe twierdzenie przyjął założenie, a jest nim to, że „kolarzy” widać tylko z perspektywy motocyklisty. Inni ich nie widzą. Coś niesamowitego.
bsw
„Kolarzy” się zauważa i są oni irytujący głównie dla kierowców samochodów. Zwykły rower porusza się na tyle wolno że da się go sprawnie wyprzedzić. Z takim „kolarzem” już trudniej – jedzie szybko zatem wyprzedzanie jest trudniejsze, a największy problem że przy jakimś drobnym zatorze (skręt w lewo) to on auta wyprzedza i zabawa od nowa…
jas13
Generalnie żeby nie było Leo 500 mi się podoba, zwłaszcza lwiątko na błotniku, o czerwonym najszybszym kolorze nie wspominając i zazdroszczę koledze Beniaminowi, że się mieści na to zwierzątko. Mnie niestety bozia wyposażyła w długie kończyny dolne, co skutkuje niestety brakiem przestrzeni na Leoncino między podnóżkami, a kanapą. Albo kanapa do przeróbki, albo sety do obniżenia.
Anonim
@jas13 tuning? Bez zmian w dokumentach? Zwiększenia mocy? Pojemności? To już nie motorower. Trzeba to zgłosić odpowiednim służbą.
jas13
ojej, to musiałbyś zakapować pół Polski, natomiast kto mówi o zwiększaniu pojemności, czy mocy, czasem chodzi o lepszego kopa, a nie koniecznie v-max,
Tak na marginesie to skąd wiesz co jest w dokumentach i czy pojazd jeździ po drogach…
Anonim
@jas13 to już nie ja będę dociekał. Regres ubezpieczenia.
jas13
A zgłaszaj sobie co chcesz i na kogo chcesz, co mnie to obchodzi
Anonim
@bsw mi się wydaje że niektórzy tutaj piszący świata nie widzieli a te swoje rumaki trzymają w domu pod końcem. Bo jak to wytłumaczyć że Wojtek adv jeszcze w życiu nie widział kolarza podczas treningu, grupy kolarzy podczas treningu, amatorów kolarzy oraz grup juniorskich podczas treningu .