@radzix
Aktywny 1 rok, 2 miesiące temu-
Radek commented on the post, Barton X-Trail 125 ABS: innowacyjny skuter na kat. B z zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa 1 rok, 2 miesiące temu
Podobają mi się te skuterki pseudo terenowe. Był kiedyś taki Romecik C1 City Trail, kumpel miał, fajnie tym się jeździło po nieutwardzonych drogach. Aż dziw bierze że tak długo ta gałąź skuterów była omijana p[…]
-
Radek commented on the post, Z cyklu: Co po 125tce? Zontes 310 X. 1 rok, 5 miesięcy temu
Brałem od nich, raz że mam 6km do nich, a dwa że mieli zielonego od ręki w bardzo katolickiej cenie. Ale z minusów to przy zakupie jak mi wydawali motor to nie napompowali mi powietrza w koła, pierwszy zaręt i wtf,[…]
-
Radek commented on the post, Z cyklu: Co po 125tce? Zontes 310 X. 1 rok, 5 miesięcy temu
W Markach
-
Radek commented on the post, Z cyklu: Co po 125tce? Zontes 310 X. 1 rok, 5 miesięcy temu
A co z gwarancją? Po to się kupuje nowy pojazd głównie 😛
-
Radek commented on the post, Z cyklu: Co po 125tce? Zontes 310 X. 1 rok, 5 miesięcy temu
No cóż, ja na początku maja za pierwszy przegląd w Leoncino wraz z montażem gniazda usb zapłaciłem ponad 1200 zł. Dużo jak za pieczątkę w książce serwisowej. Kolejne serwisy juz poza ASO zamierzam robić, i tak[…]
-
Radek commented on the post, Z cyklu: Co po 125tce? Zontes 310 X. 1 rok, 5 miesięcy temu
Nie przesadzam. Poczytaj reddita czy grupy międzynarodowe. Na yt też jest sporo niepochlebnych opinii. Cały czas powtarzają się te same problemy, więc nie jest to jednostkowy przypadek. Nie przecze że są to fajne m[…]
-
Radek commented on the post, Z cyklu: Co po 125tce? Zontes 310 X. 1 rok, 5 miesięcy temu
Co masz w tych 100 zł ? umycie i naoliwienie ? Takie są ceny w dobrych warsztatach. Zwykły przegląd w ASO dziś to +/- 1000 zł. Dodaj do tego olej filtry i ci się robi taka kwota. Wiem, też mnie to mierzi ale co zrobić.
-
Radek commented on the post, Z cyklu: Co po 125tce? Zontes 310 X. 1 rok, 5 miesięcy temu
Mam obecnie 9 motocykl, z czego tylko dwa nie były chińskie, w każdym z owych motocykli zdarzały się mniejsze lub większe fuckupy, większość wynikała ze spartolonej obsługi serwisowej. Miałem nowe jak i używane c[…]
-
Radek commented on the post, Z cyklu: Co po 125tce? Zontes 310 X. 1 rok, 5 miesięcy temu
Tak jak czułem gdy zobaczyłem pierwsze zontesy , elektryka w nich to jedna wielka porażka. Na zachodzie importer wymienia akumulatory na żelowe, i tak nie pomaga, potrafi się rozładować sam z siebie nawet tuż po[…]
-
Radek opublikował nowy komentarz aktywności 1 rok, 6 miesięcy temu
większy jest prześwit, podnóżki wyglądały tak samo, siedziałem na jednym i drugim. O wiele lepiej czuje się na Trailu
-
Radek opublikował nowy komentarz aktywności 1 rok, 6 miesięcy temu
Zipp scrambler był jednym z moich ulubionych motorków, nie psuł się ani trochę, przejechałem nim ponad 6k w sezonie po mieście. Kupiłem go z dorobionym kufrem, ładnie dospawany stelaż do ramy. Nie robiłem żadnych przeróbek. Jest ładny taki jaki jest, nie wymagał żadnych zabiegów upięks…Rozwiń
-
Radek odpowiedziało na temat Zmiana mocy Suzuki TU125 na forum Tuning 4T 1 rok, 7 miesięcy temu
Nie ma takiej możliwości. Mógłbyś zrobić przelot, pobawić się dawkami paliwa, dać lepszą świece, zrobić jakiś lepszy dolot, a i tak przyrost mocy będzie w granicy błędu pomiarowego. Na grupie rometa jest jakiś dzik który pobawił się w poprawę fabryki, dał jakieś kute tłoki, koszt przeróbek…Rozwiń
-
Radek opublikował nowy komentarz aktywności 1 rok, 7 miesięcy temu
Nie było z tym problemu. Teraz śmiga nim kolega na śląsku głównie w terenie i też się nie skarży.
-
Radek opublikował 1 rok, 7 miesięcy temu
ADV poszedł w kolejne ręce, ja na ten sezon zakupiłem Benka Leo 500, także jest to po 2 x Zipp Tracker 250 , Romecie Soft 125, Zippie Scramblerze 125, Romecie ADV400 i Kymco Nexxonie 50 szósta chińska maszyna. Syndrom sztokholmski? Nie, po prostu mam otwarty umysł i nie depresjonuje chińsk…Rozwiń
-
Radek opublikował 2 lata, 4 miesiące temu
ADV400 właśnie przekręca się 10k na liczniku. Moto jeździ bardzo fajnie, nie psuje się, dokupiłem deflektor bo szybka fabryczna jednak ciut za niska dla mnie 186cm. Po zmianie map w Mototune motocykl jeździ bardziej zadziornie, strzały z tłumików są praktycznie non stop,niestety będę musiał…Rozwiń
-
Radek commented on the post, Oswajamy "Potwora" czyli jazda bez trzymanki na 8-setce. 2 lata, 4 miesiące temu
Byłem o tak [_] blisko zakupu nowego TRK z salonu tuż po ich premierze, pozycja za sterem fajna , jakość niezła, ale tego samego dnia oglądałem też DL-a z 2012 i to jest jednak przepaść, Spawy , jakość tworzyw, je[…]
-
Radek opublikował 2 lata, 6 miesięcy temu
ADV400 właśnie strzelił 2 tysiączek. Pierwszy serwis u Kamila zaliczony, poparciały przewody paliwowe, uszczelka pod pompą paliwa spuchła, zaczął gasnąć, obawiałem się że pompa paliwa poszła, ale okazało się że fabrycznie źle poprowadzony przewód od czujnika stopki, przetarł się od łań…Rozwiń
-
Radek opublikował 2 lata, 6 miesięcy temu
Czyt o ja nie mogę znaleźć , czy na stronie nie ma Rometa SCMB 125?
-
Radek skomentował motocykl 2 lata, 7 miesięcy temu
Z tymi oponami to w ogóle niezły numer , CST od gdzieś tak 2017 to juz zupełnie przyzwoita oponka, w Scramblerku całkiem przyjemnie kleiła nawet na mokrym. Bariera w głowie nie pozwala sprawdzić na co je stać na[…]
-
Radek skomentował motocykl 2 lata, 8 miesięcy temu
Śmiem twierdzić że te Motrony jakościowo będzie ponad Rometa czy Junaka, jednak zakup motocykla w markecie który nie ma podpisanej umowy na serwis z jakimś ASO to ja nie wiem czy jest mądrym pomysłem xD KSR ma w[…]
- Wczytaj więcej
Cześć Radek.
Mam kilka pytań:
1. Jak sprawował się Zipp Scrambler 125?
2. Ile przejechałeś na tym sprzęcie?
3. Jakieś awarie?
4. Robiłeś jakieś przeróbki?
5. Czy według Ciebie warto się nim zainteresować?
Pozdrawiam
Zipp scrambler był jednym z moich ulubionych motorków, nie psuł się ani trochę, przejechałem nim ponad 6k w sezonie po mieście. Kupiłem go z dorobionym kufrem, ładnie dospawany stelaż do ramy. Nie robiłem żadnych przeróbek. Jest ładny taki jaki jest, nie wymagał żadnych zabiegów upięks…Rozwiń
Czy odległość od podnóżka do siedzenia w zwykłym Leo 500 jest taka sama jak w wersji Trial?
większy jest prześwit, podnóżki wyglądały tak samo, siedziałem na jednym i drugim. O wiele lepiej czuje się na Trailu