trurl

  • BSW, twierdzenie jakoby emisje CO2 z wulkanów były większe niż antropogenne to mit, który upowszechnił amerykański pisarz sci-fi, i który już dawno został zdebunkowany przez geofizyków. Rzuć okiem na przykład tu[…]

  • > importer się wycofa i szczęśliwi nabywcy zostaną na lodzie

    Tak było z Hyosungiem. Ktoś pamięta ile lat Romet sprzedawał i serwisował tę markę? Jestem ciekawy jak długo utrzymają Bajaja, na razie 2019 to chyb[…]

  • Zakładając, że motocyklista ma kategorię B, to jeżeli po zamontowaniu tej turbosprężarki moto będzie miało więcej niż 15KM, konsekwencje prawne będą takie same jak po wymianie cylindrów.

  • To ja przetłumaczę. Kolega Ress ma Ci za złe, że nie naciskasz na importerów, żeby sprowadzali mocniejsze motorki na prawo jazdy B, i na władzę ustawodawczą, żeby zalegalizowała (nielegalne w tej chwili) modyfikacj[…]

  • Brixton, którego Benjamin zapowiadał w styczniu komentując plotki po jakiś targach, już jest w Polsce. 125-ek mają w ofercie kilka, ale wszystkie jakieś takie trochę pokraczne. Fajnie za to wygląda 250-ka:
    https://www.brixton-motorcycles.com/models/glanville-250x?lang=pl
    i mało pali, tyl…Rozwiń

    • Silnik to chyba klon suzuki gn 250. Tak że masz racje to już stara konstrukcja. Mało pali bo to niewysilona konstrukcja. To taki sprzęt raczej do wolniejszej jazdy. Pewnie tylko trochę szybszy od najmocniejszych 125. Ale faktycznie to kawał ładnego motocykla.

  • trurl opublikował nowy komentarz aktywności 5 lat, 5 miesięcy temu

    Te z Chin może zejdą do tych 25 tysi, ale na mniej bym raczej nie liczył, bo relatywnie wysoka cena to część wizerunku marki – to nie są motocykle do rozwożenia paczek. Bardziej mnie jara co też Keeway wymyśli, jak już będzie miał know-how. Wypuści te ugadane z Jankesami 100000 harley…Rozwiń

  • Wg. Rzeczpospolitej, Harley niedługo zacznie produkować małolitrażowe motocykle (338 ccm) w Chinach. Zgadnijcie która firma będzie kooperantem?
    https://www.rp.pl/Motobiznes/306199915-Niebawem-w-Chinach-beda-produkowac-malutkie-harleye.html

    • H-D Street 500/750 miał być tańszy, bo produkcja w Indiach. Zapowiedzi u nas były na 25tys. Tymczasem w salonie Sportster 883 34tys.pln, a indyjski Street 750 31tys.pln

      • Te z Chin może zejdą do tych 25 tysi, ale na mniej bym raczej nie liczył, bo relatywnie wysoka cena to część wizerunku marki – to nie są motocykle do rozwożenia paczek. Bardziej mnie jara co też Keeway wymyśli, jak już będzie miał know-how. Wypuści te ugadane z Jankesami 100000 harley…Rozwiń

  • Z ciekawości porównałem z katalogowymi wymiarami Keeway RKV i Junaka 123. Wychodzi, że Malaguti to średniak (np. jeżeli chodzi o długość, jest między RKV a J 123).

  • „Krótkie filmiki pokazujące głupotę PE i UE”. W sam raz dla Pana Waldemara: z piwkiem w ręce obejrzy sobie „krótki filmik” i już WSZYSTKO wie: lata całe eksperci z UE spędzili marnując swój czas i nasze pieniądze.[…]

  • Beniamin, dwa pytania:
    1) co to są „risery kierownicy”? Jakieś nakładki? Rozumiem, że idea jest taka, żeby mniej pochylać się do przodu.
    2) Zontes. Siedziałeś na tym? Jakie wrażenia? Czy wiadomo, ile KM ma ten silnik?

  • @Beniamin
    Nie znalazłem tych danych, ale przy okazji wyskoczyło mi w przeglądarce kilka stron z Indii, z których wynika, że Polska jest pierwszym rynkiem, na którym ten motocykl jest oferowany. Debiut w India[…]

  • @er6 @jas13
    Niby racja. Kiedyś wyglebiłem się na torach jadąc rowerem, być może przez to mam fobię. Tak, wiem że trzeba pod kątem prostym i bez pochylenia na bok. Tyle tylko, że w ruchu miejskim nie zawsze si[…]

  • Dzięki, Beniamin, za ten review. Pewnie Romet to trudny partner, ale ignorowanie Pulsara na tej stronie wyglądało dziwnie. W sprzedaży w Polsce jest chyba wersja z mini-pługiem (na fotce na początku tekstu jest[…]

  • trurl stał się zarejestrowanych użytkownikiem 6 lat temu