Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Uwaga! Ta strona jest na sprzedaż. Kontakt: blog@motocykle125.pl

Technick

  • To właśnie ta śruba. Tylko zaznacz jej pierwotne położenie/zrób zdjęcie. Jeśli okaże się, że kręcenie nie pomaga to lepiej ustawić ją w pierwotnym położeniu a przyczyny szukać gdzie indziej. Daj znać jak wypadną próby

  • Tankujesz pod korek? Może to być zatkany odpowietrznik zbiornika. Możesz też pobawić się regulacją ilości powietrza na biegu jałowym. Odkręcaj 1/4 obrotu śrubę na przepustnicy i obserwuj przez kilkanaście sekund pracę silnika przed kolejnym kręceniem

    śruba

  • Dzięki wielkie za wyczerpującą odpowiedź. Tak myślałem, że to jednak te zasłonięte przez ramę wkręty jednak po cichu łudziłem się, że do filtra jest prostszy dostęp. Widocznie konstruktorzy na każdym kroku chcieli utrudnić jakiekolwiek czynności serwisowe 😉

  • Pawllo, ta końcówka przykręcona do plastikowej obudowy filtra to czujnik temperatury otoczenia i właśnie tam powinien być.

    Myślę, że Anonim już wyczerpał temat luzów. Ja znacznych różnic nie zauważyłem na tych dwóch ustawieniach ale jeździłem za mało żeby wyciągnąć konkretne wnioski (1500…Rozwiń

  • No przecież podałem wartości z serwisówki Haynesa, które pokrywają się z wartościami w japońskich silnikach OHC. Nie bardzo rozumiem co masz na myśli mówiąc o metodzie prób i błędów. Chcesz sprawdzać cykanie stetoskopem?

    Moja prośba do producenta o serwisówkę lub choćby podanie najw…Rozwiń

  • Przyjęło się, że silniki 157fmi to kopie Hondy CG i tak jest w istocie – dolna część silnika jest niemal identyczna. Natomiast rozrząd jest już kopią z Hondy CB/Suzuki GS, dla których luzy podawane przez manual wynoszą

    IN: 0,08, EX: 0,12 dla Hondy CB
    IN: 0,04-0,07, EX: 0,13-0,18 d…Rozwiń

  • Pawllo, szczególną uwagę zwróć na dokręcenie śrub. Plastiki mają tendencję do kruszenia się w miejscach na śruby. Do ściągnięcia plastików z baku musisz najpierw wymontować te czarne boczne. Są wsuwane w otwory – wystarczy je mocniej pociągnąć. Zacznij od dołu i posuwaj się w kierunku baku.…Rozwiń

  • Technick odpowiedziało na temat barton hyper CZY keeway tx na forum Opinie 6 lat temu

    Potwierdzam tragiczną jakość plastików w Hyperze. Musiałem rozkręcić praktycznie wszystkie bo od drgań kruchy ABS po prostu pęka. Czeka mnie spawanie i dodatkowe wzmacnianie siatką szklaną i żywicą epoksydową. Drgania też były dość intensywne i odczuwalne jednak po przejechaniu pona…Rozwiń

  • Odnośnie zaczepów w plastikach. Faktycznie materiał jest bardzo kruchy a ktoś nie szczędził sił przy dokręcaniu. Jeden z nich był już skruszony wcześniej. Dopiero po całkowitym wykręceniu można było zobaczyć jak bardzo zaczep jest poharatany. Jego górna połowa posypała się w drobny mak.…Rozwiń

  • Beniamin na mailu dostałem powiadomienie o odpowiedzi jednak kiedy wchodzę w wątek nie widzę Twojego wpisu. Tak jak pisałem wcześniej – w „tunelu leśnym” udało mi się wyciągnąć 95km/h przy wadze 85kg. Na otwartych przestrzeniach koło 80-90 w zależności od wzniesień, wiatru itd. choć bliże…Rozwiń

  • Anonimie niestety ja miałem to nieszczęście trafić na handlarza, który zza lady sklepu rowerowo, kosiarkowo, motocyklowego nastawionego na sprzedaż a nie serwis, para się zbijaniem dodatkowej gotówki za dziadow[…]

  • Za chwilę będzie pierwsze 500 kilometrów.

    Dwukrotnie zdarzyła mi się sytuacja kiedy zatrzymując się na „2” i trzymając wciśnięte sprzęgło obroty silnika falowały a motocykl chciał ruszać do przodu. Prawdopodobnie linka sprzęgła była podciągnięta przeze mnie za słabo i nie wysprzęglało do…Rozwiń

    • Napisz mi ile ci ten moto leci na godzinę.
      Testówkę mam aktualnie i 84km/h i ani grama więcej. Mówię o licznikowej, z GPS jeszcze sprawdzę.
      Z tym że ja ważę 96kg.

  • Technick opublikował nowy komentarz aktywności 6 lat temu

    Bo nie posiada (przynajmniej typowego, znanego z japońskich motocykli). Takie konstrukcje mają jedynie filtr odśrodkowy, który czyści się raz na dłuższy czas zeskrobując osiadłe na nim resztki. Drugim filtrem jest filtr siatkowy, którego się nie wymienia a jedynie czyści/prze…Rozwiń

  • Dzięki Panowie za podzielenie się doświadczeniami. Ja niestety po pierwszym przeglądzie gwarancyjnym jestem załamany. Od tego momentu przy ruszaniu z pierwszego biegu w momencie kiedy zaczyna łapać sprzęgło – słychać delikatny stukot i czuć minimalne szarpnięcie. Dżwięk przypomina wbi…Rozwiń

  • No i pierwszy serwis gwarancyjny za mną. Łańcuch naciągnięty zbyt mocno, luzy zaworowe nie ruszane (sprawdziłem wszystkie zaślepki, które trzeba wykręcić do ich regulacji – brak jakichkolwiek śladów). Dodatkowo cena wzrosła dwukrotnie ze 180zł kiedy serwisant dopatrzył się, że maszyna nie…Rozwiń

  • Tomek, mógłbyś opisać dokładniej każdy z wymienionych przez Ciebie przypadków? Kiedy miałeś problem z odpalaniem i jak udało Ci się temu zaradzić?

    Parę razy przy ruszaniu zduszałem silnik, który ostatecznie gasł. Po takich sytuacjach do jego uruchomienia musiałem dłużej kręcić rozruszniki…Rozwiń

  • Tomek, to właśnie jedyna słuszna opcja. Dotarłem do instrukcji bliźniaczej konstrukcji sprzedawanej pod inną marką (Benyco Tekken) i jest tam pokazane wprost, że korek od filtra siatkowego jest jednocześnie korkiem spustowym.

    Instrukcja

    U mnie też wesoło dyndają trzy rurki. Czarna, niezaślepio…Rozwiń

  • Technick stał się zarejestrowanych użytkownikiem 6 lat temu