Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich.Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

SkuteryMotocykle.pl – VISATEX

Odpowiedzi forum utworzone

Przeglądają 12 wpisy - 1 przez 12 (z 12 w sumie)
  • Autor
    Wpisy
  • #4885 Reply

    Michał ja to tłumaczę klientom w taki sposób:

    Jeśli znasz się w miare na mechanice, lub nie znasz się, ale pasjonuje Cię to i będziesz chciał siedzieć przy swoim moto, regulować wszystko, ogólnie dbać o niego w swoim zakresie to jak najbardziej możesz sobie wybrać jakąś używkę (tutaj ktoś Ci na pewno pomoże z wyborem), bo sam ją wypieścisz tak, że będzie śmigać jak tralala!:)

    Jeśli zaś ten moto ma służyć do tego, żeby przemieszczać się z pkt A do pkt B i nie chcesz mieć problemów z leżeniem pod silnikiem to masz 2 lata gwarancji na start i tanie serwisy, które zrobią Ci 90% usterek od ręki 🙂

    Co do Pulsara, wygląd wyglądem, ale z jakości byłbyś zadowolony
    Co do RKS/RKV – My mamy RKS na stanie. RKV już dawno nie, ale na pewno na Allegro gdzieś ktoś jeszcze ma.

    Czy warto kupić z 2015/2016 – jak najbardziej tak. To ciągle nowy model, tylko z lepszą ceną!

    #4882 Reply

    My możemy polecić z nowych Kymco Pulsar. http://skuterymotocykle.pl/pl/p/KYMCO-PULSAR-125/165
    Wysoka jakość. Zresztą Kymco to Kymco 🙂 Jeśli jeździsz takie trasy dziennie to inne chińczyki odpadają. Ewentualnie coś z Keewaya. Ale cięzko dostępne są RKS/RKV, a nowe na wtrysku będą duużo droższe.

    #4747 Reply

    Jeśli nowy to Keeway Superlight 🙂

    #4525 Reply

    Cześć Marcin!

    Ja mogę Ci doradzić jako jeden z więszych sklepów z chińskimi motocyklami i nie wypowiem się w ogóle na temat używanych Shadowów czy innych chopperków (na pewno na forum znajdą się takowi eksperci:)!).

    W tej cenie co zaproponowałeś, zanim przeczytałem do końca, chciałem Ci zasugerować Superlighta, z tego względu, że jest to zdecydowanie najlepszy chiński motocykl na silnikach minarelii i linii technologicznej Benelii. Ma wszystko lepsze, jest trwalszy, a nawet admini (chyba?) jeżdzą Keewayem. Tutaj zdecydowanie mogę polecić! Jest ich coraz mniej, ponieważ Keeway nie ściągał modeli w 2016 roku, więc znajdziesz tylko z 2015 praktycznie :).

    http://skuterymotocykle.pl/pl/p/Keeway-Superlight-125-4T/156

    Drugą kategorią, w miarę fajną jest Romet RCR, Zipp Raven Lux oraz Junak M16 – czyli fajnie wyglądające dwucylindrowe chopperki chłodzone cieczą. Tutaj powinieneś brać pod uwagę głównie walory wyglądowe, bo bebechy to praktycznie to samo 🙂

    http://skuterymotocykle.pl/pl/p/Zipp-Raven-Lux/2617
    http://skuterymotocykle.pl/pl/p/Romet-RCR/2248
    http://www.junak.com.pl/kolekcja/motocykle/44/Junak-M16-125-CM–.html

    Suma sumarum najlepszym wyborem jeśli chodzi o nowe choppery/cruisery to Superlight, zdecydowanie. Za nim subiektywnie przemawia przepiękny retro wygląd z matowym lakierem oraz wygodna postawa podczas jazdy.

    Jeżeli chodzi zaś o serwis to sprzedaliśmy w tamtym roku wszystkie powyższe (nie licząc Junaka) i żaden z nich nie wrócił na gwarancję i nie miał problemów z serwisem. Jednakże Keewaye powinny dłużej Ci służyć, no i myślę, że sprzedaż w lepszej cenie niż Rometa/Zippa/Junaka!

    Powodzenia w wyborze! W razie pytań zapraszamy na kontakt@skuterymotocykle.pl lub wiadomość prywatną na tym profilu 🙂

    LwG!

    #4324 Reply

    Czyli Keeway klasa wyżej 🙂

    #4319 Reply

    My przewidujemy wzrost na poziomie 1000-1500 zł. Importerzy są świadomi, że zaletą chińskich jednośladów była cena 🙂 Chociaż takie produkty jak Kymco Pulsar czy Keeway RKS/RKV na wtrysku to dobra rzecz :)!

    #4079 Reply

    @Dyziek, to lepiej owijać w bawełne? Prywatnie uważam, że szczerość jest najlepszym przyjacielem sprzedaży. Wiemy co sprzedajemy i gdzie jest problem.

    @Topper – dzięki 🙂


    @jas13
    – Nie będę ingerował w politykę firmy, ale jedno trzeba im przyznać, że to jedna z niewielu firm, które trzymają normalne ceny.

    #4063 Reply

    Skutery i motocykl chiński*

    #4062 Reply

    Adam dał dobrą opinię i zgadzamy się z tym na serwisie 🙂 Szprychy to mankament, ale lepiej, żeby pękał szprychy niż wygieły się felgi 🙂

    1. Jeśli już kupować chińczyka to na co zwracać uwagę?

    Tutaj jak powiedział Adam, trzeba zwracać na wszystko. Skuter chiński przyjeżdża w połowie skręcony w kartonie, My go skręcamy do końca i bierzemy odpowiedzialność za te rzeczy, które sami skręciliśmy. Najwięcej przypadków z problemami jest tam, gdzie kręcił chińczyk i my tego nawet nie sprawdzaliśmy.

    4. Kiedy najlepiej kupować w jakim okresie czasu? Jesień, zima, wiosna lub lato?

    Tutaj akurat rynek jest popierdolony. Ludzie wiosną kupują towar, 2 miesiące im stoi i robią wyprzedaże takie, że nic na tym się nie zarabia. W tym momencie wyprzedaże jesienne bardzo mało różnią się od tego co można kupić wiosną. Ponadto Kymco jako jedna z niewielu firm w Polsce wymaga trzymania ceny, więc tutaj musiałbyś pisać do sklepu prywatnie o negocjacje, ponieważ na Allegro w 90% ceny są takie same. Jeżeli chodzi o Keeweya tutaj ceny są tak jak na początku tego wpisu – po zaniżane. Też warto kontaktować się ze sklepem.

    Pozdrawiam

    #4034 Reply

    Jeszcze polecam Keeway RKS 🙂

    #4033 Reply

    i powyższe modele to tak jak ktoś wspomniał, wtedy kiedy zaczynasz swoją przygodę z moto lub chcesz w perspektywie przesiąść się na jakąś większą pojemność i dopiero testujesz czy Ci się to spodoba. Dziwi mnie jak niektórzy na siłę piszą, że trzeba na pierwsze moto odrazu yamahe albo cbry, a po 3 sezonie osoba stwierdza, że jednak to nie dla niej i jest w plecy. 🙂

    #4032 Reply

    Witam jeszcze raz,

    Jeżeli nie RXC i szukasz mniej zawodnego, lepszego tajwańczyka to polecam Kymco Pulsar (jak ktoś wyżej powiedział). Teraz Kymco zrobił promocję i w całej polsce jak i u Nas kosztuje 5800 zł.

    Co do chińczyków, tak jak ktoś dobrze napisał – wszystko zależy od dotarcia, użytkowania itp.

    Często klientom tłumaczymy to na przykładzie:

    Jeżeli kupujesz moto za 15k i gość na serwisie Ci mówi, że przez pierwsze XXX km musisz (to to i to) to klient się słucha i nie wymyśla, bo wydał 15k

    Jeżeli kupujesz motocykl za 4000 i powiemy Ci to samo na serwisie, to i tak 1/3 klientów przyjeżdza 200-300 km po wymaganym okresie pierwszego przeglądu (silnik zatarty, nie ciągnie, psuje się, chińczyk to gówno). 1/3 chińczyków jest zjebana przez użytkowników, którzy mieli w dupie pierwsze 1000km.

    Pozdrawiam i zapraszam do zakupu :)!

Przeglądają 12 wpisy - 1 przez 12 (z 12 w sumie)