Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Szmarju

  • Rok jazdy i pójdzie na sprzedaż, ze sporą stratą na wartości. Jeśli ktoś naprawdę kocha jeździć, to pójdzie zrobić kat A i kupi odpowiedni motocykl, a nie taki, który przy ledwo 100km/h trzeba piłować i za[…]

  • Szmarju skomentował motocykl 5 lat temu

    W porównaniu do reszty, takie motocykle interesują ludzi tylko na papierze, oraz wtedy, kiedy są używane i kosztują psie pieniądze. Drogie 125 z 15KM, to najgłupszy pod-segment, jaki istnieje.

  • Masz jakiś dziwny popęd, aby wyperswadować ludziom wszystko co ma mniej niż 15 KM w poj. 125 (i jest chińskie), ponieważ 15 KM jest dla ciebie wyznacznikiem prestiżu, bogactwa, mocy, prędkości i kij wie czego je[…]

  • Szmarju opublikował nowy komentarz aktywności 6 lat temu

    Ooo właśnie, dzięki. Nie mogłem tego znaleźć poprzez google.

  • Szmarju opublikował 6 lat temu

    Mam pytanie. Prawdopodobnie któryś z moderatorów tego serwisu, prowadzi(ł) również podobną stronę, ale z motocyklami na kat A2. Czy ta strona jeszcze istnieje? Jeśli tak, jaki jest jej adres?

  • 125 za +15k, to u nas opcja dla bogaczy (tych na swoim, jak i na garnuszku rodziców) oraz świadomy wybór dla fanatyków klasy 125. W naszym kraju, to jest maleńki procent. Nie porównujcie sytuacji i rynku do bogat[…]

  • „The buyer will discover the main brands and all the 125 cc motorcycles currently sold in France. More than 25 brands and more than 150 models are listed with older models that remain strong second-hand[…]

  • Mam podobne zdanie. Patrząc na przeznaczenie i osiągi 125, osobiście zszedłbym z ceną do obecnego minimum, czyli 5-6 tys. Nie widzę sensu płacenia więcej za pojazd, który w mieście porusza się z prędkością[…]

  • Szmarju odpowiedziało na temat Motocykl na sezon – ok. 5k na forum Opinie 6 lat temu

    Moim zdaniem, szukaj wśród dużych, cenionych używek, na które ludzie polują, ale jest ich niewiele na rynku. Przy odrobinie szczęścia, po roku sprzedasz za tyle, za ile kupiłeś. Ja polecam Hyosung GT 125 lub Honda XL 125V Varadero, to są duże 125.

    Ewentualnie, popularne, tanie, używane chi…Rozwiń

  • Szmarju skomentował motocykl 6 lat temu

    „Jakie są obroty przy tej prędkości?”

    Z tego co widać na filmach właścicieli, to ~8000rpm.
    Do dyspozycji pozostanie ~2000rpm.

  • Chyba tylko jakaś dziwna moda sprawi, że ludzie będą kupować takie (drogie) wynalazki. Dodając do tego maleńki procent ludzi, którzy muszą poruszać się na takich pojazdach.

  • No cóż, motocykle i samochody, chyba najbardziej angażują innych, w determinowanie statusu posiadacza. Tzn. statusu, w sensie możliwości finansowych, czy też potencjalnego prestiżu, szacunku itp. Pasja jest pomijan[…]

  • Szmarju skomentował motocykl 6 lat temu

    Jak dla mnie prezentuje się super. Ta wysoka kierownica faktycznie nie w stylu caffe, ale na pewno dzięki temu komfort jest trochę lepszy. Mnie osobiście irytuje ta niska kierownica w caffe racer, nie na moje zdr[…]

  • Szmarju opublikował 6 lat temu

    Rzut okiem dla ciekawości. Odrestaurowane, klasyczne, japońskie motocykle, głównie 50-250 cm3:
    http://www.oldtimerstudiolisboa.com/en/motos&sortByRule=ordem-ASC&pag=1
    Fajne te pierdziawki 50 cm3 😉

    • Pierdziawki ! Z końcem lat 80 tych „śmigałem” Ogarem 205. Jak bym się wtedy pokazał na takiej Hondzie CB50J to by się wszystkie Simsony pochowały :-]
      Ale ładne sztuki – taka kwintesencja lat 80-tych…
      BTW: moda na kwadratowe lampy się wówczas zaczynała – a mi się od zawsze tylko okrąg…Rozwiń

  • Szmarju skomentował motocykl 7 lat temu

    Czy ktoś ma jakieś opinie i doświadczenia jeśli chodzi o instalacje gaźnika Mikuni VM22 do tego motocykla?

  • Ja mogę napisać z własnego doświadczenia oraz oceniając zachowanie vlogerów z youtube, jeżdżących na 125cm3. Zacząłem się rozpisywać, ale wyszło tego tyle, że muszę to bardzo skrócić 😉

    Tak więc, 125 na mias[…]

  • Jeśli wciągniesz się w regularne, dłuższe jeżdżenie, 125cm3 będzie raczej tylko na start. Na dłuższą metę, moim zdaniem to są za słabe motocykle, najpierw męczące na trasie, a później może się zdarzyć, że nawet w[…]

  • Jakby co, na allegro wisi jeden Barton Classic EURO 4 za 4999 zł (czarny, bordowy) z Rybnika.

  • Szmarju opublikował nowy komentarz aktywności 7 lat temu

    Znalazłem ciekawostkę na niemieckiej i francuskiej stronie Kymco. Model Visar 125i CBS EURO4. Z tego co widzę, odpowiednik (bliźniak) CK-1. Jakaś jedna jaskółka 😉

  • Szmarju opublikował 7 lat temu

    Czy Kymco odpuściło sobie nowe motocykle dla Europy? Na ich stronie internetowej oraz profilu facebook, od pewnego czasu same quady i skutery.

    • W internecie ciężko cokolwiek znaleźć na temat motocykli Kymco na 2018, są tylko Spade 150 odpowiednik Hondy Grom, Kymco CK-1 (VSR) 125 i Kymco K-Pipe 125. Ale żaden z nich nie ma specyfikacji zgodnej z Euro4. Panowie z MotorLandu mówili, że wprowadzili do oferty Keeway-a, ponieważ Kymco od…Rozwiń

      • Znalazłem ciekawostkę na niemieckiej i francuskiej stronie Kymco. Model Visar 125i CBS EURO4. Z tego co widzę, odpowiednik (bliźniak) CK-1. Jakaś jedna jaskółka 😉

    • Sprzedawały się kiepsko bo przez długi czas trzymały wysoką cenę. Jak tylko poszła promocja na zinga zaczął się wyprzedawać. Szkoda że tak się stało, Kymco fajnie wypełniało dźurę w rynku między markowymi a chińskimi.

  • Wczytaj więcej